صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S کلاس

صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S کلاس

صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S کلاس یکی از تخصص های تعمیر کاران ماهر، تعمیرگاه اتو داکار است که به صورت کاملاً تخصصی و با کیفیت عالی ارائه می‌گردد. مرسدس بنز یکی از قدیمی ترین برندهای خودرو های وارداتی می‌باشدکه معمولاً همه با این برند آشنا هستند و به عنوان لوکس ترین و با کیفیت ترین خودروها میشناسند که یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی در ایران است.

یکی از مشکلات و دغدغه افرادی که دارای اتومبیل های مرسدس بنز هستند نبود خدمات تخصصی در خصوص صافکاری نقاشی مرسدس بنز S کلاس و … می‌باشد. خودروهای مرسدس بنز دارای فرم متفاوتی در بدنه می‌باشد که صافکاری و نقاشی مرسدس بنز نسبت به دیگر اتومبیل ها بسیار فرق دارد.

البته در نظر داشته باشید که جلوبندی خودرو های مرسدس بنز به صورت سنگین بوده و هندلینگ بهتری نسبت به دیگر اتومبیل ها دارد، که به خاطر این موضوع تعمیرکاران در نظر دارند که صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S کلاس باید به صورت کاملاً تخصصی و ماهرانه انجام شود.

تیم تخصصی اتوداکار با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین مهارت بالا، این خودروهای لوکس آلمانی را به صورت کاملا تخصصی صافکاری و نقاشی کرده و با در نظر گرفتن فرم متفاوت بدنه اتومبیل مرسدس بنز با استفاده از روش های نوین صافکاری بدنه اتومبیل ها را تعمیر و ترمیم می‌کند.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بهترین و حرفه ای ترین صافکار ها را برای صافکاری نقاشی مرسدس بنز S کلاس را گرد آورده که شما می‌توانید به راحتی و تنها با یک تماس از خدمات تخصصی و حرفه ای این مجموعه بهره مند شوید.

تعمیرات صافکاری و نقاشی مرسدس بنز

جلوبندی خودرو های مرسدس بنز در صافکاری

همانطور که ذکر شد در طراحی جلوبندی اتومبیل های مرسدس بنز از فناوری های متفاوتی نسبت به دیگر اتومبیل ها استفاده شده است، که صافکاری این قسمت اتومبیل از اهمیت بالا و ویژه‌ای برخوردار است که باید تنها توسط متخصص آن انجام شود. همانطور که می‌دانید در ناحیه جلوبندی خودرو های مرسدس بنز معمولاً هواکش به تعداد زیادی وجود دارد که وجود این هواکش های زیاد باعث کشش بسیار خوب این اتومبیل ها شده است.

در زمان تصادف معمولاً از جلو تمام سیستم های خودرو ها آسیب می‌بینند بنابراین کسی که قصد دارد صافکاری و نقاشی مرسدس بنز کلاس را انجام دهد باید به صورت کاملاً تخصصی نسبت به صافکاری و ترمیم اقدام نماید. تیم تخصصی اتوداکار با آگاهی از تک تک قطعات جلو اتومبیل مرسدس بنز و با تجهیزات به روز و مهارت بالا صافکاری و نقاشی اتومبیل مرسدس بنز را انجام داده و هیچ گونه اختلالی در هندلینگ اتومبیل ایجاد نخواهد شد.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار در زمینه صافکاری و تعمیر اتومبیل های مرسدس بنز S کلاس آماده خدمات به دارندگان مرسدس بنز در شهر تهران می‌باشد جهت بهره مندی از خدمات صافکاری و نقاشی همچنین تعمیرات موتور و … به صورت کاملاً تخصصی می‌توانید به تعمیرگاه اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران مراجعه کنید.

تعمیرکار مرسدس بنز

اجرت صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S کلاس

اتومبیل های مرسدس بنز یکی از گران قیمت ترین و با کیفیت ترین اتومبیل های وارداتی می‌باشد که با توجه به هزینه بالایی که این اتومبیل ها دارند، قطعات و لوازم یدکی آن نیز بدون شک از قیمت بالایی برخوردار هستند و با توجه به افزایش قیمت اتومبیل و لوازم یدکی اتومبیل ها هزینه تعمیرات و مواد مصرفی در صافکاری و نقاشی اتومبیل ها نیز روز به روز افزایش پیدا می کند.

اما به صورت کلی می توان گفت عواملی که بر اجرت صافکاری و نقاشی مرسدس بنز اس کلاس تاثیرگذار می‌باشند عبارتند از:

  • نوع ماشین
  • مدل خودرو
  • میزان آسیبی که وارد شده است
  • نوع صافکاری (با رنگ، بی رنگ)
    و…
    با بررسی این مواردی که ذکر شد توسط کارشناسان اتوداکار اجرت صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S کلاس و همچنین دیگر اتومبیل ها مشخص شده و شما می‌توانید بدون نگرانی و دغدغه اتومبیل خود را جهت تعمیر و ترمیم به تعمیرکاران تخصصی و ماهر بسپارید.

صافکاری و نقاشی مرسدس بنز اس کلاس

صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S کلاس به روش PDR چیست؟

یکی از تجهیزات صافکاری اتومبیل ها میله های PDR هستند که برای صافکاری بدون رنگ خودرو ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سر این میله ها معمولاً به صورت زاویه دار می‌باشد. صافکار با حرکت دست خود به راحتی می‌تواند فرورفتگی های موجود در بدنه اتومبیل را برطرف کرده و ترمیم کند.

البته در نظر داشته باشید که جهت صافکاری و نقاشی مرسدس بنز کلاس اس و دیگر اتومبیل های وارداتی باید قطعاتی مانند سپر، چراغ ها و تایر و … را از پیکره خودرو جدا کرده تا صافکار به راحتی بتواند توسط این میله های PDR نسبت به تعمیر و ترمیم بدنه اتومبیل اقدام نماید.

ابتدا محل فرورفتگی های موجود در بدنه را مشخص کرده و سپس با بهره گیری از میله های PDR به قسمت پشتی فرورفتگی ها فشار وارد کرده تا قسمتی از بدنه اتومبیل که آسیب دیده است به راحتی ترمیم شود.

نکات قابل توجه درخصوص استفاده از روش pdr

توجه داشته باشید که استفاده از PDR نیاز به مهارت و تخصص بالا می‌باشد که باید به صورت اصولی از میله های pdr برای صافکاری خودرو ها استفاده کرد. در صورتی که از این میله ها به صورت اصولی و استاندارد استفاده نشود، امکان دارد فرم و  پیکره بدنه اتومبیل دچار آسیب جدی شود.

در نظر داشته باشید که زمانی که بدنه خودرو به تازگی رنگ شده است و یا از پولیش کاری استفاده کرده‌اند نباید از میله های pdf برای صافکاری استفاده شود چون به رنگ بدنه اتومبیل اسیب وارد شده که پس ان باید به سراغ صافکاری با رنگ بروید.

همان طور که می‌دانید صافکاری با رنگ باعث افت شدید قیمت اتومبیل خواهد شد. نکته دیگری که باید در زمان استفاده از لوله های PDR جهت صافکاری اتومبیل در نظر داشته باشید این است که بدنه اتومبیل باید به صورت کاملاً سرد باشد.

خدمات تخصصی صافکاری و نقاشی مرسدس بنز اس کلاس و تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس و … را با کیفیت عالی و فوق العاده در تعمیرگاه تخصصی اتو داکار توسط ماهر ترین و مجرب ترین تعمیرکاران ارائه می‌گردد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S بهتر است یا تعویض قطعات آن؟” img_alt=”” css_class=””] به طور کلی اگر صدمات وارد شده به خودروی مرسدس بنز S شما شدید نیست بهتر است که با صافکاری مشکل را رفع کنید تا کمتر دچار افت قیمت خودرو بشوید و هزینه تعمیر ماشین برای شما کمتر باشد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری و نقاشی مرسدس بنز S یا صافکاری بدون رنگ؟” img_alt=”” css_class=””] رنگ کردن بدنه ی خودرو باعث افت قیمت خودرو می شود در نتیجه بهتر است که تا حد امکان صافکاری مرسدس بنز S را به صورت بی رنگ انجام دهید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”آیا اتوداکار صافکاری و نقاشی در محل انجام می دهد؟” img_alt=”” css_class=””] یکی از سوالات متداول کاربران اتوداکار شرایط دریافت خدمات در محل می باشد که این موضوع به نوع و شدت آسیب های وارد شده بستگی دارد و باید کارشناسان ما آن را بررسی کنند و نیاز است که با ما تماس بگیرید. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸