راهنمای خرید گیربکس بی ام و

خرید گیربکس بی ام و

اگر میخواهید گیربکس بی ام و را خریداری کنید باید بدانید که این نوع خودرو ها دارای گیربکس های اتوماتیک و دستی می باشند. بنابراین شما باید به تعمیرگاهی بروید که دارای امکانات لازم جهت انجام این کار باشد. شما می توانید برای خرید گیربکس بی ام و به تعمیرگاه بی ام و اتوداکار مراجعه کنید.

گیربکس یکی از آن دسته از قطعاتی است که برای حرکت اتومبیل ضروری می باشد بنابراین اگر  گیربکسی دچار مشکل شود باید آن را تعمیر یا تعویض کرد. برای اینکه بدانید چه گیر بکسی نیاز به تعمیر دارد و چه گیربکسی نیاز به تعویض باید به پیش تعمیرکار بروید و در آنجا است که مشخص میشود که گیربکس نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

گیربکس های بی ام و انواع مختلفی دارند که بسته به مدل ماشین فرق می کنند و شما می بایست از مدل اتومبیل خود اطلاع داشته باشید تا در صورت نیاز به خرید این قطعه بدانید که چه نوع گیربکسی را باید بخرید.

قبل از این که بخواهید گیر بکس را بخرید می بایست از مشکلات آنها اطلاع داشته باشید بنابراین با استفاده از این اطلاعات می توانید گیربکس مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید و از همین رو اطلاعات در این زمینه بسیار کمک می کند.

مشکلات گیربکس

گیر بکس می تواند مشکلات فراوانی داشته باشد که میخواهیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم تا اگر اتومبیل شما دارای این مشکلات است به تعمیر گاه مراجعه کنید و در صورت نیاز اقدام به خرید گیربکس بی ام و اقدام کنید.

راهنمای خرید گیربکس بی ام و

  1. تولید صدای ناهنجار

    اگر از موتور اتومبیل شما صدای ناهنجار تولید می شود امکان دارد که گیربکس شما دچار مشکل شده باشد و دنده های گیربکس خورد شده باشند بنابراین باید یک گیربکس نو بخرید.

  2. بد جا رفتن دنده

    در این مورد هنگام دنده عوض کردن دنده ها بد جا می روند و شمارا دچار مشکل میکنند اگر این مورد طولانی مدت باشد امکان دارد دنده های گیربکس حورد شوند و نیاز به یک گیربکس جدید پیدا میکنید.

  3. هنگام گرفتن کلاچ از موتور صدا می شنوید

    اگر گیربکس شما از نوع دستی باشد هنگام کرفتن کلاچ صدایی از گیربکس به گوش میرسد که می تواند شما را نگران کند حتما به آن رسیدگی کنید.

  4. حرکت نکردن ماشین

    اگر گیربکس اتومبیل دچار مشکل شود خودروی شما ممکن است که حرکت نکند و این به این معنا است که خودروی شما نیاز به یک گیربکس جدید دارد.

  5. کم شدن شتاب ماشین

    در این مورد هنگام گازدادن اتومبیل شما سرعت لازم را نخواهد داشت و به قول معروف شتاب لازم را ندارد.  باید به این مورد دقت کنید چرا که همه فراد از این مشکل آگاه نمی شوند.

دلایلی که در بالا گفته شد می تواند باعث شود که به خرید گیربکس بی ام و نیاز پیدا کنید حتما به آن ها دقت کنید. اگر از این موارد آگاه باشید می توانید از بسیاری از مواردی که می توان بعدا شما را دچار مشکل کند جلوگیری کنید.

خرید گیربکس از فروشگاه ها

برای اینکه بتوانید یک گیربکس اورجینال خریداری کنید می بایست به سایتهای معتبر رجوع کنید برای همین ما میخوایم نحوه خریدن آن از فروشگاه ها به شما اطلاع دهیم.

خرید گیربکس از فروشگاه ها

  • یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک فروشگاه و سایت خرید قطعات بی ام و باید داشته باشد، کار تخصصی است. منظور چیست؟ فروشگاه و سایت معتبر فقط و فقط قطعات بی ام و را به فروش می رساند و نه هیچ برند دیگر.
  • وجود کارشناس حرفه ای: فروشگاه و سایت معتبر برای خرید قطعات اورجینال بی ام و دارای حداقل یک کارشناس حرفه ای مسلط به اتومبیل بی ام و در مدل و سری های گوناگون می باشد.
  • هر فروشگاه و سایتی که خریداری محصولات در آن صورت می گیرد اگر معتبر و بهترین باشد خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
  • فروشگاه معتبر قطعات بی ام و ،تنها قطعات اورجینال bmw را به فروش می رسانند و یا در صورت ناموجود بودن قطعه ای قطعات استوک اورجینال بی ام و را جایگزین کرده.
  • اکثرا چنین فروشگاه های معتبری خودشان جزء واردکنندگان اصلی قطعات اورجینال بی ام و هستند
  • این درست است که قطعات اورجینال بی ام و دارای قیمت بالایی می باشند اما فروشگاه های معتبر دارای یک تعرفه ای مشخص طبق شرایط ارزی می باشند.
  • یکی دیگر از ویژگی ها کامل بودن قطعات این فروشگاه ها می باشد. به این معنا که در صورت موجود بودن تمامی قطعات ریز و درشت بی ام و برای هر مدل را موجود دارند.
  • زمان خرید قطعات ضمانت نامه معتبر هم در اختیار شما عزیزان قرار می دهند
  • همچنین بخوانید : تعمیر موتور بی ام و 

بسیاری از نکات دیگر هم هستند که در این مقاله گنجانده نمی شوند.

اگر از مواردی که در بالا گفته شد پیش گیری کنید می توانید از هزینه های بیشتری که ممکن است برای شما پیش بیاید جلوگیری کنید برای همین خرید گیربکس بی ام و می تواند کمک شایانی به شما از نظر هزینه کند.

هزینه های خرید گیربکس

گیربکس های اتومبیل های معمولی امروزه چیزی حدود ۱۵ میلیون تومان برای شما آب میخورد اما گیر بکس های بی ام و امروزه با توجه به بالارفتن قیمت ها می تواند از ۵۰ تا ۶۰ میلیون شروع شود بنابراین این قطعه مهم نیاز به رسیدگی دارد.

جمع بندی

به طور کلی خرید گیربکس بی ام و یکی از موعضل های افرادی است که بی ام و آنها دچار خرابی شده است. این قطعه دارای مشکلاتی میشود که در صورت نیاز باید تعویض شود تا از آسیب رساندن به قطعات دیگر جلوگیری شود. برای اینکار می توانید به مرکز تخصصی اتوداکار تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی مراجعه کنید.

 

این قطعه گران قیمت نیازبه رسیدگی دارد و عدم رسیدگی به آن باعث میشود که این قطعه دچار آسیب شود و خرید آن کار هرکسی نمی باشد چراکه برای خرید آن نیاز به اطلاعات در این زمینه می باشد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”چرا گیربکس بی ام و نیاز به نعویض دارد؟” answer-0=”در بسیاری از موارد گیر بکس به گونه ای دچار مشکل میشود که باید آن را تعویض کرد مثلا دنده های گیر بکس خورد شده باشند نیاز به تعویض گیربکس می باشد. ” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”کار گیربکس چیست؟” answer-1=”گیر بکس کار جا به جا کردن دنده ها را بر عهده دارد و خرابی این قطعه با عث می شود که خودروی شما از حرکت به ایستد. ” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”هزینه های خرید گیر بکس چقدر است؟” answer-2=”هزینه های تعویض گیربکس به مراتب بالاتر از سایر قطعات است بنابراین این هزینه برای خودرویی مانند بی ام و می تواند از ۵۰ میلیون تومان شروع می شود و به بالا می رود.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸