راهنمای مراقبت بنز سری E

راهنمای مراقبت بنز سری E

اتومبیل بنز از جمله اتومبیل های لوکس وارداتی می باشد که همه شما به احتمال زیاد اسم ان را شنیده اید. این خودرو از جمله گرانقیمت ترین اتومبیل های می باشد که در بازار ایران موجود است؛ بدون شک قیمت لوازم یدکی آن نیز بالا می باشد. به همین خاطر بنز سواران همواره در تلاش هستند تا بتوانند از اتومبیل خود به خوبی نگهداری کنند.

در این صورت کمتر دچار مشکل شده و نیاز به تعمیرات آنچنانی ندارد. در این مطلب از وب سایت اتوداکار قصد داریم راهنمای مراقبت بنز سری E را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

راهنمای مراقبت بنز سری E

نکات لازم برای راهنمای مراقبت بنز سری E

راهنمای مراقبت بنز سری E با در نظر گرفتن نکاتی شما می توانید به خوبی از این اتومبیل ها نگهداری و مراقبت نمائید و آسیبی وارد نشود. یکی از عمده مشکلات بنز در ایران؛ کیفیت سوخت می باشد که در برخی مواقع باعث روشن شدن چراغ چک و بد کار کردن موتور در دورهای پایین و میانی خواهد شد. شایان ذکر است که شما با مصرف بنزین های سوپر نیز امکان بروز مشکلات و نمایش ارور را دارید.

راه حل این مشکل چیست؟ راه حل این است که شما در این موارد از مکمل های توصیه شده استفاده نمایید. در غیر این صورت می توانید به تعمیرگاه مراجعه کنید. سرویس غیرحرفه‌ای و کیفیت بد برخی روغن های تقلبی نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که عمدتاً به بخش زمانبندی متغیر سوپاپها و سوپرشارژر یا کمپرسور آسیب وارد خواهد کرد.

شما اگر به راهنمای مراقبت بنز سری E توجه نداشته باشید باعث خسارت رسیدن به قطعات اصلی موتور خواهد شد. مطمئن شوید اگر تعمیر‌ موتور و یا سرویس به درستی انجام شود هزینه چند برابر اجرت یک فرد متخصص را صرف تعمیر مجدد و خرید قطعات خواهد شد پس به آن توجه نمایید و در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام کنید.

شستشوی موتور بنز

در ادامه مبحث راهنمای مراقبت بنز سری E باید ذکر کنیم که شستشوی موتور بنز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که شما باید آن را به درستی انجام دهید. توجه داشته باشید شستشوی بد و غیر اصولی موتور در مواردی باعث آسیب رسیدن به بخش الکترونیک و برق موتور خواهد شد که از بین رفتن جعبه تقسیم برق در موتور از جمله این موارد می باشد.

 توجه داشته باشید که شستشوی موتور را باید طبق موازین ایمنی و استفاده از مواد مخصوص موتور شوی باشد. برخی از مواد که در بازار موجود می باشند کیفیت لازم را ندارد و بعد از اتمام کار اندکی چسبندگی در سطوح داخل ایجاد خواهد کرد که مخرب می باشد. برای همین سعی کنید از فروشنده مطمئن تهیه نمائید. جهت اطلاعات بیشتر درباره این مسائل با متخصصان اتوداکار مشورت نمایید.

کم کردن کیلومتر

کم کردن کیلومتر باعث اسیب رسیدن به بخش نرم افزار اتومبیل می شود. به خاطر داشتن کیلومتر مجازی بخشی از سرویس های اساسی خود را انجام نداده است. مثل تعویض فیلتر سوخت، تعویض روغن موتور، تعویض فیلترهای کابین، تعویض مبدل های کاتالیزوری و تعویض تایر ها بخشی از این سرویس ها می باشد. کم کردن کیلومتر اتومبیل باعث می شود تا کارایی موتو کاهی پیدا کند و عمر مفید خودرو و قطعات اصلی آن را کم خواهد کرد.

گیربکس بنز سری e

 در ادامه مبحث راهنمای مراقبت بنز سری E باید ذکر کنیم که در زمانی نه چندان دور گیربکس ۶ سرعته فانتزی و پیشرفته به حساب می‌آمدند. مرسدس‌بنز همیشه از بازار جلوتر بوده و امروزه یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک در بنز سریe  قرار گرفته است که گیربکس این خودرو به موتور ۲ لیتری بنزینی اتصال داده می‌شود.

با استفاده از مکانیزم محور عقب انتقال سرعت بسیار موثری را رقم می زند در صورتی که گیربکس اتومبیل کوچکترین مشکلی داشته باشد موتور از کار می‌افتد و شما مجبور هستید تا نسبت به تعویض گیربکس اقدام نمایید.

بهتر است بدانید گیربکس نیز قبل از اینکه به مشکل جدی برخورد کند بدون شک علائمی دارد که شما در صورتی که این علائم را مشاهده کردید باید هر چه سریعتر نسبت به برطرف کردن مشکل آن اقدام نمایید. در این صورت با کمترین هزینه می توانید مشکل را برطرف کرده ولی در صورتی که شما به آن بی اهمیت باشید بدون شک آسیب جدی تری به اتومبیل وارد خواهد شد که باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم در صورت مشاهده صداهای غیر عجیب و کمترین مشکل به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه نمایید و جهت برطرف کردن مشکل اقدام کنید. البته در نظر داشته باشید که شما عزیزان باید همواره سعی کنید تا به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه نمایید تا به صورت اصولی مشکل اتومبیل شما را برطرف کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تخصصی اتوداکار در تماس باشید.

راهنمای مراقبت بنز سری E

تعویض روغن خودرو

در ادامه مبحث راهنمای مراقبت بنز سری E ذکر کنیم که روغن اتومبیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید نسبت به تعویض آن در تایم مقرر و مشخص اقدام نمائید. در غیر اینصورت امکان دارد مشکلاتی را به همراه داشته باشد. توجه داشته باشید هر اتومبیلی برای محصولات خود دفترچه راهنما دارد که شما باید سعی کنید تا هر ۵۰ هزار کیلومتر جهت تعویض روغن اقدام نمایید. همچنین برای تعویض فیلتر روغن نیز هر بار که برای تعویض روغن اقدام کنید فیلتر آن را نیز باید تعویض کنید.

البته در نظر داشته باشید که این تایم بستگی به نحوه رانندگی، موقعیت جغرافیایی و … نیز دارد. شما باید سعی کنید از روغن های باکیفیت بهره مند شوید تا مشکلی برای اتومبیل شما ایجاد نشود. برای انتخاب درست روغن می توانید از کارشناسان تخصصی اتوداکار مشاوره بگیرید و متناسب با نوع اتومبیل روغن مناسبی را انتخاب کنید. شما با در نظر گرفتن این نکات که در راهنمای مراقبت بنز سری E ذکر شد می توانید به راحتی از خودرو خو مراقبت نمائید. در این صورت اسیبی نیز به اتومبیل وارد نخواهد شد.

معرفی خدمات اتوداکار

مجموعه اتوداکار از جمله تعمیرگاه های تخصصی می باشد که در سطح تهران فعالیت دارد. این مجموعه جهت تعمیر و تعویض قطعات اتومبیل های وارداتی از جمله تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعویض روغن، صافکاری و نقاشی با کیفیت بالا و … برای تمامی برند های وارداتی انجام می دهد که شما با اطمینان خاطر می توانید خدمات تعمیرات اتومبیل خود را به این مجموعه بسپارید.

مجموعه اتوداکار با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن همچنین استفاده از مهندسین و تعمیرکار مجرب و آموزش دیده بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. در این مقاله راهنمای مراقبت بنز سری E برای شما بازدید کنندگان گرامی ذکر کردیم. با اطمینان خاطر اتومبیل های گران قیمت خود را به ما بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://autodakar.ir/ مراجعه نمایید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”در اتومبیل مرسدس بنز سری e از چه گیربکس استفاده می شود؟” answer-0=”اتومبیل مرسدس بنز سری E این یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک قرار گرفته است.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا در صورتی که گیربکس اتومبیل با مشکل روبرو شود اتومبیل کار می کند؟” answer-1=”در صورتی که گیربکس مشکل داشته باشد امکان دارد موتور اتومبیل کار نکند.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”تعمیرات بنز سری E را به کدام تعمیرگاه بسپاریم؟” answer-2=”تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بهترین و مجهزترین تعمیرگاه ها در سطح تهران برای اتومبیل های وارداتی می باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸