تعمیر موتور ماکسیما

تعمیر موتور ماکسیما

یکی از محبوب ترین اتومبیل ها که توسط کشور ژاپن طراحی و تولید شد اتومبیل ماکسیما است که این ماشین از کیفیت خوب و آپشن های زیادی برخوردار است؛ ماکسیما در بین ما ایرانیان یکی از خودرو های پرقدرت محسوب می‌شود در این مقاله قصد داریم تعمیر موتور اتومبیل ماکسیما را توسط تیم اتوداکار برای شما بازدیدکنندگان گرامی مورد بررسی قرار دهیم.

موتور اتومبیل

موتور اتومبیل یکی از قطعات و اجزاء اصلی اتو مبیل می‌باشد که باید از آن به خوبی نگهداری و مراقبت کرد تا دچار مشکل و خرابی نشود. اگر موتور ماشین خراب شود باعث می‌شود تا اتومبیل عملکرد مناسبی نداشته و ماشین دائماً دچار مشکل شده و خراب شود. به نوعی می‌توان گفت که قلب خودرو، موتور آن می‌باشد. اکثر شما وقتی به تعمیرگاه مراجعه می‌کنید و متوجه می‌شوید که موتور خودرو آسیب دیده است بدون شک به هزینه های بالای آن فکر خواهید کرد.

تعمیر موتور ماکسیما

در صورت مشاهده کوچکترین مشکلی از جمله صدای زیاد اتومبیل، یا صدای قطعات و … بلافاصله به تعمیرگاه معتبر و مجاز اتوداکار واقع در منطقه پاسداران تهران مراجعه کنید تا مشکل و ایرام اتومبیل شما را برطرف کرد و اسیب جدی به موتور اتومبیل وارد نشود.

همچنین بخوانید : تعمیر گیربکس ماکسیما + علائم خرابی انواع گیربکس ماکسیما

قطعات موتور

  • سرسیلندر
  • بلوک سیلندر
  • میل لنگ
  • میل سوپاپ
  • شمع
  • پیستون
  • و …

به طور کلی قسمت موتور اتومبیل از این قطعات که ذکر شد تشکیل شده است در صورت کارکرد مناسب و صحیح این قطعات اتومبیل شما دارای موتور سالم می‌باشد.

سیلندر و سرسیلندرها

سیلندرها در داخل بلوک سیلندر که قسمتی از موتور خودرو می‌باشد قرار می‌گیرند که پیستون در داخل سیلندر ها در حال حرکت می‌باشد که انرژی مورد نیاز از سوخت خودرو به دست می‌آید.

قسمت دیگر از موتور ماکسیما سر سیلندر می‌باشد که معمولاً شمع و سوپاپ های دود و اتاق احتراق و … نیز در داخل این قسمت تعبیه شده است توجه داشته باشید که یکی از اجزای مهم موتور ماکسیما قسمت میل لنگ می‌باشدکه معمولاً باعث دورانی شدن حرکت خط پیستون می‌شود اگر روغن کافی به این قسمت خودرو نرسد باعث می‌شود تا سفت شده و عملکرد مناسبی نداشته باشد پس سعی کنید به صورت دوره ای و مرتب روغن خودرو خود را تعویض کنید.

میل سوپاپ

میل سوپاپ که به میل بادامک نیز شناخته می‌شود در صورتی که روغن خودروی شما کم شود به سوپاپ آسیب وارد می‌شود. حرکت باز و بسته شدن سوپاپ های ورودی و خروجی خودرو توسط میل سوپاپ یا میل بادامک انجام می‌شود که جنس ان از چدن بوده و در برابر آتش و حرارت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد یکی دیگر از مزیت میل سوپاپ خاصیت ارتجاعی آن می‌باشد.

بهتر است بدانید که ماشین ماکسیما دارای ۶ سیلندر می‌باشد که به همین خاطر مصرف سوخت بالایی دارد سعی کنید از روغن موتور مناسب و با کیفیت استفاده کرده و همچنین به موقع و مرتب روغن خودرو را سرویس کنید اتوداکار بهترین و با کیفیت ترین روغن را برای ماشین شما استفاده خواهد کرد تا اسیبی به موتور و قطعات اتومبیل وارد نشو؛ یکی از عوامل مهم که باعث ترغیب مشتریان به خرید ماشین ماکسیما می‌شود توان و قدرت بالای ماشین ماکسیما می‌باشد.

دلیل خرابی موتور ماکسیما

اگر هر کدام از قطعات مختلف موتور ماکسیما خراب شود باعث می‌شود تا موتور عملکرد درستی نداشته باشد توجه داشته باشید که اگر سوپاپ های خودرو دچار خرابی و یا خوردگی شوند باعث کاهش راندمان و عملکرد موتور می‌شود. یکی دیگر از دلایلی که باعث خرابی و مشکل موتور ماشین می‌شود رینگ پیستون است چرا که اگر رینگ پیستون دچار خوردگی و فرسایش شود سوخت و هوا توسط منافذ به پایین سیلندر انتقال داده شده و باعث خرابی موتور خودرو می‌شود.

به این خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از روغن با کیفیت مناسب و به صورت دوره ای و منظم سرویس کنید تا از اسیب به پیستون جلوگیری شود در نظر داشته باشید که اگر از اینکه پیستون دچار خرابی شود شما باید هزینه بیشتری را برای تعمیر خودرو پرداخت کنید.

عواملی مانند فیلتر روغن و تنظیم میزان اب و روغن رادیاتور و … باعث جلوگیری از خرابی موتور اتومبیل خواهد شد.

در صورتی که موتور اتومبیل های ماکسیما خراب شده و نیاز به تعمیر موتور ماکسیما داشته باشند چراغ های هشدار که در اتومبیل تعبیه شده اند روشن خواهند شد، که باید بلافاصله جهت برطرف کردن مشکل میتوانید به تعمیرگاه معتبر اتوداکار مراجعه کرده تا توسط مجرب ترین تعمیرکاران مشکل اتومبیل شما بررسی شده و مشکل ان را برطرف کنند.

دلیل خرابی موتور ماکسیما

تعمیرگاه مجاز اتومبیل ماکسیما

یکی از خودروهای لوکس و پرطرفدار که در حال حاضر خط تولید آن متوقف شده است ماکسیما می‌باشد که در صورت خرابی موتور اتومبیل ماکسیما شما باید حتماً به تعمیرگاه های معتبر و مجاز مراجعه کنید برخی از تعمیرکاران به خاطر سود بیشتر سعی می‌کنند تا قطعات غیر اورجینال و فیک را جایگزین قطعات اورجینال موتور کنند.

پس از گذشت مدتی می‌تواند آسیب جدی به موتور اتومبیل وارد کند پس حتماً در زمان مراجعه به تعمیرگاه ها به این نکته دقت کنید که از افرادی که تخصص و مهارت بالایی در این زمینه دارند استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای تعمیرگاه های معتبر گارانتی و پشتیبانی خدمات می‌باشد و شما با اطمینان خاطر می‌توانید جهت تعمیر موتور خودرو به تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

اتوداکار یکی از معتبر ترین تعمیرگاه ها در تهران می‌باشد که با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات مدرن و به روز دنیا و همچنین استفاده از تعمیرکاران مجرب و ماهر توانسته است به خوبی در بین مشتریان عزیز بدرخشند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر در صورت مشکل در موتور اتومبیل از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید و همچنین در اسرع وقت مشکل و ایراد اتومبیل خود را برطرف کنید.

شایان ذکر است که در اتو داکار سعی بر این است که قطعات خودرو شما تعمیر شود و در صورت نیاز  به تعمیر موتور ماکسیما اگر قطعات خودرو تعویض شوند حتماً از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می‌شود. و تمامی خدمات که در تعمیرگاه مجاز و معتبر اتوداکار ارائه می‌گردد از گارانتی و پشتیبانی برخوردار می‌باشد.

همچنین تکنسین اتوداکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و مهارت کافی که دارند به راحتی می‌توانند ایرادات گیربکس، تعمیر موتور رنو و همچنین تعمیر خودرو های ژاپنی مثل تعمیر موتور جوک .. را برطرف کرده و شما دغدغه و نگرانی نداشته باشید.

در نظر داشته باشید که این مجموعه نه تنها برای تعمیر گیربکس بلکه برای تعمیرات تخصصی موتور، صافکاری و نقاشی بی رنگ و با رنگ همچنین سرویس دوره ای اتومبیل ها و … در خدمت شما مشتریان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اتوداکار تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”آیا هزینه تعمیر موتور ماکسیما بالاست؟” answer-0=”هزینه تعمیر موتور ماکسیما با توجه به مدل خودرو، نوع و میزان خرابی موتور متغیر است.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”میزان تولید Co2 موتور ماکسیما چقدر است؟” answer-1=”228 گرم در هر کیلومتر” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”آیا تعمیر موتور ماکسیما را می توان بدون مراجعه به تعمیرکار انجام داد؟” answer-2=”توصیه می کنیم نه تنها سرخود به بررسی و تعمیر قطعات موتور ماکسیما نپردازید، بلکه به هر تعمیرگاهی نیز مراجعه نکنید و از اعتبار آن ها مطمئن شوید. اتوداکار، یکی از معتبرترین تعمیرگاه های خودروهای لوکس در تهران است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸