تعمیرگاه تخصصی نیسان

تعمیرگاه تخصصی نیسان

بخش عظیمی از مراجعین به تعمیرگاه ها به منظور درخواست تعمیرات و سرویس های تخصصی خودرو را، دارندگان خودروهای لوکس نیسان تشکیل می دهند. از سویی دیگر، تجهیزات داخلی این خودروها ممکن است به قدری از پیچیدگی برخوردار باشند که هر تعمیرکاری را در عیب یابی و رفع مشکل آن به چالش بیندازند.

اینجاست که نیاز به تعمیرگاه تخصصی نیسان از اهمیت زیادی برخوردار خواهد شد. در این تعمیرگاه ها، به صورت کاملاً تخصصی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، ابتدا به شناسائی مشکل و سپس رفع آن و همچنین سرویس های نوسازی و افزایش زیبایی خودروهای مربوطه پرداخته می شود.

نیاز به تعمیرگاه تخصصی نیسان

هر خودرویی از جمله خودروهای نیسان NISSAN ، در طول استفاده ممکن است بر اثر عوامل محیطی دچار انواع خرابی ها و مشکلاتی شوند که بر ظاهر و عملکرد داخلی خودرو تأثیر منفی بگذارند. لذا جلوگیری از نیاز به تعمیر، تقریباً اجتناب ناپذیر است.

نیاز به تعمیرگاه تخصصی نیسان

مهم است که شناسائی و تعمیر اجزای خودرو به صورت کاملاً صحیح صورت گیرد. در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار، مجموعه خدمات زیر که در ادامه به تعریف مختصر هر یک نیز پرداخته ایم، برای خودروی نیسان شما قابل انجام می باشند:

صافکاری

با وجود مقاومت ساختاری بی رقیب خودروهای نیسان، ممکن است در صورت بروز تصادف دچار آسیب دیدگی های زیادی شوند که نیاز به صافکاری تخصصی را تشدید می نمایند.

نگران نباشید! صافکاری تخصصی یکی از خدمات مربوط به تعمیرگاه تخصصی نیسان در اتوداکار می باشد که با استفاده از تجهیزات کامل و استاندارد انجام می پذیرد.

نقاشی

جالب است بدانید بسیاری از مراجعین به منظور انجام نقاشی بدنه خودرو را دارندگان انواع مدل های نیسان تشکیل می دهند! بدین سبب بایستی تعمیرگاه های تخصصی این خودرو از بهترین و باکیفیت ترین رنگ ها و تجهیزات انجام نقاشی آن برخوردار باشند. تعمیرگاه تخصصی نیسان اتوداکار، کاملاً از این مسئولیت سربلند بیرون آمده است.

پولیش

شاید جزو آن دسته از افرادی باشید که به دنبال نقاشی مجدد خودروی خود نمی باشند و می خواهند رنگ اصلی خودرویشان بدون هرگونه ایراد سطحی همچون خط و خش و رنگ پریدگی باشد. بهترین و مقرون به صرفه ترین پیشنهاد ما به این افراد، درخواست پولیش و واکس در تعمیرگاه تخصصی نیسان می باشد.

جزئیات مربوط به پولیش نیسان را به طور کامل در مقاله ای جداگانه توضیح داده ایم که می توانید در صورت تمایل به آن مراجعه نمایید.

تعمیر موتور

اما خدمات تعمیرگاه تخصصی نیسان تنها به حفظ و نوسازی ظاهر آن محدود نمی شود. تعمیرکاران این مجموعه به طور تخصصی برای آنالیز موتور خودروی شما عمل می نمایند و از حداکثر تجهیزات لازم به منظور رفع مشکل آن بهره می برند.

موتور بی شک مهم ترین قطعه هر خودرویی به حساب می آید، لذا تعمیر آن را نبایستی به هر فردی سپرد. شما عزیزان می توانید جهت تعمیر یا تعویض موتور خودروی نیسان خود در صورت نیاز، به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه نمایید.

تعمیر گیربکس

گیربکس که نام دیگر آن جعبه دنده می باشد، سیستمی است مکانیکی و کاملاً پیچیده که وظیفه دارد عملکرد نیرو از موتور به میل لنگ را کنترل نماید. نقش گیربکس در عملکرد ایده آل خودروی نیسان بسیار حیاتی است.

اما ممکن است در طول گذشت زمان و استهلاک خودرو، این قطعه نیز به دلیل گرما و اصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، دچار مشکلاتی شود که در این مواقع نیاز است به موقع نسبت به تعمیر یا تعویض آن به منظور جلوگیری از وارد شدن خرابی های بیشتر اقدام شود.

کاور و سرامیک

خیلی ها به دنبال راهی برای ترمیم آسیب های سطحی وارده بر بدنه خودروی نیسان خود، بدون نیاز به رنگ نمودن مجدد آن هستند. از سویی دیگر، نیاز به مراجعات مکرر جهت انجام پولیش و واکس به علت موقتی بودن خاصیت آن ها، ممکن است هر دارنده خودرویی را فراری دهد.

اینجاست که پوشش های نانوی سرامیکی و کاورینگ به کمک این افراد می آید، چرا که در صورت انجام درست آن ها و مراقبت صحیح دارنده خودرو، قادر هستند تا چند سال عملکردی ایده آل را ارائه دهند. علاوه بر آن به افزایش زیبایی خودرو نیز کمک می نمایند.

دیتیلینگ

صرفه جویی در زمان و هزینه در فرآیندهای مربوط به تعمیر تخصصی، از چالش های هر دارنده خودروی نیسانی به حساب می آید. چه احساسی پیدا خواهید کرد اگر به شما بگوییم که انجام مجموعه ای از سرویس های نوسازی ظاهر خودروی شما به صورت پکیجی با صرف زمان و هزینه کمتر، تحت عنوان دیتیلینگ، در تعمیرگاه تخصصی نیسان امکان پذیر می باشد!

از دیگر مزایای دیتیلینگ این است که هم برای قطعات خارجی و هم داخلی خودرو کاربردی هستند. البته مراحل انجام هر یک متفاوت بوده و عملکرد و تجهیزات خاص خود را می طلبد.

درباره عملیات دیتیلنیگ خودروی نیسان در مقاله ای جداگانه به صورت مفصل پرداخته ایم.

دیتیلینگ نیسان

درباره تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

مفتخریم اعلام کنیم که در مرکز تخصصی اتوداکار که برای خودروهای لوکس و گران قیمتی همچون انواع خودروهای نیسان طراحی شده است، تمامی خدمات اشاره شده در بالا به نحو احسنت ارائه می شوند. هزینه های کاملاً منصفانه ما، گواهی بر عدم سودجویی ما و نیت رضایت مشتریانمان می باشد.

در صورتی که از دارندگان خودروهای نیسان هستید و هنوز هم تعمیرگاه قابل اعتماد و مناسب خود را نیافته اید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه نمایید تا شاهد تفاوت کیفیت خدمات ارائه شده توسط ما باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”منظور از کاور کاستوم در تعمیرگاه تخصصی نیسان چیست؟” answer-0=”کاور کاستوم، بهترین و در عین حال گران ترین کاور رنگی خودرو به حساب می آید که قابلیت چند رنگه نمودن بدنه خودرو به صورت هولوگرامی و یا طرح های گرافیکی را دارا می باشد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”راه های ارتباطی با تعمیرگاه تختصصی نیسان اتوداکار کدام اند؟” answer-1=”همین حالا می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید تا درباره هر یک از این خدمات تعمیرگاه تخصصی این خودرو بیشتر راهنمایی شوید و در نهایت با خیال آسوده به جمع مشتریان دائمی ما بپیوندید.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا لازم است پیش از انجام دیتیلینگ، کاور و یا پولیش به کارواش مراجعه کنم؟” answer-2=”بله، پیشنهاد ما جهت برخورداری از حداکثر مزایای این عملیات ها، تمیز بودن کامل سطح خودروی نیسان شماست. در واقع سطح خودروی کثیف، ممکن است آلودگی ها را پس از انجام این عملیات ها بیشتر نمایان سازد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸