صافکاری و نقاشی رنو

صافکاری و نقاشی رنو

این روز ها در شهر های شلوغ و پر ترافیک احتنال آسیب دیدن خودرو بسیار بالا می باشد و کاملا اجتناب ناپذیر می باشد. بدنه ی خودرو قسمتی مهم از اتومبیل می باشد که باعث زیبایی و هم چنین محافظت از خودرو می شود. اگر قسمتی از بدنه ی خودروی شما دچار آسیب شود تاثیر زیادی در پایین آمدن زیبایی و قیمت خودروی شما می شود. تنها راه رفع این مشکل صافکاری و نقاشی می باشد.

یکی از خودرو هایی که از قدیم تا کنون در ایران محبوبیت بالایی دارد اتومبیل رنو می باشد که صافکاری و نقاشی رنو نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. همچنین قطعات این خودرو در بازار ایران به سختی پیدا می شود. اگر شما یکی از خودرو های رنو را دارید و بر اثر تصادف بدنه ی آن دچار آسیب و ضربه شده است، می توانید با صافکاری و نقاشی مشکالات آن را رفع کنید.

طراحی های متفاوت و قوس ها و شکستگی هایی که در روی بدنه رنو وجود دارد باعث شده که این خودرو عملکرد بسیار خوبی داشته باشد اما این بدنه ی زیبا و حرفه ای ممکن است در اثر تصادف و برخورد با ماشین ها و یا جاهای مختلف دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر و ترمیم و صافکاری پیدا می کنید که در این صورت باید رنوی  خود را به دست صافکاران و نقاشان حرفه ای و با تجربه بسپارید.

برای این منظور می توانید به مرکز تعمیرگاهی اتوداکار مراجعه کنید تا علاوه بر صافکاری و نقاشی پژو با بهترین تجهیزات‌، دیگر خدمات تعمیراتی را نیز به شما عرضه کنیم.

صافکاری و نقاشی رنو

انواع صافکاری و نقاشی رنو

برای صافکاری نقاشی رنو از روش های گوناگونی استفاده می شود. از آنجایی که این خودرو نیاز به متخصصان و صافکاران حرفه ای دارد، بهتر است که تشخیص این که کدام روش برای خودروی رنوی شما مناسب است را بر عهده ی کارشناسان بگذارید.

کارشناسان و صافکاران ما در اتوداکار تمامی روش های صافکاری خودرو را ساپورت می کنند و انجام می دهند. شما می توانید این کار را بر عهده ی ما بگذارید تا به نحو احسن و با قیمت مناسب بهترین گزینه و روش را برای خودروی شما انجام بدهیم. در ادامه ی این مقاله انواع روش های صافکاری را شرح خواهیم داد:

  • صافکاری و نقاشی رنو (بدون رنگ و با رنگ)

هنگامی که اتومبیل رنوی شما دچار سانحه ی جدی می شود و ضربه های شدیدی به آن وارد می شود مسلما آسیب های جدی تری به بدنه آن وارد می شود و در چنین مواقعی صافکاری و نقاشی رنو باید صورت بگیرد، یعنی اول خودرو باید صافکاری شود و سپس اقدام به نقاشی خودرو کنید.

در تصادفات شدید معمولا قطعاتی مثل درب، گلگیر، سپر و… باید تعویض شوند و بعد از تعویض باید این قطعات را رنگ نمایید. اما اگر تصادف شدید نباشد و جزیی باشد و به تعویض قطعات نیازی نباشد و صرفا فقط چند تو رفتگی باشد دیگر نیازی نیست خودرو را رنگ کنید و از قیمت و ارزش خودروی خود بکاهید. در این مواقع بهتر است صافکاری رنو به صورت بدون رنگ و صافکاری pdr انجام دهید که هزینه ی پایین تری نیز دارد.

  • صافکاری رنو توسط مکش یا وکیوم

در صورتی که خودروی رنوی شما تصادف جزیی داشته است و آسیب های وارد شده چندان جدی نباشد و صرفا فقط چند فرو رفتگی باشد می توان آن را با صافکاری مکشی رفع کرد و نیازی به رنگ کردن خودرو هم ندارد.

این مدل از صافکاری نقاشی رنو جزو صافکاری های بی رنگ به حساب می آید، معمولا صافکار قسمت های فرو رفته را توسط یک دستگاه مکنده به نام وکیوم بیرون می کشد و به حالت اولیه باز می گرداند.

این روش در عین سادگی نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد وگرنه قسمت های آسیب دیده به خوبی ترمیم نمی شوند. در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار برای صافکاری با مکش از دستگاه ها و تجهیزات بسیار پیشرفته استفاده می شود.

  • صافکاری و نقاشی رنو با دستگاه لیزری

از آنجایی که تکنولوژی های لیزری بسیار پیشرفت کرده اند و در بسیاری از حوزه ها ورود داشته اند، در صافکاری و نقاشی نیز دستگاه های لیزری مختلفی تولید شده که هم کیفیت کار را بالا تر می برند و هم کار صافکاران را بسیار راحت تر کرده است. این نوع از صافکاری دقت بالا و تخصص زیادی لازم دارد و متاسفانه در ایران هنوز رواج پیدا نکرده و صافکاری های خیلی کمی از این دستگاه ها دارند.

در مرکز تعمیرگاهی اتوداکار صافکاری و نقاشی رنو با لیزر توسط دستگاه های بسیار پیشرفته صورت می گیرد و بهترین کیفیت و قیمت را به شما ارائه  می دهیم و به بهترین نحو مشکلات و آسیب های وارد شده به بدنه ی خودروی شما را رفع خواهیم کرد.

صافکاری و نقاشی رنو

دیگر روش های صافکاری و نقاشی رنو

  • صافکاری رنو با چسب حرارتی
  • صافکاری رنو با دستگاه مغناطیسی یا آهن ربا
  • صافکاری رنو با میله
  • کشیدن بدنه ی رنو
  • شاسی کشی رنو
  • بتونه کاری کردن بدنه ی رنو
  • صافکاری رنو با روش چکش زدن
  • و…

هزینه ی افکاری و نقاشی رنو

صافکاری و نقاشی رنو به موارد گوناگونی بستگی دارد. به عنوان مثال میزان آسیب دیدگی بدنه ی خودرو و اینکه آیا قطعات نیاز به تعویض دارند و یا می توان آن ها را تعمیر کرد یا اینکه باید حتما آن ها را تعویض کرد. همچنین نوع و مدل اتومبیل و ناحیه های ضربه دیده و موارد دیگری که باید توسط صافکار بررسی شود بر روی هزینه ی صافکاری آن بسیار تاثیر گذار است.

برای تعیین هزینه صافکاری رنو بهتر است که ابتدا اتومبیل خود را به مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار بیاورید تا توسط کارشناسان و متخصصین ما بررسی شود سپس به شما هزینه ها را اعلام کنند.

لازم به ذکر است که در این مرکز تمامی هزینه ها با بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه خواهند شد و همچنین در این مرکز به جزء خدمات صافکاری تمامی خدمات تعمیراتی ماشین شامل تعمیر گیربکس بنز، تعمیر صفر تا صد متور مرسدس بنز، باطری سازی، جلوبندی سازی، تعویض روغن و سرویس های دوره ای و… انجام می شود. با مشاورین ما در این مرکز تماس بگیرید و به صورت رایگان با آنان مشورت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

هزینه ی صافکاری و نقاشی رنو چقدر است؟

هزینه ی صافکاری و نقاشی خودروی رنو به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.

بهترین روش برای صافکاری و نقاشی رنو کدام است؟

صافکاری و نقاشی رنو روش ها و مدل های گوناگونی دارد که با توجه به وضعیت و شدت آسیب های وارد شده، کارشناس باید تصمیم بگیرد که کدام روش برای شما گزینه ی مناسبی است.

صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟

تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری بدون رنگ یا PDR خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸