صافکاری و نقاشی چانگان

صافکاری و نقاشی چانگان

صافکاری و نقاشی اتومبیل چانگان با روش نوین PDR در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به صورت کاملاً حرفه ای و با کیفیت عالی ارائه می‌گردد.

صافکار حرفه ای با دقت و ظرافت بالایی که به کار خواهد برد صافکاری را کاملاً بدون رنگ و با نتیجه فوق العاده به شما دارندگان اتومبیل های وارداتی لوکس تحویل خواهند داد.

صافکاری چانگان

صافکاری چیست؟

تعمیرکار برای ترمیم و تعویض قطعات اتومبیل که در اثر تصادف اسیب دیده اند. نیاز به فعالیت‌های دارد که تمامی فعالیت‌ها صافکاری گفته می‌شود. خودروها امکان دارد بر اثر تصادف و یا هر دلیل دیگری دچار آسیب های جزئی و شدید شود.

اگر این اتومبیل ها از نوع وارداتی و لوکس باشند از قیمت بالایی برخوردار بوده و همچنین از جلوبندی و داخلی بسیار پیچیده ای برخوردارند که صافکاری و نقاشی این اتومبیل ها باید بصورت تخصصی و با کیفیت عالی انجام شود تا از افت شدید این خودروها جلوگیری شود.

همانطور که می‌دانید بدنه اتومبیل از فلز و قطعات مختلفی تشکیل شده که در اثر اصابت ضربه امکان دارد آسیب به آن وارد شود. که دارندگان اتومبیل های وارداتی و گران قیمت دغدغه پیدا کردن صافکار و نقاش ماهر را دارند.

پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به صافکاری و نقاشی اتومبیل گران‌قیمت خود از جمله اتومبیل چانگان به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنید. صافکاری معمولاً به صورت چند روش انجام می‌شود که مهم ترین روش صافکاری، نوع بی رنگ و با رنگ است. پس از این که کارشناسان اتوداکار با بررسی های لازم نوع صافکاری را انتخاب کردند توسط چکش و ابزار های لازمه اقدام به صافکاری اتومبیل خواهند کرد.

فرورفتگی و برآمدگی هایی که بر اثر تصادف و یا هر اتفاق دیگری که بر بدنه خودروها ایجاد شده است توسط این دستگاه ها و ابزارهای مخصوص صافکاری از بین برده و بدنه اتومبیل را به صورت کاملا صاف در می‌آورد.

برخی از اسیب های که به اتومبیل ها وارد می‌شود به صورت جزئی بوده که تنها با صافکاری و تجهیزات صافکاری قابل تعمیر و ترمیم می‌باشد و نیازی به رنگ و پولیش کاری ندارد. در برخی موارد نیاز به رنگ و پولیش کاری دارد تا به صورت یک دست بدنه اتومبیل توسط صافکار درست شود.

تعمیرکار حرفه ای چانگان

صافکاری و نقاشی چانگان بدون رنگ

فرورفتگی و برآمدگی هایی که بر اثر تصادف در بدنه خودروهای ایجاد شده است توسط صافکاری بیرون کاملا صاف خواهد شد که این عملیات توسط چکش و یا میله های pdr و دستگاه مکش و … صورت می‌گیرد.

چکش یا دستگاه‌های مختلفی که برای صافکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند موج هایی بر روی بدنه خودرو ایجاد می‌کنند که اگر صافکار ماهر و حرفه‌ای باشد. به راحتی می‌تواند این موج های موجود در بدنه اتومبیل را از بین ببرد و به صورت کاملاً بی رنگ سطح بدنه اتومبیل که آسیب دیده است ترمیم و تعمیر کند.

اما در نظر داشته باشید که در صافکاری با رنگ از رنگ و پولیش کاری برای ترمیم بدنه خودرو استفاده می‌کنند که در این صورت معمولا اتومبیل های وارداتی افت قیمت شدیدی را خواهند داشت.

میزان شدت آسیب وارد شده به سطح بدنه خودرو در صافکاری و نقاشی چانگان از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که در اثر ضربه وارد شده به بدنه اتومبیل رنگ پریدگی و آسیب جدی وارد نشده باشد، صافکار می‌تواند با دقت و ظرافت بالا اتومبیل را به صورت کاملاً بی رنگ و با کیفیت عالی انجام دهد تا اتومبیل شما افت قیمت شدیدی را به دنبال نداشته باشد.

اما در صورتی که در اثر آسیب وارد شده به اتومبیل رنگ پریدگی ایجاد شده باشد و یا ضربه بسیار اساسی باشد تنها با صافکاری بی رنگ مشکلات اتومبیل برطرف نشده و باید از صافکاری بی رنگ نیز کمک گرفته تا سطح بدنه اتومبیل ترمیم و تعمیر شود.

صافکاری و نقاشی چانگان

تعمیرگاه تخصصی صافکاری و نقاشی چانگان

صافکاری نقاشی چانگان و دیگر اتومبیل های وارداتی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است؛ در صورتی که صافکاری و نقاشی اتومبیل به صورت اصولی و استاندارد انجام نشود، باعث افت کیفیت در ظاهر اتومبیل بوده و به هیچ عنوان نمی‌توان مانند روز اول ظاهر زیبا و لوکس داشته باشند.

توجه داشته باشید که در صورتی که نیاز به صافکاری و نقاشی اتومبیل ها دارید حتماً به تعمیرگاه های تخصصی و مجهز مراجعه کنید.
تعمیرگاه تخصصی اتو داکار یکی از برترین و مجهزترین تعمیرگاه های اتومبیل های وارداتی در تهران می‌باشد که شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی صافکاری و نقاشی چانگان و دیگر اتومبیل های وارداتی را به تیم تخصصی اتوداکار بسپارید.

تعمیرگاه اتو داکار یکی از تعمیرگاه های مجهز می‌باشد که از دستگاه های مجهز و مدرنی در جهت تعمیرات و صافکاری استفاده می‌کند.

توجه داشته باشید که صافکاری و نقاشی باید توسط تجهیزات مدرن و به روز و همچنین مهارت بالای صافکار انجام شود، در صورتی که هر یک از این موارد به صورت درست وجود نداشته باشد امکان اینکه صافکاری و نقاشی به صورت حرفه ای انجام شود وجود ندارد یعنی صافکاری و نقاشی چانگان به صورت اصولی و با کیفیت عالی توسط تجهیزات مدرن و همچنین مهارت بالای صافکاران انجام خواهد شد.

اجرت صافکاری و نقاشی چانگان

همان‌طور که می‌دانید در صافکاری و نقاشی چانگان و دیگر اتومبیل ها از مواد با کیفیت و درجه یکی باید استفاده شود تا نتیجه کار به صورت فوق العاده و با کیفیت عالی انجام شود که اتومبیل دچار افت قیمت شدیدی نشود که این مواد در هزینه صافکاری و نقاشی چانگان بسیار تاثیرگذار می‌باشد. همچنین میزان آسیبی که در بدنه اتومبیل و قطعات اتومبیل وارد شده است نیز در هزینه نهایی صافکاری و نقاشی اتومبیل ها بسیار تاثیر گذار می‌باشد.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی و دیگر خدمات از جمله تعمیرات موتور و گیربکس و همچنین تعویض گلگیر یا سپر و … را به صورت حرفه ای و با گارانتی خدمات ارائه می‌دهد. همچنین در نظر داشته باشید که تمامی خدمات با قیمت های مناسب و منصفانه توسط تیم تخصصی اتوداکار به شما دارندگان اتومبیل های وارداتی و لوکس ارائه می‌گردد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=” هزینه صافکاری و نقاشی چانگان به چه عواملی تاثیر دارد؟” img_alt=”” css_class=””] همان‌طور که می‌دانید در صافکاری و نقاشی چانگان و دیگر اتومبیل ها از مواد با کیفیت و درجه یکی باید استفاده شود تا نتیجه کار به صورت فوق العاده و با کیفیت عالی انجام شود که اتومبیل دچار افت قیمت شدیدی نشود که این مواد در هزینه صافکاری و نقاشی چانگان بسیار تاثیرگذار می‌باشد. همچنین میزان آسیبی که در بدنه اتومبیل و قطعات اتومبیل وارد شده است نیز در هزینه نهایی صافکاری و نقاشی اتومبیل ها بسیار تاثیر گذار می‌باشد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری بدون رنگ چانگان در چه صورتی امکان پذیر است؟” img_alt=”” css_class=””] اگر آسیب های ناشی از تصادف به بدنه ی خودروی شما شدید نیست بهتر است که صافکاری بدون رنگ یا PDR انجام دهید تا خودروی شما دچار کاهش قیمت نشود. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”انواع روش های صافکاری چانگان کدام اند؟” img_alt=”” css_class=””] صافکاری چانگان دارای انواع مختلفی است که هرکدام از این مدل صافکاری ها به موارد متعددی بستگی دارد و تشخیص این که کدام روش بهترین روش است، بر عهده ی صافکار می باشد. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸