تعمیر خودروهای خارجی

خدمات تعمیر تخصصی خودروهای خارجی

امروزه تعداد زیادی از افراد هستند که از اتومبیل های لوکس استفاده میکنند و این خودروهای گران قیمت نیاز به سرویس تعمیر ماهانه دارند اما گفتنی است که تعمیر و سرویس این خودرو ها کار هرکسی نیست و لازم است که برای انجام این خدمات به تعمیرگاه هایی که خدمات تعمیر تخصصی این نوع خودرو ها را انجام می دهند مراجعه کنید. برای تعمیر خودروهای خارجی در ادامه می خواهیم تعدادی از خدمات این تعمیرگاه ها را برای شما باز گو کنیم که بتوانید از آن ها استفاده کنید و نسبت به آن ها آگاهی داشته باشید.

خدمات تعمیر تخصصی

از آنجایی که تعداد خودرو های خارجی زیاد شده است و بسیاری از افراد از این خودروها استفاده میکنند لازم است که بدانند خدماتی که تعمیرگاه تخصصی برای این خودرو های خارجی ارائه می دهد چیست.

این خود رو های می باسیت مانند سایر خودرو ها هرماه سرویس شوند. از سرویس شدن می توان به تعویض روغن و تنظیم باد اشاره کرد اما این ها سادهترین خدماتی هستند که می توان برای یک اتومبیل انجام داد و انجام دادن آنها زمان زیادی نمیبرد.

خدمات دیگری نیز هستند که نیاز به تخصص بیشتری دارند از جمله این خدمات صافکاری ، نقاشی ، جلوبندی ازی ، پولیش ، و غیره است که یک تعمیرگاه خوب باید بتواند از پس این ها به نحو احسنت بر آید تا مشتری از تعمیرگاه با رضایت کامل خارج شود.

همچنین این خدمات برای این ماشین های گران قیمت به دقت و مهارت زیادی نیاز دارند که از هر کسی بر نمیآید و فقط متخصصان این کار می توانند آنها را درست کنند.

صافکاری تخصصی خودرو

صافکاری به کاری گفته می شود که برای ترمیم و تعمیر بدنه خودرو انجام می شود. هنگامی که شما با ماشین خود تصادف می کنید و بدنه ماشین دچار آسیب دبیدگی میشود،فرورفتگی یا رنگ پریدگی میشود به کمک صافکار می روید و از آنجایی که ماشین های خارجی به تخصص نیاز دارند باید به تعمیر گاهی بروید که از این متخصصان و تعمیرکاران ماهر بهره مند باشد.

صافکاری تخصصی خودرو

صافکار با استفاده از مهارتی که طی سالیان متوالی کسب کرده است شروع به درآوردن فرورفتگی های بدنه خودرو میکند همچنین دست مزد این کار بستگی به نوع فرورفتگی و روش هایی که صافکار استفاده میکند دارد مثلا اگر فرورفتگی بدون رنگ در بیاید هزینه کمتری می گیرد اما اگر فرورفتگی به صورتی باشد امکان اینکه رنگ بدنه خودرو آسیب ببیند و صافکار آن را بدون آسیب زدن به رنگ خودرو در بیاورد هزینه بالاتر می رود.

نقاشی تخصصی خودرو

هنگامی که بدنه خودروی شما مورد آسیب واقع می شود و رنگ آن از بین می رود شما باید از نقاش کمک بگیرید و از آنجایی که خودرو های خارجی رنگ های مخصوصی استفاده میکنند باید نزد شخصی بروید که از دانش این کار آگاهی داشته باشد و بتواند این کار را برای شما به نحو احسنت انجام دهد.

بعد از رنگ کردن خودرو پولیش کاری صورت میگیرد که رنگ بدنه ی خودرو به طور یکنواخت گردد و همچنین پولیش کاری برای خط و خش هایی که روی بدنه افتاده است می تواند مفید باشد و آنها را از بین ببرد این کار نیاز به مهارت بالایی دارد.

گفتنی است که قیمت نقاشی بستگی به قسمت بدنه خودروی شما دارد هر قسمت هزینه ی متفاوتی دارد.

تعمیرگاه جلوبندی سازی

هنگامی که جلوبندی خودروی شما خراب می شود شما می بایست به سراغ جلوبندی ساز بروید که این کار را برای شما انجام دهد. جلوبندی ساز خدماتی مانند تعویض کمک فنر ها و تعمیر سیستم تعلیق ، تعویض توپی ها و … را انجام می دهد. این کار نیاز به دانش بالا در مورد قطعات خودرو است و حوصله زیادی میخواهد که شما با رجوع به یک تعمیرگاه تخصصی می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

خدمات دیگری همچون تعمیر موتور و سیستم الکترونیک و … هم هستند که شما با توجه به نیاز هایتان می توانید به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید.

تعمیر جلوبندی ماشین
خدمات تعمیرگاه اتوداکار

تعمیرگاه اتوداکار با استفاده از بهترین پرسنل تعمیر خودروهای خارجی را برای اتومبیل شما انجام میدهد. این تعمیرگاه با استفاده از کادری مجرب و با تجربه اقدام به تمامی خدمات خودرو های خارجی مخصوصا بنز و BMW می کند و شما می توانید با خیال راحت از خدمات این تعمیرگاه استفاده کنید.

جمع بندی

خدمات تخصصی خودرو های خارجی نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد همچنین این خودرو ها به دلیل اینکه از خارج از کشور وارد می شوند و خودرو های وارداتی محسوب می شوند دارای قیمت های بالایی هستند. گفتنی است که قطعات این نوع خود رو ها نیز از خارج از کشور و از سوی شرکت سازنده این خودرو ها وارد کشور می شود که قیمت آنها بسیار بالا است. بنابراین نیاز است که آگاهی کافی در مورد خدمات این نوع خودرو ها را داشته باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”خدمات تعمیر تخصصی خودرو های خارجی شمال چه چیز های است؟” answer-0=”خدمات خودرو های خارجی به طور کلی شامل ۶ بخش می شود که این بخش ها عبارت اند از: بخش موتور، بخش گیربکس، بخش سیستم تعلیق، بخش برق و الکترونیک، بخش صافکاری و بخش نقاشی است که در هر یک از این بخش ها تمامی خدمات مربوط به آن انجام می شود. ” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”هزینه های این تعمیرات به چه صورت است؟” answer-1=”هزینه های این تعمیرات بسته به نوع درخواست شما متغیر است اگر لازم به تعویض قطعه باشد خب قطعا شما باید هزینه قطعه جدید را هم بدهید و هزینه بالاتر می رود اما اگر تعمیر کافی باشد شما دستمزد مکانیک را می پردازید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”چگونه بفهمیم که هزینه اضافی برای تعمیر و ارائه خدمات از مشتری گرفته نمی شود؟” answer-2=”برای این کار شما تنها می توانید به تعمیرگاه هایی مراجعه کنید که دارای اعتبار هستند و بر کارکنانشان نظارت دارند و اینکه از این کار کمی دانش داشته باشید و متوجه این موضوع شوید. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸