صافکاری و نقاشی پژو

بدنه اتومبیل پژو از جنس فلزاتی با چند لایه است که پوشش رنگی دارد و زیبایی آن بخاطر یک دست بودن و صاف بودن آن است. اما این پوشش صاف و زیبا می تواند در اثر یک تصادف از بین برود. فقط تصادف نیست که می تواند تهدیدی برای زیبایی بدنه ی خودرو به حساب بیاید بلکه مشکلاتی مانند آفتاب سوختگی، پوسیدگی و زنگ زدگی یا رنگ ریزی نیز می تواند زیبایی خودروی پژو را از بین ببرد.

هنگامی که زیبایی یک خودروی پژو بر اثر این عوامل از بین می رود اولین کار این است که اتومبیل پژوی خود را برای رفع ایراداتی مانند قر شدگی، خراش و فرورفتگی، شکستگی و… به یک صافکار نشان دهید تا مشکلات آن را بررسی نماید. برای صافکاری و نقاشی پژو به صورت تخصصی و حرفه ای می توانید به مرکز تعمیراتی اتوداکار مراجعه کنید.

صافکاری و نقاشی پژو

هزینه صافکاری و نقاشی پژو

هزینه های صافکاری و نقاشی پژو، به مقدار خسارت وارد شده به اتومبیل شما بستگی دارد. همچنین مدل های مختلفی از صافکاری و نقاشی وجود دارد مانند: صافکاری به روش pdr، صافکاری مکشی پژو، شاسی کشی پژو، پولیش کاری بدنه ی پژو، صافکاری با رنگ پژو و … ) وجود دارد که هزینه هر کدام از آنها با دیگری متفاوت است.

یکی از موارد مهم دیگری که تاثیر به سزایی در هزینه میگذارد، برند و مدل خودروی شماست.

خودروهایی که نسبت به سایر ماشین ها گران تر هستند، مواد اولیه پرهزینه تری نیاز دارند، مثلا اتومبیل های فایبرگلاس و رنگ به کار رفته روی بدنه آن ها متفاوت است که موجب بالاتر رفتن هزینه و قیمت صافکاری و نقاشی می شود.

پژو به دلیل اینکه در ایران تولید می شوند و قطعات، رنگ و مواد اولیه ی آن در بازار زیاد می باشد در نتیجه نرخ ارزان تری نسبت به صافکاری خودرو های وارداتی دارند.

انواع خدمات صافکاری نقاشی پژو

  • صافکاری و نقاشی گلگیر پژو
  • تعویض و صافکاری کاپوت پژو
  • تعویض و صافکاری سپر پژو
  • صافکاری و نقاشی درب پژو
  • صافکاری و نقاشی سقف پژو
  • تعویض درب پژو
  • شاسی کشی پژو
  • صافکاری و تعمیر ستون پژو و…

صافکاری و نقاشی گلگیر پژو

اتومبیل هایی که بخش گلگیر آن ها به شکل محدب طراحی شده است بیشتر از دیگر اتومبیل ها نیاز به صافکاری گلگیر دارند. البته در اکثر خودروهایی که طراحی آن ها به این گونه نیست هم نیاز به صافکاری گلگیر نسبت به سایر قسمت هایی مثل صندوق، سقف، ستون و کاپوت بیش تر است. هزینه صافکاری نقاشی پژو در قسمت گلگیر به مدل و نوع خودرو بستگی دارد.

به عنوان مثال گلگیر پژو ۲۰۶ بسیار ارزان تر از گلگیر پژو ۲۰۷ می باشد و همچنین گلگیر پژو پارس و پرشیا گران تر از گلگیر پژو ۴۰۵ می باشد، در نتیجه هزینه ی صافکاری این قسمت از خودرو به میزان قیمت گلگیر مورد نظر بستگی دارد. هزینه صافکاری گلگیرهای عقب و جلوی پژو نیز با یکدیگر برابر نمی باشد و در مواردی، صافکاری و نقاشی گلگیر عقب پژو دو برابر گلگیر جلو هزینه هزینه می برد.

صافکاری درب جلو و یا عقب خودرو

یکی از مواردی که هنگام تصادف در معرض آسیب می باشد درب های خودرو می باشند که اگر آسیب جدی باشد نیاز به تعویض پیدا می کند که برای صافکاری و نقاشی درب پژو نیاز به یک صافکارو نقاش با تحربه ی بالا دارید زیرا ممکن است پس از تعویض درب خوب ریگلاژ نشود و هنگام بازو بسته شدن شما را کمی اذیت کند‌.

آسیب ممکن است جدی نباشد و نیازی به تعویض پیدا نکند مثل مواقعی که هنگام باز کردن درب خودرو، درب به جدول یا سنگی گیرد می کند و دچار آسیب دیدگی می شود که در اکثر مورد درب را می توان با صافکاری بدون رنگ در آورد و نهایتا با پولیش رنگ را برگرداند. به هرحال هرکدام از این خدمات هزینه های مختلفی خواهند داشت که بستگی به میزان شدت آسیب دارد.

حداقل تعرفه ای که برای صافکاری درب پژو تعیین شده است در حال حاضر مبلغ ۳۵۰ هزار تومان می‌باشد و بسته به میزان کار، با رنگ یا برون رنگ، برند خودرو و … این مبلغ افزایش می یابد. برای صافکاری خودرو و همچنین نقاشی پژو می توانید به مرکز تعمیرگاهی خودرو اتوداکار مراجعه نمایید و با قیمت و کیفیت مناسب درب پژوی خود را با تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه ی ما صافکاری کنید.

صافکاری و نقاشی پژو

صافکاری و نقاشی سپر جلو و عقب پژو

در بیشتر تصادفاتی اتفاق می افتد معمولا اولین قسمت هایی که آسیب می بینند نربوط به سپر خودرو می باشد که همانطور از اسمش پیداست، سپر خودرو برای محافظت از اتومبیل در برابر ضربه ها و تکان های ناشی از تصادف می باشد.

در صورت آسیب دیدن سپر پژو معمولا آن را تعویض می کنند چون قیمت چندان بالایی ندارد و به سادگی تعویض می شود. برای تعویض سپر های جلو و عقب و صافکاری و نقاشی پژو می توانید به مرکز تعمیراتی اتوداکار مراجعه کنید و با قیمت مناسب سپر پژوی خود را تعویض کنید و قسمت های آسیب دیده را ترمیم کنید.

مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار و خدمات آن

یکی از بهترین مراکز تعمیرگاهی اتومبیل، مرکز تعمیرات اتوداکارمی باشد که با مجهز بودن به انواع سیستم ها و تجهیزات پیشرفته و متخصصین حرفه ای و با تجربه  قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات خودروی شما می باشند.

در این مرکز تمامی خدمات تعمیر خودرو ارائه می شود و نیازی نیست برای تعمیر قسمت های مختلف خودروی خود از این تعمیرگاه به آن تعمیرگاه مراجعه کنید و در ترافیک بمانید. علاوه بر صافکاری نقاشی پژو، می توانید هر قسمتی که از خودروی شما دچار مشکل شده را در این مرکز عیب یابی و تعمیر کنید.

کافیست با مشاوران ما در مرکز اتوداکار تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را اعلام کنید تا علاوه بر راهنمایی های تخصصی، برای تعمیر خودروی خود وقت رزرو کنید. از جمله خدماتی که در این مرکز ارائه می شود به صورت زیر  می باشد:

  • صافکاری و نقاشی پژو به صورت کامل
  • صافکاری بدون رنگ pdr
  • تعمیر صفر تا صد متور خودرو
  • تعمیر صفر تا صد گیربکس
  • باطری سازی و رفع مشکلات برقی خودرو
  • جلوبندی سازی
  • تعویض روغن گیربکس و متور (سرویس های دوره ای)
  • و…

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

آیا برند و مدل خودرو پژو در هزینه صافکاری تاثیر می گذارد؟

هزینه ی صافکاری و نقاشی پژو چقدر است؟

هزینه های صافکاری و نقاشی پژو، به مقدار خسارت وارد شده به اتومبیل شما بستگی دارد.

صافکاری و نقاشی پژو با دستگاه بهتر است یا به صورت دستی؟

این مورد بستگی به نظر صافکار و کارشناسان دارد که با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودروی شما تصمیم بگیرد که صافکاری و نقاشی را با دستگاه انجام دهد یا به صورت دستی. در هردو صورت نیازی به نگرانی نیست چون در مرکز اتوداکار هر دوی این خدمات را با بالاترین کیفیت توسط افراد متخصص و دستگاه ها و تجهیزات میشرفته صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸