راهنمای مراقبت پورشه

راهنمای مراقبت پورشه

راهنمای مراقبت پورشه به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه بتوانید از این خودرو گرانقیمت به نحو احسن نگهداری کنید. به هر حال کمپانی پورشه کیفیت ساخت و ماندگاری را برای ارزش بالای محصولات خود تعیین کرده است. ما در ادامه شما را به روش های کلیدی و قابل قبولی که می‌تواند در مراقبت و نگهداری پورشه در طولانی مدت نقش داشته باشد، بیشتر آشنا می کنیم. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

راهنمای مراقبت پورشه

سرویس دوره ای پورشه

راهنمای مراقبت پورشه این نکته را به شما یادآوری می کند تا وضعیت قیمت و قطعات محصولات پورشه نیز در ایران آشنایی اجمالی داشته باشید. معمولاً قطعات خودرو های لوکسی مانند پورشه با تحریمات روبرو هستند. که در این بین، شما با قطعات تقلبی روبرو می شوید اما زمانی که از یک وب سایت اینترنتی https://autodakar.ir/ نسبت به خرید لوازم یدکی و قطعات محصولات پورشه اقدام کنید، صددرصد با قیمت معقولانه تری و البته با کیفیت بالاتر روبرو خواهید شد.

چنانچه به راهنمای مراقبت پورشه توجه کنید، متوجه می‌شوید چکاپ به موقع و سرویس دوره ای تا چه حد می‌تواند شما را از مشکلات بسیار زیادی که می‌تواند قطعات اصلی خودرو را درگیر کند جلوگیری کند. قیمت هزینه سرویس های دوره ای پورشه به مراتب بالا است که شما اگر از مجموعه های معتبر همچون اتوداکار  برآورد قیمت اقدام کنید، صددرصد می توانید با شرایط قابل قبول تری به خودروی خود رسیدگی کنید.

تنظیم صحیح ارتفاع پورشه

متاسفانه برخی از افراد با تنظیم ارتفاع پورشه به صورت سرخود نمی دانند که سیستم تعلیق نیز دچار مشکل می شود و معمولاً اگر به صورت صحیح ارتفاع با شرایط سطوح خیابان تنظیم گردد، می توان از آسیب دیدگی سیستم تعلیق به راحتی جلوگیری نمود.

همچنین به هیچ عنوان از سیستم های اسپرت کردن خودرو نباید استفاده کنید؛ چرا که پایین آوردن ارتفاع می تواند صدمات و خسارات بسیار زیادی را به خود وارد آورد. متأسفانه برخی از خودرو سوار نمی دانند که سیستم تعلیق پورشه با تعویض و تعمیر تاخود می تواند هزینه بالایی را به وجود آورد که شما با هر ۴۰ هزار کیلومتر باید سیستم تعلیق را مورد بررسی قرار دهید.

کاربرد صحیح از آپشن ها

با توجه به راهنمای مراقبت پورشه بهتر است بدانید که استفاده از آپشن های خودرو اگر در شرایط گوناگون به صورت مناسب مورد استفاده قرار نگیرد، بدون اغراق می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به وجود آورد که می توانید از دفترچه راهنمای پورشه برای این کار استفاده نمایید.

تمامی آپشن ها کمک می کند تا خود را بتواند به صورت کامل سرعت خود را حفظ کند. صندلی ۱۸ حالت برقی، چهار رادار، ۵ گرمکن، سقف جیر رینگ ۲۱ اینچ و بسیاری از آپشن های دیگر هر کدام می تواند لذت رانندگی با این خودرو ها را چند برابر نشان دهد.

تعویض به موقع روغن موتور

کیفیت و گروهی که می‌تواند برای روغن مصرفی پورشه مورد توجه قرار گیرد را نباید نادیده گرفت و همچنین زمان تعویض روغن موتور با توجه به شرایطی که دارد از جمله موارد کلیدی دیگر در راهنمای مراقبت پورشه است. همچنین برخی از مالکین به عمر باتری توجهی ندارند، همین امر می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. البته به خاطر داشته باشید که سیستم هایی مانند Keyless و سیستم های کنترل وایرکاندیشنر نیز از کار می افتند.

این نکته را به یاد داشته باشید که سالم و طبیعی بودن باتری تنها به استارت زدن ختم نمی شود؛ چراکه کنترل نوسانات باتری و همچنین باطری های تاریخ گذشته به خاطر ولتاژی که دارند اگر در زمان مناسب تعویض نشوند به نرم‌افزارهای خودرو آسیب بسیار جدی وارد می آورند که همین امر می تواند سخت افزار ها را نیز با مشکلات زیادی روبرو نماید. به همین دلیل است که سرویس های دوره ای می‌تواند به نگهداری و سالم نگهداشتن هرچه بیشتر محصولات پورشه کمک کند.

راهنمای مراقبت پورشه

رسیدگی و نگهداری بدنه خودرو

راهنمای قیمت پورشه بخاطر آپشن ها و قیمت متفاوت خود همیشه به نگهداری و رسیدگی قابل قبول تری اشاره می کند. به همین دلیل است که نکات کاربردی در اینجا می تواند به کیفیت ظاهری و همچنین مشخصات فنی خودرو اشاره واضحی داشته باشد. بخاطر تعداد بسیار زیاد آپشن ها در خودروهایی مانند پورشه شما نسبت به دیگر خودروها باید حساسیت بیشتری را در نظر بگیرید. توجه به ظاهر و رنگ بدنه هرکدام اهمیت خاصی را به نمایش می گذارد.

رسیدگی به ظاهر و رنگ بدنه باعث می شود در طولانی مدت به توان به نحو احسن از این خودروی  لوکس استفاده نمایید که معمولاً دو مرتبه در سال واکس و پولیش از جمله فرآیندهای مهمی است که برای نگهداری این خودرو نباید نسبت به آن بی توجه بود.

چرا که خط و خش ها حتی بسیار ریز می تواند به مات شدن رنگ بدنه ماشین نیست اشاره داشته باشد که در این هنگام، پولیش کردن می تواند، ماتی رنگ بدنه را کاملا رفع کند و از جمله روش های درخشندگی و شفافیت رنگ بدنه پولیش کردن است. شما بهتر است به مراکز معتبر اتوداکار برای انجام این نوع خدمات مراجعه کنید.

راهنمای مراقبت پورشه می تواند به طول عمر این خودرو به راحتی کمک کند. شما تنها باید از مراجع و مراکز معتبر نسبت به خرید لوازم مناسب یدکی و همچنین سرویس دوره ای اقدام نمایید.

برخی از افراد متأسفانه به ظاهر و بدنه خودرو نیز توجهی ندارند و اینچنین است که در کوتاه مدت آن چنان که انتظار دارند خودرو نمی تواند آپشن های خود را ارائه دهد و با هزینه های بالایی خودرو سوار را رو به رو می کند. توصیه ما به شما این است با تعویض به موقع روغن موتور و سرویس دوره ای از مشکلات هزینه بر هرچه سریع تر جلوگیری نمایید.

معرفی خدمات اتوداکار

مجموعه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا اماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برخی از خدمات این مجموعه عبارتند از: صافکاری، نقاشی، تعمیرات گیربکس؛ تعمیرات موتور، تعویض روغن، و …  تمامی این خدمات توسط برترین و مجرب ترین تعمیرکاران ارائه می گردد. با اطمینان خاطر تعمیرات اتومبیل های گران قیمت خود را به این مجموعه بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت  https://autodakar.ir/ مراجعه نمائید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”در سال چند مرتبه واکس و پولیش برای نگهداری بدنه لازم است؟” answer-0=”2 مرتبه در سال” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”تعویض به موقع روغن چه اهمیتی دارد؟” answer-1=”باعث می شود آپشن ها به درستی کار کنند و نرم افزارها با مشکلات ریز و درشت رو به رو نشوند.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”برای خرید قطعات اصلی خودروی پورشه چه راهکاری مناسب است؟” answer-2=”مرجاجعه به وب سایت https://autodakar.ir/ برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال مناسب است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸