راهنمای مراقبت جک

راهنمای مراقبت جک

جک یکی از انواع اتومبیل های وارداتی می باشد که امروزه این اتومبیل را شما در خیابان‌های ایران به وفور مشاهده خواهید کرد. همانطور که می دانید خودروهای وارداتی در صورتی که مشکلی داشته باشند بدون شک هزینه تعمیر آن بسیار بالا می باشد.

به همین خاطر شما باید سعی کنید در نگهداری و مراقبت از این اتومبیل ها دقت کنید تا مشکلات جدی برای آن ایجاد نشود. در این مطلب از وب سایت اتوداکار قصد داریم به راهنمای مراقبت جک بپردازیم. با ما همراه باشید.

در مبحث راهنمای مراقبت جک باید ذکر کنیم که شما بازدید کنندگان گرامی اگر بتوانید نکات مفیدی را مد نظر قرار دهید از آسیب رسیدن جدی به خودرو جلوگیری خواهید کرد. همانطور که می دانید اگر ما انسان ها عطسه کنیم بدون شک به این پی خواهیم برد که در آستانه مریض شدن هستیم.

اتومبیل ها نیز به همین صورت می باشد. اگر شما سر و صداهای عجیب و غریبی بشنوید. یعنی اتومبیل شما در آستانه خراب شدن است و اگر هر چه سریعتر نسبت به برطرف کردن آن اقدام نکنید. احتمال دارد اسیب های دشوار و همراه داشته باشد و هزینه بسیاری را داشته باشد.

راهنمای مراقبت جک

روغن موتور جک

بهتر است بدانید تهیه روغن موتور جک مشخصات فنی موتور خودرو وابسته می باشد. به همین خاطر شما باید با مشخصات اتومبیل خود بتوانید نوع روغن مناسب را تهیه نمایید. روغن موتور نقش بسیار مهمی در عملکرد و عمر مفید موتور خود را دارد و باید این استفاده از روغن موتور با کیفیت بالا الزامی است. دفترچه راهنمای اتومبیل جک پیشنهاد شده است تا از روغن موتور نیمه سنتتیک SAV استفاده شود.

یکی از نکاه مهم که باید در راهنمای مراقبت جک ذکر کنیم این است که در مناطق خیلی سرد و خیلی گرم کشور از روغن های مختلف باید استفاده کرد. شما در صورتی که بتوانید موتور با کیفیت و مناسبی را تهیه کنید علاوه بر این که عمر مفید اتومبیل بالا می رود بدون شک عملکرد اتومبیل نیز بسیار عالی خواهد بود. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید زمان تعویض روغن اتومبیل می باشد. شما باید هر ۵۰ هزار کیلومتر نسبت به تعویض روغن این نوع اتومبیل ها اقدام نمایید.

البته زمان مشخص اتومبیل تعویض روغن اتومبیل در دفترچه راهنمای آن ذکر شده است. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که زمان تعویض روغن بستگی به نحوه رانندگی و شرایط رانندگی نیز دارد که شما عزیزان بهتر است نحوه صحیح روغن سالم را تشخیص داده و به موقع برای تعویض آن اقدام نمایید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که شما باید هر بار که جهت تعویض روغن، جهت تعویض فیلتر نیز اقدام نمائید و یا یک بار در میان جهت تعویض فیلتر روغن کنید.

در صورتی که شما به موقع و بدرستی اقدام به تعویض روغن کنید. بدون شک اسیب کمتری متوجه اتومبیل شما خواهد شد. در صورتی که شما قصد دارید روغن مناسب و با کیفیتی را برای اتومبیل خود انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم از راهنمایی تعمیرکاران خبره اتوداکار بهره مند شوید. بدون شک در این صورت می توانید روغن مناسب با نوع اتومبیل و با کیفیتی را تهیه نمایید.

سرعت خودرو

در ادامه مبحث راهنمای مراقبت جک باید ذکر کنیم که برخی از افراد با توجه به اینکه فکر می‌کنند جک دارای موتور با قدرت بالایی می باشد. سعی می کنند تا در هر مسیری و با سرعت بالایی رانندگی کنند. اما توجه داشته باشید که سرعت بسیار بالا مشکلات بسیاری را نیز به همراه دارد و به موتور اتومبیل وارد می کند. یکی از نکاتی که ما همیشه ذکر می‌کنیم این است که سعی کنید رانندگی بدون تنش و ایمنی داشته باشید که آسیبی به موتور اتومبیل شما وارد نشود.

صداهای عجیب و غریب

هرگونه صدایی که از اتومبیل شما به گوش می رسد نشان می دهد که اتومبیل شما مشکلی دارد. باید هر چه سریعتر جهت برطرف کردن آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید اگر شما صدای زوزه یا صداهای عجیب غریب بشنوید و در صدد برطرف کردن آن اقدام نمایید امکان دارد آسیب های جدی به همراه داشته باشد. اما در صورتی که شما سریعتر برطرف کردن صداها اقدام کنید. بدون شک آسیبی متوجه اتومبیل شما نخواهد شد.

نکته بسیار مهمی که باید در راهنمای مراقبت جک ذکر شود و مد نظر قرار دهید این است که در صورتی که کوچکترین اسیبی به اتومبیل شما وارد شود. ولی شما به تعمیرگاه‌های ناشی مراجعه کنید نه تنها مشکلات ما به شما را برطرف خواهند کرد بلکه امکان دارد مشکلات جدی را نیز برای اتومبیل ایجاد کند.

زمانی که مشکلی برای اتومبیل ایجاد می‌شود همه استرس پیدا کردن تعمیرگاه خوب را دارند. شما باید سعی کنید تعمیرگاه مجازه را پیدا کرده تا برای همین مواقع از آن کمک بگیرید و نسبت به کار آن اطمینان داشته باشید که مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

کاپوت اتومبیل

از جمله نکات مهم که در راهنمای مراقبت جک باید ذکر کنیم این است که سعی کنید کاپوت اتومبیل را باز بگذارید و به بررسی آن بپردازید. قطعات بسیار مهمی مثل تسمه، باتری، شلنگ ها و … در زیر کاپوت قرار دارند. توجه داشته باشید باید سعی کنید به صورت مرتب کاپوت را باز بگذارید تا در صورتی که مشکلی برای این قطعات ایجاد شده باشد آن را مشاهده کرده و در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکل آن بپردازید.

راهنمای مراقبت جک

سرویس دوره ای جک

در ادامه بحث راهنمای مراقبت جک لازم است بدانید که بسیاری از افراد تا زمانی که اتومبیل آن ها دچار مشکلی نشده باشد به تعمیرگاه مراجعه نمی کنند. توجه داشته باشید شما عزیزان باید سعی کنید به صورت مرتب جهت سرویس دوره ای اتومبیل خود اقدام نمایید. در این صورت اگر کوچکترین مشکلی برای اتومبیل شما ایجاد شده باشد می‌توانید از از گسترش آن جلوگیری ‌کنید. سعی کنید به صورت مرتب موتور اتومبیل گیربکس و روغن و … را بررسی نمایید.

در این صورت اگر کوچکترین مشکلی ایجاد شده باشد به راحتی می توانید آن را در کمترین زمان با هزینه کمتری برطرف نمائید. توجه داشته باشید در صورتی که شما قصد دارید جهت سرویس دوره ای اتومبیل مراجعه کنید پیشنهاد می کنیم به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران مراجعه نمایید. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا خدمات را با اطمینان کامل برای شما بازدیدکنندگان گرامی ارائه می دهد.

معرفی خدمات اتوداکار

اتوداکار از جمله تعمیرگاه های تخصصی می باشد که خدمات تعمیر و نگهداری موتور اتومبیل و تعویض روغن، تعویض فیلتر و … را ارائه می دهد. شما عزیزان مجموعه با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین تجهیزات و ماشین آلات مدرن خدمات تعمیرات را به بهترین نحو ارائه خواهد داد.

همچنین تعمیرکاران و مهندسان این مجموعه به صورت کامل آموزش دیده و بر سیستم‌های پیچیده اتومبیل ها مسلط می باشد. در این مقاله راهنمای مراقبت جک را برای شما عزیزان قرار دادیم تا از  ان بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://autodakar.ir/ مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اتوداکار در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”چرا باید سرویس دوره ای اتومبیل جک را انجام دهیم؟” answer-0=”در صورتی که سرویس دوره ای انجام دهید قبل از اینکه مشکلی برای اتومبیل ایجاد شود می توانید آن را با کمترین هزینه برطرف نمایید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”روغن چه تاثیری بر عملکرد اتومبیل دارد؟” answer-1=”در صورتی که روغن مقداری کم یا بیشتر وارد اتومبیل شود بدون شک عملکرد موتور اتومبیل تاثیر گذار می باشد پس باید نسبت به تعویض و مراقبت از آن کوشا باشید.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”کجا تعمیرات تخصصی اتومبیل جک کجا انجام دهیم؟” answer-2=”تعمیرات تخصصی اتومبیل جک و دیگر اتومبیل های وارداتی گران قیمت را به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران بسپارید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸