صافکاری و نقاشی ولوو

صافکاری و نقاشی ولوو

صافکاری و نقاشی ولوو به صورت کاملاً تخصصی و با کیفیت عالی در تعمیرگاه معتبر و تخصصی اتوداکار توسط تعمیرکاران و صافکاران ماهر و مجرب ارائه می‌گردد.
یکی از مهم ترین هنرهای صافکاری نقاشی ولوو توسط تیم تخصصی اتوداکار، صافکاری بی رنگ اتومبیل های وارداتی و لوکس می‌باشد. که صافکاری بی رنگ اتومبیل؛ از افت شدید قیمت خودرو جلوگیری خواهد کرد که در ادامه این مقاله قصد داریم صافکاری و نقاشی ولوو را مورد بررسی قرار دهیم.

صافکاری نقاشی تخصصی ولوو

نحوه انجام صافکاری و نقاشی بی رنگ

همانطور که ذکر شد در صورتی که صافکاری اتومبیل های وارداتی به صورت صافکاری بی رنگ انجام شود از افت شدید قیمت اتومبیل ها پیشگیری خواهد شد. اما در نظر داشته باشید که هر تعمیرکاری توانایی و مهارت صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی را به صورت بی رنگ ندارد.

اتومبیل های وارداتی از جمله اتومبیل ولوو دارای فرم بدنه ایرودینامیکی خاصی می‌باشند، در صورتی که این اتومبیل ها در اثر تصادف آسیب ببیند، صافکاری و نقاشی آن بسیار مهم و دارای اهمیت بالایی می‌باشد و باید تنها توسط افرادی که دانش و تخصص لازم دارند انجام شود.

‏PDR میله هایی دارای فرم خاص و سر نازک هستند که معمولاً جنس این میله ها از فولاد می‌باشد که استفاده از این میله ها در صافکاری اتومبیل ها، باید به صورت کاملا اصولی و استاندارد باشد کار صافکاری خودرو ها با میله های PDR نیاز به مهارت و تخصص بالا دارد چرا که اگر به صورت کاملا اصولی از این میله ها در صافکاری استفاده نشود علاوه بر اینکه صافکاری بدون رنگ انجام نخواهد شد بلکه باعث آسیب جدی به فرم و پیکره بندی اتومبیل خواهد شد.

زمانی که اتومبیل تازه رنگ و یا پولیش کاری شده باشد نمی‌توانید از میله های PDR جهت صافکاری استفاده کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید در زمانی که بدنه اتومبیل به صورت کاملاً سرد باشد از میله های pdr برای صافکاری بی رنگ استفاده کنید. البته در برخی مواقع فرورفتگی ها بیشتر و عمیق تر بوده که شما باید در اینجا از ضربات مکرر و پی در پی توسط چکش نیز استفاده کنید.

خدمات اتوداکار صافکاری و نقاشی بی رنگ ولوو

کارشناسان اتوداکار همواره در تلاش هستند تا از روش های نوین برای صافکاری بی رنگ اتومبیل های وارداتی، گران قیمت شما مراجعین عزیز استفاده کند. در برخی مواقع استفاده از دستگاه مکش و همچنین روش تغییر دما در زمان صافکاری به همراه میله های PDR بسیار موثر بوده و باعث می‌شود تا صافکاری با کیفیت بالا و به صورت حرفه ای انجام شود.

یکی از مزیت های اصلی میله های PDR این است که ابزار مورد استفاده در صافکاری با رنگ بدنه اتومبیل به صورت مستقیم برخورد ندارند و در اثر استفاده از ابزار مختلف در صافکاری اسیبی به رنگ بدنه خودرو وارد نمی‌شود.

صافکاری و نقاشی ولوو در تعمیرگاه تخصصی اتو داکار با روش PDR انجام خواهد شد و دیگر نیازی نیست شما نگران و افت شدید قیمت اتومبیل خود شوید.

توجه داشته باشید زمانی که از پی دی آر برای صافکاری بی رنگ استفاده می کنید بعد از اتمام کار اتومبیل را در زیر نور سفید قرار دهید تا در صورتی که فرورفتگی های جزئی مشاهده شود بتوانید نسبت به برطرف کردن ان ها اقدام نمایید.

تعمیرگاه تخصصی صافکاری ولوو

هزینه صافکاری و نقاشی ولوو

عوامل بسیاری وجود دارند که در تعیین هزینه صافکاری و نقاشی ولوو تاثیر گذار است، یکی از این عوامل نوع صافکاری می‌باشد، چرا که صافکاری حرفه ای و مدرن روش های مختلفی دارند از جمله: صافکاری بدون رنگ فوری همچنین صافکاری خودرو با دستگاه و یا صافکاری pdr و … که نوع صافکاری ها در تعیین هزینه صافکاری موثر می‌باشد..

همچنین برند و مدل اتومبیل نیز در تعیین هزینه ها بسیار تاثیر گذار می‌باشد. برای صافکاری نقاشی ولوو و دیگر برند خودرو های وارداتی معمولاً از مواد اولیه خاصی از جمله فایبرگلاس و … استفاده می‌کنند که نوع مواد نیز در تعیین هزینه صافکاری و نقاشی تاثیرگذار خواهد بود.

تعمیرگاه صافکاری و نقاشی ولوو

یکی از برترین و معتبرترین تعمیرگاه خودور های خارجی در تهران، تعمیرگاه اتو داکار می‌باشد که با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان و تجربه بالا، صافکاری و نقاشی ولوو و دیگر برند های خودرو وارداتی را به صورت کاملاً تخصصی و با کیفیت عالی ارائه خواهد داد.

مجموعه اتو داکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استفاده از تعمیر کاران و صافکار با تجربه و حرفه ای همواره سعی کرده است تا خدمات صافکاری و تعمیرات اتومبیل را به صورت کاملا تخصصی به مشتریان ارائه دهد.

بهترین مرکز صافکاری و نقاشی ولوو کدام است؟

شما می‌توانید با بررسی و پرس و جو از افرادی که اتومبیل های ولوو دارند بهترین مرکز صافکاری و نقاشی ولوو را در تهران پیدا کنید. همچنین می‌توانید به وب سایت گوگل مراجعه کرده و بر اساس نظرات افرادی که از خدمات تعمیرگاه ها استفاده کرده اندبه راحتی معتبرترین و بهترین مرکز صافکاری و نقاشی را برای خودرو های ولوو و … پیدا کنید.

به طور کلی می‌توان گفت تعمیرگاه تخصصی اتوداکار یکی از بهترین مرکز صافکاری و نقاشی ولوو و دیگر برند خودروهای خارجی و گران قیمت می‌باشد که شما می‌توانید بدون نگرانی و دغدغه ای، صافکاری نقاشی اتومبیل ولوو را به تعمیرگاه تخصصی اتو داکار بسپارید.

خدمات تعمیرگاه اتو داکار

یکی از قدیمی ترین تعمیرگاه های تهران که در زمینه تعمیرات تخصصی اتومبیل های خارجی و گران قیمت فعالیت دارد تعمیرگاه معتبر و مجاز اتوداکار می‌باشد که در ادامه برخی از خدمات تعمیرات و ترمیم اتومبیل های وارداتی توسط تیم تخصصی اتوداکار را برای شما ذکر می‌کنیم:

  • صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی
  • ترمیم رنگ بدنه اتومبیل ها
  • تعمیرات تخصصی موتور اتومبیل
  • تعمیرات گیربکس
  • پولیش کاری
  • تعویض روغن
  • صفرشویی
  • سرویس دوره ای
  • تعویض قطعات اورجینال و اصلی
  • تعمیر سپر و گلگیر
  • و…

 

تمامی این خدمات به صورت کاملاً حرفه ای و با گارانتی توسط تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران ارائه می گردد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه صافکاری و نقاشی ولوو چفدر است؟” img_alt=”” css_class=””] عوامل بسیاری وجود دارند که در تعیین هزینه صافکاری و نقاشی ولوو تاثیر گذار است، یکی از این عوامل نوع صافکاری می‌باشد، چرا که صافکاری حرفه ای و مدرن روش های مختلفی دارند از جمله: صافکاری بدون رنگ فوری همچنین صافکاری خودرو با دستگاه و یا صافکاری pdr و … که نوع صافکاری ها در تعیین هزینه صافکاری موثر می‌باشد.. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری بدون رنگ انجام دهیم یا صافکاری و نقاشی؟” img_alt=”” css_class=””] صافکاری و نقاشی ولوو ممکن است خودروی شما را دچار افت قیمت کند و تا جایی که ممکن است باید خودروی خود را بدون رنگ صافکاری کنید. اما در صورت نیاز برای نقاشی خودرو نیاز به نگرانی نیست چون اتوداکار بهترین ابزار و با کیفیت ترین رنگ را برای نقاشی بنز شما به کار می گیرد و این سبب می شود که خودروی شما کمتر دچار افت قیمت شود. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”آیا اتوداکار صافکاری و نقاشی در محل انجام می دهد؟” img_alt=”” css_class=””] یکی از سوالات متداول کاربران اتوداکار شرایط دریافت خدمات در محل می باشد که این موضوع به نوع و شدت آسیب های وارد شده بستگی دارد و باید کارشناسان ما آن را بررسی کنند و نیاز است که با ما تماس بگیرید. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 7 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸