تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی

تعمیرگاه تخصصی ماشین های وارداتی

منظور از خودروهای وارداتی ماشین هایی است که در ایران تولید نمی شوند. تعمیرگاه هایی كه می توانند خودروهایی مانند بنز و بی ام و را تعمیر كنند دارای تمامی امکانات برای تعمیر این اتومبیل ها می باشند. همانطور كه میدانید خودرو های بنز و بی ام و دارای قطعات بسیار حساسی می باشند كه این قطعات به سختی گیر می آید اما این تعمیرگاه ها با توجه به واسطه ای كه دارند می توانند این قطعات را بدست آورند و شما میتوانید اتومبیل های خود را در تعمیرگاه های تخصصی سرویس كنید. تعمیرگاه تخصصی خودرو های وارداتی خیلی ظریف عمل می کنند. زیرا مسئولیت سنگینی دارند.

تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی از جمله تعمیرگاه هایی است كه شما می توانید با مراجعه به آنها از تمامی خدمات تعمیرات خودرو های وارداتی بهره مند شوید. این تعمیرگاه ها معمولا از بیشتر ماشین های خارجی پشتیبانی میكنند و به همین دلیل هم بسیاری از افراد هم به آنها مراجعه میكنند. در تعمیرگاه بنز و بی ام و اتوداکار به صورت کاملا تخصصی و تضمینی تعمیر خودرو صورت می گیرد.

تعمیرگاه ماشین های خارجی

یكی از چيزهايي كه امروزه بیشتر افرادی كه دارای ماشین های وارداتی هستند می خواهند داشته باشند تعمیرگاه هایی است آنها بتوانند در این تعمیرگاه ها اتومبیل های خودرا با خیال راحت و با بهترین کیفیت سرویس یا تعمیر كنند. از این رو تعمیرگاه هایی غیر از نمایندگی ها به وجود آمده اند این كار را برای این افراد انجام میدهند. اگر از آن دسته از افراد هستید كه به دنبال یك تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی هستند ما به شما تعمیرگاه اتوداكار را معرفی میکنیم.

تعمیرگاه خودروهای وارداتی

ویژگی های تعمیرگاه های خودروهای وارداتی

ویژگی های تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی این است كه آنها از نظر امكانات و تجهیزات با دیگر تعمیرگاه ها فرق میكنند و همچنین خدماتی كه ارائه میدهند با دیگر تعمیرگاه ها فرق میکند. در این تعمیرگاه ها از پزسنلی استفاده میشود كه بسیار كار آزموده و با تجربه هستند و برای كاری كه انجام میدهند ارزش قائل می شوند. در این تعمیرگاه ها پرسنل نقش بسیار مهمی را ایفا می كنند و اگر كاری به آنها سپرده شود آنرا به بهترین نحو انجام می دهند.

این تعمیرگاه ها معمولا خدمات پس از فروش دارند برای اینكه بتوانند به مشتری ها ثابت كنند كه كارشان درست است. بنابر این با استفاده از ین خدمات پس از فروش اگر قطعه ای خریداری كردید یا اینكه اتومبیل را تعمیر كردید و بعدا به مشكل خوردید می توانید از این خدمات استفاده كنید و بدون پرداخت هزینه اضافه مشكل اتومبیل را رفع كنید.

از دیگر وییگی های این تعمیرگاه ها می توان به این اشاره كرد كه پرسنل این تعمیرگاه ها به دو گروه تقسیم می شوند و یك گروه نظارت گر هستند و یك گروه كار را انجام میدهند به این ترتیب اگر شخصی كاری را به گونه ای انجام دهد كه خراب باشد یا آن را به درستی انجام ندهد پرسنلی كه وظیفه نظارت رادارند به آنها تذكر می دهند و كار را به درستی انجام می دهند.

DSC00412 1 min scaled

امكانات تعمیرگاه تخصصی خودرو های وارداتی

همانطور كه در بالا اشاره كردیم این تعمیرگاه ها دارای امكانات بسیاری می باشند و تعمیركاران با استفاده از این امكانات می توانند به روز ترین اتومبیل هارا تعمیركنند و به همین دلیل هم این تعمیرگاه ها مشتری های زیادی دارند. امكانات این تعمیرگاه ها بری تعمیرات اتومبیل های benz و bmw مناسب هستند و می توان انواع مدل های این برند ها را تعمیر كرد بنابراین وقتی می توانند این اتومبیل ها را تعمیر كنند امكانات آنها بسیار پیرفته می باشد.

در این تعمیرگاه ها می توانید انواع خدمات را نیز دریافت كنید. از آنجایی كه این خودرو ها هنگام تصادفات یا خرابی ها نیاز به انواع خدمات دارند یك تعمیرگاه تخصصی خودروهای خارجی این خدمات را انجام میدهند.

ویژگی های تعمیرگاه های خودروهای وارداتی

خدمات تعمیرگاه های خودرو های وارداتی

یك تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی خوب می بایست كه از تمامی خدمات بهره مند باشد در ادامه می خواهیم چند نمونه از این خدمات را برای شما بازگو كنیم.

صافکاری

در این تعمیرگاه ها صافكاران با ابزار های مناسب اقدام به صافكاری اتومبیل های خارجی مانند benz و bmw میكنند و این كار را با دقت و مهارت انجام میدهند.

تعمیرات موتور

ازجمله كار هایی كه در این تعمیرگاه ها انجام میشود تعمیرات موتور می باشد چرا كه هنگام خرابی موتور این ماشین ها درست كردن آنها كار هر كسی نمی باشد و به مكانیك ماهر و با تجربه نیاز است.

تعمیرات سیستم برقی

خودرو های خارجی معمولا دارای سیستم برقی بسیار پیچیده ای می باشند اما با وجود تعمیرگاه تخصصی خودروهای خارجی دیگر لازم نیست نگران باشید.

هزینه تعمیرات خودرو های لوکس وارداتی

معمولا خودرو های وارداتی به دلیل این كه هزینه های گمرك و خیلی چیز های دیگر را پشت سر میگذارند دارای قیمت های سرسام آوری هستند بنابراین هزینه های تعمیرات خودرو های اتومبیل هایی مانند benz و bmw بسیار زیاد می باشد و در برخی ازاوقات شما برای تعمیرات می بایست هزینه یك خودروی معمولی را بپردازید.

جمع بندی

به طور كلی خودرو های وارداتی هزینه های سنگینی برای تعمیرات دارند و همچنین تعمیر آنها به اشخاضی نیاز دارد كه بتوانند از پس تعمیر آنها بر بیایند یعنی هركسی قادر به تعمیر آنها نمی باشد پس برای این كار نیاز است كه به تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی مراجعه كنید.

در این تعمیرگاه بسیاری از امكانات و خدمات ارائه میشود كه درهر تعمیرگاهی نمی توانید آن را پیدا كنید بنابر این برای تعمیرات خودرو های وارداتی این تعمیرگاه ها بهترین گزینه به حساب می آید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=” هزينه تعميرات در اين تعميرگاه ها چقدر است؟” answer-0=”هزينه ها در اين تعميرگاه ها براي ماشين هاي وارداتي مناسب مي باشد اما اين هزينه ها به دليل اين مي باشد كه قطعات اين اتومبيل ها وارداتي مي باشد و هزينه گمرك و ساير هزينه ها به آن محول مي شود. ” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”اين تعميرگاه ها چه خدماتي ارائه مي دهند؟” answer-1=”اين تعميرگاه ها تمامي خدمات مربوط به اتومبيل را ارائه ميدهند وشما مي توانيد از آنها استفاده كنيد از جمله اين خدمات مي توان به صافكاري تعميرات موتور تعميرات سيستم تعليق تعميرات سيستم برقي ماشين و…شاره كرد ” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=” اين تعميرگاه ها چه اتومبيل ها يي را تعمير ميكنند؟” answer-2=”اين تعميرگاه ها انواع خودرو هاي خارجي را تعمير ميكنند و شما ميتوانيد هر اتومبيلي را اعم از benz و bmw به اين تعميرگاه ها بسپاريد. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸