صافکاری و نقاشی اوتلندر

صافکاری و نقاشی اوتلندر

در این مقاله قصد داریم به صافکاری و نقاشی اوتلندر در تهران بپردازیم. اما پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم یک معرفی کوتاهی در رابطه با شرکت میتسوبیشی و خودرو اوتلندر انجام میدهیم.

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی شرکتی ژاپنی است که از سال ۱۸۷۰ فعالیت خود را شروع کرد. میتسوبیشی در صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی، صنایع نفت و گاز، کشتی سازی و غیره فعالیت دارد. این شرکت دارای معروفترین خودروها در سطح جهانی میباشد و مدل های معروف و مشهور این شرکت را میتوان خودروهای لنسر، اجرو وگالانت نام برد. همچنین مدل اوتلندر یکی از دستاوردهای صنعت خودروسازی این شرکت می باشد که از سال ۲۰۰۱ تولید شده است و یک خودروی کراس اوور می باشد.

اوتلندر از لحاظ ظاهری بسیار جذابیت بالایی دارد و در کشورمان ایران از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۱۸ طرفداران زیادی پیدا کرد. همانطور که میدانید برند میتسوبیشی یکی از معروفترین و مشهورترین خودروسازان جهان می باشد و به همین دلیل باعث شده است که اوتلندر محبوبیت ویژه ای در میان مشتریان ایرانی داشته باشد. در میان ایرانیان مشتریان پرطرفداری وجود دارند که اوتلندر به رقبای چینی و کره ای ترجیح می دهند.

یکی از مهمترین مواردی که می بایست در صافکاری و نقاشی اوتلندر رعایت نمود صافکاری بدون رنگ می باشد این به این معنی می باشد که بدون رنگ نمودن اسیب های بدنه و فرو رفتگی ها درحوادث موارد را رعایت نمود.

در این مقاله قصد داریم از معتبرترین تعمیرگاه تخصصی اتوداکار نام ببریم و برخی از خدمات رایج صاف کاری و نقاشی اوتلندر در این تعمیرگاه بپردازیم. درصورت رخ دادن آسیب های بدنه و حوادث قطعا مراجعه به تعمیرگاه تخصصی صافکاری و نقاشی اتوداکار یک نیاز اساسی خواهدبود.

صافکاری اوتلندر

صافکاری و نقاشی اوتلندر در تعمیرگاه اتوداکار

در شرایطی که احساس کردید اتومبیل شما دچار حادثه و سانحه ای شده است برای رفع و رجوع این مشکل میبایست به بهترین صافکاری و نقاشی اوتلندر در تهران مراجعه نمایید. در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار کلیه ی خدمات صافکاری و نقاشی اوتلندر با ضمانت کامل انجام میگردد.

بعضی از تعمیرگاه ها قادر به صاف کردن، تمیز و زیبا کردن بدنه ی اوتلندر نیستند و در بیشتر موارد مشاهده میشود که صافکاری دارای موج روی بدنه است و صافکاری و نقاشی بدون رنگ انجام نمیگردد. این یک چالش برای دیگر تعمیرگاه ها میباشد اما تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با حرفه ای ترین نیروهای ماهر در صافکاری و نقاشی اوتلندر به صورت دقیق و بدون رنگ بدنه خودرو را تعمیر می نمایند.

کیفیت پایین دیگر تعمیرگاه ها خدمات چشمگیر تعمیرگاه اتوداکار را نمایان میسازد. شما می توانید بدون هزینه های اضافی و با مناسبترین قیمت در تعمیرگاه تخصصی صافکاری نقاشی اوتلندر اتوداکار خدمات عالی ای را تجربه نمایید.

تعمیرگاه مجاز اوتلندر اتوداکار

تعمیرگاه فوق تخصصی اتوداکار با سالها تجربه با خدمات عالی در زمینه های ارائه و پشتیبانی و خدمات به مشتریان و هزینه های مناسب و تضمین بهترینه خدمات و استفاده از ماهرترین و حرفه ای ترین صافکاران و نقاشان تهران و با صرفه جویی در زمان و سرعت و کیفیت لازم بهترین تعمیرگاه مجاز اوتلندر در تهران باشد.

سوانح اتومبیل ها امروزه کاملا عادی میباشد و رفع ورجوع این مشکلات برعهده یک صافکار و نقاش ماهر میباشد. صافکاری و نقاشی این امکان را میسر مینماید که بدنه ی سانحه دیده ی اوتلندر را مانند روزهای اولیه نمود. اگر برای پیداکردن یک صافکار و نقاش با تجربه تلاش می نمایید ضرورتی وجود ندارد که کلیه تعمیرگاه های تهران را زیر پا بگذارید.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار این امکان را میسر کرده که حتی صافکاری نقاشی اوتلندر را در منزل خود شما و توسط افراد ماهر و باتجربه انجام دهد.

صافکاری اوتلندر

خدمات صافکاری و نقاشی اوتلندر اتوداکار

تعمیرات بدنه اوتلندر در سراسر تهران

ما تمام جنبه های تعمیر بدنه اوتلندر را ارائه می دهیم. از یک ضربه به سپر شما تا پروژه های مرمت. با داشتن 25 سال تجربه به طور خاص در صنعت تعمیر بدنه و آموزش تعمیرات بدنه اوتلندر. ما تیمی از متخصصان تعمیر بدنه خودرو هستیم که خدمات رنگ آمیزی با کیفیت و تعمیر تصادف را ارائه می دهیم. این که آیا اتومبیل شما آسیب دیده است یا به دنبال ترمیم کامل هستید، می توانید هر بار روی متخصصان ما حساب کنید تا خدمات کاملی را ارائه دهند.

ما همچنین می توانیم در صورت تمایل به جلوه دادن ظاهر خودرو، از یک رنگ تازه استفاده کنیم. کلیه تعمیرات بدنه و رنگ ما دارای ضمانت نامه مادام العمر می باشد. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد نقل قول رایگان خود بحث کنید.

از جمله خدمات تعمیرگاه صاف کاری نقاشی اوتلندر اتوداکار:

  • موج گیری بدنه ی اوتلندر
  • صافکاری بدنه اوتلندر
  • برطرف کردن فرورفتگی ها و پولیش بدنه ی اوتلندر
  • موج گیری و ترمیم خط و خش های بدنه ی اوتلندر
  • نقاشی و رنگ بدنه ی اوتلندر

چگونه می‌توانیم از خدمات صافکاری نقاشی اوتلندر در اتوداکار اطمینان داشته باشیم؟

اتوداکار در سطح تهران صافکاری و نقاشی  اوتلندر می باشد که کلیه خدمات صافکاری نقاشی با کیفیت بالا انجام می گردد. این مهم باعث می شود که مشتریان به صورت خیلی راحت با اتوداکار در ارتباط باشند و جهت سفارش خدمات صافکاری و نقاشی اوتلندر تماس بگیرند. این خدمات اتوداکار باعث می شود تا در زمان و هزینه مشتریان صرفه جویی شود.

صافکاری و نقاشی اوتلندر در غرب تهران، صافکاری و نقاشی اوتلندر در شرق تهران، صافکاری و نقاشی اوتلندر در شمال تهران، صافکاری و نقاشی اوتلندر در جنوب تهران و هر مکانی که محل سکونت شما است زیر نظر تعمیرکاران ماهر اتوداکار می باشد و دیگر احتیاجی به پیدا کردن صافکاری نقاشی اوتلندر در نزدیکی محلتان ندارید.

اگر خودروی اوتلندر شما دچار سانحه رانندگی شد یا در اثر تصادفات بدنه اتومبیل شما آسیب دید اصلا نگران نباشید کافی است با اتوداکار تماس بگیرید و روی متخصصان حرفه ای صافکاری نقاشی اوتلندر حساب باز کنید. متخصصان با بررسی بدنه شما در سریع ترین زمان ممکن آن را به شکل روز اول ترمیم می نمایند. متخصصان اتوداکار با سال ها تجربه و سابقه طولانی در این امر کار شما را به صورت ماهرانه انجام می دهند.

اگر تصمیم به صافکاری نقاشی اوتلندر خود را دارید، اگر می خواهید با صافکاران با تجربه در ارتباط باشید  و اگر نیاز به صافکاری اوتلندر در  شهر تهران دارید، همین حالا با اتوداکار تماس بیرید و جهت مراجعه حضوری سفارش خود را رزرو نمایید و کار خود را به ما بسپارید.

هزینه صافکاری نقاشی اوتلندر چقدر است؟

کلیه هزینه های صافکاری و نقاشی اوتلندر فرق دارد و هزینه هر جز با جز دیگر متفاوت است. به طور مثال هزینه صافکاری بدنه اوتلندر با شاسی کشی اوتلندر در محل متفاوت می باشد. اگر اوتلندر شما نیاز به صافکاری و ترمیم رنگ  در محل دارد، دستمزد متفاوتی دارد.

می توان با قاطعیت گفت کلیه هزینه‌های صافکاری نقاشی اوتلندر در اتوداکار کاملا مشخص بوده و با نازلترین و مناسب ترین قیمت نسبت به رقبا انجام خواهد شد. می توان ادعا کرد که بهترین تعمیرگاه مجاز صافکاری و نقاشی اوتلندر از لحاظ هزینه می باشیم.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”صافکاری و نقاشی اوتلندر در چه صورتی امکان پذیر است؟” answer-0=”اگر آسیب های ناشی از تصادف به بدنه ی خودروی شما شدید نیست بهتر است که صافکاری بدون رنگ یا PDR انجام دهید تا خودروی شما دچار کاهش قیمت نشود.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”صافکاری و نقاشی اوتلندر بهتر است یا تعویض قطعات آن؟” answer-1=”به طور کلی اگر صدمات وارد شده به خودروی اوتلندر شما شدید نیست بهتر است که با صافکاری مشکل را رفع کنید تا کمتر دچار افت قیمت خودرو بشوید و هزینه تعمیر ماشین برای شما کمتر باشد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”هزینه صافکاری و نقاشی اوتلندر چقدر است؟” answer-2=”هزینه صافکاری و نقاشی اوتلندر به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نه =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸