راهنمای مراقبت تیانا

راهنمای مراقبت تیانا

 تیانا از جمله اتومبیل های وارداتی و لوکس می باشد که امروزه با توجه به کیفیت بالایی که دارد مورد توجه افراد بسیاری برخوردار می باشد. بهتر است بدانید در صورتی که کمترین مشکل داشته باشد باید هزینه اضافی را برای تعمیر آن پرداخت نمایید.

به همین خاطر امروزه اکثر افراد به دنبال راه‌حل هایی هستند که بتوانند تا از این اتومبیل ها نگهداری و مراقبت نمایند تا آسیبی برای آن ایجاد نشود و هزینه نداشته باشد. در صورتی که شما بتوانید راهنمای مراقبت تیانا را مد نظر قرار دهید بدون شک اتومبیل کمتر دچار خسارت خواهد شد نکات لازم را برای شما بازدیدکنندگان گرامی می کند.

راهنمای مراقبت تیانا

نکات لازم برای مراقبت تیانا

  • روغن

ادامه مبحث راهنمای مراقبت تیانا باید ذکر کنیم که انتخاب روغن صحیح اهمیت بالایی برخوردار می باشد. هر اتومبیلی روغن های مخصوص دارد که معمولاً کارخانه‌های سازنده آن را در دفترچه راهنما ذکر خواهند کرد. توجه داشته باشید درصورتی شما بتوانید روغن مناسب و با کیفیت اتومبیل خود را تهیه کنید بدون شک کمتر دچار مشکل شده و عملکرد بهتری دارد که شما با اطمینان خاطر می توان از آن بهره مند شوید.

نکته دیگری که پیشنهاد می کنیم همواره مد نظر قرار دهید این است که سعی کنید برای همیشه از یک نوع روغن برای اتومبیل استفاده نمایید. چرا که تعویض دیر هنگام روغن امکان دارد در اثر گذشت زمان به اتومبیل وارد کند.

  • رانندگی بدون تنش و ایمن

باتوجه به راهنمای مراقبت تیانا یکی از موارد بسیار مهم و اساسی که شما باید سعی کنید در هنگام استفاده از خودرو مد نظر قرار دهید رانندگی بدون تنش و ایمن می باشد. در صورتی که شما در مسیرهای سخت با سرعت بالایی رانندگی کنید بدون شک ماشین سریع تر دچار مشکل خواهد شد. به همین خاطر همواره به شما پیشنهاد می کنیم تا سعی کنید رانندگی بدون تنش و ایمن داشته باشید که آسیبی به اتومبیل گرانقیمت شما وارد نشود.

  • تعویض روغن

تعویض روغن از موارد مهم و اساسی می باشد که کارخانه سازنده تایم لازم ان را ذکر خواهد کرد. با مراجعه به دفترچه راهنما می‌توانید این پایگاه اطلاع داشته و جهت تعویض به موقع اقدام نمود. اگر شما دیر هنگام جهت تعویض روغن مراجعه کنید امکان دارد به قطعات گیربکس و موتور آسیب وارد شود.

باتوجه به راهنمای مراقبت تیانا اگر قصد دارید جهت بازدید روغن اتومبیل اقدام کنید کافیست در یک سطح صاف ماشین را پارک کرده و اجازه دهید تا سرد شود. سپس شاخه روغن را خارج کرد و حالا تمیز کنید دوباره در درون مخزن روغن قرار دهید. اگر بین دو خط قرار بگیرد یعنی روغن اتومبیل شما سالم می باشد.

اما اگر روغن اتومبیل کم باشد باید مقداری به آن اضافه نمایید. البته در نظر داشته باشید که اگر مقدار روغن بیشتر باشد نیز مشکلاتی را ایجاد نماید. سعی کنید برای تعویض روغن به تعمیرگاه هایی مراجعه کنید که این کار را به صورت تخصصی انجام داده و شما دیگر دغدغه ای بابت درست انجام دادن آن نداشته باشید.

  • فیلتر روغن

باتوجه به راهنمای مراقبت تیانا فیلتر روغن یکی از قطعات اصلی است که شما باید هر زمان جهت تعویض روغن اقدام کنید برای تعویض این فیلتر ها نیز اقدام نمایید. در صورتی که فیلتر به موقعیت را تعویض نشود امکان دارد به درستی عمل نکرده و مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

  • کاپوت را باز گذاشته و را بررسی کنید

همانطور که می دانید قطعات میانی مثل شلنگ، تسمه و باتری در زیر کاپوت قرار دارد. شما باید سعی کنید آن ها را به صورت مرتب بررسی کرده تا اگر کوچکترین مشکلی ایجاد شده است نسبت به بررسی آن اقدام نمایید. طبق راهنمای مراقبت تیانا لازم است که شما در برخی مواقع کاپوت را باز گذاشته و آن را مورد بررسی قرار دهید.

  • صدای زوزه مانند

توجه داشته باشید اگر انسانی  عطسه کند بین پی خواهد برد که احتمال دارد مریض شود. موتور نیز به همین صورت می باشد در صورتی که کوچکترین صدای زوزه ایجاد شود امکان دارد آسیب داشته باشد. برخی از افراد تا زمانی که اتومبیل آن ها دچار آسیب جدی نشود به تعمیرگاه مراجعه نمی کنند.

اما به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که کوچکترین صدایی مثل زوزه مانند احساس کردید هر چه سریعتر جهت بررسی آن اقدام کنید. در غیر اینصورت امکان دارد آسیب جدی به اتومبیل وارد شود. طبق راهنمای مراقبت تیانا صدای زوزه احتمالاً از گیربکس اتومبیل باشد در صورتیکه گیربکس با مشکل روبرو شود صداهای عجیب و غریب و روز مانندی را احساس خواهید کرد.

  • بررسی گیربکس

همون طور که می‌دانید گیربکس ازجمله مهمترین قطعات مورد استفاده در اتومبیل ها می باشد. در صورتی که کوچک ترین مشکلی برای این گیربکس ایجاد شود موتور اتومبیل از حرکت می ایستد شما چاره‌ای جز تعویض آن نخواهید داشت. اگر به راهنمای مراقبت تیانا توجه کنید و در صورتی که شما در صورت مشاهده کوچکترین علائمی بتوانید جهت برطرف کردن آن اقدام کنید بدون شک می توانید با کمترین  هزینه مشکل را برطرف نمایید.

راهنمای مراقبت تیانا

معرفی خدمات اتوداکار

اتوداکار از جمله تعمیرگاه های تخصصی در سطح تهران می باشد که شما می توانید تعمیرات تخصصی اتومبیل های وارداتی ازجمله اتومبیل تیانا را به آن بسپارید. از جمله خدمات این مجموعه می توان به تعمیرات تخصصی گیربکس، تعمیرات موتور، تعویض روغن، تعویض فیلتر روغن و … اشاره کرد. بهتر است بدانید تمامی خدمات توسط  برترین تعمیرکاران ارائه می گردد.

در صورتی که شما به تعمیرگاه های نامعتبر مراجعه کنید امکان دارد نه تنها مشکل شما را برطرف نکنند بلکه مشکلات جدی تری را نیز برای شما ایجاد کند. به همین خاطر ما همواره به شما پیشنهاد می‌کنیم که سعی کنید به تعمیرگاه های معتبر مراجعه نمائید. تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات به روز و مدرن همواره در تلاش است تا به بهترین نحو تعمیرات تخصصی را انجام دهد.

اتومبیل گرانقیمت و لوکس خود را به ما بسپارید. دغدغه ای بابت تعمیرات با کیفیت نداشته باشید. همچنین بهتر است بدانید که به صورت کاملاً رایگان می توانید از مشاوره های لازم توسط کارشناسان این مجموعه در اختیار شما قرار داده می شود بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت https://autodakar.ir/  مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اتوداکار در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”چه زمان باید جهت تعویض روغن ماشین تیانا اقدام کنیم؟” answer-0=”هر 100 هزار کیلومتر باید جهت تعویض روغن ماشین تیانا اقدام کنیم.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”چرا باید کاپوت را باز کنیم؟” answer-1=”قطعات مهمی همچون باتری، تسمه، شیلنگ و .. در زیر کاپوت قرار دارد در صورتی که کاپوت را باز کنید مشکلات این قطعات را متوجه خواهید شد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه در تهران کدام است؟” answer-2=”تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در پاسداران تهران از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه می باشد. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸