تعمیر گیربکس هیوندا

تعمیر گیربکس هیوندا

ماشین های شرکت هیوندا یا هیوندای که با اسم لاتین Heyundai شناخته شده است یک کارخانه اتومبیل سازی و موتورسیکلت سازی است که با خودرو های مقرون به صرفه و شیک خود توانسته محبوبیت زیادی را در بین عموم بدست بیاورد.

خودرو های هیوندا رانندگی لذت بخش، امن و راحتی را برای رانندگان به ارمغان آورده است. در تولید و ساخت گیربکس خودرو های هیوندای از فناوری ها و دانش روز استفاده شده و دارای دو مدل گیربکس اتوماتیک و گیربکس دستی می باشد.

اگر گیربکس هیوندای شما دچار مشکل شده است می توانید از خدمات تخصصی تعمیر گیربکس هیوندا در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار استفاده کنید و تمامی عیب ها و ایرادات پیش آمده برای هوندای خود را توسط متخصصین حرفه ای و مجرب ما رفع نمائید.

برای تعمیر گیربکس هیوندای خود بهتر است که با نوع و مدل گیربکس اتومبیل خودتان آشنا باشید. گیربکس های اتوماتیک هیوندا دارای یک مبدل گشتاور می باشد که به صورت کاملا اتوماتیک کار می کند.

اما در مدل های دیگر این خودرو گیربکس به صورت دو کلاچه به اتومبیل نصب است و عملکرد جعبه دنده این نوع از اتومبیل های هیوندای به صورت دستی و اتوماتیک می باشد که از کلاچ های دوتایی برای تعویض دنده در جهت های مختلف استفاده می شود.

خودرو هیوندا را بیشتر بشناسید

در خودرو های تولید شده ی جدید این شرکت گیربکس به صورتی پیاده سازی شده است که بدون کلاچ گیری می توان دنده را به صورت دستی تعویض کرد. خودرو های نسل جدید شرکت هیوندای، گیربکس های ۶ سرعته و ۸ سرعته نصب شده است که تعمیر این گیربکس ها فقط توسط افراد متخصص و با تجربه صورت می گیرد.

اگر خودروی هیوندا از هر مدلی دارید و با مشکلات گیربکسی مواجه هستید، می توانید با متخصصان ما در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار تماس بگیرید تا برای تعمیر گیربکس هیوندا شما را راهنمایی کنند.

در کل گیربکس های ماشین هیوندا، کیفیت و مقاومت خوبی دارند و همچنین طراحی و کیفیت قطعات و اجزای داخلی آن سبب شده تا در مقابل با سایر خودرو های دیگر کیفیت قابل قبول تری داشته باشد و کمتر دچار مشکل شود. همچنین مشابه بودن گیربکس های اتومبیل هیوندا به یکدیگر باعث شده که عیب یابی و تعمیر گیربوکس هیوندا راحت تر انجام شود و هزینه ی کمتری داشته باشد.

 

تعمیر گیربکس هیوندا

همچنین بخوانید : تعمیر گیربکس هیوندای 

مشکلات رایج گیربکس هیوندا

مشکلات رایجی که ممکن است در گیربکس هیوندای تجربه کنید به شرح زیر می باشد:

  • گیربکس دنده را انتخاب نمی کند

مشکلی که معمولا در انواع مدل خودرو های هیوندای تجربه شده است این است که گیربکس دنده را انتخاب نمی کند و یا به زبان ساده تر، خودرو دچار مشکل عدم توانایی تعویض دنده شده است.

این مشکل بهتر است که توسط متخصصان حرفه ای تعمیر گیربکس هیوندا عیب یابی و سپس رفع شود. خالی بودن و یا پایان رسیدن عمر روغن گیربکس از علل های احتمالی این مشکل می باشد و بهتر است که قبل از اقدام به تعمیر، این موارد را بررسی نمایید.

  • گیربوکس هیوندای از دنده خارج می شود

از دیگر ایرادات رایج گیربکس هیوندای، مشکل خارج شدن و یا پریدن دنده از جا می باشد که نیاز به بررسی هر چه سریع تر توسط متخصصین تعمیرات گیربکس هیوندا دارد.

اگر به این مشکل رسیدگی نکنید و یا اقدامی برای رفع آن انجام ندهید ممکن است به مرور زمان دچار مشکلات پیچیده تر و شدید تری شوید. مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار یکی از بهترین مراکز تعمیراتی می باشد که متخصصین حاضر این مرکز قادر هستند تمامی مشکلات پیش آمده برای خودروی شما را رفع کنند.

  • پایین آمدن شتاب و نیروی خودرو

یکی دیگر از مشکلاتی که بخاطر گیربکس خراب در اتومبیل های هیوندا اتفاق می افتد کم شدن قدرت و شتاب گیری ماشین است.

اگر حس می کنید خودروی هیوندای شما دیگر مثل قبل شتاب ندارد و یا قدرت خوبی را ارائه نمی دهد می توانید برای عیب یابی و تشخیص دلیل این مشکل ابتدا گیربکس را بررسی نمایید و در صورت وجود مشکل اقدام به تعمیر گیربکس هیوندا کنید.

  • گیربکس پر سر و صدا به همراه ناله یا تکان خوردن

مشکلی که معمولا گیربکس های خراب هیوندا دچار آن می شوند سر و صدا های اضافی از ناحیه ی گیربکس می باشد و گیربکس ممکن است صداهایی مانند ناله و یا زوزه ایجاد کنند.

این مشکل معمولا نشانه ی ابتدایی مشکلات جدی تر برای گیربکس است و باید در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید. بهتر است که برای تعمیر گیربکس هیوندا از طریق مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار اقدام نمایید تا از خدمات حرفه ای با گارانتی در این مرکز استفاده کنید.

تعمیر گیربکس هیوندا در اتوداکار

چرا باید برای تعمیر گیربکس هیوندا از طریق مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار اقدام نماییم؟ مرکز تعمیراتی اتوداکار یکی از مجرب ترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرگاهی خودرو های لوکس می باشد که صفر تا صد خدمات تعمیر و سرویس خودرو را در این مرکز می توانید با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید.

این مرکز بهترین و با تجربه ترین متخصصان تعمیرات خودرو های لوکس را دارد و تمامی خدمات را به همراه گارانتی به مشتریان عرضه می کند. از جمله خدمات این مرکز عبارتند از:

  • تعمیر گیربکس هیوندا اتوماتیک و دستی
  • تعمیر صفر تا صد متور هیوندا
  • سرویس تعویض روغن گیربکس و متور Hyundai
  • خدمات باطری سازی
  • رفع مشکلات برق خودرو
  • صافکاری خودرو
  • جلوبندی سازی و…

تعمیر گیربکس هیوندا در این مرکز با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات، دستگاه ها و ابزار ها صورت می گیرد. این مرکز از بهترین دستگاه های اتوماتیک و حرفه ای برای عیب یابی، تعمیر و سرویس های دوره ای خودرو استفاده می کند و همین امر موجب شده تا کیفت خدمات این مرکز بسیار بالا تر از تعمیرگاه های دیگر باشد.

همچنین متخصصان ما همیشه سعی دارند تا قطعات خراب خودروی شما را تعمیر نمایند تا مشتریان دچار قیمت های بالای خرید و تعویض قطعات خودرو نشوند و تعمیرات با هزینه ی بسیار پایین تری انجام شود.

برای انجام و سفارش تعمیر حودرومی توانید به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید و یا از طریق تماس با مشاورین اتوداکار راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و برای تعمیر وقت رزرو کنید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”علت تقه زدن گیربکس هیوندا چیست؟” answer-0=”علت اصلی تقه زدن گیربکس هیوندا می‌تواند ناشی از ایراد برقی در خودرو باشد. همچنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت می‌باشد هم بی تاثیر نیست. ” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”علت گاز هرز خوردن گیربکس هیوندا چیست؟” answer-1=”علت اصلی هرز خوردن گاز گیربکس هیوندا، به علت کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ‌ها و فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ‌ها در این خودرو می باشد. لذا در درجه اول حتما این موارد را چک کنید و اقدام به حل و فصل آن نمایید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”حالت اضطراری گیربکس اتوماتیک هیوندا به چه معنایی می باشد؟” answer-2=”هنگامی که خودرو دچار نقص فنی می‌شود، کامپیوتر گیربکس دستور می‌دهد تا گیربکس به حالت دنده 3 منتقل شود، زیرا در این صورت فشار کمتری به گیربکس وارد می‌کند و از خرابی های بیشتر جلوگیری می‌کند. از طرفی راننده از این موضوع آگاه شده و خودرو را به تعمیرگاه منتقل می کند.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸