صافکاری و نقاشی مزدا

صافکاری و نقاشی مزدا

در این مقاله قصد داریم به صافکاری و نقاشی مزدا در تهران بپردازیم. اما پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم یک معرفی کوتاهی در رابطه با شرکت مزدا و خودروهای مزدا انجام میدهیم.

شرکت مزدا

درسال ۱۹۲۰ شرکت خودروسازی ژاپنی مزدا با نام مزدا موتور تاسیس گردید این شرکت درسال ۲۰۱۸ به عنوان بزرگترین تولید کننده اتومبیل درجهان شناخته شد. اسم برند شرکت مزدا همانطورکه از تاریخچه این شرکت مشخص است از نام اهورا مزدا گرفته شده است. اتومبیل های سواری و وانت های این شرکت از سال ۱۳۷۰ وارد ایران شد در آن زمان به یکی از پرطرفدارترین خودروهای کشور مبدل شد.

در حال حاظر معروفترین شرکت خودروی مزدا با نام مزدا ۳ ارائه میشود که از سال ۲۰۰۳ در شرکت مزدا موتور ارائه میگردد. در ایران خودروسازی گروه بهمن از سال ۱۳۸۶ اقدام به تولید این خودرو کرد.

ترمیم رنگ مزدا چیست؟

تصحیح رنگ خودروی مزدا  فرآیندی است که در آن پوشش شفاف وسیله نقلیه شما با استفاده از دستگاه صیقل دهنده و ترکیب لاک برای از بین بردن پستی و بلندی ها، اکسیداسیون، خراشیدگی، حکاکی و خط و خش تراز می شود. ما پوشش رنگی شما را بررسی می کنیم و فقط از بهترین محصولات و تجهیزات استفاده می کنیم تا بهترین نتایج را برای شما تضمین کنیم.

مانند اکثر چیزهای زندگی، همه چیز همیشه آنطور که به نظر می رسد ظاهر نمی شود. از طرف کارخانه، خودروسازان باعث می شوند رنگ آمیزی به اندازه کافی خوب به نظر برسد تا در یک آزمایش سریع ظاهر موفق شود. تیم تخصصی اتوداکار اینجا هست تا مطمئن شود هیچ گونه عایق سنباده، هولوگرام یا نقص رنگ دیگر باقی نمانده و درخشش غرور و شادی شما را واقعا افزایش می دهد.

صاف کاری و نقاشی مزدا

تعمیرگاه مجاز مزدا اتوداکار

بازیابی رنگ خودرو بر اساس میزان آسیب متفاوت است. راننده مزدا در تهران ممکن است مشکلات بیشتری با تصادفات داشته باشد در حالی که راننده ای در شهرهای جنوبی با مشکل آفتاب سوختگی رنگ مواجه شود. به طور کلی محدودیتی برای آسیب وجود دارد که باید با رنگ آمیزی کامل برطرف شود و پس از آن ترمیم رنگ به عنوان پولیش نهایی انجام شود.

این رنگ به عنوان رنگ اکسید شده شناخته می شود و تقریباً مانند یک آفتاب سوختگی در ماشین شما به نظر می رسد. بهتر است رنگ خودرو را در شرایط خوبی نگه دارید تا از رنگ آمیزی کامل جلوگیری شود. برای مثال رنگ آمیزی مجدد و استفاده مجدد از پوشش محافظ مزدا هزینه های بسیار زیادی خواهد داشت.

تصادفات با مشکلات زیاد همراه است و رنگ ماشین شما دغدغه فوری شما نخواهد بود. در برخی موارد آسیب به حدی است که می توان با یک سرویس جداگانه مانند ترمیم  بدون رنگ، از بین برود. آسیب های گسترده تر نیاز به تعویض قطعات دارد که باید با رنگ خودرو شما مطابقت داشته باشد و مانند روز اول طبیعی به نظر برسد.

 پس از فهرستی طاقت فرسا از مراحل ممکن است ترمیم نمای بیرونی لازم باشد تا اطمینان حاصل شود که رنگ روی صفحات جدید با بقیه ماشین شما مطابقت دارد. در آن مرحله شما می توانید بر اساس ارتباط با ارائه دهنده تعمیر تصادف خود به این موضوع که آیا واقعا به آن نیاز دارید یا نه ، پی ببرید.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار این دسترسی را به شما می دهد که صافکاری نقاشی مزدا را در محل خود شما و توسط متخصصان ماهر و زبده انجام دهد.

خدمات صافکاری نقاشی مزدا اتوداکار

نگهداری نقاشی مزدا در شرایط عالی کار زمان بر و دشواری است. اغلب اوقات رنگ مزدا قربانی تغییر های ناشی از تکنیک های شستشوی ضعیف ، خراش ها و خط و خش ها، حکاکی از فضولات پرندگان و حتی علائم ناشی از ریزش باران اسیدی می شود. از بین بردن این لکه ها با دست می تواند بسیار کار سختی باشد و برخی از این عیوب بدون دخالت مکانیکی پولیش ماشین برطرف نمی شوند. در این مقاله نگاهی می اندازیم به انواع عیوب احتمالی که ممکن است با آنها مواجه شویم.

رنگ آمیزی روی ماشین مزدا شما از لایه های مختلفی تشکیل شده است. ابتدا بدنه فلزی برهنه با یک رنگ مشخص، معمولاً سفید مایل به خاکستری پوشانده شده است تا اطمینان حاصل شود که رنگ به طور موثرتری به سطح می چسبد و دوام رنگ را افزایش می دهد.

پوشش پایه (رنگ) سپس روی آن لایه بندی می شود که ضخامت کل آن بسته به سازنده متفاوت است. سپس برای محافظت از رنگدانه رنگ، یک روکش (لاک) در بالا استفاده می شود. این کار یک درزگیر نوری شفاف ارائه می دهد که هم رنگ و هم براقی آن را افزایش می دهد و به محافظت از لایه پایه در برابر خط و خش یا اکسید شدن کمک می کند.

نکته مهم این است که روکش شفاف همچنین دارای عناصر محافظ UV است که برای جلوگیری از محو شدن ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید طراحی شده است.

صافکاری مزدا

از جمله خدمات تعمیرگاه صاف کاری نقاشی مزدا اتوداکار:

  • ترمیم رنگ بدنه ی مزدا
  • صافکاری بدنه مزدا
  • برطرف کردن فرورفتگی ها و پولیش بدنه ی مزدا
  • موج گیری وترمیم خطوخش های بدنه ی مزدا
  • نقاشی و رنگ بدنه ی مزدا

چگونه می‌توانیم از خدمات صافکاری و نقاشی مزدا در اتوداکار اطمینان داشته باشیم؟

اتوداکار یک تجارت آجر و ملات نیست. ما عزم خود را جزم کرده ایم تا از بهترین شیوه های تجاری برای به حداکثر رساندن کیفیت و کارایی استفاده کنیم. ما احتمالاً یکی از معدود – یا تنها – شرکتهای جزئیات و بازسازی خودرو در ایران هستیم. شرکت برای مدیریت گردش کار ، کیفیت و کارآیی کارکنان از نرم افزار برنامه ریزی منابع تولید استفاده می کند.

ما در اتوداکار پیشرفته ترین خدمات تصحیح رنگ را در تهران ارائه می دهیم. بر خلاف رقبا ، ما خود را به یک اصلاح رنگ ساده و یک مرحله ای محدود نمی کنیم به ویژه هنگامی که رنگ بسیار خشن است و یک روش نوین چند مرحله ای می تواند نتایج عالی را ارائه دهد. ما خود را محدود به ابزارهای موجود در بازار نمی کنیم. در عوض ما ابزارها و تنظیمات خود را ایجاد می کنیم تا بهترین نتایج ممکن را ایجاد کنیم. وقتی به مغازه ما می آیید متوجه منظور ما می شوید.

ما در مورد مزایای جزئیات رنگ مزدا و سطوح مختلف حفاظتی موجود بسیار صحبت کرده ایم. اما اگر رنگ شما فراتر از یک ترمیم معمولی آسیب دیده باشد چطور؟ برای این منظور ، ما به ترمیم رنگ خودرو روی می آوریم: یک سرویس پیشرفته منحصر به فرد برای وسیله نقلیه شما که آسیب ها را برطرف می کند و آن را برای محافظت طولانی مدت آماده می کند.

نرخ مبلغ صافکاری و نقاشی مزدا چقدر است؟

صاف کاری و نقاشی مزدا نرخ قیمتی مشخصی ندارد و میزان قیمت اجزا با یکدیگر متفاوت است. به طور نمونه مبلغ صافکاری مزدا با صافکاری عمقی بدنه متفاوت می باشد.

اگر مزدای شما احتیاج به رنگ آمیزی و صافکاری دارد، مبالغ متفاوتی مالک خودرو باید بپردازد؛ می توانیم ادعا کنیم که تمامی هزینه‌های صافکاری و نقاشی مزدا در اتوداکار شفاف بوده و با منصفانه ترین قیمت نسبت به رقبا انجام خواهد شد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”چگونه از هزینه های صافکاری و نقاشی مزدا در اتوداکار خبردار شویم؟” answer-0=”کافیست تا با شماره مجموعه تخصصی اتوداکار تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل نسبت به هزینه ها و عملیات های تعمیرگاه ما توسط کارشناس راهنمایی شوید.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟” answer-1=”تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری و نقاشی مزدا خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی مزدا چگونه می باشد؟” answer-2=”ثبت سفارش صافکاری و نقاشی مزدا در اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸