صافکاری و نقاشی FG

صافکاری و نقاشی FG

تصادف یکی از اتفاق هایی می‌باشد که غیر قابل پیش بینی است و در تصادف شما چه مقصر باشید و یا نه ؟ اتومبیل شما نیز امکان دارد تا حدودی اسیب ببیند که در این موارد دغدغه افرادی که از اتومبیل های وارداتی و خارجی استفاده می‌کنند پیدا کردن صافکار و نقاش ماهر می‌باشد که بتواند به صورت عالی و با کیفیت کار ماشین ان ها انجام دهند تا خودرو دچار افت کیفیت نشود.

صافکاری و نقاشی FG باید توسط افراد متخصص انجام شود تا دچار افت کیفیت نشود، شما می‌توانید جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل های واراداتی و گران قیمت از جمله اتومبیل اف جی که به اف جی کروز نیز شناخته می‌شود، به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم صافکاری و نقاشی اتومبیل اف جی را مورد بررسی قرار دهیم.

صافکاری تخصصی اف جی

صافکاری و نقاشی اف جی

صافکاری و نقاشی FG به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در تعمیرگاه معتبر اتوداکار انجام می‌شود که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های مدرن صافکاری به روش PDR و بدون رنگ انجام می‌شود.

پس از پایان کار قسمتی که صافکاری و رنگ شده است با قسمت‌های دیگر بدنه اتومبیل قابل شناسایی نمی‌باشد به همین خاطر صافکاری بدون رنگ و صافکاری pdr را صافکاری به شرط کارشناسی می‌شناسند که بهترین روش صافکاری بوده و امروزه پرکاربرد ترین می‌باشد.

مراحل صافکاری و نقاشی FG در تعمیرگاه اتوداکار

پس از اینکه اتومبیل وارد تعمیرگاه شد دمونتاژ کرده یعنی قطعاتی که آسیب دیده را باز کرده و در صورتی که قابلیت تعمیر داشته باشند با استفاده از دستگاه های به روز توسط تعمیرکاران زبده و مجرب تعمیر خواهد شد. اما در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشند از قطعات اورجینال و اصلی استفاده کرده و این قطعات را تعویض می‌کنند.

پس از اینکه دمونتاژ انجام شد شاسی کشی اتومبیل را انجام می‌دهند. شاسی کشی با استفاده از دستگاه های هات باکس و یا دستگاه های دیگر به صورت کاملاً تخصصی انجام خواهد شد، چرا که شاسی کشی خودروها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

در صورتی که شاسی کشی به صورت اصولی انجام نشود امکان آسیب رسیدن جدی به اتومبیل وجود دارد آسیبی که در اثر شاسی کشی غیراصولی به اتومبیل وارد می‌شود امکان جبران وجود نخواهد داشت.

در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار از دستگاه‌های پمپ های باد و دستگاه‌های مختلف دیگر استفاده کرده و شاسی کشی را به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌دهند. بدون اینکه آسیبی به اتومبیل شما وارد شود سعی کنید برای صافکاری و نقاشی اف جی FG به تعمیرگاه اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران مراجعه کنید.

پس از اینکه شاسی کشی اتومبیل انجام شد به سراغ صافکاری بی رنگ رفته در صورتی که اتومبیل شما در تصادف دچار آسیب به شدت زیاد نشده باشد، صافکاری بی رنگ برای برطرف کردن فرورفتگی ها و ناهمواری های ایجاد شده بر بدنه اتومبیل در اثر تصادف انجام خواهد شد. اما در صورتی که شدت تصادف بیشتر باشد پس از صافکاری از رنگ و پولیش برای پوشاندن ناهمواری های اتومبیل استفاده خواهد شد.

سایر مراحل صافکاری و نقاشی FG

پس از اینکه صافکاری انجام شد محل مورد نظر را برای رنگ آماده می‌کنند که توسط مواد شوینده محل موردنظر را از هر گونه لکه و ذرات گرد و غبار پاک کرده و آماده می‌کند.

در برخی موارد از آستر استفاده کرده و بر روی اتومبیل آستر قرار می‌دهد و باید از سمباده استفاده کرده و استر را به خوبی سمباده کشید. بر روی آن رنگ قرار می‌دهند که پس از اینکه رنگ بر بدنه اتومبیل زده شد از کیلر برای تثبیت رنگ استفاده می‌کنند و به این صورت نقاشی اتومبیل را انجام می‌دهند.

شایان ذکر است که شما باید همواره در صورت نیاز به صافکاری و نقاشی اتومبیل خود باید قبل از اینکه به تعمیرگاهی مراجعه کنید باید در مورد نحوه کار و .. بررسی و تحقیق کنید؛ همان طور که ذکر شد صافکاری و نقاشی اتومبیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در کیفیت و قیمت اتومبیل های وارداتی و خارجی بسیار تاثیر گذار می‌باشد.

هزینه صافکاری و نقاشی اف جی FG

با توجه به میزان آسیبی که به اتومبیل اف جی در اثر تصادف وارد شده است هزینه های صافکاری و نقاشی اتومبیل بسیار متغیر می‌باشد و پس از اینکه اتومبیل اف جی یا هر خودرو وارداتی دیگر توسط کارشناسان تیم اتو داکار بررسی شد هزینه صافکاری و نقاشی اتومبیل را به شما اطلاع خواهند داد و پس از آن اقدام به صافکاری و نقاشی خواهند کرد.

برخی از تعمیرگاه ها جهت صافکاری و نقاشی هزینه کمتری دریافت می‌کنند که بیشتر این افراد نابلد بوده و نمی‌توانند کار حرفه ای برای شما انجام دهند پس سعی کنید در همان ابتدا به سراغ تعمیرگاه تخصصی اتوداکار جهت صافکاری و نقاشی اف جی بروید تا کار اصولی و حرفه ای را تجربه کنید.

صافکاری و نقاشی اتومبیل اف جی

تعمیر گاه تخصصی اتوداکار

یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین تعمیرگاه های تخصصی در زمینه اتومبیل های خارجی تعمیرگاه اتوداکار می‌باشد که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین تعمیرکاران آموزش دیده و دوره دیده در خدمت شما عزیزان می‌باشد و شما جهت صافکاری نقاشی FG و یا هر اتومبیل خارجی دیگر می‌توانید به تعمیرگاه اتوداکار مراجعه کنید تمامی خدماتی که در این تعمیرگاه قابل ارائه می‌باشد به صورت تخصصی و حرفه ای است شما با اطمینان خاطر می‌توانید جهت خدمات به این تعمیرگاه مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار علاوه بر صافکاری و نقاشی اتومبیل اف جی، صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی و لوکس دیگر نیز قابل ارائه می‌باشد و علاوه بر این موارد تعمیر موتور و تعمیر گیربکس و همچنین تعویض روغن و صافکاری کاپوت و گلگیر و … نیز قابل ارائه می‌باشد که تمامی موارد با استفاده از دستگاه های به روز و توسط افراد آموزش دیده و مجرب انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید از خدمات مشاوره کارشناسان اتوداکار به صورت کاملاً رایگان نیز بهره مند شوید و با اطلاع از ایرادات اتومبیل خود نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه صافکاری و نقاشی اف جی FG چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] با توجه به میزان آسیبی که به اتومبیل اف جی در اثر تصادف وارد شده است هزینه های صافکاری و نقاشی اتومبیل بسیار متغیر می‌باشد [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری بدون رنگ اف جی در چه صورتی امکان پذیر است؟” img_alt=”” css_class=””] اگر آسیب های ناشی از تصادف به بدنه ی خودروی شما شدید نیست بهتر است که صافکاری بدون رنگ یا PDR انجام دهید تا خودروی شما دچار کاهش قیمت نشود. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”انواع روش های صافکاری اف جی کدام اند؟” img_alt=”” css_class=””] صافکاری اف جی دارای انواع مختلفی است که هرکدام از این مدل صافکاری ها به موارد متعددی بستگی دارد و تشخیص این که کدام روش بهترین روش است، بر عهده ی صافکار می باشد. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸