تعمیر موتور بورگارد

تعمیر موتور بورگارد

چین یکی از کشور هایی است که در هر صنعتی که ورود کند شاید در ابتدا ضعف‌های جدی داشته باشد اما به سرعت پیشرفت خواهد کرد در صنعت خودروسازی نیز چین دارای سابقه طولانی مدت نیست پس از اینکه وارد صنعت خودروسازی شد توانست به خوبی پیشرفت کند. در قرن بیست و یکم خودروهایی که توسط کشور چین طراحی و تولید می‌شدند محصولات قابل قبولی نبودند اما پس از اینکه پیشرفت کردند بسیار از طرفداران و محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

خودروهای چینی در اوایل دهه ۸۰ به کشور ایران ورود پیدا کردند اما با توجه به محدودیت ها و توقف واردات خودروهای خارجی به ایران بازار مونتاژ ماشین چینی ها در کشور از رونق خوبی برخوردار شد اکنون در این مقاله قصد داریم تا تعمیر موتور بورگارد را بررسی کنیم.

برند بورگارد (Borgward) مانند برند اتومبیل ام جی در ابتدا از اروپا شروع شد. در کشور آلمان شرکتی بنام بورگارد در زمینه خودروسازی فعالیت می‌کرد که اتومبیل بورگارد وارد بازار شد و زندگی دوباره این اتومبیل در چین اتفاق افتاد. در ایران تنها دو مدل شاسی بلند برند بورگارد وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد همچنین توانایی و بازده فنی این اتومبیل ارزش بالایی دارد بورگارد یکی از گران قیمت ترین خودروهای تولیدی کشور چین می‌باشد و بالای یک میلیارد تومان قیمت دارد.

همه افراد وقتی برای یک خودرو چینی قیمت های بالا را می‌شنوند تعجب خواهند کرد اما در نظر داشته باشید که اگر شما امکانات و عملکرد بورگارد و  همچنین طراحی زیبا و بی نظیر آن را ببینید مطمئن خواهید شد که این قیمت منطقی می‌باشد.

تعمیر موتور بورگارد

در برخی مواقع دلایل مختلفی باعث ایجاد مشکل و خلل در روند عملکرد موتور اتومبیل می‌شوند. که شما باید بلافاصله نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنید تا اسیبی جدی به موتور اتومبیل وارد نشود. در صورتی که به هر یک از قطعات موتور اتومبیل آسیبی وارد شود امکان خراب شدن موتور اتومبیل وجود دارد که شما باید بلافاصله نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیر موتور بورگوارد از حساسیت بسیار بالایی برخور می‌باشد چرا که یکی از گران قیمت ترین اتومبیل های موجود در بازار می‌باشد. شما باید حتما به تعمیرگاه معتبری جهت برطرف کردن مشکل مراجعه کنید. تعمیرگاه اتوداکار یکی از تعمیرگاه های معتبر در زمینه تعمیرات اتومبیل های خارجی می‌باشد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر جهت تعمیرات موتور اتومبیل خود به این تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

تعمیر موتور این اتومبیل کار هر تعمیرکار و مکانیکی نیست چرا که شخصی که می‌خواهد تعمیر موتور بورگوارد (Borgward) را انجام دهد باید دارای دانش و اطلاعات کافی درباره موتور و اجزای موتور بورگارد باشد تا بتواند به خوبی موتور بورگارد را تعمیر کند.

تعمیر موتور بورگارد را تنها به تعمیرکاران ماهر و باتجربه تعمیرگاه تخصصی اتوکار بسپارید تا به صورت تخصصی موتور اتومبیل شما را تعمیر کرده و در طی زمان بندی مناسبی که به شما اعلام می‌کنند به صورت کاملا سالم و بدون هیچ مشکلی به شما تحویل دهند.

تعمیر موتور بورگوارد (Borgward)

قطعات موتور بورگوارد (Borgward)

میتوان از قطعات اصلی اتومبیل بورگارد به سرسیلندر، بلوک سیلندر و پمپ روغن، پیستون، میل لنک و میل سوپاپ و … اشاره کرد که باید بصورت دوره ای بررسی و چک شوند.

شما باید به صورت دوره ای و مرتب به تعمیرگاه های تخصصی از جمله تعمیرگاه اتوداکار مراجعه کنید و قطعات موتور اتومبیل را بررسی و چک کنید. تا در صورتی که کوچکترین آسیبی به این قطعات وارد شود آن را تعمیر کنید. عملکرد صحیح موتور بورگارد بستگی به سالم بودن و عملکرد صحیح این قطعاتی که ذکر شد دارد.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

یکی از معتبر ترین تعمیر گاه ها در سطح تهران بدون شک تعمیرگاه تخصصی اتوداکار خواهد بود که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا به صورت دقیق و اصولی عیب یابی اتومبیل را انجام داده و در کمترین زمان ممکن عیب اتومبیل شما را می‌گویند که می‌توانید ان را اصلاح و رفع کنید.

تمامی تکنسین و تعمیرکاران مجموعه اتوداکار اموزش های تخصصی و اساسی را دیده اند. همچنین تجربه ای بالا و بیشتر در زمینه تعمیرات اتومبیل های خارجی دارند و با تجربه و دانش تخصصی که دارند به راحتی و با کیفیت بالا تعمیرات اتومبیل ها را از جمله تعمیر موتور بورگوارد و … انجام خواهند داد.

تعمیر موتور بورگارد به صورت تخصصی و با گارانتی برای مشتریان عزیز ارائه می‌گردد به نوعی می‌توان گفت تمامی خدماتی که در تعمیرگاه اتوداکار توسط مجرب ترین و ماهرترین تعمیرکاران مجموعه ارائه می‌گردد دارای گارنتی بوده و باتوجه به خدماتی که ارائه می‌گردد گارانتی به مدت 2 روز الی چند ماه می باشد.

این بدین معنا است که در صورتی که خدمات انجام شود و در طی مدتی که گارانتی دارد دوباره مشکل ایجاد شود شما می‌توانید با ارائه کارت گارانتی که از تعمیرگاه اتوکار دریافت می‌کنید تعمیرات و خدمات موردنظر خود را انجام دهید بدون اینکه هزینه را پرداخت کنید.

خدمات تعمیرگاه اتوداکار

تعمیر موتور اتومبیل ها یکی از خدمات تعمیرگاه تخصصی اتوداکار می‌باشد که به صورت تخصصی و اساسی انجام خواهد شد تعمیر اساسی یعنی در ابتدا توسط دستگاه های مدرن و مجهز که در تعمیرگاه اتوداکار وجود دارند تمامی قطعات موتور اتومبیل بورگارد عیب یابی و تست خواهد شد تا قطعه معیوب را به درستی تشخیص داده و درصدد تعمیر قطعه معیوب می‌باشند.

یکی دیگر از خدمات تعمیرگاه اتوداکار تعمیر گیربکس اتومبیل ها می‌باشد گیربکس یکی از قطعات اصلی اتومبیل می‌باشد که در صورت خرابی باید مانند موتور اتومبیل سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

صافکاری اتومبیل ها نیز یکی دیگر از خدمات تعمیرگاه اتوداکار می باشد که شما با اطمینان خاطر می توانید اتومبیل های خارجی و گران قیمت خود را جهت صافکاری به تیم اتوداکار بسپارید. یکی دیگر از خدمات تعمیرگاه تخصصی اتوداکار می توان به نقاشی اتومبیل ها اشاره کرد که با کیفیت عالی و بدون رنگ انجام خواهد شد.

تعویض قطعات در صورت نیاز: در صورتی که قطعه ای دچار خرابی شود و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد در تعمیرگاه اتوداکار قطعه معیوب را با قطعه اورجینال و اصل جایگزین می‌کنند تا اتومبیل شما عملکرد مناسب و صحیحی داشته باشد. از دیگر خدمات تعمیرگاه اتوداکار می توان به صفرشویی اتومبیل و سرویس دوره اتومیبل های خارجی و … اشاره کرد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”مهم ترین دلایل ایجاد سروصدا در موتور بورگاردچه می باشند؟” answer-0=”مهم ترین دلایل بروز این مشکل، آسیب پیستون، آسیب گیربکس، ساییدگی دنده ها و مشکلاتی در عملکرد موتور بورگارد به حساب می آیند. ” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا تنها دلیل لرزش بدنه خودروی بورگارد، وجود مشکل در عملکرد موتور آن است؟” answer-1=”لرزش بدنه خودرو ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد. عدم کارکرد مناسب شمع ها، گرفتگی لوله های بنزین و… می تواند از مهم ترین دلایل این اتفاق باشند.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”آیا برای تعمیر موتور بورگارد می توان به اتوداکار اعتماد نمود؟” answer-2=”اتواداکار به منظور کسب رضایت و اعتماد شما دارندگان خودروهای بورگارد، خبره ترین تعمیرکاران و به روز ترین تجهیزات تعمیر موتور را به کار گرفته است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸