صافکاری بنز کلاس E در تهران

صافکاری بنز کلاس E چیست؟

خودرو های بنز یکی از محبوب ترین برند های موجود در ایران می باشند. یکی از پر فروش ترین ها و محبوب ترین کلاس های این برند خودرو سازی در ایران، کلاس E می باشد. خودرو های کلاس E به دلیل محبوبیت، تعداد زیادی از این مدل در خیابان ها و جاده های ایران در حال حرکت هستند.

به همین دلیل و با توجه با نیاز جامعه صافکاری بنز کلاس بنز E200 و صافکاری بنز C300 اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. در این مطلب قرار است در مورد صافکاری این مدل بنز با هم صحبت کنیم. قبل از اینکه در مورد صافکاری بنز کلاس E صحبت کنیم بهتر است با این کلاس آشنا شویم.

معرفی بنز کلاس E

همانطور که می دانید کمپانی بنز خودرو های خود را در کلاس های مختلف دسته بندی و عرضه می کند. یکی از این کلاس ها، کلاس E می باشد. اولین مدل از این کلاس در سال 1930 تولید شد. در ابتدا این کلاس خودرو های تشریفاتی و به اصطلاح خودرو های شرکتی یا اداری بنز را در خود جای می داد. خودرو های شرکتی یا اداری خودرو های مخصوص مسئولین رده بالا و یا خودرو های تشریفاتی برای مراسم رسمی دولتی و یا حمل شخصیت های مهم می باشد. از سال 1993 تا امروز خودرو های استریت یا خودرو های شخصی هم به این کلاس اضافه شد. امروزه خودرو های این کلاس محبوبیت بالایی دارند و در ایران هم این محبوبیت وجود دارد.

بنز کلاس E

بنز کلاس E

خط مونتاژ کلاس E در ایران

در سال ۱۳۸۱ طی مذاکرات بین ایران خودرو و بنز آلمان  نتایج خوبیبه دست آمد. در نهایت در سال ۱۳۸۵، بنز کلاس E اتاق W211 در کارخانه ای به نام «تاپ خودرو» که زیر مجموعه ایران خودرو محسوب می شود، به مرحله مونتاژ رسید. در آن زمان شرکت بنز حدود ۱۷۴۰ قطعه از این خودرو را به “ایران خودرو” تحویل می‌داد و کارکنان تاپ خودرو با مونتاژ به روش اس‌کی‌دی، بنز کلاس E را به بازار عرضه می‌کردند.

سخت‌گیری‌های شدید شرکت بنز بر روند مونتاژ این خودروها در تاپ خودرو باعث شد تا این کلاس از نظر دقت تولید و کیفیت شباهت بسیار زیادی نسبت به نمونه‌های وارداتی داشته باشد. به همین دلیل خودرو های این کلاس هم محبوبیت بیشتری بین ایرانی ها پیدا کرد و هم تعداد بیشتری از این کلاس در ایران وجود دارد.

بنز E200

این خودرو همانطور که در بخش مقدمه گفته شده در سال 1993 تولید شد و جز اولین خودرو های استریت و جدید این کلاس محسوب می شود. طراحی بدنه مرسدس بنز E200 به صورت ساده و مدرن می باشد، اما خطوط و برآمدگی های خاص طراحی باریک و تهاجمی نوع مرسدس بنز در آن دیده می‌شود.

این سبک از طراحی مخصوص خودرو های کمپانی بنز می باشد، که احساس قدرت و حس لوکس بودن، پرچم‌دار تمام انواع خودروهای مرسدس بنز است. در این قسمت ما طراحی خارجی و بدنه این خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم زیرا این مطلب در مورد صافکاری این خودرو می باشد و مهم ترین بخش برای صافکاری این خودرو، بدنه و شاخص های ظاهری آن می باشد.

مرسدس بنز e200

مرسدس بنز e200

امکانات مرسدس بنز E200

در این قسمت  به بررسی آپشن‌ها و یا امکانات این خودرو می‌پردازیم. خودرو مرسدس بنز E200 امکانات و آپشن های جدید و خاصی دارد که برخی از آن ها از ابتدا و برخی دیگر طی روند پیشرفت و تکمیل این خودرو به آن اضافه شده است. این امکانات چیزهایی هستند که شما را خوشحال می کند و لذت رانندگی با مدل از بنر را برای شما دو چندان خواهد کرد. از جمله امکانات و آپشن های موجود در این خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو
  • 5 حالت رانندگی مختلف و حساسیت بالای فرمان به سرعت
  • ترمزهای انعطاف پذیر و سیستم ترمز ABS
  • سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌های خودرو
  • کنترل تهویه
  • سیستم کمکی پارک خودکار
  • لاستیک‌های ضد پنچری
  • سیستم نمایش اطلاعات بر روی شیشه HUD
  • دوربین دید عقب
  • نورپردازی داخلی و امکان تغییر رنگ نور
  • نمایشگر صفحه آمپر و نمایشگر 12.3 اینچی در مرکز داشبورد

امکانات بنز کلاس E

یکی از کاربردی ترین امکانات این خودرو سیستم کمکی فرمان آن می باشد. سیستم کمکی فرمان و ترمز اضطراری خودکار این خودرو در بسیاری از مواقع از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری می‌کند. البته وجود سیستم‌هایی چون pre-safe در این خودرو در صورت وقوع تصادفات نیز حداکثر حفاظت را از جان سرنشینان و راننده انجام می دهد. به همین دلیل در صورت وقوع تصادف نگرانی بابت خسارات جانی و انسانی نخواهید داشت.

سوالات متداول صافکاری بنز کلاس E

1دلیل محبوبیت مرسدس بنز کلاس E در ایران چیست؟
همانطور که گفته شده یکی از دلایل محبوبیت این مدل از مرسدس بنز در ایران می تواند خط مونتاژ آن در ایران باشد و دلیل دیگر آن می تواند نحوه طراحی این کلاس از بنز باشد که طراحی آن شبیه به کلاس های لوکس مرسدس بنز می باشد.
2در تعمیرگاه بنز تمام خدمات مربوط به مرسدس بنز ارائه می شود؟
ما تمام سعی خود را کرده ایم تا در تعمیرگاه بنز اتوداکار تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی های رسمی بنز در دنیا را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم و در اختیار شما قرار دهیم. می توان گفت تمام خدمات مربوط به بن در تعمیرگاه بنز اتوداکار انجام می شود و با خیال راحت تعمیر خودرو ی خود را به ما بسپارید.
3 علت لرزش موتور و ایجاد صدا داخل اتاق خودرو چیست ؟ (E200 مدل 2016)
در خودروهای جدید از جمله خودروی مذکور از سیستم های سوخت رسانی فشار بالا و حساس به کیفیت سوخت استفاده شده و با توجه به کیفیت پایین سوخت کشور این لرزش طبیعی می باشد و کمی با تنظیم دور موتور با دستگاه عیب یاب قابل بهبود است.
.

صافکاری بنز کلاس E200

همانطور که گفته شده در تمام مدل های مختلف شرکت مرسدس بنز طراحی ظاهر بسیار خاص و زیبا می باشد. این خطوط و برآمدگی ها که در مرسدس بنز مدل E200 هم به چشم می خورد به دلیل ایرودینامیک کردن خودرو و رسیدن به کمترین مقدار اصطکاک با هوا می باشد. به همین دلیل صافکاری خودرو های مرسدس بنز و به خصوص این مدل خاص اهمیت بسیار بالایی دارد. برای صافکاری بنز کلاس E200 باید علاوه بر تجهیزات به روز و مدرن، با نحوه طراحی و ساخت این مرسدس جذاب و همچنین تجربه کافی در مورد صافکاری خودرو برخوردار بود.

صافکاری بنز e200

صافکاری بنز e200

بهترین تعمیرگاه بنز کلاس E

در بخش صافکاری به این نکته اشاره کردیم که صافکاری بنز کلاس E و تعمیرات خودرو های مرسدس بنز علاوه بر تجهیزات مخصوص به دانش و تجربه کافی هم نیاز دارید. در تعمیرگاه بنز اتوداکار ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا با به روز نگه داشتن تجهیزات و ابزار خود، و همچنین با بهره گیری از با تجربه ترین و به روز ترین استادکاران حرفه ای در مورد تعمیر بنز این امکان را برای شما فراهم کنیم. با توجه به عدم وجود نمایندگی تعمیر رسمی مرسدس بنز در ایران ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا این کمبود را با کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه اتوداکار، برطرف کنیم.

معرفی بنز C300

اتومبیل های بنز از محبوب ترین اتومبیل های جهان به شمار می آیند که در بسیاری از کشورها دیده می شوند. از جمله کشور خودمان ایران، کارخانه بنز از قدیمی ترین کارخانه های اتومبیل سازی است؛ در واقع میتوان گفت اولین کارخانه اتومبیل سازی جهان می باشد که توسط کارل بنز پایه گذاری شده است. اولین ماشین بنزی که اختراع شد تک سیلندر بود و طراحی آن از گاری های متعلق به آن زمان الهام گرفته شده بود. از آن زمان تا به حال مدل های بنز پیشرفت چشمگیری داشته اند، کارخانه بنز توانسته است در مدل های سری e و c پیشرفت خوبی داشته باشد.

بنز c300

بنز c300

 موضوع صحبت ما در ادامه این مطلب مدل c می باشد. در میان مدل های ساخته شده توسط بنز دو کلاس بیشتر از همه نظر ها را به خود جلب کرده اند. اولی سطح اولیه لوکس CLA و دیگر مدل پرطرفدار این کارخانه سری سطح بالای AMG GT S می باشد. از این ها مهمتر نحوه برخورد سری c با سدان های کامپکت پریمیوم است.

بهترین عملکرد خودرو برای چه برندی است؟

در این مدل کلاس خودرو ها همیشه آئودی سرآمد ماشین های لوکس با طراحی و ویژگی های خاص است. و بی ام و و جزو ماشین هایی است که در عملکرد بهترین هستند. در رقابت سخت بین برترین ماشین های دنیا نام کادیلاک ats، آکورا TLX، و آخرین مدل لکسوس is هم دیده می شود. با همه این ها کلاس c توانسته است با تمام تست ها و آزمایش هایی که داده است به خوبی عملکرد خوبش را نشان دهد.

و جایگاهش را در سطح بالای سدان های کامپکت پریمیوم حفظ کند. از آنجایی که ورود ماشین های آمریکایی در ایران محدود می باشد. ماشین های آلمانی مانند سری c200 توانسته اند جای آنها را پر کنند. این ماشین با توجه به امکانات بالا و قیمت پایینی که دارند در بین خریداران ماشین های لوکس از محبوبیت چشمگیری برخوردارد هستند.

صافکاری بنز C300

از آنجایی که خودرو های بنز از ماشین های محبوب بین ایرانیان می باشند، و با توجه به تردد آنها در خیابان های غیر اصولی ایران و رانندگی ناشیانه بعضی رانندگان، وجود صافکاری های تخصصی که بتوانند بدنه بنز c300 را به حالت اول بازگردانند بسیار اهمیت بالایی دارند.

در ادامه این مطلب به نحوه صافکاری بی رنگ و صافکاری pdr اشاره خواهیم کرد و آنها را به شما معرفی می کنیم. هر چند که شما مخاطب عزیز می توانید این مطالب را به صورت تخصصی تر در مقاله هایی با همین اسامی( صافکاری بدون رنگ و صافکاری pdr) در سایت اتود کار بخوانید.

اهمیت صافکاری بنز

صافکاری بدون رنگ بنز C300

ابتدا قبل از این که مفهوم صافکاری بدون رنگ را برای شما معرفی کنم و فرق آن را با صافکاری با رنگ بگویم. خود صافکاری را برای شما معرفی می کنم. صافکاری یکی از شاخه های تعمیر ماشین می باشد که بر روی بدنه ماشین انجام می شود به هدف این که بدنه آسیب دیده را به حالت اول بازگردانند.

 برای صاحبان ماشین هایی مانند بنز c300 بسیار اهمیت دارد که بدنه آسیب دیده ماشینشان بدون رنگ به حالت اول باز گردد،چرا؟ چون در بازار خودروی ایران ماشین هایی که بدنه رنگ شده دارند افت قیمت شدیدی نسبت به سایر ماشین ها دارند. از این رو صافکاری بدون رنگ اهمیت بسیاری در سایر روش های صاف کاری دارد، در مقابل صافکاری با رنگ زمانی انجام می شود که با هیچ روشی نشود ثبات رنگ ماشین را حفظ کرد، و در صورت کار بر روی نقطه آسیب دیده رنگ ماشین می ریزد.

صافکاری pdr بنز C300

صافکاری pdr

صافکاری pdr

صافکاری pdr بیشتر بر روی نقاطی که قر شده اند انجام می شود و یک نوع روش صافکاری بنز C300 بارنگ است، از این روش می شود بر روی درها، صندوق، گلگیر، بعضا سقف هم استفاده کرد برای مطالعه دقیق تر این روش همانطور که در بالا گفته شد می توانید به مقاله ای با همین نام مراجعه کنید. 

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید، خودرو های کلاس E مرسدس بنز به دلیل وجود خط مونتاژ آن در ایران از محبوبیت بالایی بر خوردار هستند. همین امر باعث می شود که تعداد این کلاس از مرسدس بنز در ایران بیشتر باشد و همین امر باعث می شود نیاز به یک تعمیرگاه خوب وجو داشته باشد. در این مطلب در مورد تعمیرگاه بنز و صافکاری این کلاس از مرسدس بنز باهم صحبت کردیم. امیدوارم این مطلب برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشد. برای مشاهده مقالات و مطالب بیشتر با ما همراه باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸