صافکاری و نقاشی لکسوس

صافکاری و نقاشی لکسوس

صافکاری و نقاشی لکسوس توسط صافکار ماهر و مجرب در تعمیرگاه تخصصی اتو داکار با دستگاه های مدرن و مجهز به صورت کاملاً تضمینی و با کیفیت عالی ارائه می‌گردد. همان طور که می‌دانید صافکاری و نقاشی اتومبیل لکسوس باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود.

کوچکترین بی دقتی و اشتباهی در صافکاری باعث به وجود آمدن خسارت جبران ناپذیری برای صاحب اتومبیل می‌شود پس همواره سعی کنید جهت صافکاری و نقاشی لکسوس و دیگر اتومبیل های وارداتی گران قیمت به تعمیرگاه های تخصصی و معتبر مراجعه کنید.

تعمیرات تخصصی لکسوس

صافکاری بدون رنگ لکسوس چیست؟

به فرآیند برطرف کردن فرورفتگی و ناهمواری های موجود بر روی بدنه اتومبیل که در اثر تصادف ایجاد شده است را صافکاری می‌گویند. معمولاً صافکاری به دو روش انجام می‌شود که به صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ می‌باشد در اینجا قصد داریم صافکاری بدون رنگ را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم.

در صورتی که اتومبیل شما در اثر تصادف، که امکان دارد برخورد با اتومبیل دیگر و یا برخورد با دیوار و … باشد آسیب ببیند در این صورت مسلماً تورفتگی و فرورفتگی هایی را در روی بدنه اتومبیل مشاهده خواهید کرد.

در برخی موارد علاوه بر اینکه بدنه اتومبیل اسیب میبیند قطعات بدنه خودرو نیز دچار آسیب خواهند شد که در این موارد صاحب اتومبیل به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی خواهد بود تا بتواند صافکاری و نقاشی اتومبیل را به صورت حرفه ای انجام داده و آسیب جدی تری به اتومبیل وارد نشود.

لکسوس یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین اتومبیل های تولیدی شرکت تویوتا می‌باشد که این اتومبیل ها از آپشن و امکانات بالایی برخوردار هستند. همان طور که می‌دانید این اتومبیل های وارداتی از گران قیمت ترین اتومبیل ها می‌باشند. با توجه به قیمت بالای خودرو ها بدون شک لوازم یدکی ماشین ها نیز از قیمت بالایی برخوردارند.

صافکاری نقاشی لکسوس از اهمیت بالایی برخوردار است و کار هر فردی نیست که بتواند صافکاری و نقاشی این اتومبیل ها را انجام دهد به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که اتومبیل لکسوس شما و یا هر برند خودرو وارداتی دیگری که سوار می‌شوید دچار آسیب شد. به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار که یکی از برترین و معتبرترین تعمیرگاه های اتومبیل های خارجی می‌باشد مراجعه کنید.

سایر نکات در خصوص صافکاری بدون رنگ لکسوس

در صافکاری بدون رنگ معمولاً سعی بر این است که تعمیرات و ترمیم بدنه اتومبیل و قسمتی از بدنه خودرو که اسیب دیده است بدون اینکه از رنگ استفاده شود. به صورت حرفه ای تعمیر و مانند روز اول شود. در این جا معمولاً با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز با دقت بالایی که تعمیرکاران به‌کار خواهند بود سعی می‌کنند فرورفتگی و ناهمواری هایی که بر اثر تصادف ایجاد شده است را بدون رنگ تعمیر کنند.

در صافکاری از ضربه های پی در پی و متوالی که به صورت مرتب بر روی فرورفتگی بدنه ایجاد می‌شود استفاده می کند البته در نظر داشته باشید که توسط دستگاه‌های مخصوصی به قسمتی از بدنه خودرو که دچار آسیب شده است از طرف پشت حرارت وارد کرده تا توسط این ضربه ها به صورت صاف و هموار مانند دیگر قسمت ها در آید.

یکی از روش های نوین که برای صافکاری ها در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مورد استفاده قرار می‌گیرد، روش PDR می‌باشد که توسط این روش صافکاری و نقاشی اتومبیل ها به صورت کاملاً بی رنگ انجام خواهد شد.

تعیرکار لکسوس

تعمیرات تخصصی لکسوس

تعمیرگاه تخصصی اتو داکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین با استفاده از تعمیرکاران مجرب و با مهارت بالا در خصوص صافکاری از جمله تعمیر و ترمیم بدنه اتومبیل لکسوس و انواع خودرو های دیگر آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرانقدر می‌باشد.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با سابقه طولانی مدت و تجربه موفقی که در زمینه صافکاری و نقاشی خودرو لکسوس و دیگر خودروهای خارجی دارد، می‌تواند به راحتی دغدغه و نگرانی های شما را رفع نماید. صافکار و تعمیرکار تیم اتو داکار با دقت و ظرافت بالایی که به کار خواهند برد در نتیجه صافکاری و نقاشی اتومبیل شما را به صورت فوق العاده و با کیفیت تحویل خواهند داد.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران آماده ارائه خدمات صافکاری و نقاشی لکسوس و همچنین دیگر اتومبیل های خارجی گران قیمت و لوکس می‌باشد شما می‌توانید با مراجعه به این تعمیرگاه اتومبیل خود را پس از صافکاری بدون کوچکترین تغییری در ظاهر اتومبیل تحویل بگیرید.

صافکاری و نقاشی لکسوس را بدون رنگ و با استفاده از روش نوین و به روز PDR در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با کیفیت عالی و همچنین با تعرفه های مناسب تجربه کنید.

صافکاری و نقاشی لکسوس

روش تعمیرات بدنه لکسوس

در صورتی که اتومبیل های لکسوس و دیگر خودرو های وارداتی دچار آسیب شوند اگر آسیب وارد شده به اتومبیل به صورت جزئی و خراشیدگی ساده باشد معمولاً از پولیش کاری استفاده کرده و خطای ایجاد شده بر روی بدنه اتومبیل را برطرف کرده این فرورفتگی های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو لکسوس توسط دستگاه های مخصوص می‌تواند به حالت اولیه برگردد.

اما در برخی موارد آسیب بیشتر و گسترده تری بر اتومبیل ها وارد می‌شود به صورتی که فرورفتگی هاو خط های عمیقی بر روی بدنه اتومبیل ها ایجاد می‌شود که در اینجا صافکار سعی می‌کند از دستگاه های تخصصی و مدرن نسبت به صافکاری اقدام نمایند. تمامی خودروهای تولیدی شرکت تویوتا از جمله لکسوس و هایلوکس لندکروز و … به این دو صورت ترمیم و تعمیر خواهد شد.

قیمت صافکاری و نقاشی لکسوس

برای اطلاع از هزینه و اجرت صافکاری و نقاشی لکسوس با کارشناسان اتوداکار تماس گرفته و هماهنگی های لازم را جهت انتقال خودرو به تعمیرگاه اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران انجام دهید.

همان طور که می‌دانید بدنه اتومبیل های لکسوس با توجه به نوع اتومبیل، سال ساخت و مدل اتومبیل متفاوت می‌باشد، که بر اساس نوع ماشین، سال ساخت و همچنین میزان آسیبی که به اتومبیل وارد شده است؛ قیمت صافکاری و نقاشی لکسوس متغییر بوده که توسط کارشناسان زبده و مجرب تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مورد بررسی قرار گرفته و سپس به مراجعین اطلاع داده می‌شود.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”روش تعمیرات بدنه لکسوس کدام اند؟” img_alt=”” css_class=””] در صورتی که اتومبیل های لکسوس و دیگر خودرو های وارداتی دچار آسیب شوند اگر آسیب وارد شده به اتومبیل به صورت جزئی و خراشیدگی ساده باشد معمولاً از پولیش کاری استفاده کرده و خطای ایجاد شده بر روی بدنه اتومبیل را برطرف کرده این فرورفتگی های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو لکسوس توسط دستگاه های مخصوص می‌تواند به حالت اولیه برگردد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”قیمت صافکاری و نقاشی لکسوس چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] برای اطلاع از هزینه و اجرت صافکاری و نقاشی لکسوس با کارشناسان اتوداکار تماس گرفته و هماهنگی های لازم را جهت انتقال خودرو به تعمیرگاه اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران انجام دهید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟” img_alt=”” css_class=””] تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری بدون رنگ یا PDR خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸