صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰

صافکاری و نقاشی بنز c200

صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰ نیاز به مهارت و توانایی‌های بالایی دارد که هر شخصی توانایی و مهارت صافکاری و نقاشی اتومبیل های لوکس بنز c200 را ندارد.

خودرو بنز c۲۰۰ یکی از بهترین و محبوب ترین اتومبیل های تولیدی برند بنز می‌باشد که در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است. همان طور که می‌دانید یکی از برند های پیچیده و قدیمی خودروها در جهان برند بنز می‌باشد.

در صورتی که این اتومبیل ها دچار آسیب شود دغدغه مهم برای دارندگان اتومبیل بنز پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی بنز می‌باشد، که تعمیرگاه باید مجهز و از دستگاه های مدرن جهت صافکاری بنز c۲۰۰ استفاده کند.

صافکاری بنز c200
صافکاری PDR چیست؟

جدیدترین روش صافکاری استفاده از روش PDR است که از میله هایی از جنس فولاد و فلز با فرم خاصی تولید شده که برای صافکاری استفاده می‌کنند.

میله ها معمولاً دارای سر نازک بوده باید قبل از اینکه صافکاری PDR شروع شود قطعاتی مانند چراغ ها و سپر و … از بدنه اتومبیل جدا شده تا صافکار بتواند به صورت آزادانه و با دقت بالا توسط میله های PDR صافکاری و نقاشی بنز C200 را انجام دهد.

در نظر داشته باشید که زمانی که از روش نوین PDR جهت صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰ استفاده می کنند، باید بدنه اتومبیل کاملاً سرد باشد و هیچ گونه حرارتی نداشته باشند.

چرا که اگر بدنه اتومبیل سرد نباشد ضربه هایی که توسط میله های PDR به بدنه وارد می‌شود باعث تثبیت رنگ بوده و کیفیت ظاهر اتومبیل را کم خواهد کرد.

تیم متخصص اتوداکار با توانایی و مهارت بالا توسط میله های PDR صافکاری و نقاشی بنز C200 کرده که نتیجه کار بسیار فوق‌العاده و باکیفیت خواهد بود.

صافکاری و نقاشی بنز c200

تعمیرگاه تخصصی صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰

تعمیرگاه اتوداکار، تخصصی ترین و معتبرترین تعمیرگاه صافکاری و نقاشی بنز C200 می‌باشد که با توجه به سابقه بالا و تجربه کافی که دارد؛ صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی از جمله اتومبیل بنز به صورت کاملاً بی رنگ و با کیفیت عالی انجام خواهد داد.

توجه داشته باشید که اگر صافکاری نقاشی بنز C200 به صورت اصولی و استاندارد انجام نشود امکان اینکه آسیب جدی به اتومبیل شما وارد شود؛ وجود دارد.

بنابراین سعی کنید در ابتدا جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی گران قیمت حتما به تعمیرگاه مجاز و معتبر مراجعه کنید. اتو داکار به صورت کامل نسبت به فرم آیرودینامیکی بنز مسلط بوده و با آگاهی و تجربه بالا نسبت به صافکاری و نقاشی این اتومبیل ها اقدام می‌کند.

همانطور که می‌دانید اتومبیل مرسدس بنز در چهار نسل توسط شرکت آلمانی تولید و روانه بازار شد که خودرو مرسدس بنز سی ۲۰۰ در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد که توانست در ایران و همچنین در کل جهان از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

اما یکی از اتفاقاتی که به صورت پیش بینی نشده می‌باشد، یعنی تصادف بر روی این اتومبیل ها نیز تاثیر گذار بوده و امکان دارد به این خودروها آسیب جدی و جزئی وارد شود.

در صورتی که به اتومبیل بنز C200 شما اسیبی وارد شود باید قبل از اینکه به تعمیرگاه بسپارید نسبت به روش ها و کار تعمیرگاه ها پرس و جو کرده تا بتوانید تعمیرگاه متخصص و معتبری را جهت خدمات صافکاری نقاشی خودرو مرسدس بنز C200 انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما تعمیرگاه تخصصی اتوداکار می‌باشد که به خوبی توانسته است خدمات خود را در بین دارندگان اتومبیل بنز به اثبات برساند. می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی اتومبیل های گرانقیمت خود را جهت تعمیرات به تیم متخصص اتوداکار بسپارید.

صافکاری نقاشی مرسدس بنز

عوامل موثر بر صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰

  • مواد مصرفی در صافکاری و نقاشی
  • میزان آسیب وارد شده
  • نوع صافکاری بی رنگ آب با رنگ
  • نوع ماشین
  • قطعه آسیب دیده ماشین
    و..
    که در صورتی که به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران جهت خدمات صافکاری نقاشی C200 مراجعه کنید کارشناسان با بررسی های دقیق این موارد اجرت صافکاری و نقاشی اتومبیل شما را اطلاع خواهند داد.

مراحل صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰

در مرحله اول اتومبیل مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته تا با بررسی میزان آسیب وارد شده به اتومبیل و قطعاتی که آسیب دیده اند، بتوان بهترین نوع صافکاری را انتخاب کرده و نسبت به صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰ اقدام کنند.

پس از اینکه نوع صافکاری یعنی صافکاری با رنگ یا صافکاری بی‌رنگ انتخاب شد. نسبت به دمونتاژ قطعات عمل کرده یعنی قطعاتی مانند سپر و یا چراغ و گلگیر و … از بدنه اتومبیل خارج می‌کنند.

پس از اینکه این قطعات را از اتومبیل خارج کردند با استفاده از دستگاه هایی مانند دستگاه پمپ باد و یا دستگاه مکش و چکش و میله های pdr، تمامی فرورفتگی ها و تورفتگی هایی که بر روی بدنه اتومبیل ایجاد شده‌اند برطرف کرده و سطح بدنه اتومبیل را به صورت هموار در می‌آورند.

سایر نکات درخصوص صافکاری و نقاشی صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰

در صورتی که آسیب وارد شده به اتومبیل به صورت جزئی و ناچیز باشد توسط همین میله های PDR و دستگاه پمپ باد و … صافکاری انجام شده و دیگر نیازی به رنگ نخواهد بود.

در صورتی که آسیب وارد شده به اتومبیل شدت بیشتری داشته باشد و بدنه خودرو آسیب جدی وارد شده و یا بدنه اتومبیل دچار رنگ پریدگی شده باشد، باید از صافکاری با رنگ استفاده کرد و پس از اینکه فرورفتگی های موجود بر روی سطح بدنه به صورت صاف و یکدست شد بر روی آن رنگ و پولیش کاری انجام دهند.

توجه داشته باشید که زمانی که رنگ و پولیش کاری انجام می‌دهند نباید تا یک روز به آن دست بزنند. تا رنگ اتومبیل تثبیت پیدا کرده و پس از آن توسط سمباده و … بدنه خودرو را به صورت یکدست و یکپارچه در می‌آورند به گونه ای که مرز بین قسمتی از بدنه اتومبیل که رنگ شده است و قسمت دیگر آن نمایان نخواهد شد.

صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰ را به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران بسپارید تا دیگر نگرانی و دغدغه ای نداشته باشید و در پایان نتیجه فوق العاده و با کیفیت آن را خواهید دید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”در صافکاری و نقاشی بنز c۲۰۰ در چه صورت به رنگ نیاز ندارد؟” img_alt=”” css_class=””] در صورتی که آسیب وارد شده به اتومبیل به صورت جزئی و ناچیز باشد توسط میله های PDR و دستگاه پمپ باد و … صافکاری انجام شده و دیگر نیازی به رنگ نخواهد بود. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری PDR بنز c200 چیست؟” img_alt=”” css_class=””] جدیدترین روش صافکاری استفاده از روش PDR است که از میله هایی از جنس فولاد و فلز با فرم خاصی تولید شده که برای صافکاری استفاده می‌کنند. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”آیا اتوداکار صافکاری و نقاشی در محل انجام می دهد؟” img_alt=”” css_class=””] یکی از سوالات متداول کاربران اتوداکار شرایط دریافت خدمات در محل می باشد که این موضوع به نوع و شدت آسیب های وارد شده بستگی دارد و باید کارشناسان ما آن را بررسی کنند و نیاز است که با ما تماس بگیرید. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸