صافکاری و نقاشی مینی کوپر

صافکاری و نقاشی مینی کوپر

مینی کوپر متعلق به شرکت خودروسازی می‌باشد که از سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را شروع و خودروهایی را طراحی و روانه بازار کرد همان طور که از نام این اتومبیل پیداست به صورت مینی بوده و ابعاد کوچکی دارد. به همین خاطر زمانی که اسیبی برای این نوع اتومبیل ها ایجاد می‌شود تعمیر آن تا حدودی مشکل است.

صافکاری و نقاشی بدون رنگ مینی کوپر کاملاً بدون رنگ توسط تعمیر کاران زبده و ماهر در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار ارائه خواهد شد. صافکاری بدون رنگ از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است به گونه ای که اگر فردی در تصادف اسیبی به اتومبیل آن وارد شود سعی می‌کند به دنبال تعمیرگاه معتبری باشد تا بتواند صافکاری بدون رنگ انجام داده تا اتومبیل آن بیش از حد دچار افت کیفیت و افت قیمت نشود.

همواره سعی کنید صافکاری نقاشی مینی کوپر را به افراد با تجربه ماهر بسپارید. صافکاری و نقاشی اتومبیل ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند چرا که بر ظاهر اتومبیل تاثیر گذاشته و همچنین اگر شخصی بخواهد اتومبیل خود را به فروش برساند باید افت قیمت را تقبل کند.

اما اگر این اتومبیل ها را جهت صافکاری و نقاشی به افراد ماهر و باتجربه بدهید افت قیمت اتومبیل خیلی کمتر و یا شاید اصلاً افت قیمتی نداشته باشد.

بهترین صافکار مینی کوپر

صافکاری و نقاشی

صافکاری و نقاشی یعنی بازسازی ظاهرا اتومبیل در مواقعی که تصادف رخ می‌دهد. صافکاری نقاشی مینی کوپر کار هر شخصی نمی‌باشد چرا که این اتومبیل یکی از خودروهای وارداتی می‌باشد که قیمت بسیار بالایی نیز دارد و کوچک ترین اشتباهی امکان دارد تا خسارت میلیونی به بار آورد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً جهت صافکاری و نقاشی مینی کوپر به تعمیرگاه های معتبر ازجمله تعمیرگاه تخصصی اتوداکار در تهران مراجعه کنید یکی از برترین و بهترین تعمیرگاه های اتومبیل خارجی بوده و با تسلط کامل بر تمامی اتومبیل های وارداتی به صورت کاملا حرفه ای خدمات را ارائه داده و در پایان کار نیز شما کیفیت و فوق‌العاده بودن کار را مشاهده خواهید کرد.

تعمیرکار صافکاری و نقاشی مینی کوپر

شخصی که قصد دارد تا خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل مینی کوپر را انجام دهد باید از توانایی و مهارت بالایی برخوردار باشد تعمیر کار صافکاری و نقاشی مینی کوپر بدون استثنا دارای سابقه طلانی‌مدت و تجربه بیشتری باید باشد تا به راحتی بتواند و اتومبیل مینی کوپر تسلط داشته و تعمیرات را انجام دهد.

همانطور که ذکر شد صافکاری و نقاشی اتومبیل های خارجی از جمله مینی‌کوپر نیازمند تخصص و مهارت بالایی می باشد و همچنین تجهیزات به روز و مدرن مورد نیاز است. توجه داشته باشید که اگر تعمیرکار مهارت لازم را جهت صافکاری و نقاشی مینی‌کوپر داشته باشد اما از تکنولوژی و تجهیزات به روز استفاده نکند بدون شک نمی تواند کار با کیفیتی را انجام دهد.

چرا که مهارت و تجهیزات روز باید هر دو در کنار یکدیگر به کار بروند تا نتیجه کار به صورت حرفه ای و با کیفیت باشد. بنابراین همواره سعی کنید تعمیرگاه های معتبر را شناسایی کرده و جهت خدمات صافکاری و نقاشی ماشین مینی کوپر مراجعه کنید.

تعمیرکار صافکاری و نقاشی مینی کوپر

انواع صافکاری اتومبیل مینی کوپر

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تعمیرگاه ها نیز از این پیشرفت تکنولوژی بهره مند شده و از دستگاه‌های به روز و مدرن جهت تعمیرات اتومبیل ها استفاده می کنند. در زمینه صافکاری و نقاشی نیز دستگاه های مدرن و به روزی هستند که باعث می‌شود تا نتیجه کار به خوبی انجام شده و آسیبی به اتومبیل وارد نشود.

یعنی در هر مرحله صافکاری و نقاشی مینی کوپر از دستگاه خاصی استفاده کرده تا مشکل اتومبیل به راحتی انجام شود اما به طور کلی صافکاری و نقاشی اتومبیل ها به دو صورت انجام خواهد شد صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ که در ادامه برای شما ذکر می کنیم.

صافکاری بی رنگ اتومبیل مینی کوپر

صافکاری بی رنگ توسط دستگاه pdr انجام می‌شود که تمامی افرادی که جهت صافکاری و نقاشی به تعمیرگاه مراجعه می کنند هم مایل دارند تا صافکاری و نقاشی اتومبیل آنها به صورت بی رنگ انجام شود.

چون صافکاری بی رنگ باعث افت کیفیت و افت قیمت نخواهد شد و همچنین قسمتی از بدن که آسیب دیده بود پس از طرف کاری قسمت دیگر بدنه قابل تشخیص نبوده و فرقی ندارد. مهم ترین ویژگی صافکاری و نقاشی بی رنگ مینی کوپر این است که ظاهر اتومبیل تغییر نکرده و مانند روز اول خواهد بود.

صافکاری با رنگ مینی کوپر

یکی دیگر از انواع صافکاری که زمانی که در اثر تصادف و یا هر اتفاق دیگری آسیب به اتومبیل وارد می شود، برای برطرف کردن این آسیب استفاده می‌شود صافکاری با رنگ می باشد. در صورتی که آسیب بسیار جدی به اتومبیل وارد شود، تنها با صافکاری اتومبیل برطرف نمی شود و از رنگ استفاده می کنند.

یعنی پس از اینکه توسط صافکاری تمامی فرورفتگی و ناهمواری های موجود بر روی بدنه اتومبیل را صاف کرده اتومبیل را به دست نقاش سپرده تا با رنگ و در نهایت اتومبیل را مانند روز اول کند. در صافکاری با رنگ معمولا از بتونه استفاده کرده که باید این بتونه یک لایه بسیار نازک باشد و اگر لایه نازک نباشد در اثر برخورد نور آفتاب به آن دچار ترک شده و ظاهر زشتی را برای اتومبیل خواهد داشت.

پس از بتونه سمباده استفاده کرده و محل مورد نظر را سمباده خواهد کشید. پس از آن بر روی محلی از بدنه اتومبیل که آسیب دیده است رنگ قرار می دهند زمانی که رنگ قرار می دهند باید چند روز آن را دست نزده تا به صورت کامل خشک شود.

توجه داشته باشید که نقاش می‌تواند پس از چند روز که رنگ به صورت کامل خشک شده است آن را توسط دستگاه‌های مدرن و به روز با دیگر قسمت های اتومبیل هموار و صاف کند.

توجه داشته باشید که صافکاری و نقاشی مینی کوپر در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام خواهد شد به گونه ای که مرز بین قسمت بدنی که رنگ شده است با دیگر قسمت ها مشخص نخواهد شد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”هزینه ی صافکاری و نقاشی مینی کوپر چقدر است؟” answer-0=”هزینه ی صافکاری و نقاشی مینی کوپر به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟” answer-1=”تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری و نقاشی مینی کوپر خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی مینی کوپر چگونه می باشد؟” answer-2=”ثبت سفارش صافکاری و نقاشی مینی کوپر در اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸