اگر خودروی جک شما دچار تصادف و بروز خسارت شد، انتخاب یک صافکار و نقاش خوب و با تجربه، مهم ترین کاری است که باید انجام بدهید. صافکاری و نقاشی جک نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد و در صورت سپردن این کار به دست افراد غیر حرفه ای، خودروی شما دچار آسیب های جدی و جبران ناپذیری می شود.
صافکاران و نقاشان ما در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار تمامی این موارد را به خوبی رعایت می کنند. صافکاران و نقاشان ما در اتوداکار شغل و حرفه ی خود را یک هنر می پندارند و جدا از این که صافکاری منبع درآمد آنها باشد، علاقه ی آنها می باشد.
هر صافکار و نقاشی با توجه به اقتضای تخصص و تجربه اش، برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی جک قیمت های متفاوتی را تعیین می کنند.
برای صافکاری و نقاشی جک راه ها و روش های متعددی وجود دارد و انتخاب هرکدام از این روش ها به میزان آسیب دیدگی و نواحی ضربه خورده بستگی دارد. تشخیص اینکه کدام روش باید اجرا شود، بر عهده ی کارشناسان و صافکاران می باشد. در ادامه به شرح برخی از این روش ها خواهیم پرداخت:
شاسی به قسمتی از خودرو گفته می شود که تمام بدنه و قطعات خودرو روی آن سوار است و اندازه و طراحی آن به گونه ای می باشد که کوچک ترین تغییری در آن باعث بهم ریختن تمام سیستم خودرو می شود.
از آنجایی که شاسی خودرو بسیار بسیار مهم است بهتر است شاسی کشی جک را به افراد ماهر و حرفه ای که دستگاه های و تجهیزات خوبی برای این کار دارند بسپارید که بعد ها دچار مشکل نشوید.
زمانی که تصادف شدید باشد ممکن است علاوه بر بدنه ی خودرو، شاسی خودرو نیز صدمه ببیند که برای برگرداندن شاسی اتومبیل به محل اولیه اش باید شاسی کشی کنید. عمل شاسی کشی معمولا با جرثقیل و یا جک صورت می گیرد.
شاسی کشی زمانی نیاز است که تصادف شدید بوده باشد و به ستون های اصلی بدنه صدمه زده باشد.
وکیوم یا دستگاه مکش دستگاهی است که به صورت مکنده، نواحی فرو رفته را بیرون می کشد. صافکاری و نقاشی جک با این دستگاه جزو صافکاری بدون رنگ به حساب می آید و زمانی کاربرد دارد که تصادف شدید نبوده و صرفا فقط یک تو رفتگی در بدنه ی خودرو بوجود آمده باشد.
استفاده از دستگاه مکش، نیاز به تجربه و تخصص یک صافکار ماهر و حرفه ای دارد تا بتواند بدون صدمه زدن به رنگ خودرو، تو رفتگی ها را بیرون بکشد.
رنگ روی بدنه ی جک، در واقع 8 تا 10 لایه از رنگ است که روی هم قرار گرفته اند و پوششی را روی سطح بدنه ی خودرو ایجاد کرده اند. پولیش بدنه ی جک، یک لایه از این رنگ ها را بر می دارد و بدنه ی خودروی جک شما را براق تر می کنند تا خط و خش و آسیب دیدگی های روی سطح بدنه پاک شود.
پولیش بهتر است که توسط یک صافکار حرفه ای صورت بگیرد تا به لایه های رنگ آسیب وارد نشود. انجام پولیش به دفعات، به رنگ بدنه خودروی شما صدمه می زند.
برای انجام صافکاری و نقاشی جک به صورت حرفه ای و تخصصی می توانید به مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار مراجعه کنید تا متخصصین ما تمامی مشکلات و آسیب دیدگی های خودروی شما را به نحو احسن و با قیمتی مناسب، رفع کنند.
برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید
021-22883738
[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟” img_alt=”” css_class=””] تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری بدون رنگ یا PDR خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه ی صافکاری و نقاشی جک چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] هزینه ی صافکاری و نقاشی جک رابطه ی مستقیم با میزان و شدت آسیب های وارد شده به خودروی شما دارد. به طور کلی صدمات وارد شده هرچه بیشتر باشد هزینه ی بیشتری باید صرف نمایید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=” بهترین روش صافکاری و نقاشی جک کدام است؟” img_alt=”” css_class=””] برای صافکاری و نقاشی جک راه ها و روش های متعددی وجود دارد و انتخاب هرکدام از این روش ها به میزان آسیب دیدگی و نواحی ضربه خورده بستگی دارد. تشخیص اینکه کدام روش باید اجرا شود، بر عهده ی کارشناسان و صافکاران می باشد. [/sc_fs_faq]
پشتیبانی اتوداکار در خدمت شماست