تعمیر گیربکس پورشه

تعمیر گیربکس پورشه

تعمیر گیربکس یکی از خدماتی می باشد که رانندگان حداقل یک بار با آن روبه‌رو شده‌اند. در ادامه این مطلب قصد داریم تعمیر گیربکس پورشه را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

تعمیر گیربکس پورشه با گارانتی

همانطور که می دانید پورشه یکی از خودروهای لوکس در ایران محسوب می شود. کمپانی پورشه گیربکس های مختص به خود را تولید کرده و باعث شده است تا پورشه را از دیگر خودروسازان در زمینه گیربکس متفاوت کند. به همین خاطر تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه نیاز به تخصص و مهارت و تخصصی برای این برند می باشد.

اتوداکار با داشتن متخصصان حرفه ای و متخصص تعمیرات گیربکس را با گارانتی ارائه خواهد داد تا از کیفیت تعمیرات مطمئن باشید. پورشه یک شرکت خودروسازی آلمانی می باشد که تمرکز این شرکت بیشتر باید طراحی و تولید اتومبیل های لوکس و اسپرت می باشد. به همین خاطر این شرکت خودروسازی تولیدات محصولی دارد و از طرفی خودروهای گرانقیمت را تولید و روانه بازار خواهد کرد.

بهتر است بدانید از سال ۱۳۸۷ فروش اتومبیل پورشه در ایران افزایش پیدا کرد و افراد زیادی از این اتومبیل ها بهره مند شدند. مدل های بسیار محبوب و مورد استفاده که در ایران هم وجود دارند؛ پورشه ماکان، پورشه کاین و پورشه پانامرا می باشد.

تعمیر گیربکس پورشه

عیب یابی گیربکس پورشه

بهتر است بدانید گیربکس های پورشه به خاطر ساختار پیچیده‌ای که دارند عیب یابی آن نیز دشوارتر و سخت تر از گیربکس های دیگر می باشد. عیب یابی گیربکس اتوماتیک نیازمند تجربه بالا و کار بر روی این برند می باشد. در صورتی که تشخیص اشتباه باشد هزینه های زیادی را برای مشتری ایجاد خواهد کرد.

تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با داشتن تجربه بالا در تعمیر گیربکس پورشه و تعمیر گیربکس اتوماتیک را با گارانتی ارائه خواهد داد. در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از تعمیر هیچگونه هزینه ای بابت اصلاح آن دوباره از مشتریان دریافت نخواهد شد.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که عیب یابی گیربکس پورشه در تعمیرگاه توسط تجهیزات مدرن به روز انجام می‌شود که درصد خطای آن بسیار کمتر می باشد. تمامی تعمیرکاران با مهارت بالا و تجهیزات عیب یابی را بدون کوچکترین مشکلی برای اتومبیل های گران قیمت شما انجام خواهند داد.

سرویس دوره ای گیربکس پورشه

سرویس های دوره ای تمام اتومبیل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در گیربکس های پورشه نیز با توجه به خاص بودن این اتومبیل ها و همچنین گران‌قیمت بودن آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بهتر است بدانید سرویس های دوره ای گیربکس پورشه به شما کمک خواهد کرد تا از هزینه‌های بالا و همچنین زمان طولانی تر تعمیرات آن نسبت به خودروهای دیگر در امان باشید.

تنها با یک سرویس دوره ساده می توانید مدت زمان بیشتر و با کیفیت بالاتری از گیربکس پورشه بهره مند شوید. سرویس دوره ای معمولا به صورت ماهیانه و سالیانه انجام می‌شود که نباید نسبت به آن بی توجه باشید.

انواع خرابی های گیربکس اتوماتیک پورشه

همانطور که ذکر شد گیربکس هایی که در اتومبیل های پورشه استفاده می شود توسط خود کمپانی پورشه تولید شده و بر روی اتومبیل های آن نصب می شود. گیربکس پورشه از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین گیربکس های موجود در بازار می باشد. اما این گیربکس های با کیفیت نیز در برخی موارد دچار خرابی خواهند شد. برخی از خرابی های گیربکس اتوماتیک پورشه عبارتند از:

  • تقه زدن گیربکس
  • لرزش خودرو در زمان حرکت
  • گیر کردن دنده
  • زوزه کشیدن گیربکس

در زمان مشاهده این علائم شما باید هرچه سریعتر نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام نمایید. توجه داشته باشید در هنگام انتخاب تعمیرگاه بسیار دقت داشته باشید تا تعمیرگاه معتبر و مناسبی را انتخاب کرده تا تعمیرات گیربکس پورشه به درستی و با کیفیت انجام شود.

خدمات تعمیر گیربکس پورشه

همانطور که ذکر شد گیربکس یکی از اجزا بسیار مهم اتومبیل می باشد که از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. اگر برای هر یک از قطعات و قسمت های مختلف گیربکس مشکل ایجاد شود باید حتماً گیربکس به صورت کامل باز شود مشکل گیربکس را عیب یابی کنید. خدمات تعمیر گیربکس پورشه در اتوداکار شامل موارد زیر می باشد.

  • تعمیرات اساسی گیربکس در صورت نیاز تعویض قطعات و یا به صورت کامل گیربکس.
  • تعمیر ساعت گیربکس توربین و رفع مشکل تقه های دنده
  • عیب یابی و تعمیر کامپیوتر گیربکس

تعمیر گیربکس پورشه

تعویض گیربکس پورشه

همانطور که ذکر شد هدف مجموعه تخصصی اتوداکار تعمیر گیربکس می باشد نه تعویض آن. چرا که هزینه تعمیر نسبت به تعویض بسیار کمتر می باشد. اما در برخی موارد آسیبی که به گیربکس وارد شده است قابل تعمیر نمی باشد و باید حتماً جهت تعویض آن اقدام کرد. به همین خاطر مجموعه اتوداکار در این موارد همواره سعی می‌کند تا از قطعات اورجینال و اصلی استفاده کند و خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارجمند ارائه دهد.

همانطور که ذکر شد پورشه از جمله اتومبیل های خارجی گران قیمت و لوکس می باشند. کوچکترین مشکلی در آن امکان دارد هزینه بالایی را برای شما پورشه سواران به همراه داشته باشد. به همین خاطر در صورت نیاز به تعمیر گیربکس اتومبیل باید سعی کنید تعمیرگاه مجاز و معتبری از جمله اتوداکار را انتخاب کنید.

دغدغه اکثر پورشه سواران پیدا کردن تعمیرگاه مناسب می باشد چرا که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورتی که کوچک ترین اشتباهی انجام شود باعث می شود تا مشتریان هزینه گزافی را پرداخت کنند. سعی کنید جهت تعمیر گیربکس پورشه به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه نمایید. اتوداکار با توجه به سابقه طولانی مدتی که دارد و همچنین تجربه بالایی که دارد به راحتی می تواند اتومبیل شما را عیب یابی کرده و مشکل آن را برطرف نماید.

توجه داشته باشید این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین دانش و فناوری به روز خدمات ارزنده ای را برای مشتریان عزیز ارائه می دهند. شما با اطمینان خاطر می توانید اتومبیل لوکس و گران قیمت خود را به این مجموعه بسپارید و هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت تعمیرات اصولی و با کیفیت آن نداشته باشید. جهت دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت https://autodakar.ir/ با کارشناسان اتوداکار در تماس باشید و به صورت کاملاً رایگان مشاور لازم را دریافت نمایید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”چرا گیربکس اتوماتیک پورشه تقه می زند؟” answer-0=”علت اصلی تغییر زدن گیربکس اتوماتیک پورشه از مشکلات برقی آن است. زمانی که فشار روغن گیربکس کم باشد مشکل از ساعت گیربکس و یا از پارگی دسته موتور گیربکس است.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”چه زمانی می توان اقدام به تعویض روغن گیربکس اتوماتیک پورشه کرد؟” answer-1=”زمانی که برای تعویض روغن گیربکس اتوماتیک پورشه توصیه می شود معمولاً بین ۴۰ هزار کیلومتر ۴۵ هزار کیلومتر می باشد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”چه مواردی باعث کاهش عمر گیربکس می شود؟” answer-2=”بیش از حد گرم شدن موتور گیربکس انجام حرکت های مسابقه با خودرو و مراجعه به تعمیرگاه پورشه غیرمجاز باعث می شود تا کاهش عمر گیربکس را به همراه داشته باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸