تعمیرگاه تخصصی بنز سری E

تعمیرگاه تخصصی بنز سری E

شرکت خودرو سازی آلمانی مرسدس بنز، سال ها در زمینه طراحی و ساخت انواع خودروهای بنزینی، دیزلی و اخیراً برقی فعالیت گسترده ای دارد. از طرفی این شرکت سابقه درخشانی نیز در تولید خودروهای سنگین مانند کامیون و اتوبوس دارد. می توان گفت شرکت مرسدس بنز، قدیمی ترین خودرو ساز بنزینی در جهان محسوب می‌شود. این شرکت در سال ۱۸۹۰ توسط گوتلیب دایملر و ویلهام مایباخ تاسیس شده است. امروزه مرسدس بنز از زیر مجموعه های شرکت مادر یعنی دایملر آ گ به شمار می‌رود.

البته کشور آلمان یکی از پیشتازان صنعت خودرو سازی جهان است، و بنز یکی از افتخارات این کشور محسوب می‌شود. باید بدانید خودروهای مرسدس بنز طیف عظیمی از افراد را در بر می‌گیرد. خودروهای اقتصادی و گران قیمت این شرکت زبان زد خاص و عام بوده و هست. سری E این شرکت، دارای خودروهای سدان و جذاب هستند که از نظر اقتصادی، در دسته خودروهای خانوادگی محسوب می‌شوند. تا چند مدت قبل نیز، خودروهای سری E بنز در ایران مونتاژ می‌شدند.

سری E از MERCEDES BENZ محبوب ترین و پر فروش مدل های این شرکت در ایران بوده و هست. جالب است بدانید بیشترین مراجع به مجموعه اتوداکار مدل های بنز E200 و E250 بوده‌اند.

تعمیر موتور بنز سری E

خدمات مجموعه اتوداکار برای بنز سری E

تعمیرگاه اتوداکار، پیشرفته ترین تجهیزات و خبره ترین تعمیرکاران بنز سری E را در کشور دارا می‌باشد و در دسته حرفه ای ترین تعمیرگاه تخصصی بنز سری E در تهران قرار می گیرد. همیشه تعمیرات مربوط به خودروهای گران قیمت و خارجی، بسیار تخصصی بوده و از عهده هر شخصی بر نخواهد آمد. مکانیک باید فردی باشد که با امکانات و جزییات خودروهای روز دنیا آشنایی کامل داشته باشد. تمامی خودروهای بنز سری E در مجموعه اتوداکار به صورت تخصصی و با تکنولوژی روز دنیا قابل تعمیر هستند.

مجموعه اتوداکار خدماتی چون: صافکاری و نقاشی، تیونینگ، تنظیم برق خودرو، رفع مشکل سوییچ و تعویض قطعات یدکی خودروهای بنز سری E را انجام می‌دهد. از طرفی کلیه امور تعمیرات موتور، گیربوکس و تعویض لنت ترمز، تعویض روغن، فیلتر هوا و باتری نیز در این مجموعه با قطعات اصلی و مواد با کیفیت صورت می‌گیرد.

سرویس دوره‌ای خودروهای بنز سری E نیز به صورت کارشناسی شده و دقیق در مجموعه اتوداکار صورت خواهد گرفت. پس مهم است که برای سلامت خودروی لوکس و گران قیمت خود، آن را به کدام تعمیرگاه و مجموعه خواهید سپرد که به شما مجرب ترین تعمیرگاه تخصصی بنز سری E یعنی اتوداکار را معرفی می کنیم. به طور متوسط هزینه تعمیرات خودروهای بنز در هر سال ۱۰۰۰ دلار می‌باشد.

اما با سرویس به موقع و مناسب این هزینه به حداقل خود خواهد رسید. در مجموعه اتوداکار پس از کارشانسی و عیب یابی دقیق، بنز سری E شما مورد دریافت خدمات بوده و پس از آن بازدهی و عملکردی بهتری را از خودرو خود شاهد خواهید بود.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، مجموعه اتوداکار، تعمیرگاه تخصصی بنز سری E بوده و تمامی خدمات مربوط به جلوبندی و سیستم تعلیق را انجام خواهد داد. تمامی مهندسین و تعمیرکاران این مجموعه دارای تخصص بوده و در این زمینه دوره های مختلفی را گذرانده‌اند.

تعمیر بنز سری E

تعمیر موتور بنز سری E

با توجه به تولید سری E بنز از سال ۱۹۳۰ تا کنون، موتور این سری و تعمیرات آن از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چقدر دارندگان یک مدل یا یک سری بیشتر باشد، داشتن تخصص و تجربه بالا از سوی تعمیرکار نیز اهمیت بیشتری خواهد داشت. اتوداکار قادر است تعمیر موتور بنز سری E شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. در این مجموعه، ابتدا خودرو کارشناسی شده و سپس با توجه به نیاز قطعه مورد نظر تعویض یا تعمیر خواهد شد.

وجود کوچک‌ترین ایراد در هر یک از قطعات موتور، عملکرد نهایی را دچار اختلال خواهد کرد. اما چه مواردی در خرابی موتور تأثیر گذار خواهند بود؟ یکی از این موارد میل لنگ می‌باشد. از آنجایی که میل لنگ ارتباط مستقیمی با پیستون های موتور دارد، هرگونه صدای ناهنجار ( تق تق کردن ) هنگام شتاب گرفتن و کار دادن ماشین ممکن است باعث مشکلات جدی تری شود. از جمله این عوامل می‌توان، نرسیدن روغن به آن باشد. بهتر است در سریع‌ترین زمان ممکن است مشکل بر طرف شود؛ زیرا ممکن است نیازمند به تعویض قطعه باشید.

صافکاری و نقاشی بنز سری E

صافکاری مدل های مختلف بنز سری E به روش PDR نیز در تعمیرگاه تخصصی بنز سری E اتوداکار انجام می‌شود. صافکاری با مکش، لیزر و صافکاری بدون رنگ بخشی دیگری از خدمات این مجموعه هستند. پس از کارشناسی توسط متخصص صافکاری و رنگ، نوع صافکاری مورد نیاز همان خودرو به شما پیشنهاد خواهد شد. هزینه‌ی آن نیز بر اساس نوع خدمات و انتخاب شما متفاوت می‌باشد.

از سوی دیگر رنگ آمیزی و پولیش خودرو نیز در دسته خدمات اتوداکار برای خودروهای بنز سری E می‌باشد. اگر خودرو شما دچار سوختگی رنگ بر اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب شده است، به صورت کاملاً حرفه‌ای در اتوداکار خودرو شما پولیش و در صورت لزوم رنگ خواهد شد. مواد به کار رفته شده در زمینه پولیش، از مرغوب ترین مواد روز دنیا هستند.

در صافکاری PDR از میله های مخصوص استفاده خواهد شد. میله های PDR ابزارهای مخصوص صافکاری بدون رنگ هستند. بهتر است بدانید کیفیت صافکاری بدون رنگ در روش PDR بسته به مرغوبیت میله‌های آن دارد. هر چقدر جنس میله ها بهتر باشد، نتیجه نهایی نیز کیفیت بیشتری خواهد داشت. این میله‌ها قادر هستند که فرو رفتگی بدنه را به صورت کلی محو کردن و از بین ببرند.

تعمیر گیربکس بنز سری E

تعمیر گیربکس بنز سری E

به همراه موتور، گیربکس یکی دیگر از قطعات مهم تاثیر گذار در خودرو شناخته می‌شود. اکثر رانندگانی که دچار سانحه رانندگی شده‌اند، گیربکس خودرو آن‌ها دچار مشکلات بسیاری شده است. مراحل تعمیر گیربکس پس از کارشناسی تخصصی صورت می‌گیرد و هزینه آن نیز بر این اساس محاسبه خواهد شد. سیستم تعلیق و جلوبندی نیز به نوعی زیر مجموعه بخش گیربکس هستند، یعنی با چک کردن گیربکس بر طرف کردن تمامی موارد و ایرادات احتمالی در بخش های ذکر شده نیز صورت می‌گیرد.

بهتر است در اسرع وقت، برای رسیدگی به هرگونه ایراد ممکن در خودروهای بنز خود با هر مدل به تعمیرگاه تخصصی بنز سری E اتوداکار مراجعه فرمایید. چرا که هر گونه سهل انگاری سبب بروز خسارت های بیشتر خواهد شد. از طرفی باید مطمئن باشید که چه کسی خودرو شما را تعمیر خواهد کرد. در صورت مشاهده هر مشکل، می‌توانید به صورت رایگان با تعمیرکاران حرفه‌ای و کارکشته ما مشاوره کنید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا بنز سری E تصادفی در مجموعه اتوداکار تعمیر می‌شود؟ ” answer-0=”بله، پس از بررسی دقیق، مکانیک‌های ما نتیجه را به شما گزارش داده و در صورت رضایت شما تعمیر را شروع خواهند کرد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”هزینه هر یک از خدمات بنز سری E در تعمیرگاه اتوداکار چگونه محاسبه خواهند شد؟ ” answer-1=”بسته به میزان خسارت وارد شده به خودرو و انتخاب شما، تمامی هزینه ها بررسی و اعلام می‌شوند.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”بهترین زمان برای سرویس کردن موتور بنز سری E چه موقع است؟ ” answer-2=”بهتر است پس از طی مسافت بین ۴۵ تا ۵۵ هزار کیلومتر، نسبت به سرویس کردن خودرو خود اقدام نمایید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸