صافکاری و نقاشی chr

صافکاری و نقاشی chr

بسیاری از افراد به اتومبیل ها به چشم یک سرمایه نگاه می‌کنند که در اثر تصادف امکان دارد به اتومبیل ها آسیب وارد شود. در صورتی که اتومبیل شما وارداتی و گران قیمت باشد، افت قیمت بیشتری خواهد داشت که باید سعی کنید جهت برطرف کردن فرورفتگی ها و ناهمواری هایی که بر اثر تصادف بر بدنه اتومبیل وارد می‌شود باید به صافکار و نقاش ماهری مراجعه کنید.

صافکاری نقاشی CHR به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار ارائه می‌گردد. در این مقاله قصد داریم صافکاری و نقاشی اتومبیل CHR را مورد بررسی قرار دهیم.

صافکاری و نقاشی chr به صورت بدون رنگ در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار توسط تکنسین آموزش دیده و دوره دیده انجام خواهد شد. CHR یکی از اتومبیل های تولیدی شرکت تویوتا می‌باشد که در حال حاضر خط تولید آن متوقف شده است. این خودرو یکی از با کیفیت ترین و گران قیمت‌ترین خودروهای می‌باشد که به ایران وارد شده است.

در هنگام تصادف اگر آسیبی به این اتومبیل وارد شود، خسارت زیادی برای صاحبان اتومبیل خواهد داشت. در این موارد شما باید صافکاری و نقاشی سی اچ آر CHR را به تکنسین تخصصی تعمیرگاه اتوداکار بسپارید تا کار را به صورت حرفه ای و با کیفیت انجام دهند تا اتومبیل شما افت کیفیت نداشته باشد.

صافکاری و نقاشی chr

 

صافکاری و نقاشی chr در اتوداکار

صافکاری و نقاشی CHR به صورت حرفه ای و با کیفیت ارائه می‌شود. با توجه به سابقه طولانی مدت تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به راحتی تمامی فرورفتگی و ناهمواری های سطح اتومبیل را توسط صافکاری بدون رنگ و همچنین با دستگاه مدرن به روش صافکاری pdr انجام خواهد داد.
تعمیرکاران و تکنسین مجرب و آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی اتوداکار، صافکاری و نقاشی سی اچ آر را به گونه‌ای حرفه‌ای و با کیفیت انجام خواهند داد که مرز قسمت بدنه رنگ شده و سالم قابل تشخیص نباشد و به هیچ عنوان از رنگ فابریک اتومبیل تشخیص داده نمی‌شود.

ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا قطعات اتومبیل را تعویض نکرده و تا حد امکان قطعات آسیب دیده را ترمیم و تعمیر کنیم. در صورتی که قطعات اتومبیل تعویض شوند و یا رنگ اتومبیل به خوبی انجام نشود امکان دارد خودروی شما افت قیمت داشته باشد و در زمان فروش شما با افت قیمت و کیفیت اتومبیل روبرو خواهید شد.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین تکنسین مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات صافکاری و نقاشی به صورت تضمینی و حرفه ای به شما هموطنان عزیز می‌باشد در ادامه لیست خدمات تعمیرگاه تخصصی اتوداکار را برای شما ذکر می‌کنیم

صافکاری و نقاشی CHR بدون رنگ چگونه انجام می‌شود؟

زمانی که جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل chr به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه می‌کنید قبل از هر کاری توسط تکنسین اتوداکار قطعات اضافی اتومبیل را باز کرده و محل مورد نظر را با استفاده از آب و سمباده تمیز و صیقلی می‌کنند. برای برطرف کردن فرورفتگی های اتومبیل از ضربه های با فشار لازم استفاده می‌کند.

برای اینکه خاصیت چکش خواری بدنه اتومبیل بیشتر شود معمولا از طریق شعله پشت قطعه مورد نظر را حرارت می‌دهند تا بتوان بر اثر وارد شدن ضربه های چکش فرورفتگی های موجود بر روی بدنه را تعمیر کرد.

قسمت بدنه اتومبیل که دچار آسیب شده است با استفاده از ضرباتی که صافکار به آن وارد می‌کند به فرم صحیح اولیه برمیگردد. توجه داشته باشید که در این قسمت از دستگاه های مدرن و تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده و ناهمواری های سطح اتومبیل را را برطرف کنند بدون اینکه آسیبی به اتومبیل شما وارد شود. صافکار پس از اینکه فرو رفتگی ها به صورت صاف در آمدند، شروع به موج گیری می‌کنند و توسط فنر های مختلف موج گیری را انجام خواهد داد.

توجه داشته باشید رنگی که در این قسمت مورد استفاده قرار می‌گیرد باید با غلظت مناسب و توسط قلم موهای مخصوص رنگ اتومبیل باشد.

بهتر است بدانید که رنگ زدن و نقاشی اتومبیل از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و رنگ را بر روی قسمت های بدنه اتومبیل که دچار رنگ پریدگی شده است بزنید. چند روز به آن دست نزنید تا به صورت کامل خشک شود. پس از چند روز می‌توانید از سمباده استفاده کرده و محلی که رنگ زده اید را با دیگر قسمت های بدنه اتومبیل هم سطح کنید. در آخر نیز توسط پولیش آن را براق و صیقلی می‌کنند.

 

تعمیرگاه صافکاری و نقاشی chr

تعمیرگاه اتوداکار

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با بیش از ۱۰ سال سابقه برای تعمیر و تعویض قطعات اتومبیل های وارداتی و خارجی در تهران به خوبی توانسته است در بین افرادی که اتومبیل‌های خارجی و گران قیمت دارند بدرخشد. خدمات صافکاری نقاشی chr و دیگر اتومبیل های وارداتی، سرامیک خودرو و… توسط تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با کیفیت عالی ارائه خواهد شد و تنها هدف تیم اتوداکار رضایت بهتر و بیشتر مراجعین می‌باشد.

در صورتی که تصادف اتفاق می‌افتد دغدغه کسانی اتومبیل آن ها آسیب می‌بیند انتخاب صافکار و نقاش ماهر و حرفه ای می‌باشد چرا که اتومبیل های وارداتی از حساسیت بالایی برخوردار هستند. 

صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی از جمله صافکاری و نقاشی سی اچ آر با استفاده از دستگاه PDR و همچنین لیزر و میله که از برترین و نوین ترین روش های صافکاری در دنیا می‌باشند.

  • لیسه گیری خط و خش های عمیق اتومبیل بدون اینکه دچار افت قیمت شود.
  • در صورتی که سپر های اتومبیل های وارداتی دچار آسیب شده باشد با استفاده از دستگاه های مخصوص تعمیر و جوشکاری می‌شود.
  • استفاده از دستگاه بخار شور جهت صفر شویی داخل اتومبیل
  • تعمیر تخصصی موتور اتومبیل
  • تعمیر تخصصی گیربکس
    سرویس دوره ای اتومبیل های وارداتی و خارجی
    تعمیر سپر
  • تعویض روغن
    و…

از دیگر خدماتی می‌باشد که به صورت تضمینی و با کیفیت توسط تعمیرگاه تخصصی اتوداکار قابل ارائه می‌باشد. گارانتی معتبر خدمات و همچنین ضمانت کار تعمیرگاه اتو داکار یکی از نکاتی می‌باشد که باعث تمایز برتر بین تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با دیگر تعمیرگاه ها می‌باشد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”هزینه ی صافکاری و نقاشی chr چقدر است؟” answer-0=”هزینه ی صافکاری و نقاشی chr به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟” answer-1=”تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری و نقاشی chr خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی chr چگونه می باشد؟” answer-2=”ثبت سفارش صافکاری و نقاشی chr در اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸