صافکاری و نقاشی پرادو

صافکاری و نقاشی پرادو

در این مقاله قصد داریم به صافکاری و نقاشی پرادو در تهران بپردازیم. اما پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم یک معرفی کوتاهی در رابطه با خودروهای تویوتا پرادو انجام میدهیم.

 تویوتا پرادو

پرادو یکی از انواع خودروهای تولید شده تویوتا است که درمدل های مختلفی توزیع شده است. این محصول یکی از پرفروش ترین خودروهای تویوتا در دنیا در سال ۱۹۸۴ بوده است. تویوتا پرادو یک خودروی شاسی بلند می باشد. تویوتا پرادو موفق گشته است تا طرفداران آفرود را نیز جذب نماید. اگر چه بالای ۱۱ سال از شروع طراحی تویوتا پرادو گذشته است اما همچنان اصالت خود را نسبت به دیگرشاسی بلندها حفظ نموده است. طراحی ظاهری تویوتا پرادو بسیار ماهرانه و مدرن میباشد.

صافکاری پرادو را به دو شیوه بدون رنگ و با رنگ می توان اجرایی کرد. صافکاری خودرو اتوداکار جزء اولین تعمیرگاه های مجاز در تهران می باشد که خدمات صافکاری بی رنگ پرادو را انجام می دهد به همراه سابقه طولانی در این زمینه فعال می باشد. از ویژگی های مهم این مجموعه داشتن متخصصان و فعالان زبده و ماهر می باشد که با بالاترین کیفیت خدمات صافکاری نقاشی را ارائه می نماید.

کلیه مشتریان اتوداکار رضایت کافی را از این مجموعه دارند. اتوداکار بهترین صافکاری و نقاشی پرادو در سطح تهران می باشد که خدمات خود را به چهار ناحیه شمال و جنوب و شرق و غرب تهران ارائه می نماید. در این مقاله قصد داریم از معتبرترین تعمیرگاه تخصصی اتوداکار نام ببریم و برخی از خدمات رایج صافکاری ونقاشی پرادو در این تعمیرگاه بپردازیم.

خدمات صافکاری و نقاشی پرادو اتوداکار

صافکاری نقاشی پرادو در تعمیرگاه اتوداکار

در جهت رضایت مشتریان و با هدف آسان بودن مراحل برای شما در کلیه مناطق تهران بازدید در محل خودروی پرادو را برای مشتریان عزیز انجام می دهیم. در قسمت صافکاری نقاشی پرادو این عمل را بدون هیچ رنگی روی بدنه انجام می دهیم. نقاشی ماهرانه تیم تخصصی اتوداکار که از متخصصان نمونه ی صافکاری و نقاشی پرادو  بی رنگ می باشند این مجموعه در گروه اجرایی خود از آنها استفاده می نماید.

با در نظر گرفتن کیفیت بالای تولید اتومبیل های روز دنیا و دقت حسگر و سنسورهای زیاد در همچین اتومبیل هایی و کیفیت مواد اولیه ای که در تولید آنها استفاده شده است، هر زمان آسیبی به بدنه و رنگ اتومبیل پرادو ایجاد شود موج گیری، ترمیم و نقاشی ماهرانه آن توسط متخصصان با تجربه اتوداکار انجام می شود که تجربه فراوان کار بر روی اتومبیل پرادو را دارند.

تعمیرگاه مجاز پرادو اتوداکار

تعمیرگاه تخصصی مجاز اتوداکار با تجربه فراوان  با خدمات ویژه در امور انجام صافکاری و نقاشی پرادو  و پشتیبانی عالی و بهترین و با کیفیت ترین خدمات و حق الزحمه های مناسب و حسن انجام کار و ضمانت بهترین خدمات و بهره گیری از متخصصان و استادکاران زبده در امر صافکاری ونقاشی پرادو در  تهران  باعث شده است تا در زمان مشتریان صرفه جویی شود و ارائه خدمات با سرعت و کیفیت بالایی انجام شود. .

حوادث خودرو ها در حال حاضر کاملا طبیعی است و ترمیم این سوانح توسط تیم صافکاری و نقاشی اتوداکار انجام می شود. صافکاری نقاشی اتوداکار سبب می شود که بدنه ی پرادو  آسیب دیده به مانند روزهای اولیه مبدل شود. اگر می خواهید یک صافکار و نقاش ماهر را در محل بیابید و برای پیدا کردن آن کوشش مینمایید هیچ الزامی نیست که تمامی صافکاری های سطح تهران را بگردید.

صافکاری نقاشی اتوداکار این خدمات را ارائه می نماید که صافکاری به روش PDR و نقاشی پرادو در محل شما و توسط متخصصان و استادکاران ما انجام شود.

خدمات صافکاری و نقاشی پرادو اتوداکار

ترمیم رنگ می تواند خراش ها و عیوب سطح رنگ خودرو را ترمیم کند. علائم خط و خش، لکه های آب سخت، اکسیداسیون و هولوگرام همه می توانند باعث شوند رنگ ماشین شما کسل کننده و قدیمی به نظر برسد. دوم هیچ کدام از تعمیرکاران خودکار نمی توانند با خدمات ترمیم رنگ، این نقایص را برطرف کنند.

علائم فرورفتگی

علامت های فرورفتگی خراش های سبک تری هستند که می توانید آنها را به صورت دایره ای ، مستقیم یا مورب روی سطح رنگهای خود پیدا کنید. به طور کلی آنها توسط ذرات مختلفی ایجاد می شوند که هنگام شستشو یا خشک شدن خودرو روی سطح رنگ کشیده می شوند. خبر خوب این است که ما می توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

لکه های آب

لکه های آب سخت عموماً رسوبات معدنی موجود در آب حاصل از آبپاش ها هستند که روی سطح رنگ شما باقی مانده است. هنگامی که آب بخار می شود، ماده معدنی باقی می ماند و به سطح رنگهای شما می چسبد. لکه های آبی بالای سطح و زیر سطح وجود دارد. خبر خوب  اینکه هر دو قابل ترمیم هستند اما باید بدانید که لکه های زیر سطحی زمان بیشتری می طلبد و هزینه بیشتری برای تعمیر آنها نیاز دارد.

اکسیداسیون

3 سطح اکسیداسیون در اکثر سطوح رنگ وجود دارد : سبک، متوسط ​​و سنگین. این به طور کلی ناشی از عدم محافظت مناسب از سطح رنگ با استفاده از شستشوی معمولی، اپیلاسیون و سیلانت است. همچنین با بیرون راندن وسیله نقلیه خود در محیط های آسیب رسان و سخت محیطی، بدون محافظت. خبرهای خوب ، هر 3 سطح اکسیداسیون را می توان تعمیر کرد و کارشناسان ما قادر به ترمیم آن هستند.

صافکاری پرادو

از جمله خدمات تعمیرگاه صاف کاری نقاشی پرادو اتوداکار:

  • ترمیم رنگ بدنه ی پرادو
  • صافکاری بدنه پرادو
  • برطرف کردن فرورفتگی ها و پولیش بدنه ی پرادو
  • موج گیری وترمیم خطوخش های بدنه ی پرادو
  • نقاشی و رنگ بدنه ی پرادو

ویژگی های مهم صافکاری نقاشی پرادو در اتوداکار

در هنگام  سانحه و ایجاد آسیب به خودروی پرادو شما، داشتن یک صافکار و نقاش حرفه ای و با تجربه و منصف، یکی از نگرانی های اساسی هر شخصی هست که نسبت به اتومبیل خود حساسیت بالایی دارد.

صافکاری و نقاشی خودرو در اصل یک شغل نیست و یک هنر است. کلیه صافکاران با توجه به تجربه و سابقه خود و با در نظر گرفتن کیفیت خدمات خود دستمزد های متفاوتی دارند.

ویژگی های خوب صافکاران اتوداکار

در عملیات صافکاری نقاشی پرادو کلیه مراحل را بدون رنگ انجام می دهند تا مالک پرادو از لحاظ افت قیمت اتومبیل آسیب زیادی را احساس نکند. استادکاران مجموعه معمولا تعویض قطعات را انجام نمی دهند و با صافکاری خسارات را مانند روز اول می نمایند.

متخصصان مجموعه کلیه تلاش خود را می نمایند تا  اجزای صاف شده و رنگ شده مشابه قسمتهای سالم خودرو باشد و تفاوت رنگی میان اجزا ایجاد نشود.استادکاران در زمان کم تری کار با کیفیت خود را ارائه می دهند و می توان گفت که مجموعه اتوداکار بهترین و مناسب ترین تیم از لحاظ قیمتی در سطح تهران می باشد.

هزینه صافکاری و نقاشی پرادو چقدر است؟

لیست هزینه های صافکاری و نقاشی پرادو متفاوت است و هزینه هر جز با جز دیگر فرق دارد. به طور مثال هزینه صافکاری بدنه پرادو با ترمیم رنگ بدنه در محل متفاوت می باشد.

اگر پرادو شما نیاز به موج گیری و ترمیم در محل دارد، دستمزد متفاوتی دارد؛می توان با قاطعیت گفت کلیه هزینه‌های صافکاری و نقاشی پرادو در اتوداکار کاملا واضح بوده و با نازلترین و مناسب ترین قیمت نسبت به رقبا انجام خواهد شد. می توان ادعا کرد که بهترین تعمیرگاه مجاز صافکاری و نقاشی پرادو  از لحاظ قیمتی می باشیم.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”صافکاری و نقاشی پرادو بهتر است یا تعویض قطعات آن؟” answer-0=”به طور کلی اگر صدمات وارد شده به خودروی پرادو شما شدید نیست بهتر است که با صافکاری مشکل را رفع کنید تا کمتر دچار افت قیمت خودرو بشوید و هزینه تعمیر ماشین برای شما کمتر باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”صافکاری و نقاشی پرادو در چه صورتی امکان پذیر است؟” answer-1=”اگر آسیب های ناشی از تصادف به بدنه ی خودروی شما شدید نیست بهتر است که صافکاری بدون رنگ یا PDR انجام دهید تا خودروی شما دچار کاهش قیمت نشود.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”هزینه صافکاری و نقاشی پرادو چقدر است؟” answer-2=”هزینه صافکاری و نقاشی پرادو به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸