تعمیر گیربکس جوک

تعمیر گیربکس جوک

همانطور که می دانید گیربکس از جمله قطعات اساسی و مهم اتومبیل می باشد که سالم بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه این مطلب قصد داریم تعمیر گیربکس جوک را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

گیربکس چیست؟

گیربکس از جمله اساسی ترین و اصلی ترین اجزاء اتومبیل می باشد که ارزش آن با موتور اتومبیل برابری می‌کند. دلیل اهمیت بالای گیربکس به خاطر این است که هر موتوری دور محدودی داراست و بیش از آن می تواند کار کند. نکته دوم آن گشتاور معینی می باشد که هر موتور با دور می‌تواند تولید نماید. بهتر است بدانید گیربکس ها به نام جعبه دنده نیز شناخته می شوند.

معمولا ماشین های می باشند که بعد از موتور سر راه وسایل صنعتی قرار می‌گیرند و می توانید با کم و زیاد کردن و نصب توسط مکانیزم داخل گیربکس های مورد نیاز دستگاه ها را به دست آورید. توجه داشته باشید گیربکس در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد. گیربکس های اتوماتیک با توجه به پیشرفت تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته اند و رانندگی آسانی را برای رانندگان به همراه خواهد داشت.

توجه داشته باشید گیربکس ها در برخی موارد امکان دارد با مشکلاتی به همراه باشد و در درست کار کردن آن اختلال ایجاد شود که نیاز به تعمیر داشته باشد. جهت تعمیر گیربکس جوک باید به تعمیرگاه های تخصصی و مجاز مراجعه نمایید تا مشکل آن به صورت اصولی و با کیفیت برطرف شود.

توجه داشته باشید گیربکس جوک از پیچیدگی و تکنولوژی روز برخوردار می باشد. تنها در صورتی که تعمیرکار به ان مسلط باشد می تواند جهت تعمیر آن اقدام کند. امروزه متاسفانه افرادی بدون اینکه اطلاعی از این سیستم داشته باشند و بر پیچیدگی ها مسلط باشند نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد. نه تنها مشکل را برطرف نمی‌کند بلکه مشکلات جدی‌تری را به وجود می آورند.

به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم همواره سعی کنید جهت تعمیر گیربکس به تعمیرگاه های معتبر و مجاز مراجعه نمایید. پیشنهاد ما تعمیرگاه تخصصی اتوداکار می باشد که در خیابان پاسداران تهران واقع شده است. تمامی خدماتی که توسط این مجموعه ارائه می گردد با بهره گیری از تکنولوژی روز و همچنین کارکنان زبده و متخصص می باشد. با اطمینان خاطر از خدمات قابل عرضه این مجموعه بهره مند شوند.

تعمیر گیربکس جوک

علت زوزه کشیدن گیربکس

توجه داشته باشید در برخی موارد امکان دارد تا شما از گیربکس اتومبیل صدای زوزه احساس کنید. برخی از دلایل آن مثل کمبود روغن گیربکس، خشک شدن و خرابی بلبرینگ ها، وجود ساییدگی، ناهمواری و شکستگی و یا بریدگی چرخ دنده های گیربکس، لقی محورها و … می باشد. تمامی این موارد در صورتی که وجود داشته باشند باعث می شود تا شما احساس شنیدن زوزه گیربکس داشته باشید.

بهتر است بدانید تشخیص دلیل زوزه کشیدن گیربکس اتومبیل یک کار تخصصی و حرفه ای می باشد که تنها توسط تعمیرکاران مجرب امکانپذیر می باشد. به همین خاطر باید سعی کنید اتومبیل خود را به افراد مجرب و ماهر بسپارید. پس از این که دلیل زوزه کشیدن مشخص شود هزینه تعمیر آن نیز اعلام خواهد شد.

علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک جک

توجه داشته باشید در برخی موارد امکان دارد به علت ایراد برقی یا میزان نبودن فشار روغن که ناشی از ایراد در ساعت می باشد. همچنین خرابی یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس و احساس تقه زدن اتومبیل را خواهید داشت. در این صورت شما باید سعی کنید به تعمیرگاه اتوکار مراجعه نمایید تا دلیل تقه زدن گیربکس اتومبیل مشخص شود و در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام کنند.

توجه داشته باشید اگر شما از اتومبیل جوک استفاده می کنید باید نسبت به تعویض روغن آن به صورت مرتب و دوره اقدام کنید. در غیر اینصورت امکان دارد مشکلات جدی تری برای شما ایجاد شود. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که در صورتی که شما از روغن گیربکس مخصوص استفاده کنید مشکلات کمتری برای اتومبیل شما ایجاد خواهد شد.

بهتر است بدانید روغن گیربکس که برای گیربکس های دستی و اتومات استفاده می شود با یکدیگر تفاوت دارد. هر یک از گیربکس ها بدون شک روغن مخصوص خود را دارد که شما باید از آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید در این صورت اتومبیل شما کمتر دچار مشکل شده و همچنین عملکرد آن نیز بهتر می باشد.

توجه داشته باشید یکی از اجزای بسیار مهم که باید به آن توجه کنید فیلتر روغن می باشد. پیشنهاد می کنیم هر وقت که جهت تعویض روغن اقدام می کنید سعی کنید برای تعویض فیلتر نیز اقدام کنید. در صورتی که فیلتر به ‌درستی عمل نکند امکان دارد روغن آلوده وارد اتومبیل شود و همچنین مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

همواره سعی کنید تعویض روغن را به صورت اتوماتیک انجام دهید. در این روش تمامی روغن ها به صورت کامل تخلیه شده و روغن سالم و جدید جایگزین آن می‌شود. در برخی مواقع که به صورت دستی امکان اقدام به تعویض روغن خواهید کرد امکان دارد برخی از روغن درون آن باقی بماند. در این صورت روغن به صورت کامل تخلیه نشده و امکان دارد تا به گیربکس اسیب وارد کند. به همین خاطر روش تعویض روغن اتوماتیک بسیار بهتر می باشد.

تعمیر گیربکس جوک

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

بهتر است بدانید تعمیرگاه تخصصی اتوداکار ازجمله تعمیرگاه های معتبر و شناخته شده می باشد که شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید اتومبیل خود را جهت تعمیرات و همچنین سرویس های دوره ای به این تعمیرگاه ببرید. توجه داشته باشید تعمیر گیربکس جوک نیازمند تجهیزات مدرن و پیشرفته می باشد.

همچنین باید افرادی که مهارت کافی را داشته باشند باید اقدام به این عملیات کنند. مجموعه‌ اتوداکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین دانش به روز و استفاده از افراد مجرب به صورت تخصصی و کاملاً حرفه‌ای خدمات تعمیرات گیربکس، تعمیرات موتور اتومبیل، صافکاری و نقاشی و … ارائه می‌دهد.

با اطمینان خاطر می توانید از این خدمات ارزنده بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://autodakar.ir/ مراجعه نمایید. می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده جهت مشاوره به صورت کاملاً رایگان با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک جوک چیست؟” answer-0=”امکان دارد به خاطر ایراد برقی یا میزان بودن فشار روغن ناشی از ایراد در ساعت است یا خرابی و پارگی در دسته موتور های گیربکس اتومبیل گیربکس دچار تقه زدن شود.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا کمبود روغن گیربکس باعث زوزه کشیدن آن می شود؟” answer-1=”بله در صورتی که کمبود روغن گیربکس باشد باعث زوزه کشیدن گیربکس خواهد شد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”بهترین تعمیرگاه جهت تعمیر گیربکس جوک کدام است؟” answer-2=”تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با با توجه به سابقه درخشانی که دارد جزو بهترین تعمیرگاه ها برای تعمیر گیربکس جوک می باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸