کاور مرسدس بنز S کلاس

کاور مرسدس بنز S کلاس

زیبایی و منحصر به فرد بودن خودروهای کلاس S مرسدس بنز، برای دارندگان آن ایجاب می نماید که همیشه از سرویس های نوسازی و بازسازی ظاهر آن غافل نباشند.

اما این روش های از بین بردن آسیب های سطحی خودرو، به دلیل دارا بودن فرآیندی طولانی و هزینه های بالا و همچنین نیاز به تمدید مجدد در طول سال، خیلی ها را نسبت به انجام به موقع آن ها فراری می دهد. عملیات کاور مرسدس بنز S کلاس، این چالش ها را پشت سر گذاشته است.

در ادامه قصد داریم تا شما را با فرآیند کاور مرسدس بنز S کلاس، انواع و مزایای آن به طور کامل آشنا سازیم. اگر از دارندگان این خودرو هستید یا به تازگی صاحب آن شده اید، ممکن است هنوز هم از وجود چنین خدماتی بی اطلاع باشید، لذا تا انتهای همین مطلب ما را همراهی کنید.

به طور کلی مزایای کاور مرسدس بنز اس کلاس ممکن است مشابه با عملیات هایی همچون پولیش و واکس باشد، اما این پوشش های از جنس وینیل رپ، علاوه بر ایجاد پوشش محافظ بر روی بدنه خودرو در برابر خط و خش و ضد آب نمودن آن، می تواند رنگ خودرو را نیز بدون نیاز به رنگ کردن آن تغییر دهد و یا جلوه ای بسیار متفاوت به رنگ اصلی آن ارائه دهد.

جالب است بدانید محافظتی که کاور مرسدس بنز S کلاس به بدنه خودروی شما ارائه خواهد داد، در مقایسه با دیگر پوشش ها دائمی است، به طوری که تا چند سال نیازی به تمدید مجدد نخواهد داشت!

مزایای کاور مرسدس بنز S کلاس

به طور کلی کاورهای خودرو در دو دسته بندی رنگی و بی رنگ جای می گیرند، چرا که ممکن است هدف دارنده خودروی مرسدس بنز S کلاس از کاور، تغییر رنگ آن نبوده و به دنبال دیگر مزایای آن باشد.

در ادامه به جزئیات هر یک از انواع کاورهای مرسدس بنز اس کلاس پرداخته ایم:

  • کاور بی رنگ مرسدس بنز S کلاس: لازم است نکته ای را نسبت به این نوع کاور خدمتتان عرض کنیم که شاید نظر شما را نسبت به انتخابتان بین کاور رنگی و بی رنگ عوض کند. آن هم این است که منظور ما از مقاومت دائمی کاور، مربوط به نوع بی رنگ آن است. چرا که کاور رنگی مرسدس بنز کلاس S بیشتر برای تغییر رنگ کاربرد دارد تا حفاظت بدنه خودرو.

کاور بی رنگ می تواند رنگ اصلی خودروی مرسدس بنز شما را علاوه بر پوشاندن نواقص سطحی و حفاظت از عوامل آسیب زا، کاملاً جلوه دار نماید.

  • کاور رنگی مرسدس بنز S کلاس: اما اگر جزو آن دسته از دارندگان خودروی مرسدس بنز S کلاس هستید که بیشتر به دنبال تغییر جلوه های رنگ خودروی خود هستند، پیشنهاد ما به شما به جای رنگ کردن خودرو، سفارش کاور رنگی می باشد.

رنگ های بسیار متنوع و مدرن کاورهای رنگی و همچنین آسان و کم هزینه تر بودن آن، باعث شده تا دیگر روش های سنتی تغییر رنگ خودروی مرسدس بنز اس کلاس کنار گذاشته شوند.

انواع کاور رنگی مرسدس بنز S کلاس

این کاورها در انواع کاستوم، مات و براق موجود هستند. کاستوم کاور، متفاوت ترین تجربه را به شما ارائه خواهد داد، چرا که رنگ های آن بسیار متفاوت هستند و قابلیت چند رنگه نمودن نمای خودروی شما را نیز دارند. کاور طلایی کروم هفت رنگ، از تریم های پرطرفدار این نوع کاور محسوب می شود.

اگر از طرفداران رنگ های تیره و سنگین هستید، مناسب ترین گزینه برای خودروی مرسدس بنز S کلاس شما، کاور مات می باشد. حال ممکن است بخواهید خودرویتان درخشان و براق تر از همیشه به نظر آید! گلاس کاور، می تواند خودروی شما را در شاد ترین و پر جلوه ترین رنگ ها، بسیار به رخ بکشاند.

کاور مرسدس بنز S کلاس، پیشنهاد اتوداکار به شما!

خالی از لطف نیست اگر بگوییم که مزایای کاور خودرو تنها در صورتی امکان پذیر می باشند که توسط فردی دارای تخصص و تجربه در این زمینه باشد و همچنین از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات بهره ببرد. اینجاست که خیلی از تعمیرگاه ها کنار گذاشته خواهند شد!

عملیات کاور خودروی مرسدس بنز اس کلاس خود را به متخصصین مجموعه اتوداکار در تهران بسپارید. سال هاست که مراجعین از کیفیت کار ما کاملاً راضی بوده و این ضمن قوت قلب به مجموعه ما، راه را برای کاهش دغدغه شما عزیزان نسبت به یافتن مناسب ترین مرکز جهت انجام کاور و هر عملیات دیگر، هموار نموده است.

مزایایی که خودروی مرسدس S کلاس شما با کاور شدن در اتوداکار از آن ها بهره مند خواهد شد، عبارت اند از برخورداری از بالاترین کیفیت کاور، کارکرد چند ساله و جلوگیری از هرگونه آسیب به سطح خودرو، زیبایی مدرنی که هیچ کجا و با هیچ روشی بدست نخواهد آمد و بی نیازی از مراجعه مکرر جهت انجام پولیش و واکس.

معایب کاور مرسدس بنز S کلاس

معایب کاور مرسدس بنز S کلاس

با تمام تعاریف موجود، ممکن است این عملیات آن طور که انتظار می رفت برایتان شیرین و دل انگیز پیش نرود! در واقع علت اصرار ما نسبت به تجربه و تخصص کاور کار نیز همین است، چرا که اگر وی به اندازه کافی از کاور، ساختار خودروی مرسدس بنز S کلاس و در کل فرآیند انجام آن سر در نیاورد، ممکن است مشکلات زیر برای خودروی شما نیز رخ دهند:

  • اگر به دلیل محدودیت عرض رول های کاور، وی نتواند آن را به درستی بر روی ابعاد بدنه خودرو قرار دهد، ممکن است قسمت هایی از کاور به صورت لب به لب کنار یکدیگر قرار گیرند و ظاهر نه چندان جالبی را به وجود آورند.
  • اگر نصب این پوشش ها بر روی مرسدس بنز S کلاس به درستی صورت نگیرد، امکان نفوذ هرگونه آب و هوا به میان کاور و بدنه اصلی خودرو وجود داشته و این عامل باعث زنگ زدگی و پوسیدگی بدنه خودرو خواهد شد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”حداکثر عمر و کارایی کاور مرسدس بنز S کلاس چقدر است؟” answer-0=”اگر کاور خودروی شما به درستی پیاده شود و شما نیز به خوبی از آن مراقبت کنید، حتی ممکن است تا 5 سال از هرگونه مراجعه مجدد به مراکز کاور و پولیش بی نیاز باشید. ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا بردن خودروی مرسدس بنز اس کلاس کاور شده به کارواش کار اشتباهی است؟” answer-1=”در صورتی که فراموش نکنید به کارواش کار بسپارید که خودروی شما را با فشار آب کم و دمای پایین شستشو دهد، نگرانی از این بابت نمی باشد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا کاور مرسدس بنز S کلاس کم هزینه تر از پولیش و واکس است؟” answer-2=”در واقع پولیش و واکس ممکن است مقرون به صرفه تر از کاور باشند، اما به دلیل آن که در طول حتی یک سال ممکن است به چند بار تمدید نیاز داشته باشند، هزینه و زمان زیادی را از دارنده خودرو خواهند گرفت.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸