تعمیر خودرو در محل، مکانیک سیار در تهران با قیمت مناسب

تعمیر خودرو در محل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خیابان، اتوبان و یا حتی در پارکینگ منزلتان با مشکل روشن نشدن خودرو و یا هر ایراد دیگری مواجه شده باشید؛ در این مواقع تنها یک تعمیر خودرو در محل، مکانیک سیار در تهران با قیمت مناسب است که می تواند به کمکتان بشتابد. حال اگر خودروی شما از جمله خودرو های لوکس و گران قیمتی مانند بزنز و بی ام و باشد که باید علاوه بر مکانیک سیار به دنبال مکانیکی متخصص در امر تعمیرات خودروهای خارجی و آلمانی بگردید.

مجتمع خدمات خودرویی داکار این فرصت را برای شما فراهم آورده تا بتوانید در مواقع سخت که عجله دارید، یا به دنبال تعمیرگاهی مطمئن برای تعمیر خودرویتان در محل نزدیک منزلتان یا محل کارتان هستید، با آن ها تماس گرفته و در اسرع وقت تیم متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات خودرویتان را دریافت کنید.

پنچرگیری

تعمیر خودرو در محل، مکانیک سیار در تهران با قیمت مناسب

این مکانیک های سیار چه خدمات را در محل ارائه می دهند؟ برای چه اموری می توان با آن ها تماس گرفت؟ قیمت تعمیر خودرو در محل چقدر می شود؟ در زیر لیستی از خدمات تعمیر خودرو در محل، مکانیک سیار در تهران با قیمت مناسب آورده ایم:

  • تعمیر خودرو آنلاین
    ما به شما توضیح خواهیم داد که مشکل از کدام بخش اتوموبیل بوده و تا زمان درست شدن و حرکت خودرو کنارتان خواهیم بود.
  • تعویض باتری
    اموری مانند تعویض باتری را در محل برایتان انجام خواهیم داد.
  • شارژ کولر در محل
    چنانچه با مشکلاتی مانند خالی شدن شارژ کولر مواجه شدید، کافیست با ما تماس بگیرید.
  • تعویض شمع و وایر
    اگر متوجه شدید که ایراد از شمع های خودروست و یا زمان تعویض آن ها رسیده است، با ما تماس بگیرید تا سریعا اقدام کنیم.
  • تعویض لنت ترمز
    ایرادات مربوط به لنت ترمز هم که از شایع ترین مشکلات خودرویی است؛ در این مواقع در اولین فرصت با ما تماس بگیرید تا خودمان را به شما برسانیم.
  • تعمیر جلو بندی در محل
    ارائه انواع و اقسام تعمیرات جلوبندی خودرو در محل توسط مجتمع خدمات خودرویی اتوداکار
  • برق و باتری
    تعمیر ایرادات مرتبط با برق و باطری اتوموبیل
  • سوخت رسانی
    اگر سوخت تمام کرده اید و عجله دارید، با یک تماس، مکانیک سیار را کنارتان خواهید داشت.
  • کارشناسی خودرو
    اگر در منزل هستید و نمی خواهید به تعمیرگاه مراجعه کنید، با ما تماس بگیرید تا برای کارشناسی خودروی شما مراجعه کنیم.
  • صافکاری و نقاشی
    ما از جدیدترین و به روز ترین متد ها برای صافکاری و نقاشی خودرو بهره می بریم.
  • سرویس دوره ای خودرو
    سرویس دوره ای خودرو بی ام و خود را به دست متخصصان این کار بسپارید.
  • تنظیم دمای خودرو
  • تعویض سنسور دمای خودرو
  • تست دیاگ در محل

خودرو مکانیک سیار

قیمت تعمیر خودرو در محل

هزینه تعمیر خودرو را نوع خودروی شما و ایراد مربوطه تعیین می کند. هر تعمیرگاهی بسته به قطعاتی که استفاده می کند، فیک و یا اورجینال بودن آن ها، نوع خدماتی که ارائه می دهد، پروسه کارشناسی و … تعرفه های خاص خود را دارد. در رابطه با تعمیرگاه تخصصی داکار نیز به همین صورت است؛ شما می توانید هنگام تماس با ما برای مراجعه و تعمیر خودرویتان در محل قیمت ها را جویا شوید. اما معمولا حداقل قیمت ها از 30 تا 50 شروع می شود.

زمان تماس با مکانیک سیار در تهران

چه زمانی باید با ارائه دهندگان خدمات تعمیر سیار خودرو تماس گرفت؟ هر زمان که احساس ماشینتان عملکرد عجیبی دارد، صدایی که تا کنون از آن نشنیده اید و هر چیز دیگری حتی کوچک، برخی ایرادات کوچک می توانند با بی توجهی شما بزرگ شده و به اتوموبیلتان آسیب های بیشتری برسانند. پس از تماس با تعمیرکاران در رابطه با چیزی که مشاهده می کنید و یا می شنوید با دقت توضیح دهید، تعمیرکار سیار با توجه به گفته های شما علاوه بر ابزار و تجهیزات معمول و موارد موردنیاز دیگر را هم حمل می کند تا بتوانند در سریع ترین حالت ممکن خودرویی صحیح و سالم تحویل شما دهد.

اگر میخواهید خودتان مکانیک خودرو خودتان شوید در دوره آموزشی مکانیک خودرو شرکت کنید

زمان تماس با مکانیک سیار در تهران

عوامل نابودکننده موتور خودرو

در این بخش قصد داریم به برخی مشکلات و عوامل که می توانند موتور خودروی شما را نابود کنند اشاره کنیم؛ چنانچه با مشکلی در هر زمینه ای در رابطه با موارد زیر مواجه شدید، کافیست که با ما تماس بگیرید تا به یاری شما بشتابیم:

  • گذشتن از زمان تعویض روغن موتور
    روغن عامل اصلی و حیاتی برای کارکرد موتور خودرو است؛ شما باید روغن موتور ماشینتان را با توجه به زماندبندی توصیه شده توسط سازنده خودرو، تعویض کنید و چنانچه غفلتی در این زمینه صورت گیرد، کیفیت و عملکرد موتور خودروی خود را به میزان قابل توجهی کاهش خواهید داد. اینکه از چه نوع روغنی برای موتور اتوموبیلتان استفاده کنید بهتر است را از تعمیرکار متخصص و باتجربه مخصوص خودروی خود بپرسید.
  • بی توجهی به نشتی روغن
    بسیار مهم است که خودرویتان نشتی روغن نداشته باشد. اگر قطعات فلزی موتور ماشین را روغن کاری نکنید، این قطعات بر روی یکدیگر کشیده و به تدریج فرسوده می شوند که نتیجه آن خرابی موتور خودرو خواهد بود.
  • نادیده گرفتن چراغ اخطار مربوط به روغن
    به محض آنکه با روشن شدن این چراغ مواجه شدید، برای تشخیص و تعمیر خودروی خود به تعمیرگاه تخصصی در تهران مراجعه کنید. روشن شدن چراغ روغن ناشی از تموم شدن روغن موتور و یا کاهش یا افزایش شدید فشار روغن است.
  • بی توجهی به سیستم خنک کننده موتور
    شما موظف هستید، هر سه سال و یا هر 48000 کیلومتر مایعی که نقش خنک کننده سیستم موتور دارد را کاملا خالی کنید و مایع جدید جایگزین کنید. این فرایند بسته به نوع خودرو می تواند طور دیگری باشد. چنانچه متوجه داغی بیش از حد موتور شدید، دلیل آن کم شدن مایع خنک کننده موتور می باشد.

زمان تماس با مکانیک سیار در تهران

تعمیرات تخصصی بنز و بی ام و

خودرو های خارجی نسبت به خودرو های ایرانی و یا مونتاژ ایران، به حساسیت بیشتری در تعمیر و تعویض قطعات نیاز دارند. خودروهای گران قیمت و لوکس خود را به هر کسی نسپارید و حتما با متخصصین مربوطه آن تماس بگیرید. در صورت بروز مشکل و یا ایرادی در بنز و یا bmw خود با ما تماس بگیرید تا تیم حرفه ای و کاربلد خود را در اسرع وقت ارسال کنیم.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”آیا اتوداکار تعمیر خودرو در محل انجام می دهد؟” answer-0=”یکی از سوالات متداول کاربران اتوداکار شرایط دریافت خدمات در محل می باشد که این موضوع به نوع و شدت آسیب های وارد شده بستگی دارد و باید کارشناسان ما آن را بررسی کنند و نیاز است که با ما تماس بگیرید.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”هزینه خدمات مربوط به تعمیر خودرو در محل چگونه محاسبه خواهد شد؟” answer-1=”به طور کلی این امر نیازمند بخش کارشناسی بوده، و بسته به دریافت خدمات مختلف متغیر خواهد بود.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”مهمترین نکته در زمان تعمیر خودرو در محل چیست؟” answer-2=”باید اطمینان حاصل کنید که تعمیرگاه تجهیزات پیشرفته و با کیفیت را به کار می برد و برای تعویض قطعات آسیب دیده از قطعات غیراصلی استفاده نمی کند.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸