تعمیرگاه تخصصی دوو

تعمیرگاه تخصصی دوو

خودورهای کلاسیک دوو، هنوز هم طرفداران تعصبی خود را دارند، لذا تعمیرکاران همچنان بایستی نسبت به تجهیزات داخلی آن آشنایی کامل داشته باشند تا قادر به مشکل یابی درست خودرو و تعمیر تضمینی آن باشند.

تعمیرگاه تخصصی دوو، تعمیرگاهی است که در آن به صورت کاملاً درست و اصولی به هر گونه تعمیر و سرویس مربوط به خودروی دوو پرداخته می شود. لازم به ذکر است که تنها شروط انجام درست تعمیر، برخورداری از حرفه ای ترین افراد و تجهیزات می باشد. اگر به دنبال مرکزی تخصصی به جهت تعمیر خودروی دووی خود می باشید، پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه تخصصی دوو

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه تخصصی دوو

در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار، خدمات بسیار ارزنده ای با برخورداری از تجهیزات کامل روز دنیا و تجربه و مهارت تعمیرکاران ما، برای خودروی دووی شما در نظر گرفته شده اند که برخی از مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • صافکاری

صافکاری خودروی دوو در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار، شامل سپرها، ستون ها، سرشاسی ها سینی ها، سقف، درب ها، گل گیرهای جلو و عقب، در صندوق، کاپوت و… می شود. بدین صورت که در صورت تصادف و آسیب دیدگی شدید هر یک از این اجزا، با استفاده از ابزار مخصوص، این عملیات به دو صورت بی رنگ و با استفاده از رنگ انجام می پذیرد.

  • نقاشی

رنگ دیفالت خودروهای دوو معمولاً غیر فانتزی و تیره یا سیلور می باشد. با این حال برخی نیز ممکن است برای تنوع، قصد شکاندن کلیشه ها و تغییر رنگ این خودرو به سبک و سیاق خودشان باشند. در تعمیرگاه تخصصی دوو، نقاشی بدنه خودرو نیز به صورت حرفه ای و با استفاده از باکیفیت ترین رنگ ها قابل انجام می باشد.

  • پولیش

در طول استفاده مکرر و سالانه از خودرو، بدنه آن در اثر تماس با عوامل آسیب زای خارجی دچار آسیب دیدگی های سطحی خاصی همچون خط خوردگی، ترک خوردگی و زنگ زدگی خواهد شد. اگر قصد مجدد رنگ نمودن خودروی دووی خود را ندارید، بهتر است انجام خدمات پولیش و واکس را به تعمیرگاه تخصصی آن بسپارید.

عملکرد ماده پولیش در دو نوع نرم و زبر با توجه به شدت و عمق آسیب ها، به صورتی خواهد بود که بدون نیاز به نقاشی مجدد، ظاهر خودرو را به همانند روز اول خود خواهد نمود.

  • تعمیر موتور

شکستگی رینگ پیستون، استهلاک زود و بیش از حد رینگ و پیستون و خروج بنزین از موتور مینی کوپر، مهم ترین علائم مشکل و نیاز به تعمیر موتور دوو هستند.

  • تعمیر گیربوکس

تعمیرات فنی اجزای داخلی خودروی هایما در تعمیرگاه تخصصی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تعمیرکاران ما قادرند تا با انجام تست هایی، به وجود مشکلات فنی در عملکرد این قطعه پی برده و نسبت به آن ها روند تعمیر خاصی را پیش ببرند.

گیربکس یا همان جعبه دنده، سیستمی مکانیکی و کاملاً پیچیده است که وظیفه آن کنترل عملکرد نیرو از موتور به میل لنگ می باشد. این قطعه به دلیل گرما و اصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، ممکن است به مرور زمان دچار خرابی های مخصوص خود شود.

  • کاور

کاورها، پوشش های نانو از جنس pvc هستند که انقلابی در محافظت از بدنه خودرو به وجود آورده اند! آن ها سبب شده اند تا دیگر خیلی ها به سمت پولیش و واکس و امثال این عملیات ها نروند، چرا که با انجام درست یک بار کاورینگ خودرو، تا چند سال به مراجعه مجدد به تعمیرگاه تخصصی خودروی بی ام و سری 7 بی نیاز خواهید بود. البته این حرف ما به این معنی نیست که تمامی کاورها دارای خاصیت عمر چند ساله می باشند!

در واقع کاور بر حسب کاربرد و هدف مشتری، در انواع رنگی، بی رنگ، شفاف و غیر شفاف قابل ارائه هستند. کاورهای رنگی نیز در انواع کاستوم یا چند رنگه، مات یا تیره و گلاس یا براق قابل اجرا می باشند. در کل کاور رنگی نسبت به بی رنگ از مقاومت کمتری برخوردار است، چرا که بیشتر بر روی خاصیت تغییر رنگ و جلوه آن تمرکز شده است.

  • دیتیلینگ

دیتیلینگ نیز مجموعه ای از خدمات سرویس تخصصی نوسازی خودروی بی ام و سری 7 می باشد که معمولاً شامل نظافت کامل خودرو، پولیش و واکس بدنه، استفاده از پوشش های محافظتی در داخل خودرو و معطر نمودن فضای داخل خودرو می باشد.

تمامی این موارد در یک پکیج تحت عنوان دیتیلنیگ ارائه می شوند تا از صرف وقت و هزینه تا حد امکان جلوگیری شود. البته برخی تعمیرگاه های تخصصی این خودرو، بر حسب نیاز مشتری، صافکاری را نیز جزو مراحل دیتیلینگ خود قرار داده اند.

دیتیلینگ

اتوداکار، تعمیرگاه تخصصی که انتظارش را داشتید!

درست است که امروزه خودروهای خاطره انگیز دوو توقف تولید شده اند، اما این بدین معنی نمی باشد که بایستی خدمات مربوط به آن ها توسط تعمیرگاه های تخصصی کاملاً نادیده گرفته شوند!

اگر شما نیز از دارندگان خودروی دوو هستید و با چالش یافتن تعمیرگاه تخصصی قابل اطمینان به لحاظ کیفیت کار و هزینه های دریافتی رو به رو شده اید، دیگر زمان آن رسیده است که به اتوداکار سری بزنید.

به منظور کسب رضایت کامل مشتریان خود فارغ از هر مدل خودرویی که دارند، سعی نموده ایم تا برترین متخصصان کشور را جمع نموده و با در اختیار گذاشتن بهترین و باکیفیت ترین لوازم به آن ها، معجزه تعمیرات تخصصی خودروی شما را تحقق بخشیم.

بدین ترتیب می توانید هر زمان با شماره های ما تماس حاصل نموده و از شرایط دقیق خدمات قابل ارائه در مجموعه تخصصی اتوداکار و همچنین هزینه های مربوط به هر یک به طور کامل مطلع شوید و سپس نوبتی را برای خود رزرو کنید. مقاله های سایت اتوداکار نیز در آشنایی نسبی با فرآیندهای خدمات قابل ارائه ما، بسیار مناسب مطالعه هستند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”در تعمیرگاه تخصصی دوو، جهت رفع مشکل احتراق ناقص موتور، چه عملیاتی انجام می پذیرد؟” answer-0=”فرآیندهایی همچون شستشوی انژکتورها و بررسی شمع و وایر، کویل و سنسورها توسط تعمیرکار، مناسب ترین اقدامات برای رفع مشکل احتراق ناقص موتور می باشند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”تعمیرگاه تخصصی دوو، کدام نوع کاور را پیشنهاد می نماید؟” answer-1=”این که به شما کدام کاور خودرو را پیشنهاد کنیم، کاملاً بسته به اولویت شما از انجام آن دارد. بدین صورت که اگر هدف شما از انجام کاور، محافظت هر چه بیشتر از بدنه خودرو است، کاور بی رنگ را در اولویت خود قرار دهید.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”چرا کاور رنگی برای محافظت از بدنه خودروی دوو پیشنهاد نمی شود؟” answer-2=”دلیل آن این است که این کاور بیشتر برای هدف اصلی خود که تغییر رنگ خودرو است، استفاده می شود و از مقاومت ساختاری کاورهای بی رنگ برخوردار نمی باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پنج =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸