کاور بنز سری E

کاور بنز سری E

طی سالیان دراز مرسدس بنز آلمان از ابتدای شروع کار خود تا به امروز خودرو های فوق العاده با کیفیتی را ساخته است. از لحاظ زیبایی محصولات mercedece benz را میتوان در لیست پنج تولید کننده برتر دنیا دانست. موتور پر قدرت و قطعات فوق العاده با کیفیت تنها بخشی از شاخصه های برتری خودروهای بنز به حساب می آیند.

اما همه چیز فقط قدرت موتور و قطعات با کیفیت نیست. در واقع در اولین نگاه، در مرحله اول این ظاهر هر خودرویی است که ما را می تواند جذب خود کند. شکل کلی ظاهری، ترکیب رنگ و نمای آن همگی دلایل دیگری هستند که در انتخاب خودرو مورد علاقه ما تاثیر گذار است.

مرسدس بنز سری E هم، یکی از دسته‌های مختلف خودروهای ساخت این شرکت است. بنز سری E مرسدس بنز یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین خودرو ها درمیان تولیدات این شرکت محسوب می‌شود. بنز سری E هم مانند سری S از طرفداران و محبوبیت بسیاری برخوردار است. اما با وجود پالت های رنگی گسترده، برای انتخاب رنگ مناسب مورد پسندمان، گاهی اوقات ممکن است همه چیز خوب پیش نرود.

کاور مرسدس بنز سری E

کاور مرسدس بنز سری E

در بعضی مواقع این اتفاق می افتد که به صورت فنی و ظاهری از یک مدل خودرو بسیار خوشمان می آید. اما، هیچ کدام از رنگ های موجود برای آن مدل را دوست نداریم. اینجاست که کاور خودرو می‌تواند همه چیز را به طور کلی تغییر دهد. کاور مرسدس بنز سری E باعث می شود از طرفی به زیبایی خودرو شما افزوده گشته و از سوی دیگر از رنگ پریدگی آن جلوگیری کند.

همیشه نمی توان جلوی آسیب‌های نور خورشید و هر نوع آسیب های طبیعی دیگر را که باعث صدمه می‌شود را گرفت.

کاور یک ظاهر جدید و جذاب را برای خودرو شما خواهد می سازد. جذابیتی کم هزینه که به مراتب علاقه شما به خودرو خودتان را بیشتر نیز می‌کند. به همین دلیل بهترین راه حل برای جلوگیری از بروز هر نوع اتفاقی در بدنه ماشین از کاور استفاده کنیم. کاور خودرو از جمله بنز سری E، از آسیب‌هایی چون؛ خش پذیری، نیاز به رنگ مجدد، نفوذ آب و بسیاری از موارد دیگر جلوگیری می‌کند.

انواع کاور بنز سری E در اتوداکار

کاور رنگی

 این نوع کاور طبق سلیقه هر شخص، رنگ خودرو شما را تغییر می‌دهد.می توان گفت که این نوع کاور، ظاهر خودرو شما را به کل تغییر می‌دهد. تنوع رنگ در کاور رنگی، آنقدر بالاست که گاهی اوقات ممکن است به دلیل گستردگی انتخاب خود چندین رنگ را همزمان گزینش کنید.

کاور رنگی بنز سری E خود به چند دسته دیگر تقسیم می‌شود. کاور رنگی کاستوم، براق، طلایی چند رنگ و مات تنها بخشی از تنوع کاورهای مخصوص این سری می‌باشد.

تمامی امور مربوط به کاور بنز سری E  در مجموعه اتوداکار به صورت حرفه‌ای انجام می شود. کاورهای رنگی از حساسیت بیشتری در اجرا برخوردار هستند. یکی از دلایل این حساسیت وجود حباب در زیر آن است. از طرفی مرغوب بودن جنس کاور نیز، نقش مهمی در طول عمر آن دارد. از این رو بسیار مهم است که خودروی خود را به چه کسی می خواهید بسپارید. اتوداکار در طول سال ها کسب اعتماد مشتری، بهترین کاورهای بنز سری ‌E را در تمامی کشور دارا می‌باشد.

کاور شفاف

در برخی موارد دیگر نیز، شما از رنگ اتومبیل خود راضی هستید، اما برای مراقبت بیشتر قصد کاور کردن آن را دارید. از دلایل دیگر کاور کردن خودرو، مات کردن رنگ بدنه آن است. با وجود جنس بدنه بسیار خوب و رنگ با کیفیت بنز سری E، نصب کاور برای دوام بیشتر، پیشنهاد اتوداکار به شما می‌باشد. با کاور شفاف علاوه بر زیبایی و محافظت در برابر خش پذیری آفتاب سوختگی، رنگ اصلی اتومبیل خود را نیز حفظ خواهید کرد.

کاور شفاف بنز

خدمات کاور بنز سری E در اتوداکار

کاور خودرو اگر به صورت دقیق و حرفه ای کار گذاشته نشود، شما را دچار مشکل خواهد کرد. اندازه گیری برای قسمت های مختلف بدنه و استفاده از چسب مناسب، عواملی هستند که اگر به درستی انجام نشوند باعث نفوذ هر گونه ذرات و آب می‌شوند. به همین دلیل رفته رفته کاور خودرو شما کنده می‌شود. به همین دلیل مهم است که کاور بنز سری E یا هر خودروی دگیر را به کجا میسپارید.
مجموعه اتوداکار همواره در تلاش است بهترین کیفیت را به  شما عزیزان تقدیم کند. در این مجموعه بهترین و مرغوب ترین اجناس توسط افراد فوق  حرفه‌ای بر روی خودرو شما کار گذاشته می‌شود.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا کاور بنز سری E پس از مدتی کنده می‌شود؟ ” answer-0=”انجام خدمات مربوط به کاور در صورتی که اصولی و صحیح انجام شود، هیچگونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”عمر متوسط کاور خودرو چقدر است؟ ” answer-1=”به طور معمول، عمر هر کاور بسته به جنس و روش کارگذاری آن متفاوت است.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”هزینه کاور بنز سری E در اتوداکار چگونه محاسبه می‌شود؟ ” answer-2=”هزینه کلیه خدمات کاور در اتوداکار به صورت کارشناسی شده و میزان لازم برای هر مدل متفاوت است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شش =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸