صافکاری خودرو با دستگاه مکش و ساکشن به چه صورت است؟

صافکاری خودرو با دستگاه مکش و ساکشن

امروزه برای صافکاری روش های بسیاری به وجود آمده است كه شما می توانید از آنها استفاده كنید تا بدنه اتومبیل خود را بدون رنگ درست کنید. البته صافکاری هایی كه بدون رنگ در می آیند معمولا آسیب های بسیار كوچك می باشد این روش ها می تواند استفاده از دستگاه مکش و ساکشن با شد. هنگامی كه بدنه اتومبیل شما دچار آسیب دیدگی می شود باید آنرا به پیش صافكار ببرید تا حتما با صافکاری بدون رنگ درست کند. بنابراین صافكار با ارزیابی میزان خسارت بدنه اتومبیل تصمیم میگیرد كه از چه روشی برای درست كردن آن استفاده كند.

امروزه بیشتر صافكاران با استفاده از دستگاه مکش و ساکشن به صافكاری بدنه خودرو ها می پردازند و این روش ها بسیار مورد كاربرد بسیاری از افراد واقع شده است. همانطور که میدانید با پیشرفت تکنولوژی روش های گوناگونی برای این کار به وجود می آید و صافكاران می توانند در این زمینه از روش های گوناگون و پیشرفته تر استفاده كنند.

صافکاری با دستگاه ساكشن

برای خودروهای لوكس كه نمی خواهند با انجام صافکاری از قیمت اتومبیل کاهش بدهند این روش بسیار مناسب می باشد. این روش بیشتر برای صافکاری بدون رنگ کاربرد دارد و صافكاري با ساكشن در مدت زمان كمتر و با هزینه كمتر قابل انجام می باشد. دیگر لازم نیست كه برای یك فرورفتگی ساده وقت زیاد و هزینه های زیادی را صرف کنید می توانید با استفاده از صافکاری با روش ساكشن این كار را در چند دقیقه انجام دهید.

امروزه یكی از دغدغه های مردم صافکاری می باشد كه بعد از صافکاری لكه ها و فرورفتگی هایی بر روی بدنه اتومبیل به جا می ماند و باعث می شود كه مشتری ابراز رضایت نداشته باشد اما با استفاده از دستگاه ساكشن می توانید این لكه ها را از بین ببرید و یکی از روش هایی است كه برای صافکاری خودرو های لوكس به كار برده میشود.

صافكاري با ساكشن چگونه است؟

دراقع اگر بخواهیم به صورت كلی توضیح دهیم ساكشن به معنای مكش و کشیدن به داخل می باشد اما در مبحث صافکاری و تعمیر بدنه خودرو به این گونه عمل می كند كه این دستگاه روی قسمت فرو رفته بدنه خودرو قرار می گیرد و سپس با ایجاد خلا یك فشار منفی ایجاد میکند و با کشیدن این دستگاه توسط صافكار به جهت مخالف باعث می شود كه بدنه خودرو به حالت اولیه بازگردد. در این دستگاه دو دسته تعبیه شده است که می توانید از آن ها برای کشیدن دستگاه به سمت مخالف استفاده كنید.

معمولا برای صافکاری نقاطی كه راه دست باشد از این دستگاه استفاده میشود مانند درب خودرو و در محل هایی كه نمیتوان از این دستگاه استفاده كرد از راه های دیگر استفاده میشود. این نکته نیز قابل توجه میباشد كه بعد از صافکاری با دستگاه ساكشن و درست شدن بیرون رفتگی نیاز است كه صافكار با چكش و كاردستی آن را به حالت اولیه برگرداند درست است كه با استفاده از دستگاه ساكشن ممكن است كه بدنه خودرو كاملا شبیه به قبل برگردد اما فرورفتگی های ریزی پیدا میکند كه صافكار آنها را با چکش درست می کند.

مراحل صافکاری با دستگاه مکش و ساکشن

در ابتدا صافكار می بایست دستگاه را به درستی روی فرورفتگی بدنه خودرو قرار دهد توجه داشته باشید كه حتما دستگاه باید در قسمت درستی از فرورفتگی قرار گرفته باشد كه تا بتوان آن را به درستی تعمیر كرد در غیر این صورت قسمتی هم كه دچار فرورفتگی نیست هم دچار فرورفتگی می شود.

پس از قرار دادن قسمت كلاهك مكنده دستگاه مكش و ساكشن بخش فرورفته را با ایجاد خلا به بیرون کشیده میشود. حتما به این نکته دقت شود که هوای داخل دستگاه به طور کامل گرفته شود و مانند دستگاه بادكش به سمت مشخص شده چسبیده باشد. در مرحله آخر صافكار با استفاده از ابزار دستی مانند چکش مخصوص صافکاری و میله های پی دی ار اقدام به برطرف کردن فرورفتگی های كوچك روی بدنه میکند و آنها را از بین می رود.

با استفاده از این كار دیگر هیچ شخصی متوجه نمی شود كه قبلا این قسمت دچار فرورفتگی شده بوده است. به این ترتیب می توانید با استفاده از دستگاه مكش و ساكشن بدنه اتومبیل خود را صاف كاری كنید.

قیمت صافکاری با دستگاه مكش و ساكشن

قیمت صافکاری با دستگاه مكش و ساكشن

با توجه به اینکه این دستگاه ها گران قیمت می باشند هزینه های استفاده از آن هم به مراتب بالا تر می رود اما نسبت به سایر روش ها به صرفه تر است. این روش برای صافکاری خودرو های لوكس هم به كار می رود و می تواند قر شدگی های بیش از حد آنها را نیز ترمیم كند. اگر میخواهید قیمت صافکاری با دستگاه مكش و ساكشن را بدانید باید بگوییم كه تعیین قیمت به عهده صافكار می باشد و با نگاهی کارشناسانه به بدنه اتومبیل شما می تواند متوجه شود كه چه میزان هزینه می برد.

جمع بندی

استفاده از دستگاه ساكشن و مكش شما می توانید به راحتی بدنه اتومبیل خود را صاف كاری كنید. این روش ها دیگر نیاز به ریختو پاش های اضافی نیست و به راحتی می توانید این فرورفتگی ها را به حالت اولیه برگردانید. از آنجایی كه روش های مختلفی در صافکاری وجود دارد و همه ی آنها نیازمند صرف و هزینه زیاد می باشد استفاده از دستگاه مكش و ساکشن می تواند بسیار موثر باشد. به همین ترتیب بیشتر صافکاری ها امروزه از این دستگاه ها استفاده میكنند و بیشتر مشتریان هم با استفاده از این دستگاه ها موافق هستند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”ويژگي هاي صافكاري با ساكشن چيست؟” answer-0=”از ويژگي ها صافكاري با اين دستگاه مي توان به اين اشاره كرد كه سرعت در انجام كار بسيار بالايي دارد و شما مي توانيد با اسفاده از اين دستگاه در زمان صرفه جويي كنيد. ” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”صافكاري با ساكشن چيست؟” answer-1=”صافكاري با ساكشن استفاده از دستگاهي است كه با آن بدنه خودرو را به حالت اوله برميگردانند اين دستگاه با ايجاد خلا مي داند مكش ايجاد كند و بدون رنگ بدنه خودرو را به حالت اول باز گرداند. ” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”هزينه هاي استفاده از اين دستگاه به چه صورت است؟” answer-2=”هزينه هاي استفاده از اين دست گاه بسيار به صرفه تر از روش هاي ديگر مي باشد اما به اين معني نيست كه هزينه هاي آن كم مي باشد بلكه قيمت آن را صافكار تعيين مي كند.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸