راهنمای مراقبت کیا

راهنمای مراقبت کیا

ما عاشق فضای باز هستیم و صرف‌نظر از اینکه در چه سفری هستید وسیله نقلیه شما در معرض تعدادی از خطرات محیطی سخت و عوامل انسانی قرار خواهد گرفت. مادر مجموعه خودرویی اتوداکار می‌خواهیم از انجام کارهایی که دوست دارید بیشتر لذت ببرید، نه اینکه ساعت‌های بی‌پایانی را صرف شستشو، واکس زدن و پولیش کنید و نگران وضعیت خودروی جدید خود باشید.

ما در اتوداکار بزرگ‌ترین مجتمع خدمات خودرویی یکپارچه و صافکاری VIP به روش PDR می‌خواهیم راهنمای مراقبت کیا را به شما آموزش دهیم و به همین دلیل است که ما این محصولات رسمی مراقبت از خودروی کیا را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید کیا خود را سال‌ها در شرایطی بکر نگه دارید.

راهنمای مراقبت کیا

بسته مراقبت کامل در بخش راهنمای مراقبت کیا چگونه است؟

برای حداکثر محافظت و آرامش خاطر، ما پکیج مراقبت کاملی را ارائه می‌دهیم که می‌تواند هم برای رنگ بیرونی و هم از چرم/وینیل داخلی، پارچه و فرش محافظت کند.

  • حفاظت از رنگ خودرو

پوشش سطح رنگ ما از جدیدترین فناوری سرامیکی استفاده می‌کند و به‌وسیله نقلیه شما بهترین محافظت ممکن را در برابر محیط متنوع و خشن را می‌دهد.

  • تکنولوژی سرامیک در راهنمای مراقبت کیا

مهندسی پوشش سرامیک سیلیکون کاربید که به لایه پوشش شفاف رنگ اجازه می‌دهد تا به رنگ اصلی نفوذ کند و به بخشی از یک شیشه تراز پیشرفته مانند سد محافظ خشک شده تبدیل شود که محافظت گسترده در برابر اشعه ماوراء بنفش را امکان‌پذیر می‌کند.

مزایای استفاده از تکنولوژی سرامیکی در مراقبت از خودرو کیا

خواص شیشه، مانند کوارتز نانو به همراه اصلاحات فرایند پخت، یک پوشش سرامیکی فوق‌العاده بادوام با ساختارهای محصول آب‌گریز – دفع شدید ایجاد کرده است. هنگامی که این ویژگی‌ها روی سطوح خودرو اعمال می‌شوند، شروع به انجام یک فرایند پخت مهندسی واکنشی می‌کنند که به طرز شگفت‌انگیزی بادوام است.

در برابر آسیب‌های ناشی از آلاینده‌های محیطی مانند مدفوع پرندگان و خفاش‌ها، شیره درختان، پاشیده شدن حشرات، علائم آب و ضدآفتاب محافظت می‌کند و مقاومت استثنایی در برابر لک و خوردگی ایجاد می‌کند.

تست دقیق تکنولوژی سرامیک و مزایای آن برای مراقبت از خودرو کیا

ترکیب مهندسی شده از مواد اولیه درجه بالا با منبع جهانی آزمایش شده است و نتایج نشان می‌دهد که این پوشش سختی، تحمل گرما و براقی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. استانداردهای محصول شگفت‌انگیز به سطوح خودروی جدید شما اجازه می‌دهد تا سال‌به‌سال بدرخشد.

مزایای کلیدی تکنولوژی سرامیک در راهنمای مراقبت کیا

  • ایجاد بالاترین سطح براقی و درخشندگی برای رنگ
  • ایجاد پوشش فوق‌العاده بادوام بر روی سطوح داخلی
  • محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در برابر تغییر رنگ ایجاد می‌کند
  • به جلوگیری از لک شدن دائمی سطح تحت درمان کمک می‌کند
  • خاصیت دفع‌کننده فوق آب‌گریز
  • سطحی را تضمین می‌کند که به‌راحتی تمیز شود
  • به جلوگیری از اکسید شدن، محو شدن و ازبین‌رفتن براقی ناشی از آب‌وهوا کمک می‌کند
  • به جلوگیری از حکاکی آب در سوراخ کمک می‌کند

برای مادام‌ العمر تضمین شده، در برابر آسیب‌های ناشی از:

  • فضولات پرنده و خفاش
  • شیره درخت
  • لایه‌برداری لایه شفاف
  • حفاظت داخلی خودرو
  • پوشش داخلی کامل کیا به طور خاص برای فضای داخلی خودروهای جدید طراحی شده است.

ضدعفونی هوای خودرو برای مراقبت از خودرو کیا

در اتوداکار، ما بهترین سیستم ضد میکروب باکتریایی و ضدعفونی را در صنعت توسعه داده‌ایم. این ضدعفونی‌کننده داخل خودرو یک محلول مبتنی بر آب سازگار با محیط‌زیست است که یک سد نامرئی و طولانی‌مدت را تشکیل می‌دهد که به طور فعال از سطوح در برابر تجمع مواد آلی از جمله باکتری‌ها، کپک‌ها، میکروب‌ها و آلرژن‌ها محافظت می‌کند. اکنون با یک روش ضدعفونی‌کننده داخلی، هوای تمیز و بدون باکتری را برای مسافران خود فراهم کنید!

قطعات اورجینال در اتوداکار برای راهنمای مراقبت کیا

قطعات غیر اصل ممکن است در نگاه اول مقرون‌به‌صرفه‌تر به نظر برسند، اما ممکن است در درازمدت هزینه‌های بیشتری را متحمل شوند. در اینجا چند فاکتور وجود دارد که هنگام انتخاب بین قطعات اصلی و غیر اصل به آنها توجه می‌شود.

کیفیت محصولات اتوداکار برای مراقبت از خودرو کیا

هنگام استفاده از قطعات اصلی، می‌توانید مطمئن باشید که کیفیت بالاتری نسبت به سایر قطعات موجود در بازار دارند، زیرا آنها تست‌های استاندارد کیفیت دقیقی را پشت سر گذاشته‌اند، از جمله تست قطعات بر روی خود خودروی واقعی. بسیاری از قطعات غیر اصل اغلب به دلیل مواد نامرغوب استفاده شده از کیفیت پایین‌تری برخوردار خواهند بود.

  • قطعات اصلی مطابق با استانداردهای دقیق طراحی شده‌اند – با استفاده از همان نقشه‌ها، قالب‌ها، ابزارها و قالب‌های مورداستفاده در فرایند ساخت خودرو. قطعات غیر اصل ممکن است به‌درستی جا نشوند زیرا در طیف وسیعی از مدل‌های خودرو استفاده می‌شوند. حتی اگر به نظر می‌رسد وسیله نقلیه شما خوب رانندگی می‌کند، ممکن است بعداً با مشکلاتی روبرو شوید. در اتوداکار، ما فقط از قطعات اصلی برند اصلی خود برای وسایل نقلیه شما استفاده می‌کنیم.
  • از قابلیت اطمینان و دوام قطعات اصلی کیا کاملاً مطمئن باشید. این به این دلیل است که قطعات اصلی برای اطمینان از دوام و عملکرد، حتی تحت سخت‌ترین شرایط، آزمایش شده‌اند. قطعات غیر اصل نیاز به سرویس، تعمیرات و حتی تعمیرات اساسی موتور دارند. همه اینها در درازمدت تنها به معنای هزینه‌های بالاتر برای شما خواهد بود.

راهنمای مراقبت کیا

در خودرو کیا محصولات یک قسمت بر دیگری تأثیر می‌گذارد؛

در بسیاری از موارد، هر قطعه منفرد برای کار با دیگری برای تولید یک خروجی طراحی شده است. اگر قطعه اصلی را با قطعه‌ای باکیفیت پایین‌تر تعویض کنید، می‌تواند عملکرد خودرو را به میزان قابل‌ توجهی تحت‌تأثیر قرار دهد و ایمنی شما را در جاده به خطر بیندازد.

راهنمای مراقبت کیا به شرح زیر است:

  • باتری

با روشن‌کردن موتور هفته‌ای یکبار به مدت 10 تا 15 دقیقه عمر باتری را حفظ کنید.

  • ترمز دستی

ترمز دستی خود را درگیر نگه ندارید.

  • خودرو را در حالت P نگه دارید
  • (گیربکس اتوماتیک) یا در دنده 1 / معکوس (گیربکس دستی)
  • لاستیک ماشین

هفته‌ای یک‌بار خودرو را کمی به عقب یا جلو ببرید تا از صافی لاستیک‌ها جلوگیری کنید.

  • AC

AC را به مدت 10 دقیقه در 2 هفته یک‌بار با پنجره‌های خاموش روشن کنید

  • حفاظت خودرو

در بخش راهنمای مراقبت کیا آمده است که وسیله نقلیه را برای محافظت از گردوغبار، خاک و نور خورشید پوشیده نگه دارید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا می‌توان در سایت اتوداکار آنلاین برای تعمیرات خودرو استفاده کرد؟” answer-0=”بله ما همیشه آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود هستیم.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا می‌توان از راهنمای مراقبت کیا برای خودروهای قدیمی کیا استفاده کنیم؟” answer-1=”بله بخش از راهنمای مراقبت کیا مربوط به تمام خودروهای کیا می‌شود.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا برای تعویض قطعات در اتوداکار از قطعات اصلی استفاده می‌شود؟” answer-2=”بله ما در اتوداکار فقط از قطعات اصلی استفاده می‌کنیم.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸