تعمیر گیربکس هایما

تعمیر گیربکس هایما

گیربکس در اتومبیل ها نقش انتقال قدرت از موتور به چرخ ها را بر عهده دارد. چرخ دنده خودرو یا همان گیربکس در قدیم به صورت دستی بود و کار کردن آن ها تا حدودی مشکل بود. با توجه به پیشرفت علم و فناوری گیربکس ها نیز پیشرفت کرده و به صورت اتوماتیک شده اند. در ادامه این مطلب قصد داریم تعمیر گیربکس هایما را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما که جزو خودرو های چینی می باشد؛ به صورت تخصصی توسط مجموعه اتوداکار ارائه می گردد. توجه داشته باشید گیربکس اتوماتیکی که بر روی اتومبیل هایما s۵ نصب شده است نوع cvt می باشد. این گیربکس ها را به نام گیربکس های پانچ نیز می شناسند.

یکی از عمده مشکلاتی که اکثر از اتومبیل های چینی از جمله اتومبیل هایما دارد این است که توازن بین قدرت موتور و گیربکس وجود ندارد. این مشکل باعث می‌شود تا در کیلومتر های پایین خرابی زود هنگام گیربکس ها را به همراه داشته باشد.

تعمیر گیربکس هایما

ایرادات و مشکلات رایج در گیربکس هایما

بهتر است بدانید یکی از ایرادات شایع در گیربکس اتوماتیک هایما؛ احساس لرزش موتور و گیربکس در زمان حرکت اتومبیل می باشد. در نتیجه آن چرخ دنده های گیربکس خراب می شوند. همچنین بهتر است بدانید تغییر یا ضربه در شروع حرکت در حالت درایو یا دنده عقب در گیربکس هایما از جمله ایرادات و مشکلات رایج این اتومبیل می باشد.

بهتر است بدانید ایرادات برقی مثل خرابی ساعت گیربکس و کامپیوتر گیربکس نیز از جمله مشکلاتی می باشد که به صورت رایج در اتومبیل های هایما رخ می دهد. توجه داشته باشید در مجموعه تخصصی اتوداکار کلیه خدمات گیربکس نصب شده بر روی اتومبیل هایما مثل تعمیرات کلی گیربکس، ساعت یا بلوک هیدرولیکی، تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه و … به صورت تضمینی و با ضمانت ارائه می گردد که شما با اطمینان خاطر می توانید از آن بهره مند شوید.

هایما یکی از محبوب ترین اتومبیل های چینی می باشد که با توجه به کیفیت و عملکرد مناسبی که دارد مورد استقبال رانندگان ایرانی قرار گرفته است. در این سال‌های اخیر اتومبیل هایما از پر فروش‌ترین خودروها در بازار چین و همچنین بازار جهانی بوده است. البته در ایران نیز توانست از مشتریان خاصی داشته باشد.

توجه داشته باشید هایما اس ۷ توربو شارژ نسبت به نسخه معمولی آن حدود ۲۲ اسب بخار قدرت و ۵۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر تولید می‌کند که باعث می‌شود تا گیربکس شش سرعته اتوماتیک دریافت و به چرخ های جلو منتقل کند. همین تفاوت نیروی تولیدی موتور سبب شده این خودرو نسبت به نسخه معمولی خود سرعت بالاتر و خروجی قدرت و گشتاور بیشتری داشته باشد.

بهتر است بدانید در گیربکس های اتوماتیک و در انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدرو الکترومکانیکی آن نسبت به ماشین های دیگر نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد. به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم حداقل سالی یکبار برای سرویس وضعیت گیربکس به تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید.

هزینه تعمیر گیربکس هایما

هزینه تعمیر گیربکس هایما یکی از سوالاتی می باشد که بسیاری از افراد که از این خودرو استفاده می‌کنند، دارند. توجه داشته باشید هزینه تعمیرات به چندین عامل بستگی دارد. به عنوان مثال می توان گفت اگر مشکل اتومبیل شما بسیار جدی باشد باید گیربکس به صورت کامل پیاده شده و تعمیر آن انجام شود. در برخی مواقع نیاز به تعویض قطعات خواهیم داشت.

تیم تخصصی اتوداکار تمام تلاش خود را می کند که با سرویس قطعه مشکل گیربکس را برطرف نمایند و در سریعترین زمان ممکن با کمترین هزینه ممکن تعمیرات لازم را انجام دهند. به طور کلی می‌توان گفت برای قیمت و دستمزد تعمیرات گیربکس اتومبیل باید پس از بررسی ها و موارد لازم که نیاز است انجام شود می‌توان حدود قیمت گرفت.

تعمیر گیربکس هایما

مراحل تعمیر گیربکس هایما

اولین مرحله برای تعمیر گیربکس هایما تست و عیب یابی می باشد. توجه داشته باشید تست و عیب یابی مهم ترین و حساس ترین مرحله می باشد. در اینجا اگر مشکلات گیربکس به درستی تشخیص داده نشود هزینه بسیاری را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

 تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن بدون کوچک ترین مشکلی، تشخیص و عیب یابی درست انجام شده سپس بهترین راه حل را برای تعمیر آن انتخاب خواهند کرد. پس از تست و عیب یابی باید به سراغ تعمیر و تعویض قطعات رفت. هدف اتوداکار تعمیر قطعات می باشد نه تعویض قطعات.

توجه داشته باشید در برخی موارد مشکل قطعات بسیار جدی می باشد که تنها راه حل تعویض آن می‌باشد. در این صورت از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می شود. خدمات تعمیرات و تعویض قطعات در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام خواهد شد. پس از اینکه تعمیر گیربکس تمام شد در حضور مشتری اتومبیل و گیربکس تعمیر شده را تست کرده و به مشتریان تحویل خواهد داد.

هایما یکی از انواع اتومبیل های پیچیده می باشد که تعمیرات گیربکس آن نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. توجه داشته باشید در صورتی که تعمیرکار نسبت به پیچیدگی آن تسلط نداشته باشند امکان دارد نه تنها مشکل را برطرف نکرده بلکه مشکلات جدی تری را برای اتومبیل شما ایجاد کند. به همین خاطر سعی کنید از همان ابتدا به مجموعه و تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید تا دیگر دغدغه ای نسبت به کیفیت و اصولی انجام دادن کار نداشته باشید.

پیشنهاد ما به شما تعمیرگاه تخصصی اتوداکار می باشد چرا که این تعمیرگاه با توجه به سابقه درخشانی که دارد و همچنین تجربه بالا به راحتی می تواند عیب یابی و تست اتومبیل شما را توسط دستگاه های مدرن و مجهزی که دارند انجام دهند. همچنین بهترین راه حل را برای تعمیر سیستم شما انتخاب خواهند کرد. توجه داشته باشید تعمیرگاه اتوداکار از جمله مجموعه معتبری می باشد که از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://autodakar.ir/ مراجعه نمایید. شما مشتریان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت تایمی را مشخص کرده و اتومبیل خود را جهت سرویس و تعمیرات به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه نمایید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”لرزش خودرو هنگام حرکت هایما ناشی از چیست؟” answer-0=”لرزش خودرو در برخی مواقع در ایران از خرابی گیربکس یا خرابی در دسته موتور یا خرابی در پلوس و … می باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”چرا گیربکس هایما گاز هرز می خورد؟” answer-1=”بهتر است بدانید علت اصلی گاز هرز مشکل در کلاچ خودرو می باشد. در صورت کم بودن یا نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ، فرسودگی و … این مشکلات ایجاد می شود.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”چرا گیربکس هایما تقه می زند؟” answer-2=”علت اصلی تقویت زدن گیربکس اتوماتیک ناشی از ایراد برقی می باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸