صافکاری و نقاشی هاوال

صافکاری و نقاشی هاوال

صافکاری و نقاشی هاوال نیاز به تخصص و تکنیک های خاصی دارد که صافکار باید به خوبی به این تکنیک ها مسلط باشد چون جلوبندی این اتومبیل ها از فرم آیرودینامیکی خاصی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و فناوری طراحی شده است. در این مقاله قصد داریم صافکاری و نقاشی هاوال را مورد بررسی قرار دهیم.

صافکاری نقاشی تخصصی هاوال را به تعمیرگاه اتو داکار که یکی از برترین و تخصصی ترین تعمیرگاه ها برای اتومبیل های وارداتی و خارجی می‌باشد بسپارید و در نتیجه صافکاری و نقاشی به صورت با کیفیت و فوق العاده تحویل بگیرید.

هدف تیم متخصص اتوداکار، صافکاری بی رنگ اتومبیل های وارداتی و خارجی می‌باشد که بتواند از افت قیمت شدید اتومبیل ها جلوگیری کند. صافکاری و نقاشی هاوال با استفاده از روش های نوین صافکاری از جمله صافکاری با استفاده از میله های PDR توسط تعمیرکاران و صافکاران مجرب و حرفه ای در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران ارائه می‌گردد.

صافکاری و نقاشی هاوال
صافکاری و نقاشی هاوال توسط روش نوین pdf

یکی از روش‌های نوین و به روز که برای صافکاری و نقاشی اتومبیل ها از جمله خودروهای وارداتی و گران قیمت مانند خودرو هاوال و تویوتا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از میله های PDR می‌باشد.

استفاده از این میله ها جهت خدمات صافکاری و نقاشی خودروها کار هر صافکاری نیست چرا که این میله ها دارای فرم خاص و همچنین سر نازکی می‌باشد که باید به صورت اصولی و استاندارد از این میله ها جهت صافکاری استفاده کرد تا اسیب جدی به بدنه اتومبیل وارد نشود.

توجه داشته باشید که میله های PDR از حساسیت بالایی برخوردار هستند که باید با دقت و ظرافت بالا این میله ها جهت صافکاری استفاده کرد معمولا میله های pdr را از جنس فولاد طراحی و تولید می‌کنند که صافکار می‌تواند به راحتی در بازار ان ها را تهیه و مورد استفاده قرار گیرند.

چگونگی استفاده از میله های PDR در صافکاری و نقاشی هاوال

اتومبیل هاوال یکی از خودرو های تولیدی کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۱۳ تولید و روانه بازار شد. یکی از کشورهایی که خودرو هاوال به آن وارد شد کشور ما ایران بود که این خودروها توانست از استقبال فراوانی برخوردار شود و در بین شاسی سواران از محبوبیت بالایی برخوردار شد.

اما همانطور که ذکر شد اتومبیل هاوال یکی از خودرو های پیچیده و پیشرفته دنیا می‌باشد که به خاطر این پیچیدگی تعمیرات آن بسیار دشوار بوده و نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد.

pdr یکی از روش‌های نوین می‌باشد که صافکار تخصصی اتوداکار با بهره‌مندی از این روش صافکاری نقاشی هاوال و دیگر اتومبیل های وارداتی و خارجی را به صورت کاملاً بی رنگ و با کیفیت عالی انجام خواهد داد. در نظر داشته باشید که دقت و ظرافت بالایی که صافکار به کار خواهد برد باعث می‌شود تا نتیجه کار به صورت کاملا حرفه ای و فوق العاده باشد.

خدمات صافکاری و نقاشی هاوال در اتوداکار

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار برای صافکاری و نقاشی هاوال از صافکاری بی رنگ و میله های PDR استفاده می‌کند برای استفاده از این میله های PDR زمانی که اتومبیل جهت خدمات صافکاری و نقاشی به تعمیرگاه وارد می‌شود.

ابتدا تمام بدنه اتومبیل از جمله قسمتی که آسیب دیده است و باید مورد ترمیم و تعمیر قرار گیرد با استفاده از مواد شوینده مناسب شستشو داده و پس از آن کارشناسان بدنه اتومبیل که اسیب دیده را بررسی کرده و نسبت به صافکاری و نقاشی هاوال اقدام می‌کنند.

توجه داشته باشید زمانی که می‌خواهید از میله‌های pdr جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل ها استفاده کنید باید بدنه اتومبیل به صورت کاملاً سرد و بدون هیچ گونه حرارتی باشد.

قطعاتی مانند سپر و چراغ راهنما و … را باید قبل از اقدام به صافکاری، از بدنه اتومبیل جدا کرده تا بتوانند به راحتی از میله های PDR برای صافکاری استفاده کند. همچنین در نظر داشته باشید که زمانی که از پولیش کاری برای بدنه اتومبیل استفاده شده است به هیچ عنوان بلافاصله نمی‌توان از میله‌ها جهت صافکاری استفاده کرد چرا که در این صورت رنگ اتومبیل تثبیت پیدا کرده و نمی‌توان به تعمیر و ترمیم آن اقدام کرد.

پس از اینکه صافکار توسط میله های PDR صافکاری و نقاشی خودرو را به صورت تخصصی انجام داد، خودرو را در محلی که نور سفید دارد قرار می‌دهد تا در زیر نور سفید اگر فرورفتگی جزئی بر روی بدنه اتومبیل باقی مانده باشد برطرف کند.

صافکاری نقاشی معتبر هاوال

هزینه صافکاری و نقاشی هاوال

یکی از گران قیمت ترین خودروهای وارداتی، اتومبیل هاوال می‌باشد که با توجه به قیمت بالایی که این اتومبیل ها دارند قطعات و لوازم جانبی آن نیز از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود.

توجه داشته باشید برای صافکاری و نقاشی خودروهای وارداتی از مواد درجه یک و با کیفیت همچون گالوانیزه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد که این مواد نیز با توجه به نوسانات ارز افزایش پیدا کرده که در هزینه صافکاری و نقاشی هاوال بسیار تاثیرگذار می‌باشد. همچنین میزان آسیب وارد شده به اتومبیل نیز در هزینه صافکاری تاثیرگذار بوده پس نمی‌توان هزینه ثابت و مشخصی را برای صافکاری و نقاشی اتومبیل ها ذکر کرد.

Haval H2 11

تعمیرگاه تخصصی صافکاری اتوداکار

از زمانی که اتومبیل های خارجی به ایران وارد شدند دغدغه اصلی دارندگان اتومبیل های وارداتی، نبود تعمیرگاه تخصصی برای این اتومبیل ها می‌باشد.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار یکی از تعمیرگاه های تخصصی برای اتومبیل های وارداتی می‌باشد که دغدغه همه افرادی که از خودروهای وارداتی استفاده می‌کنند، را رفع کرده و جهت صافکاری و نقاشی هاوال و دیگر اتومبیل ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای اقدام می‌کند. البته در نظر داشته باشید؛ خدمات دیگری همچون تعمیرات تخصصی موتور و تعمیرات گیربکس یا تعویض روغن و … به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه می‌گردد.

جهت صافکاری و نقاشی خودرو های لوکس و وارداتی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به تعمیرگاه معتبر واقع در خیابان پاسداران تهران مراجعه کنید و دیگر دغدغه و نگرانی بابت صافکاری و تعمیرات اتومبیل های گران قیمت خود را نداشته باشد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری و نقاشی هاوال توسط روش نوین pdfچگونه است؟” img_alt=”” css_class=””] یکی از روش‌های نوین و به روز که برای صافکاری و نقاشی اتومبیل ها از جمله خودروهای وارداتی و گران قیمت مانند خودرو هاوال و تویوتا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از میله های PDR می‌باشد. استفاده از میله های pdr جهت خدمات صافکاری و نقاشی خودروها کار هر صافکاری نیست چرا که این میله ها دارای فرم خاص و همچنین سر نازکی می‌باشد که باید به صورت اصولی و استاندارد از این میله ها جهت صافکاری استفاده کرد تا اسیب جدی به بدنه اتومبیل وارد نشود. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه صافکاری و نقاشی هاوال چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] یکی از گران قیمت ترین خودروهای وارداتی، اتومبیل هاوال می‌باشد که با توجه به قیمت بالایی که این اتومبیل ها دارند قطعات و لوازم جانبی آن نیز از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود. توجه داشته باشید برای صافکاری و نقاشی خودروهای وارداتی از مواد درجه یک و با کیفیت همچون گالوانیزه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد که این مواد نیز با توجه به نوسانات ارز افزایش پیدا کرده که در هزینه صافکاری و نقاشی هاوال بسیار تاثیرگذار می‌باشد. همچنین میزان آسیب وارد شده به اتومبیل نیز در هزینه صافکاری تاثیرگذار بوده پس نمی‌توان هزینه ثابت و مشخصی را برای صافکاری و نقاشی اتومبیل ها ذکر کرد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی هاوال چگونه می باشد؟” img_alt=”” css_class=””] ثبت سفارش صافکاری و نقاشی تیانادر اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸