صافکاری و نقاشی بورگارد

صافکاری و نقاشی بورگارد

صافکاری بدون رنگ اتومبیل های بورگارد نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد و هر شخصی نمی تواند صافکاری و نقاشی بورگارد را انجام دهد که شما باید سعی کنید جهت صافکاری و نقاشی به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کرده تا اتومبیل شما دچار افت قیمت و افت کیفیت نشود.

پیشنهاد ما به شما تعمیرگاه تخصصی اتوداکار می‌باشد چرا که صافکار و نقاش ماهر و حرفه ای اتومبیل شما را همانند روز اول به شما تحویل می‌دهند یکی از هنرهای صافکار حرفه ای تعمیرگاه اتوداکار، صافکاری بدون رنگ است در ادامه این مقاله قصد داریم صافکاری و نقاشی بورگوارد (Borgward) را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین صافکار بورگارد

صافکاری و نقاشی بورگارد

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دستگاه‌های مدرن دنیا زمانی که اتومبیل شما در قسمت بدنه دچار آسیب و رنگبری شده باشد صافکار های حرفه ای و با تجربه به راحتی می‌توانند با بهره گیری از این تکنولوژی روز دنیا وضعیت بدنه اتومبیل را مانند وضعیت اولیه آن برگردانند.

PDR یکی از فرایند های بسیار جدید می‌باشد که امروزه در صافکاری و نقاشی اتومبیل بورگارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. توسط PDR تو رفتگی های بدنه اتومبیل که بر اثر تصادف ایجاد شده است را به راحتی می‌توان ترمیم و تعمیر کرد.

استفاده از روش PDR در صافکاری باعث صرفه جویی در هزینه و وقت می‌شود که این روش به عنوان صافکاری به شرط کارشناسی شناخته شده است.

صافکاری قسمت شاسی کشی اتومبیل ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند چون وظیفه حفاظت از بدنه اتومبیل و همچنین سرنشینان اتومبیل و اسکلت اتومبیل را برعهده دارد و در صورتی که اتومبیل شما نیاز به صافکاری و نقاشی دارد به تعمیرگاه‌های معتبر و مجاز مراجعه کنید.

هزینه صافکاری و نقاشی بورگوارد

هزینه صافکاری و نقاشی اتومبیل بورگوارد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم. یکی از عواملی که در هزینه صافکاری و نقاشی خودرو بورگارد موثر است نوع و مدل اتومبیل شما می‌باشد برای صافکاری نیاز به مواد اولیه خاص از جمله فایبرگلاس و … می‌باشد هم چنین با توجه به پیچیدگی هایی که اتومبیل شما دارد قیمت صافکاری اتومبیل ها متغیر می‌باشد.

نوع صافکاری نیز تاثیر بسیاری در هزینه صافکاری و نقاشی دارد. در صافکاری با توجه به اینکه از دستگاه استفاده شود یا صافکاری بی رنگ و یا صافکاری PDR و … انجام شود هزینه ها متغیر می‌باشد.

زمانی که تصادفی رخ می‌دهد همه تمایل دارند تا آسیب وارد شده به اتومبیل را به گونه‌ای توانسته صافکاری و نقاشی انجام دهند که خیلی به ظاهر اتومبیل آسیب نرساند. در نظر داشته باشید که در برخی موارد آسیب به بدنه اتومبیل در حدی بیشتر می‌باشد که رنگ بدنه تضعیف شده و در زمان صافکاری نیز به چشم خواهد خورد.

تفاوت بین صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ

اگر صافکار دقت و ظرافت بسیار بالایی به خرج دهد می‌تواند فرورفتگی هایی که در بدنه اتومبیل ایجاد شده است را با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز به صورت کاملاً هموار تعمیر کند و نیازی به رنگ نداشته باشد که این بهترین حالت برای تعمیر می‌باشد. اما در برخی موارد این کار امکان پذیر نبوده و توسط رنگ و پولیش قسمتی که از بدنه اتومبیل که دچار فرو رفتگی شده است تعمیر کرده و ناهمواری ها را از بین می‌برد.

توجه داشته باشید که اگر صافکاری با دقت و ظرافت بالایی انجام شود بدون شک نتیجه کار فوق‌العاده بوده و ظاهرا اتومبیل همانند روز اول خواهد بود. اگر می‌خواهید صافکاری نقاشی بورگوارد را بدون اینکه در ظاهر اتومبیل تشخیص داده شود انجام دهید به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران مراجعه کنید چون صافکار با دقت و ظرافت بالایی خدمات صافکاری را انجام داده به گونه ای که در پایان کار اصلاً فرقی با دیگر قسمت های بدنه اتومبیل نخواهد داشت.

تعمیرکار تخصصی بورگارد

چه خدماتی در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار ارائه می‌گردد؟

تعمیرگاه اتوداکار قدیمی ترین و با سابقه ترین تعمیرگاه های اتومبیل های وارداتی و گران قیمت می‌باشد که در این تعمیرگاه توسط تیم متخصص و ماهر تمامی خدمات تعمیر از جمله صافکاری و نقاشی اتومبیل های گران قیمت و تعمیرات موتور و تعمیر گیربکس و … را به صورت کاملا تخصصی و به صورت حرفه ای انجام می‌دهند.

کسانی که اتومبیل های بورگارد و یا هر اتومبیل وارداتی دیگری که دارند می‌توانند جهت صافکاری کاپوت و صافکاری بدون رنگ یا با رنگ و همچنین صافکاری و نقاشی بورگارد و … به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنند.

تمامی خدماتی که در اتوداکار قابل ارائه می‌باشد با گارانتی معتبر بوده یعنی شما پس از این که اتومبیل خود را دریافت کردید، اگر مشکلی وجود داشت می‌توانید از گارانتی خدمات اتوداکار بهره مند شده و مشکلات اتومبیل خود را بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید انجام دهید.

صافکاری و نقاشی ماشین های خارجی با کیفیت بالا

در صورتی که در تصادف آسیب جدی به اتومبیل وارد نشده باشد از صافکاری بی رنگ می‌توان استفاده کرد اما در صورتی که آسیب جدی به اتومبیل وارد شود و بدنه آن دچار رنگ پریدگی شده باشد باید توسط رنگ و پولیش آن را تعمیر کرد. توجه داشته باشید که تعمیر خودروهای خارجی بسیار مهم و حساس می‌باشد چرا که این اتومبیل ها معمولا از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین تعمیرات آن نیازمند تخصص و مهارت بالایی می‌باشد.

صافکاری و نقاشی بورگارد نیز همانند دیگر اتومبیل‌ها بسیار مهم می‌باشد که شما باید سعی کنید در صورتی که نیاز به صافکاری و نقاشی بورگارد داشتید به تعمیرگاه تخصصی  و معتبر جهت صافکاری و نقاشی مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که شما اگر سعی کنید به تعمیرگاه های معتبر که خدمات آن ها دارای گارانتی می‌باشد مراجعه کنید دیگر نگران هزینه های بیشتر نخواهید بود. چرا که در صورتی که اتومبیل شما به خوبی تعمیر نشده بود می‌توانید از خدمات تعمیرگاه معتبر استفاده کرده و دیگر نیازی به پرداخت پول نخواهید.

به عنوان مثال تعمیرگاه تخصصی اتوداکار یکی از معتبر ترین و تخصصی ترین تعمیرگاه ها در تهران می‌باشد که شما می‌توانید برای صافکاری و نقاشی بورگارد و یا هر اتومبیل دیگری به این مجموعه مراجعه کرده و به صورت تخصصی و حرفه ای صافکاری و نقاشی اتومبیل را انجام دهند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”صافکاری و نقاشی بورگارد بهتر است یا تعویض قطعات آن؟” answer-0=”به طور کلی اگر صدمات وارد شده به خودروی بورگارد شما شدید نیست بهتر است که با صافکاری مشکل را رفع کنید تا کمتر دچار افت قیمت خودرو بشوید و هزینه تعمیر ماشین برای شما کمتر باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”صافکاری بدون رنگ بورگارد در چه صورتی امکان پذیر است؟” answer-1=”اگر آسیب های ناشی از تصادف به بدنه ی خودروی شما شدید نیست بهتر است که صافکاری بدون رنگ یا PDR انجام دهید تا خودروی شما دچار کاهش قیمت نشود.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”هزینه صافکاری و نقاشی بورگارد چقدر است؟” answer-2=”هزینه صافکاری و نقاشی بورگارد به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یک =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸