تعمیر موتور ام جی

تعمیر موتور ام جی

در ابتدا ام جی یک شرکت خودروسازی در بریتانیا بود که این شرکت در سال ۱۹۲۴ تاسیس شد و توانست با تولید خودرو اسپرت کروک دو سرنشین در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شود علاوه بر این خودرو هایی در قالب سدان و کوپه نیز توسط این شرکت طراحی و روانه بازار شد. پس از آن این کمپانی واگذار شد و پس از اینکه دست به دست شد به نام کمپانی چینی درآمد و به رسمیت برای چین شد. در این مقاله توسط تیم اتوداکار قصد داریم تعمیر موتور ام جی را بررسی کنیم.

اتومبیل های ام جی از آپشن های بسیاری برخوردار می‌باشند و همچنین از با کیفیت ترین خودروهای تولیدی کشور چین می‌باشند که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار اند به گونه ای که سریع ترین مارک خودرو در انگلستان اتومبیل ام جی شناخته شده است. موتور اتومبیل ام جی دارای ۴ سیلندر بوده که هر سیلندر دارای ۴ سوپاپ می‌باشد یعنی موتور اتومبیل ام جی دارای ۱۶ سوپاپ است حجم موتور اتومبیل ام جی ۱۷۹۶ سی سی است و همچنین این اتومبیل ها دارای حداکثر ۱۶۰ اسب بخار می‌باشد.

 

تعمیر موتور ام جی MG

قطعات اتومبیل ام جی

لوازم یدکی موتور اتومبیل ها معمولاً در همه برند اتومبیل ها یکسان می‌باشد و عبارتند از :

  • سر سیلندر
  • شمع
  • پیستون
  • میل لنگ
  • میل سوپاپ
  • بلوک سیلندر
  • و…

از اجزای اصلی، موتور اتومبیل ها می‌باشند که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند که باید سعی کنید به صورت مرتب و دوره ای این قطعات را جهت بررسی و چک کردن به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار ببرید تا در صورتی که اگر مشکلی در یکی از این قطعات وجود دارد به سرعت برطرف کرد تا آسیبی به موتور اتومبیل وارد نشود.

قلب تپنده هر اتومبیل موتور آن می‌باشد که اصلی ترین اجزا اتومبیل است که در صورتی که موتور اتومبیل اسیب جدی ببیند علاوه بر اینکه شما باید هزینه بسیاری را برای تعمیر و تعویض آن پرداخت کنید باعث می‌شود تا دیگر اتومبیل مانند قبل عملکرد مناسبی نداشته باشد. همان طور که ذکر شد نگهداری و مراقبت از موتور اتومبیل از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید همیشه حواستان به سالم بودن موتور اتومبیل باشد.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن نکات بسیار ساده از خراب شدن موتور اتومبیل خود جلوگیری کنید. در صورت نیاز به تعمیر موتور ام جی MG از خدمات تعمیرگاه اتوداکار استفاده کنید. یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد زمانی که جهت تعمیر اتومبیل خود به تعمیرگاه اتو داکار مراجعه می‌کنند این است که موتور اتومبیل دچار روغن سوزی شده است.

در نظر داشته باشید که شما باید همواره سعی کنید از سرعت بالا در هنگام رانندگی جلوگیری کنید و همچنین در صورتی که کوچک ترین مشکلی در پمپ روغن اتومبیل ایجاد شد جهت تعمیر موتور MG آن اقدام کنید. یکی دیگر از مشکلات رایج اتومبیل های ام جی یاتاقان زدن موتور می‌باشد اگر شما از مایع خنک کننده و ضد یخ مناسب و محبوب استفاده نکنید که باعث می‌شود تا موتور اتومبیل شما دچار یاتاقان شود.

تعمیرگاه تخصصی اتومبیل ام جی

همان طور که ذکر شد اتومبیل های ام جی وارداتی بوده و از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما باید سعی کنید از موتور و لوازم یدکی این اتومبیل ها به خوبی مراقبت کنید. تعمیر تخصصی موتور ام جی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که شما باید سعی کنید آن را به افراد با تجربه و کار بلد بسپارید. چرا که اگر قطعه معیوب موتور اتومبیل را به درستی تشخیص ندهند امکان دارد هزینه های بیشتری را برای شما به بار آورد. پس همیشه سعی کنید تا جهت تعمیر موتور ام جی به بهترین و معتبر ترین نمایندگی و یا کارگاه های اتومبیل ام جی مراجعه کنید.

تعمیرگاه تخصصی اتو داکار یکی از معتبر ترین تعمیرگاه ها در تهران می‌باشد که به صورت تخصصی انواع خودروهای وارداتی چینی ژاپنی و … را تعمیر می‌کند. با استفاده از تجهیزات به روز و دستگاه های مدرن به صورت دقیق موتور اتومبیل ام جی را بررسی و عیب یابی می‌کند تا به درستی قطعه معیوب را تشخیص داده و آن را تعمیر و یا تعویض نماید در صورتی که قطعه معیوب نیاز به تعویض شده باشد بدون شک از قطعات اورجینال و اصلی استفاده کرده و جایگزین آن می‌کند.

 

تعمیر موتور MG

ویژگی های برتر تعمیرگاه اتو داکار

تعمیرگاه تخصصی اتو داکار از ویژگی های مهم و بسیاری برخوردار است که باعث تمایز اتوداکار با سایر تعمیرگاه ها شده است که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم.

تعمیرکاران آموزش دیده ام جی

تمامی تعمیر کاران و تکنسین مجموعه اتو داکار آموزش های گسترده ای را گذرانده اند که اتومبیل شما را با استاندارد های بالا تعمیر و به شما تحویل خواهند داد ضمن اینکه تمامی شرایط ضمانت نامه خودرو شما را رعایت خواهند کرد.

قطعات اورجینال ام جی

تعمیرگاه تخصصی اتو داکار یکی از برترین تعمیرگاه های اتومبیل های ام جی می‌باشد و در صورتی که قطعه ای از اتومبیل ام جی نیاز به تعویض داشته باشد از قطعات اورجینال و اصلی ام جی استفاده کرده و جایگزین قطعه معیوب می‌کند.

خودرو بر رایگان

تعمیرگاه اتوداکار همیشه در جهت رفاه حال مشتریان سعی کرده تا خدماتی را به صورت رایگان ارائه دهند شما در هر منطقه از تهران که باشید می‌توانید درخواست خدمات کرده و از خودروبر برای حمله اتومبیل خود به صورت رایگان بهره مند شوید.

گارانتی

تمامی خدمات از جمله تعمیر موتور ام جی که در تعمیرگاه اتوداکار ارائه می‌گردد شامل گارانتی بوده و برای اطمینان مشتریان گارانتی را به صورت کتبی و مهر شده به مشتریان تحویل می‌دهیم. با اطمینان خاطر به تعمیرگاه اتوداکار مراجعه کنید.

عیب یابی رایگان

اگر شما احساس می‌کنید اتومبیل شما دارای مشکل و ایرادی می‌باشد می‌توانید به اتوداکار مراجعه کرده و بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید ایرادات خودرو خود را بدانید تا درصدد تعمیر و برطرف کردن آن برآیید قبل از اینکه آسیبی جدی وارد شود.

سابقه طولانی مدت و درخشان

تعمیرگاه اتوداکار یکی از قدیمی ترین تعمیرگاه های تهران می‌باشد که سابقه طولانی تری در زمینه تعمیرات اتومبیل های خارجی از جمله اتومبیل ام جی چینی و … دارد و توانسته به خوبی نظر مشتریان را جذب کند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”خروج دود سفید از زیر کاپوت ام جی نشانه چیست؟” answer-0=”به طور معمول خروج دود سفید نشانه جوش آوردن موتور است که خرابی رادیاتور باعث آن شده است.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا تنها دلیل لرزش بدنه خودروی ام جی، وجود مشکل در عملکرد موتور آن است؟” answer-1=”لرزش بدنه خودرو ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد. عدم کارکرد مناسب شمع ها، گرفتگی لوله های بنزین و… می تواند از مهم ترین دلایل این اتفاق باشند.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”آیا برای تعمیر موتور ام جی می توان به اتوداکار اعتماد نمود؟” answer-2=”اتواداکار به منظور کسب رضایت و اعتماد شما دارندگان خودروهای ام جی، خبره ترین تعمیرکاران و به روز ترین تجهیزات تعمیر موتور را به کار گرفته است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 1 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸