تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷

تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷

تعمیرات گیربکس بی ام و از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید به افراد متخصص و ماهر سپرده شود تا آسیب جدی به اتومبیل وارد نشود. در ادامه این مطلب قصد داریم تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷ را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و سری ۷ یکی از خدمات تخصصی مجموعه اتوداکار می ‌باشد. توجه داشته باشید خدمات مختلفی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اتومبیل های خارجی و گران قیمت در تعمیرگاه اتوداکار انجام می شود. تیم تخصصی اتوداکار همواره در تلاش هستند تا خدمات را به صورت بهترین شکل و منصفانه ترین هزینه ممکن برای مشتریان انجام شود.

بهتر است بدانید تمامی تعمیرکاران این مجموعه دوره دیده می باشند. همچنین به تمامی گیربکس های اتوماتیک و دستی اتومبیل های خارجی و داخلی تسلط کافی را دارد. به همین خاطر شما می توانید با اطمینان خاطر را با خیالی آسوده جهت تعمیرات به این تعمیرگاه مراجعه نمایید.

تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷

سرویس و تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷

توجه داشته باشید سرویس و تعمیر گیربکس در عملکرد بهتر اتومبیل شما تاثیر بسزایی دارد. در صورتی که شما بتوانید به صورت دوره ای و مرتب جهت سرویس اتومبیل مراجعه نمایید از پیش آمدن مشکلات بسیاری جلوگیری خواهد شد.

یکی از نکات بسیار مهمی که شما باید برای گیربکس مد نظر قرار دهید این است که هنگامی که جهت تعویض روغن مراجعه می کنید باید سعی کنید حتی الامکان از روش اتوماتیک استفاده شود. چرا که در روش اتوماتیک تمام روغن های موجود در اتومبیل از بین رفته و تخلیه می شود و روغن سالم و جدید جایگزین آن خواهد شد. اما در صورتی که به روش دستی نسبت به تعویض روغن اقدام کنید امکان دارد روغن سوخته و قدیمی در داخل مخزن روغن باقی بماند که باعث می شود تا مشکلاتی را برای اتومبیل ایجاد کند.

همچنین باید سعی کنید به صورت مرتب و طبق مدت زمان مشخص شده در دفترچه راهنمای اتومبیل جهت تعویض روغن اقدام نمایید. به طور کلی ۵۰ یا ۶۰ کیلومتر برای اتومبیل ها زمان خوبی برای تعویض روغن می ‌باشد که باید پس از آن نسبت به تعویض روغن اقدام شود.

پیشنهاد می کنیم زمانی که جهت تعویض روغن اقدام کنید حتما فیلتر روغن رانیز تعویض نمایید. چرا که فیلتر روغن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در صورتی که به درستی نتواند کار کند امکان دارد روغن کثیف و آلوده به گیربکس وارد شود. پس سعی کنید حتماً نسبت به تعویض گیربکس نیز اقدام نمایید. بهتر است بدانید شما باید همواره سعی کنید از روغن های با کیفیت و مناسب برای گیربکس اتومبیل استفاده نمایید.

استفاده از روغن های بی کیفیت و ارزان قیمت اصلا پیشنهاد نمی شود. چراکه به مرور زمان بر قطعات اتومبیل تاثیر گذاشته و باعث ساییدگی آن ها خواهد شد. سعی کنید همواره از روغن با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید. در صورت مراجعه به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بهترین و مناسب ترین روغن را با توجه به مدل اتومبیل شما معرفی می کنند تا بتوانید از آن بهره مند شوید.

نحوه تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷

مراحل تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷

توجه داشته باشید تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷ در طی سه مرحله اصلی انجام می شود عبارتند از:

  1. عیب یابی
  2. تعمیر و تعویض قطعات
  3. تست اتومبیل یا گیربکس تعمیر شده

در مرحله اول که اتومبیل توسط تعمیرکاران مجموعه اتوداکار از مشتری دریافت می شود تست و عیب یابی آن شروع شده که در اینجا از تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته ای استفاده می شود. کوچک ترین اشتباهی در عیب یابی وجود نخواهد داشت. این مرحله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تشخیص درست و مشکل اصلی اتومبیل در تعیین قیمت بسیار مهم می باشد.

در صورتی که کوچک ترین اشتباهی در این مرحله ایجاد شود امکان دارد آسیب جدی به اتومبیل وارد شده و همچنین هزینه بیشتری را برای مشتریان به همراه داشته باشد. به همین خاطر مجموعه اتوداکار از پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین ماهر ترین و حرفه ای ترین افراد استفاده می کند که کوچکترین مشکلی برای مشتریان ایجاد نشود.

پس از اینکه مرحله عیب یابی و تست انجام شد به سراغ تعمیر و یا تعویض قطعات خواهد رفت. تعمیرات نیز با کیفیت تر و به صورت اصولی انجام شده و بهترین روش را برای تعمیر انتخاب خواهند کرد که کمترین هزینه‌ برای مشتریان به همراه خواهد داشت. هدف مجموعه تخصصی اتوداکار تعمیرات گیربکس می باشد و سعی می کنیم تا تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهیم.

تنها در صورتی که مشکل گیربکس به گونه‌ای باشد که نیاز به تعویض داشته باشد از تعویض قطعات استفاده خواهد شد. در این صورت نیز از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده خواهد شد. پس از اینکه گیربکس اتومبیل شما تعمیر شد نسبت به تست آن اقدام خواهند کرد.

بهتر است بدانید در حضور مشتریان تست اتومبیل و گیربکس تعمیر شده انجام می‌شود و بدون کوچکترین مشکلی اتومبیل شما را تحویل خواهند داد. با اطمینان خاطر می توانید از آن استفاده نمایید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که تمامی این خدمات با گارانتی و با ضمانت می باشد.

تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷

تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷ در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

همانطور که ذکر شد یکی از خدمات تخصصی مجموعه اتوداکار تعمیرات گیربکس می باشد که به صورت اصولی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و خدمات ارائه می گردد. همه افرادی که از اتومبیل های خارجی استفاده می‌کند و قیمت بالایی که دارند دغدغه اصلی آن ها پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی و معتبر می باشد که به خوبی بتواند مشکلات اتومبیل آنها را برطرف کنند.

پیشنهاد ما به شما تعمیرگاه تخصصی اتوداکار می باشد این مجموعه با سابقه درخشانی که دارد و همچنین تجربه طولانی مدت آن باعث شده است تا نسبت به تمامی گیربکس اتومبیل ها تسلط داشته باشد. بتوانند به بهترین شکل و کمترین زمان نسبت به تعمیر گیربکس اقدام کنند.

همچنین بهتر است بدانید این مجموعه از تجهیزات مدرن و به روزی استفاده می‌کند که تعمیرات به بهترین شکل انجام می شود. بهتر است بدانید تعمیرات اتومبیل های خارجی و تمامی اتومبیل ها نیازمند مهارت کافی و همچنین تجهیزات مدرن و پیشرفته می باشد. در صورتی که یکی از این دو مورد وجود نداشته باشد بدون شک تعمیرات با مشکل روبرو خواهد شد.

مهارت و تجهیزات مدرن و پیشرفته مکمل یکدیگر می باشند که تعمیرگاه تخصصی اتوداکار از آن بهره مند شده است. شما با اطمینان خاطر می توانید جهت تعمیر اتومبیل خود به این مجموعه مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اتوداکار در تماس باشید.

 

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

جهت تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷ به کدام تعمیرگاه مراجعه کنیم?

تعمیر گیربکس بی ام و سری ۷ به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران مراجعه نمایید.

آیا در منزل می توانیم جهت تعویض روغن گیربکس اقدام نماییم؟

توجه داشته باشید تعویض روغن گیربکس باید به صورت اتوماتیک انجام شود تا به بهترین کیفیت صورت بگیرد به همین خاطر باید به تعمیرگاه تخصصی مراجعه نمایید.

هر چند کیلومتر باید جهت تعویض روغن گیربکس اقدام کرد؟

مدت زمان مشخص و تعویض روغن گیربکس در دفترچه راهنمای اتومبیل ها از ذکر شده است. اما به طور کلی باید بهتر است ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر نسبت به تعویض روغن گیربکس اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفت =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸