تعمیرگاه تخصصی پورشه

تعمیرگاه تخصصی پورشه

پورشه، یکی از معدود خودرو سازان جهان در رده ماشین های لوکس به شمار می‌رود. فردیناند پورشه در سال ۱۹۳۱ شرکت خودرو سازی خود را تأسیس کرد. پورشه نیز یکی دیگر از خودرو سازان برجسته آلمانی می‌باشد که تبحر خاصی در ساخت ماشین های لوکس دارد. هرچند که اکثر افراد در جهان، این شرکت را با خودروهای گران قیمت و اسپورت می‌شناسند، اما می‌توان گفت چند سالی است خودروهای کمی اقتصادی نیز تولید می‌کند.

با وجود موفقیت و محبوبیت بسیار پورشه در جهان، اما در سال ۲۰۰۹ شرکت فولکس واگن، صاحب نیکی از سهام این شرکت شد. پس از گذشت ۳ سال نیم دیگر سهام پورشه نیز توسط فولکس واگن خریداری شد. اکنون پورشه زیر مجموعه فولکس واگن محسوب می‌شود و این شرکت با حفظ نام پورشه مسئول ساخت و فروش محصولات پورشه است.

خدمات پورشه در اتوداکار

همانند سایر خودروهای شرکت های دیگر، اتوداکار تعمیرات و کلیه خدمات مربوط به خودروهای پورشه را نیز به بهترین نحو انجام می‌دهد. تعمیر موتور، صافکاری و نقاشی، پولیش، گیربکس و موارد دیگر همگی در تعمیرگاه تخصصی پورشه اتوداکار برای خودروهای پورشه صورت می‌گیرد. اتومبیل های پورشه به دلیل پیچیدگی در ساخت خود، تعمیرات سخت و دقیقی را نیاز دارند.

از این رو مجموعه اتوداکار با داشتن تعمیرکاران متخصص پورشه، قادر است تا هرگونه خدماتی را در زمین تعمیرات مدل های مختلف این شرکت انجام دهد. می‌توانید با خیال راحت خودرو پورشه خود را به مجموعه اتوداکار بسپارید و بهترین خدمات را دریافت کنید. مدل های مختلف پورشه مانند، پورشه پانامرا، پورشه کاین، پورشه باکستر، پورشه کررا و پورشه کیمن و سایر مدل ها دیگر همگی در مجموعه اتوداکار قابل دریافت تعمیرات خواهند بود.

تعمیرات موتور پورشه

تعمیرات موتور پورشه

از نظر ساختاری، موتور خودروهای پورشه به سه دسته تقسیم می‌شوند، که شامل: موتورهای V شکل، موتورهای تخت و موتورهای خطی می‌شوند. تعمیرات موتور خودروهای پورشه به دلیل مهندسی پیچیده و پیشرفته خود، خیلی سخت قابل تعمیر هستند، به همین دلیل هر تعمیر کاری نمی‌تواند آن ها را باز سازی کند.

به دلیل کم بودن تعداد خودروهای پورشه در ایران، قطعات آن نیز به سختی پیدا خواهد شد، اما در اتوداکار تمام قطعات اصلی و با کیفیت موجود می‌باشند. مخصوصاً قطعات موتور که قلب تپنده هر خودرویی است. موتور ۸ سیلندر خودروهای پورشه به طور معمول ۱۶ لیتر در محیط شهری و ۷.۹ لیتر برای خارج از شهر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌کنند.

مواردی که در تعمیرگاه تخصصی پورشه برای تعمیرات موتور پورشه بررسی و ارائه می‌شوند شامل: کارکرد موتور، اتصالات برقی خودرو، جلوبندی، لرزش موتور و صدای غیر معمول موتور می‌شوند.

از سوی دیگر این مجموعه پس از بررسی موارد بالا، خدماتی چون؛ سرویس کامل شمع ها، شستشوی انژکتور و مدار سوخت رسانی، سرویس کامل موتور یا دستگاه چهار گاز، رفع عوامل ایراد موتور، تعویض صافی بنزین موتور و دیاگ تخصصی و آنالیز تمامی سنسورهای موتور را ارائه خواهد داد.

تعمیرات گیربکس پورشه

در این تعمیرگاه تخصصی پورشه تمامی موارد مربوط به خودروهای دنده‌ای و خودکار گیربکس پورشه مورد پشتیبانی تعمیرات قرار می‌گیرد. در اتوداکار تعمیر کاران و مهندسانی هستند که به صورت ویژه و متمرکز مدل های مختلف پورشه را تعمیر و سرویس می‌کنند.

خرابی سنسور در گیربکس یکی از مشکلات رایج در خودروهای پورشه است. از آنجایی که این قطعه مهم نقش کاملاً تأثیر گذاری در عملکرد خودرو دارد ، پس بهتر است با مشاهده اولین مشکل به برطرف سازی آن در اتوداکار اقدام نمایید.

صافکاری و نقاشی پورشه

فرقی ندارد خودرو شما پورشه باشد، یا بنز، داخلی باشد یا خارجی، اقتصادی باشد یا گران قیمت، زمانی که یک خودرو دچار سانحه تصادف شود نیاز به صافکاری و رنگ با کیفیت دارد. مجموعه اتوداکار با داشتن سابقه درخشان در این امر، کلیه مواردی که در خودروهای پورشه اعم از فرورفتگی، ناقص شدن بدنه و موارد این چنین، آماده است که مانند روز اول خودرو شما را تحویل دهد.

تعمیرات گیربکس پورشه

صافکاری بدون رنگ، صافکاری PDR و رنگ آمیزی خودروهای پورشه بخشی از خدمات تخصصی این مجموعه می‌باشد. خودروهای پورشه به دلیل داشتن ارگونومی خاص خود، پس از ایجاد نقص بدنه به هر دلیلی، سخت به حالت اصلی خود باز می‌گردند. به همین دلیل هر شخصی نمی‌تواند صافکاری آن‌ها را انجام دهد. بهتر است با اطمینان خاطر این امر را به متخصص آن بسپارید.

تعمیرگاه تخصصی پورشه ما در تهران، قادر است صافکاری پورشه را حتی بدون رنگ و با روش های چون؛ مکش، صافکاری PDR و سایر تکنیک ها انجام دهد. سخت است، اما ما می‌توانیم.

در روش PDR، مهم است که از چه نوع میله‌ای استفاده می‌شود. در این روش صافکاری، اغلب نیازی به رنگ نیست. این روش از طریق میله‌های مخصوص PDR انجام می‌شود. قاعدتاً هر چقدر جنس این میله‌ها بهتر باشند، کیفیت نتیجه نهایی نیز بهتر خواهد شد.

تعمیرات شاسی کشی پورشه

شاسی هر خودرو از جمله پورشه، بخشی است که تمامی اجزای اتومبیل بر آن قرار خواهد گرفت. موتور، گیربکس، دیفرانسیل، و بدنه خودرو بر روی شاسی ماشین قرار می‌گیرد. به نوعی می‌توان گفت شاسی تمام وزن خودرو را متحمل می‌شود. در مجموعه اتوداکار تمامی موارد مربوط به این بخش حیاتی پورشه آماده ارائه خدمات هستند.

مواردی از جمله تنظیمات و تعمیرات کمک فنر های خودرو پورشه نیز زیر مجموعه این بخش محسوب می‌شوند. تعمیرات مربوط به این بخش از طرق مختلف مانند؛ شاسی کشی با دستگاه، شاسی کشی با میله و شاسی کشی با اتصال چهار خودرو انجام می‌شود.

تعمیرات شاسی کشی پورشه

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که مجموعه اتوداکار با شعب مختلف خود، قادر است هرگونه تعمیرات مربوط به خودروهای پورشه را به صورت تخصصی، پس از کارشناسی دقیق ارائه دهد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”چه زمانی برای سرویس موتور خودرو مراجعه کنیم؟ ” answer-0=”بهتر است طبق استاندارد اکثر خودروهای جهانی، پس از طی هر ۴۵ تا ۵۵ هزار کیلومتر برایی اسن امر اقدام نمایید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”روغن گیربکس را هر چند وقت یکبار تعویض کنیم؟ ” answer-1=”به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر، بهتر است برای تعویض روغن گیربکس اقدام نمایید.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”هزینه خدمات مربوط به تعمیرات پورشه چگونه محاسبه خواهد شد؟ ” answer-2=”به طور کلی این امر نیازمند بخش کارشناسی بوده، و بسته به دریافت خدمات مختلف متغیر خواهد بود.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸