بهترین تعمیرگاه خودرو

تعمیرگاه اتوداکار

تعمیرگاه خودرو اتوداکار با سابقه درخشان و کادر فنی متخصص و حرفه ای آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرگاه بی ام و، صافکاری خودرو بدون رنگ و نقاشی خودرو است. جهت مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان اتوداکار در تماس باشید.

تعمیرگاه خودرو

خودروی نیازمند تعمیر

حتما برای شما هم پیش آمده برای تعمیر عیوب خودروی خود نیازمند مراجعه به تعمیرگاه خودرو بشوید. بخصوص اگر دنبال تعمیرگاه تخصصی خودروی بی ام و و یا دیگر خودروهای لوکس باشید. در این مواقع بیشتر در دو راهی انتخاب تعمیرگاه خوب قرار می گیرید، پس از دیگران مشاوره می گیرید اما باز هم مطمئن نیستید که انتخابتان درست بوده یا نه.

در تعمیرگاه خودروی اتوداکار کارشناسان حرفه ای اتوداکار آماده اند تا در زمینه های تعمیرگاه خودرو، تعمیرخودرو، صافکاری خودرو، نقاشی خودرو و تعمیر خودروی بی ام و و بنز به شما مشاوره دهند. در ضمن در شرایط ویژه می توانید در محل خدمات تعمیر دریافت کنید.

  • اگر خودروی شما خراب شده و به منزل رسیدید پس عجله نکنید.
  • پیش از اینکه خودرو جابجا کنید بد نیست کمی مطالعه و یا سرچ انجام دهید و از چند و چون تعمیر خودروی خود باخبر شوید.
  • دنبال تعمیرگاه خوب و مطمئن باشید و ترجیحا به تعمیرگاهی مراجعه کنید که به صورت تخصصی به تعمیر عیوب خودروی شما می پردازد.

تعمیرکار خوب خودروهای لوکس

نکات مهم در انتخاب صافکاری خودرو

حال اگر خودروی خود را به تعمیرگاه بردید و یا نخستین باریست که اینکار را انجام می دهید، لازم است به نکاتی توجه کنید. چراکه متاسفانه برخلاف تعمیرکاران حرفه ای برخی از افراد در این حرفه از صداقت کافی برخوردار نیستند و سعی می کنند با ترفندهای متفاوت تنها پول بیشتری از شما بگیرند. اما چطور بفهمیم تعمیرکار با صادق است یا نه؟

تعمیرکار سعی در ترساندن شما دارد

اگر شما خیلی از خودرو و ساز و کار آن سر در نمی آورید این احتمال بیشتر است که تعمیرکار سعی کند برای جلب نظرتان با ترفند ترساندن از خارج شدن شما از تعمیرگاه و مراجعه تان به تعمیرگاه دیگر جلوگیری کند. بویژه این موارد برای کسانی که خودروی لوکس دارند بیشتر پیش می آید. یک نگاه به خودرو می اندازد و هشدار می دهد که خودرو نباید از جایش تکان بخورد.

  • گول این حرف را نخورید حتی اگر خودروی شما خرابی زیادی هم داشته باشد می توانید آن را تا تعمیرگاه بعدی برسانید.
  • اگر تعمیرکار خیلی شفاف از مشکل خودرو صحبت نکرد، درنگ نکنید و از تعمیرگاه خارج شوید.
  • اگر خیلی درمورد تعمیر خودرو سر در نمی آورید این ریسک را نکنید که خودرو را به تعمیرکار بسپارید.

تعمیرکار را امتحان کنید

اگر تعمیرکار از میزان دانش و مهارت کافی برخوردار باشد با صبر و حوصله به سوالات شما جواب می دهد. بنابراین این سوال ها را در زمینه تعمیر خودرو بپرسید:

  • راه های متفاوت حل مشکلتان
  • لوازم یدکی مورد نیاز برای تعمیر خودرویتان
  • میزان علم و مهارتش

تعمیرکار کهنه کار اما دست خالی

هر چقدر هم که تعمیرکار از سابقه درخشان کاری اش برای جلب نظرتان بگوید شما نباید تنها به حرفهایش اتکا و اطمینان کنید. ممکن است تعمیرکار سابقه کاری زیادی داشته باشد اما امکانات مورد نیاز برای تعمیر خودروی شما را نداشته باشد. پس توجه نکنید اگر در مقابل اعتراض شما گفت من دست خالی هم می توانم خودرو را تعمیر کنم. این حرف تنها در رویا به کار می آید نه در واقعیت.

گواهینامه تعمیرکار

خجالت نکشید اگر وارد بهترین تعمیرگاه خودرو شدید و گواهینامه های لازم یک تعمیرکار متخصص را روی دیوار ندیدید حتما از چرایی آن سوال کنید. از تعمیرکار بخواهید تا گواهینامه و مجوز خود را ارائه دهد، تا مطمئن شوید این تعمیرکار دوره های آموزش مکانیک خودرو را گذرانده و صلاحیت سپردن خودرو برای تعمیر را دارد. ممکن است گواهینامه تنها یک کاغذ به نظر برسد اما این کاغذ سند مهارت تعمیرکار است، بنابراین آن را بی ارزش ندانید.

دفعه بعد باید نگاهی به خودروی شما بندازم، این حرف یکی دیگر از دروغ هایی است که برخی تعمیرکاران از آن استفاده می کنند تا یکبار دیگر شما را به تعمیرگاه برای دریافت پول بیشتر بکشانند. خودروی شما هر مشکلی داشته باشد با همان یکبار مراجعه حل می شود. پس حتما از هزینه کل تعمیر بپرسید، چرا که ممکن است بی دلیل دو هزینه به دلایل متفاوت از شما درخواست کند.

بهترین تعمیرگاه خودرو

قرار داد و فاکتور بی اهمیت نیست

ممکن است بگویید تعمیرکار کارش مشخص است، قطعات را تعویض و تعمیر می کند و دستمزد می گیرد اما در اشتباهید. در صورتی که شما فاکتور ریز هزینه قطعات و تعمیرات را نداشته باشید ممکن است حین کار بی دلیل هزینه هایی را روی تعمیر خودرویتان بکشد. پس حتما درخواست کنید هزینه های تعمیر را پیش از تعمیر بصورت ریز و مشخص مکتوب و امضا کند.

چراغ چک خودرو حتی پس از تعمیر هم خاموش نمی شود و تعمیرکار ادعا می کند، مشکلی نیست به آن توجه نکن. این حرف منطقی نیست و نشان می دهد آنطور که باید خودرو تعمیر نشده و یا اصلا تعمیری صورت نگرفته. بنابراین درخواست کنید یا تعمیر را تکمیل کند و یا خودرو را به تعمیرگاه دیگری ببرید، چراغ چک هرگز نباید روشن بماند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸