صافکاری و نقاشی کیا

صافکاری و نقاشی کیا

کیا یکی از خودروهای وارداتی می‌باشد که توسط شرکت کیا که متعلق به کشور کره می‌باشد طراحی و روانه بازار شد و با توجه به کیفیت بالا و آپشن های فراوانی که دارد توانست به سرعت در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

یکی از دغدغه های افرادی که اتومبیل کیا دارند پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی در صورتی که تصادف و آسیبی به اتومبیل وارد شود برای صافکاری و نقاشی کیا مراجعه کنند چون اتومبیل های کیا از پیچیدگی زیادی برخوردار بوده و صافکاری و نقاشی اتومبیل ها نیز باید تنها توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود.

در صورتی که صافکاری نقاشی به صورت تخصصی انجام نشود و در ظاهر اتومبیل کیا تاثیر منفی داشته باشد باعث افت کیفیت خودرو خواهد شد و زمانی که جهت فروش اتومبیل کیا مراجعه کنید بدون شک افت قیمت خواهید داشت.

تعمیرگاه تخصصی کیا

صافکاری کیا در محل

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های مدرن اتومبیل ها یکی از این قضیه مستثنی نبوده و روز به روز پیشرفت خواهند کرد که باید صافکار و نقاش اتومبیل همانند پیشرفت خودروسازی باید اطلاعات خود را به روز کرده و دانش فنی خود را بالا ببرند، تا بتوانند صافکاری و نقاشی را به خوبی و به صورت حرفه ای انجام دهند.

در نظر داشته باشید که یکی از اتومبیل هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است خودروهای خارجی و گران قیمت کیا هستند که صافکار و نقاش باید انرژی جسمی و ذهنی بالایی را داشته باشد که بتواند به خوبی از پس از صافکاری و نقاشی خودرو کیا براید.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با توجه به سابقه طولانی مدتی که دارد و همچنین با به کارگیری تکنسین ماهر و با تجربه صافکاری و نقاشی کیا را به صورت تخصصی انجام داده و در صورتی که شما نیاز به صافکار در محل خود داشته باشید، می‌توانید با تیم حرفه ای ما تماس گرفته و از خدمات این تیم بهره مند شوید.

صافکاری نقاشی اتومبیل کیا

صافکاری نقاشی انواع خودروهای کیا

صافکاری و نقاشی کیا سراتو

کیا سراتو یکی از اتومبیل های تولیدی کشور کره می‌باشد که از سال ۲۰۰۳ تولید شده و خط تولید آن نیز تا به الان فعال می‌باشد. نسل دوم کیا سراتو در ایران توسط شرکت سایپا مونتاژ می‌شود که در بین مردم ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. با توجه به قیمت بسیار بالای اتومبیل صافکاری نقاشی KIA از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که هر شخصی نمی‌تواند صافکاری نقاشی کیا سراتو را به خوبی و به صورت حرفه ای در آورد.

اما ابتدا کار با توجه به تکنولوژی و تجهیزات مدرنی که در مجموعه خود دارد به صورت حرفه ای خدمات صافکاری و نقاشی را انجام داده به گونه‌ای که اصلاً فرقی با روز اول ندارد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر اتومبیل خود را به تیم اتوداکار سپرده تا برای شما خدمات صافکاری و نقاشی و تعمیرات موتور و … را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام دهند.

تعمیرکار کیا

صافکاری و نقاشی کیا اسپورتیج

اتومبیل کیا اسپورتیج از سال ۲۰۱۱ در کشور ایران به فروش رسید با توجه به ظاهر بسیار زیبا و فوق العاده ای که داشت بیشترین فروش را از بین اتومبیل های کیا در ایران و جهان داشت. پس از ورود اتومبیل های کیا به ایران افراد زیادی جهت تعمیرات و لوازم یدکی اتومبیل کیا وارد کار شده و جهت آموزش های لازم اقدام کردند.

یکی از تعمیرگاه های متخصص و باتجربه برای صافکاری و نقاشی کیا اسپورتیج بدون شک تعمیرگاه تخصصی اتوداکار می‌باشد که از ابتدا با بهره گیری از تعمیرکاران و آموزش‌دیده و واحد خدمات ارزنده‌ای را به کیا سواران ارائه کرد.

صافکاری و نقاشی کیا اپتیما

یکی دیگر از محصولات کیا که بسیار از ظاهر زیبایی برخوردار است اپتیما می‌باشد که به صورت چهار در تولید شد و از ساله ۲۰۱۱ به کشور ایران وارد شد. یکی دیگر از خدمات تعمیرگاه تخصصی اتودا کار صافکاری نقاشی کیا اپتیما می‌باشد که به صورت کاملا تخصصی و تضمینی انجام خواهد شد.

شما دیگر نگران صافکاری و نقاشی اتومبیل کیا نباشید چرا که توسط دستگاه های به روز و مدرن توسط تیم توپ ها به گونه ای انجام خواهد شد که فرقی با روز اول نداشته باشد.

صافکاری و نقاشی کیا سورنتو

آخرین نسل اتومبیل کیا بدون شک کیا سورنتو می‌باشد که صافکاری و نقاشی کیا سورنتو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و معدود تعمیرکارانی هستند که می‌توانند به صورت بی رنگ و به صورت حرفه ای انجام دهند.

مراحل صافکاری و رنگ خودرو در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

  • دمونتاژ
  • شاسی کشی
  • صافکاری بی رنگ
  • آماده سازی قبل رنگ
  • نقاشی
  • اتاق رنگ
  • مونتاژ و پولیش

پس از این که اتومبیل به تعمیرگاه وارد شد با استفاده از دستگاه های پیشرفته قطعاتی که آسیب دیده اند را جدا می‌کنند و پس از آن سخت ترین مرحله در صافکاری یعنی شاسی کشی انجام می‌شود. توجه داشته باشید که اگر شاسی کشی به صورت درست و اصولی انجام نشود باعث می‌شود، آسیب جدی به اتومبیل شما وارد شده و معایبی که بر اثر شاسی کشی غیر اصولی که خودرو وارد شود غیر قابل جبران است.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار شاسی کشی توسط دستگاه ها و پمپ های باد انجام می‌شود تا آسیبی به اتومبیل وارد نشود و پس از آن اتومبیل را توسط دستگاه‌های تخصصی صافکاری شده و در صورت نیاز به رنگ داشته باشد برای رنگ آماده می‌شود. قبل از اینکه رنگ را شروع کنند و محل مورد نظر را به صورت کاملاً تمیز و بدون لکه آماده می‌کنند.

در ابتدا از آستر استفاده کرده و بر روی محل مورد نظر را سر می‌باشند و پس از آن از سمباده استفاده کرده و آستر را سمباده کاری می‌کند و پس از آن از پاشش رنگ و کیلر استفاده می‌کنند. پس از این مراحل از اتاق رنگ و مونتاژ و پولیش استفاده کرده تا صافکاری و نقاشی کیا به پایان برسد.

تعمیر گاه تخصصی اتوداکار آماده ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات اتومبیل های خارجی و وارداتی می‌باشد که این خدمات به صورت تخصصی و توسط تعمیرکاران و با تجربه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ارائه خواهد شد و تمامی خدمات با گارانتی می‌باشد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”آیا اتوداکار صافکاری کیا در محل را انجام میدهد؟” img_alt=”” css_class=””] تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با توجه به سابقه طولانی مدتی که دارد و همچنین با به کارگیری تکنسین ماهر و با تجربه صافکاری و نقاشی کیا را به صورت تخصصی انجام داده و در صورتی که شما نیاز به صافکار در محل خود داشته باشید، می‌توانید با تیم حرفه ای ما تماس گرفته و از خدمات این تیم بهره مند شوید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه صافکاری و نقاشی کیا چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] وامل بسیاری بر صافکاری و نقاشی کیا تاثیرگذار می‌باشند که به این خاطر نمی‌توان هزینه و اجرت ثابتی را جهت صافکاری و نقاشی پورشه ذکر کرد. از مواد با کیفیت و درجه یک مانند گالوانیزه و … در صافکاری و نقاشی اتومبیل ها استفاده می‌کنند تا نتیجه کار به صورت فوق العاده و حرفه ای باشد که قیمت این مواد نیز مانند قیمت لوازم یدکی اتومبیل ها روز به روز در حال افزایش می‌باشد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”در چه صورتی می توانیم از صافکاری بدون رنگ استفاده کنیم؟” img_alt=”” css_class=””] در صورتی که در اثر تصادف اتومبیل کیا آسیب جزئی دیده باشد معمولاً صافکار با بررسی دقیق می‌تواند با دقت بالا و ظرافت بالا از صافکاری بی رنگ برای ترمیم و تعمیر آن استفاده کند. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸