تعمیر گیربکس نیسان 

تعمیر گیربکس نیسان

خودروهای نیسان از جمله خودروهای ژاپنی می‌باشند که در بازار ایران موجود است. در حال حاضر این خودروها تغییرات بسیاری کرده که یکی از تغییرات اساسی استفاده از گیربکس اتوماتیک می باشد. در اغلب خودروهای تولیدی جدید این تغییرات را احساس خواهید کرد. در ادامه مطلب قصد داریم تعمیر گیربکس نیسان را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم برای تعمیر گیربکس نیسان

توجه داشته باشید عملکرد گیربکس در عملکرد اتومبیل تاثیر بسزایی دارد. به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که گیربکس اتومبیل شما با مشکل روبرو شود سعی کنید به افراد متخصص و ماهر واگذار نمایید. بهتر است بدانید تعمیر گیربکس اتوماتیک یک مهارت می باشد که با استفاده از تجربه طولانی تشخیص درست را به همراه دارد و گیربکس را با کیفیت عالی تعمیر نمایند.

علاوه بر این تعمیرات گیربکس به ابزارهای تخصصی و کامل نیاز دارد که بتوانید قطعات آن را به درستی و با کیفیت بالا تعمیر نمایید. به همین خاطر هیچ وقت جهت تعمیر گیربکس اقدام نکنید چرا که نه شما تجربه کافی دارید و نه مهارت لازم را در این زمینه دارید.

تعویض روغن به صورت دستی از جمله اقداماتی است که برخی از افراد انجام می‌دهد که این کار اشتباه است. در برخی مواقع امکان دارد تمام روغن کهنه از بین بردن روغن سوخته در جعبه دنده باقی بماند. اما دستگاه‌های کاملا اتوماتیک تمامی روغن ها را که کهنه و سوخته می باشد از گیربکس اتوماتیک انتقال می دهند و روغن سالم را جایگزین آنها خواهند کرد.

تعمیر گیربکس نیسان 

موضوع بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که روغن گیربکس دستی و روغن گیربکس اتوماتیک با یکدیگر متفاوت می باشند. سعی کنید از روغن گیربکس مناسب برای اتومبیل خود استفاده نمایید. بهتر است بدانید مقدار روغن مورد نیاز گیربکس برای تعویض هر اتومبیل با یکدیگر متفاوت می باشد که به مدل خودرو بستگی دارد. میزان روغن بین ۶ لیتر روغن و ۹ لیتر روغن می باشد.

در نظر داشته باشید در برخی مواقع روغن را به صورت دستی تعویض می شود چون برخی از روغن های کهنه در داخل آن باقی می‌ماند باید مقدار روغن کمتری را برای تغییر روغن استفاده نمایید. گیربکس اتوماتیک روغن گیربکس قدیمی از انتقال داده شده و روغن سالم و تمیز به دستگاه وارد می شود که با ظرفیت واقعی گیربکس برابر است روغن گیربکس را به یک دستگاه کاملا اتوماتیک تعویض نمایید.

مراحل تعمیر گیربکس اتوماتیک

  1. تست و عیب یابی
  2. تعویض و تعمیر قطعات
  3. تست تعمیر

اولین مرحله عیب‌یابی و تست قطعات مشکل دار می باشد. پس از اینکه شما اتومبیل خود را برای تعمیرات گیربکس به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بیاورید در اولین مرحله اتومبیل شما توسط تعمیرکاران مجرب دریافت شده و نسبت به عیب‌یابی و بررسی مشکلات آن اقدام می کنند. بهتر است بدانید عیب‌یابی از مهم ترین و حساس ترین مراحل تعمیر گیربکس می باشد.

در مجموعه تخصصی اتوداکار از دستگاه های مدرن و مجهز برای عیب یابی استفاده می شود تا درصد اشتباه کمتر شده و آسیبی به اتومبیل مشتری وارد نشود. سپس پس به مرحله تعمیر خواهد رفت که با توجه به دانش به روز و مهارت کافی تعمیرکاران بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را برای تعمیر انتخاب شده و از آن بهره مند خواهند شد.

هدف مجموعه تخصصی اتوداکار تعمیر گیربکس نیسان است نه تعویض قطعات آن. به همین خاطر از راه حل های مدرن و تجهیزات به روزی استفاده کرده تا تعمیرات مورد نیاز شما مشتریان عزیز را با کیفیت بالا انجام داده و بتوانید از آن بهره مند شوید. اما در برخی مواقع امکان تعمیر گیربکس وجود ندارد و تنها راه حل آن تعویض آن می باشد.

در این موارد نیز تعمیرکار مجرب و متخصص اتوداکار از قطعات اورجینال و اصل برای جایگزین قطعات خود استفاده می کنند و اقدام به تعمیرات خواهند کرد. پس از اینکه گیربکس اتومبیل شما به خوبی تعمیر شد با کیفیت بالا و همانند روز اول به شما تحویل می دهند. توجه داشته باشید پس از اینکه کار تعمیرات تمام شد در حضور مشتریان اتومبیل و گیربکس تست می شود و بدون کوچکترین آسیب و مشکلی به شما تحویل خواهند داد.

علائم خرابی گیربکس نیسان

بهتر است بدانید خرابی و مشکل داشتن گیربکس علائم و نشانه هایی را به همراه دارد که شما به راحتی می‌توانید متوجه خرابی گیربکس شوید و نسبت به برطرف کردن آن مشکل اقدام نمایید. برخی از علائم خرابی گیربکس نیسان عبارتند از:

  • پایین آمدن قدرت ماشین
  • بیشتر شدن لرزش و تکان خوردن اتومبیل
  • لرزش گیربکس اتومبیل
  • داغ شدن بیش از حد روغن گیربکس
  • کاهش ناگهانی سرعت اتومبیل
  • احساس لرزش اتومبیل در هنگام شتاب گیری
  • تعویض دنده های نزولی شدید
  • محدود شدن دور موتور و قدرت خروجی
  • عوض نکردن دنده در هنگام بالا رفتن دور موتور
  • نشت روغن گیربکس
  • سوختگی از روغن گیربکس
  • شنیدن صدای زوزه از گیربکس

و…

تعمیر گیربکس نیسان 

تعمیر گیربکس نیسان در تعمیرگاه اتوداکار

توجه داشته باشید مجموعه اتوداکار با توجه به سابقه درخشانی که دارد و همچنین مهارت بالا توانسته است خدمات ارزنده و با کیفیتی را در زمینه تعمیرات گیربکس، تعمیرات موتور اتومبیل همچنین خدمات صافکاری و نقاشی و … ارائه دهد. توجه داشته باشید تعمیر گیربکس اتومبیل یکی از مواردی می باشد که تمامی رانندگان حداقل یک بار با آن روبرو شده اند و دقیقاً بر اهمیت آن واقف هستند.

باید سعی کنید برای تعمیر گیربکس اتومبیل به تعمیرگاه‌های مجهز و متخصص مراجعه نمایید تا دیگر دغدغه ای بابت اصولی و با کیفیت انجام دادن این تعمیرات را نداشته باشید. بهتر است بدانید داشتن مهارت و تجهیزات مدرن هر دو مکمل یکدیگر می باشد.

اگر فردی مهارت لازم را داشته باشد اما تجهیزات کافی جهت انجام تعمیرات وجود نداشته باشد بدون شک نمی تواند کار با کیفیتی را ارائه دهد. همچنین برعکس اگر تجهیزات مدرن و به روزی وجود داشته باشد اما فرد توانایی کار با آن را نداشته باشد نیز نمی‌تواند خدمات و تعمیرات با کیفیتی را انجام دهد. به همین خاطر شما باید همواره سعی کنید به مراکز مراجعه کنید که علاوه بر تجهیزات مهارت کافی نیز داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت https://autodakar.ir/ مراجعه نمایید.می توانید جهت مشاوره رایگان به از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اتوداکار در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”آیا می توانیم مشکل تق زدن اتومبیل را در منزل برطرف کنیم؟” answer-0=”تشخیص علت تقه زدن اتومبیل کاری تخصصی می باشد که در بسیاری از موارد تنها توسط دستگاههای مخصوص تشخیص داده می شود و نیاز به مهارت و تجربه بالا دارد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”چند لیتر روغن برای تعویض روغن گیربکس نیاز است؟” answer-1=”توجه داشته باشید روغن گیربکس برای تعویض با توجه به موتور مدل خودروی شما می باشد که بین ۶ لیتر روغن تا ۹ لیتر روغن با توجه به مدل اتومبیل کافی است.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”تعویض روغن گیربکس اتومبیل به صورت دستی بهتر است یا با دستگاه های تمام اتوماتیک؟” answer-2=”تعویض روغن گیربکس به روش دستی مشکلاتی را به همراه دارد و امکان دارد روغن اتومبیل به صورت کامل خارج نشود و آسیب جدی به اتومبیل وارد اما اگر به صورت اتوماتیک انجام شود تمامی روغن کهنه از بین رفته و روغن سالم جایگزین ها نخواهد شد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸