صافکاری و نقاشی هایما

صافکاری و نقاشی هایما

امروزه خودرو یکی از مهم ترین وسایل در زندگی روز مره ی مردم می باشد. رشد روز افزون خودرو ها در شهر ها و خیابان ها باعث بالا رفتن آمار تصادفات شده است و این موضوع سبب می شود که نیاز به صافکاری و نقاشی بدنه خودرو بیشتر شود. یکی از خودرو های لوکس و محبوب در ایران خودروی هایما می باشد که طرفداران زیادی دارد. همین مسئله باعث می شود که آمار تصادفات این خودرو بالا برود و صافکاری و نقاشی هایما تبدیل به یک نیاز شود.

بدنه ی اتومبیل هایما متشکل از چند لایه فلز محکم می باشد که روکش هایی از رنگ سطح آن را پوشانده و ظاهر خودرو را جذاب کرده. اولین بخش هایی که در یک تصادف دچار صدمه و آسیب می شود، بدنه ی اتومبیل است. در این مقاله به طور کامل صافکاری و نقاشی هایما را که یک امر تخصصی است را شرح خواهیم داد.

صافکاری ماشین هایما

صافکاری خودرو به مجموعه کار هایی می گویند که صافکار برای زیبا سازی و تعمیر مشکلات ظاهری و بدنه ی اتومبیل انجام می دهد تا ظاهر خودروی شما به شکل اولیه خودش باز گردد.

خودروی هایما به دلایل مختلفی از جمله تصادف ممکن است دچار آسیب هایی مانند فرو رفتگی، خط  و خش، قر شدگی و یا رنگ ریزی در بخش بدنه شود که لازم است برای رفع این مشکلات به یک مرکز که کار صافکاری و نقاشی هایما را انجام میدهد مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که بدنه ی خودروی هایما با دقت و ظرافت بالایی طراحی و تولید شده است و برای رفع این مشکلات لازم است خودروی خود را به یک مرکز معتبر که مجهز به ابزار ها و دستگاه های پیشرفته است مراجعه کنید و از خبره بودن و متخصص بودن فرد صافکار اطمینان حاصل کرده باشید؛ در غیر این صورت دچار آسیب ها و صدمات بسیار جدی تری خواهید شد.

بدنه هایما به دلیل رنگ و جنسی که دارد واجب است که در تعمیر و صافکاری آن نهایت دقت را به کار برد تا آثاری از صافکاری نقاشی هایما روی آن باقی نماند.

مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار با سال ها سابقه در تعمیرات خودرو آماده ارائه ی خدمات با کیفیت و تخصصی به شما مشتریان عزیز در این زمینه می باشد.

صافکاری ماشین هایما

نقاشی هایما

نقاشی بدنه ی خودرو هایما امری مهم و بسیار تخصصی است که باید توسط یک نقاش ماشین حرفه ای و متخصص صورت بگیرد. اگر به هر علتی رنگ ماشین شما خراشیده یا محو شد نیاز است که دوباره آن را رنگ نمایید. رنگ کردن یا نقاشی اتومبیل روش های گوناگونی دارد که باید کارشناس تصمیم بگیرد که برای خودروی شما از کدام روش استفاده شود بهتر است.

یکی از پر استفاده ترین و بهترین روش ها صافکاری با روش PDR می باشد. که اکثر کار شناسان آن را پیشنهاد می دهند. استفاده از این روش برای شما بسیار مقرون و به صرفه خواهد بود. در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار از بهترین روش ها و با به کار گیری تجهیزات پیشرفته و نیروی نقاش متخصص بدنه ی خودروی شما را به بهترین نحو صافکاری و نقاشی می کنبم و ظاهر آن را به شکل روز اول خودش بر میگردانیم.

نقاشی ماشین هایما

ویژگی های بهترین صافکاری و نقاشی هایما

اگر در یک صانحه یا تصادف اتومبیل هایمای شما دچار آسیب و صدمه در ناحیه ی بدنه شده است. به احتمال زیاد یکی از دغدغه های شما پیدا کردن یک صافکار و نقاش منصف و متخصص است. در ادامه شما را با ویژگی های بهترین صافکار ها و نقاش ها آشنا خواهیم ساخت. تا برای صافکاری و نقاشی هایما بهترین انتخاب را از لحاظ قیمت، کیفیت و سرعت عمل داشته باشید:

صافکار و نقاش خوب چه ویژگی هایی دارد

  • یک صافکار خوب همیشه تا جایی که امکان داشته باشد تعمیرات صافکاری هایما را بدون رنگ انجام می دهد تا خودروی شما دچار افت قیمت ناشی از رنگ شدگی نشود.
  • یک صافکار خوب و ماهر همیشه تعمیر را به تعویض ترجیح می دهد و مشکل قطعات را با صافکاری و نقاشی رفع می کند تا هزینه ی اضافی برای خرید و تعویض قطعات را متحمل نشوید
  • یک نقاش حرفه ای همیشه سعی می کند که ضخامت بتونه در نواحی صاف شده به نازک ترین شکل ممکن پیاده سازی شود تا در مرور زمان دچار ترک خوردگی نشود.
  • نتایج کار یک صافکار و نقاش ماهر به گونه ایست که در پایان کار متوجه ی هیچ نشانی از صافکاری و نقاشی هایما نباشید و باید قسمت های صافکاری و نقاشی شده ی بدنه ی خودری شما با سایر نقاط بدنه کوچک ترین تفاوتی نباشد.
  • در مرور زمان بدلیل شرایط محیطی و طبیعی، رنگ خودرو تغییر می کند بعنوان مثال خودروی سمند مدل ۸۶ با کد رنگ ۷۶۵۹۰ با خودروی سمند مدل ۹۸ با همین کد رنگ، متفاوت است. یک صافکار و نقاش حرفه ای باید به این مسائل آگاه باشد و بتواند کد رنگ فعلی بدنه را درست و دقیق تشخیص دهد و نمونه رنگ آن را بسازد.
  • یک صافکار و نقاش خوب همیشه قیمت و هزینه ی دستمزدش را منصفانه در نظر می گیرد و در ابتدای کار اعلام میکند که چه هزینه ای باید برای صافکاری و نقاشی هایما پرداخت کند.
  • یکی دیگر از نشانه های یک صافکار و نقاش خوب این است که سرعت عمل بالایی دارد و پروسه ی صافکاری و نقاشی هایما را در کمترین زمان انجام می دهد.

صافکاری و نقاشی در اتوداکار

یکی از معتبر ترین مراکز جهت تعمیر صفر تا صد مشکلات خودرو، مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار است. در این مرکز تمامی خدمات خودرو های لوکس ارائه می شود و نیازی نیست که برای تعمیر بخش های مختلف خودرو به دنبال تعمیرگاه های مختلف باشید.

پس اگر خودروی شما دچار مشکلی شد می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان اتوداکار تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید تا به مشکلات شما رسیدگی کنیم.

از جمله خدماتی که در مرکز تعمیرگاهی اتوداکار ارائه می شود به صورت زیر است:

  • صافکاری و نقاشی هایما
  • تعمیرات صفر تا صد متور و مکانیکی هایما
  • تعمیر مشکلات جلوبندی سازی هایما
  • باطری سازی هایما
  • رفع مشکلات برق خودرو
  • تعویض روغن گیربکس و متور هایما
  • سرویس های دوره ای هایما
  • و…

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟

تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری بدون رنگ یا PDR خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید.

هزینه ی صافکاری و نقاشی هایما چقدر است؟

هزینه ی صافکاری و نقاشی هایما رابطه ی مستقیم با میزان و شدت آسیب های وارد شده به خودروی شما دارد. به طور کلی صدمات وارد شده هرچه بیشتر باشد هزینه ی بیشتری باید صرف نمایید.

بهترین روش برای صافکاری و نقاشی هایما کدام است؟

صافکاری و نقاشی هایما روش ها و مدل های گوناگونی دارد که با توجه به وضعیت و شدت آسیب های وارد شده، کارشناس باید تصمیم بگیرد که کدام روش برای شما گزینه ی مناسبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸