تعمیرگاه تخصصی جک

تعمیرگاه تخصصی جک

دارندگان خودروهای کلاس بالای جک ترجیح می دهند برای تعمیرات مربوط به خودرویشان به تعمیرگاه های تخصصی این خودرو مراجعه نمایند. منظور از تعمیرگاه تخصصی جک، مرکزی است مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و حرفه ای ترین افراد که با شناخت کامل نسبت به قطعات داخلی و خارجی خودروی جک، قادر به مشکل یابی و تعمیر کامل و اصولی خودرو می باشند.

در ادامه قصد داریم تا شما را با تعمیرگاه تخصصی جک اتوداکار و خدمات و مزایای آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

انواع خدمات تعمیرگاه تخصصی جک

همانطور که اشاره نمودیم، تعمیرگاه تخصصی، مجموعه ای از خدمات مخصوص خودروی جک شما را به طور تضمینی عهده دار خواهد شد. برخورداری از مهارت و تجربه در هر یک از این خدمات از اهمیت والایی برخوردار است.

انواع خدمات تعمیرگاه تخصصی جک

برخی از مهم ترین خدمات تعمیرگاه تخصصی اتوداکار برای خودروی جک عبارت اند از:

  • نقاشی

ممکن است به دلایلی همچون وارد شدن آسیب های غیر قابل ترمیم به رنگ خودرو همچون خط و خش های بسیار زیاد و عمیق (به صورتی که رنگ اصلی فلزی بدنه قابل تشخیص باشد)، و یا رنگ پریدگی شدید، دارندگان خودروهای جک به رنگ نمودن مجدد خودروی خود نیاز داشته باشند.

فارغ از هر نوع رنگی که به آن علاقه دارید، در تعمیرگاه تخصصی جک، باکیفیت ترین و متنوع ترین رنگ ها به منظور نقاشی خودرو استفاده می شوند.

  • صافکاری

کافیست تا خودروی جک دچار تصادف شود تا به قطعاتی همچون سپرها، ستون ها، سرشاسی ها سینی ها، سقف، درب ها و…، صدمات شدیدی وارد شود. اینجاست که به خدمات ترمیمی و تخصصی خودروی جک همچون صافکاری نیاز دارید.

در تعمیرگاه تخصصی خودروی جک بسته به نیاز آن، صافکاری بی رنگ و یا با رنگ در نظر گرفته شده و حداکثر مهارت و تخصص در ترمیم آسیب دیدگی ها و فرو رفتگی های بدنه خودرو به کار می رود.

  • پولیش واکس

اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال نقاشی خودروی خود نیستند، می توانید از مزایای پولیش در تعمیرگاه تخصصی خودروی جک بهره مند شوید.

پولیش عملیاتی است با استفاده از تجهیزات مخصوص در انواع زبر و نرم که به منظور رفع آسیب دیدگی های سطحی بدنه خودرو همچون خط خوردگی و ترک خوردگی، بسیار کاربردی عمل می نماید.

  • تعمیر موتور و گیربکس

معمول ترین تعمیرات تخصصی اجزای داخلی خودروی جک، مربوط به موتور و گیربکس آن می باشد. قطعاً از اهمیت بسیار بالای موتور در به راه افتادن خودرو به خوبی می دانید. گیربکس یا جعبه دنده نیز، سیستمی مکانیکی و کاملاً پیچیده است که وظیفه آن کنترل عملکرد نیرو از موتور به میل لنگ می باشد.

هر دوی این قطعات به طور یقین پس از مدت زمانی معین، ممکن است دچار خرابی های متعددی شوند، لذا لازم است تعمیرکاران تعمیرگاه های تخصصی جک از حداکثر مهارت و تجربه در عیب یابی و رفع مشکل آن ها برخوردار باشند.

  • سرامیک و کاور

پوشش نانوی سرامیک یا کاور، دوام و محافظت بیشتر و طولانی تری را نسبت به پولیش و واکس اعمال می نمایند و در مقابل هزینه بالاتری را می طلبند. اما مزیت این دو نسبت به پولیش و واکس، این است که انجام تنها یک بار آن ها به شرط تخصصی عمل نمودن تعمیرکار و انجام درست آن، برای چند سال کافیست.

نقش هر دوی این پوشش ها، ایجاد لایه ای با خاصیت هیدروفوبیاییست، حال آن که کاور می تواند علاوه بر آن، رنگ خودروی شما را نیز به صورت معجزه آسایی تغییر دهد و قابلیت تعویض آسان تری را نیز نسبت به رنگ مجدد نمودن خودرو دارا می باشد.

  • دیتیلینگ

حال ممکن است علت مراجعه دارندگان به تعمیرگاه تخصصی جک، رفع ایرادهای ظاهری سطوح داخلی خودرو باشد. برای این مورد نیز عملیات بسیار مخصوصی تحت عنوان دیتیلینگ خودرو ارائه می شود. البته دیتلینگ برای سطوح بدنه خودرو نیز کاملاً کاربرد دارد و مراحل خاص خود را شامل می شود.

پولیش و واکس و ایجاد پوشش سرامیکی، از مراحل دیتیلنیگ به حساب می آیند. در واقع دیتیلینگ شامل چندی از خدمات تعمیرگاه تخصصی خودروی جک به صورت همزمان می شود تا هم از صرف زمان زیاد و مکرر جلوگیری به عمل آید و نیز هزینه های ناشی از آن برای دارنده خودرو مقرون به صرفه تر تمام شود.

مزایای تعمیرگاه تخصصی جک اتوداکار

به منظور انجام تعمیرات تخصصی خودروی JAC خود، بهتر است به تعمیرگاه اتوداکار مراجعه نمایید. ما در این مجموعه سعی کرده ایم تا حرفه ای ترین ها را در راستای تحقق هدف مشتریان خود به کار گیریم و علاوه بر آن، هزینه های کاملاً استاندارد و غیر اضافی را در ازای خدمات ارزنده خود دریافت خواهیم نمود.

متخصصین اتوداکار، سال هاست که در سطح شهر، شهرت ویژه ای را برای خود رقم زده اند، چرا که عملکرد تضمینی آن ها، مشتریانمان را همیشه راضی و خشنود از مراجعه خود به این تعمیرگاه نگه داشته است.

مزایای تعمیرگاه تخصصی جک اتوداکار

تعمیر تخصصی جک خود را به اتوداکار بسپارید

حال اگر نظر شما نسبت به خدمات ارزنده تعمیرگاه تخصصی جک اتوداکار به طور کامل جلب شده است، وقت آن رسیده تا تجربه فوق العاده ای را با ما شریک شوید! برای مراجعه به اتوداکار، می توانید ابتدا مقالات سایت ما را به طور کامل مطالعه نمایید تا قدری با فرآیند کاری این تعمیرگاه آشنا شوید.

سپس می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت رزرو نوبت، با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. در حال حاضر اتوداکار در دو شعبه فعال در تهران، آماده خدمت رسانی به هموطنانمان در سراسر کشور می باشد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”تفاوت پولیش و نرم و زبر چیست؟” answer-0=”ماده پولیش نرم از ساختاری برخوردار است که می تواند سطحی ترین خط و خش های موجود بر روی بدنه جک را از بین ببرد، حال آن که پولیش زبر برای آسیب دیدگی های عمیق تر استفاده می شود.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”انواع صافکاری در تعمیرگاه تخصصی جک به چه صورت است؟” answer-1=”با توجه به نوع و شدت آسیب های وارده بر اجزای خودرو، عملیات صافکاری در دو نوع با رنگ و بدون رنگ برای خودروی شما در تعمیرگاه تخصصی ما در نظر گرفته می شود.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”انواع کاور رنگی قابل انجام در تعمیرگاه تخصصی جک اتوداکار به چه صورت انجام می شوند؟” answer-2=”انواع کاور رنگی قابل ارائه شامل کاستوم (کاورهای چند رنگه)، مات (تیره) و گلاس (براق) می شوند که همگی آن ها در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار قابل درخواست هستند.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸