صافکاری و نقاشی RX

 صافکاری و نقاشی RX

اتومبیل های لکسوس RX یکی از محصولات بی نظیر شرکت تویوتا می‌باشد که نسل اول و نسل دوم لکسوس RX در ایران نتوانست به خوبی مورد استقبال قرار گیرد؛ و کمتر کسی از این اتومبیل ها استفاده می‌کرد اما زمانی که نسل سوم لکسوس آر ایکس مدل ۲۰۰۹ تولید و به ایران وارد شد توانست از محبوب ترین اتومبیل ها در بین ایرانیان باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم صافکاری و نقاشی اتومبیل RX را مورد بررسی قرار دهیم.

صافکاری بدون رنگ لکسوس RX از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار می‌باشد. توجه داشته باشید افرادی که سعی می‌کنند دست به صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی بزنند باید به صورت کاملاً حرفه ای و با مهارت بالا اقدام به صافکاری و نقاشی کنند، چرا که این اتومبیل ها معمولا از تکنولوژی روز دنیا و پیچیدگی بیشتری برخوردار است. بنابراین صافکاری و نقاشی و تعمیرات اتومبیل های وارداتی کاری کاملاً تخصصی بوده و باید تنها به دست افراد با مهارت بالا انجام گردد.

بهترین تعمیرگاه صافکاری RX

تصادف یکی از اتفاقات پیش بینی نشده است که در تصادف؛ شما چه مقصر باشید و یا مقصر نباشید، فرقی ندارد در هر صورت اتومبیل شما دچار صدمه و آسیب خواهد شد گاهی اوقات اسیبی که به اتومبیل وارد می‌شود بسیار جزیی و در برخی موارد نیز شدت آسیب وارد شده بیشتر می‌باشد.

صافکاری و نقاشی RX به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از برترین و ماهرترین تعمیرکاران ارائه می‌گردد.

صافکاری بدون رنگ لکسوس RX

یکی از تخصص های تعمیرکاران اتوداکار صافکاری و نقاشی لکسوس آر ایکس و دیگر اتومبیل های وارداتی و لوکس، بدون رنگ می‌باشد. در صورتی که در اثر تصادف اتومبیل RX و یا اتومبیل های وارداتی دیگر دچار آسیب شود دغدغه اصلی افرادی که از این اتومبیل های گران قیمت استفاده می‌کنند، پیدا کردن صافکار و نقاش حرفه ای و مجرب است که بتواند خدمات صافکاری و نقاشی به صورت حرفه ای و بدون رنگ انجام دهد.

در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار، صافکاری و نقاشی آر ایکس بدون رنگ با روش نوین و به روز PDR انجام خواهد شد. همانطور که می‌دانید در صافکاری باید تمامی فرورفتگی و ناهمواری هایی که در تصادف بر بدنه اتومبیل وارد شده است به صورت کاملاً صاف شود که توسط دستگاه‌های مدرن و مجهز و همچنین مهارت و دقت صافکار این فرورفتگی ها برطرف شده و به صورت کاملاً صاف می‌شود.

هر چه دقت و ظرافت در صافکاری نقاشی RX بالاتر باشد نتیجه کار به صورت فوق‌العاده و با کیفیت عالی خواهد بود. تیم تخصصی اتوداکار با دقت و ظرافتی که به کار می‌برند، صافکاری و نقاشی اتومبیل شما مشتریان گرانقدر را به صورت با کیفیت و بدون کوچکترین تغییری انجام خواهند داد. هدف تیم تخصصی اتوداکار، صافکاری pdr و بدون رنگ می‌باشد.

همچنین همواره سعی بر این بوده است تا قطعاتی که آسیب دیدند را به صورت کاملا تخصصی تعمیر کرده تا نیازی به تعویض قطعات نباشد همان طور که می‌دانید اگر قطعات اتومبیل شما تعویض شوند زمانی که شما قصد فروش اتومبیل را داشته باشید افت قیمت و افت کیفیت خواهد داشت. بدون دغدغه و نگرانی می‌توانید تعمیرات تخصصی اتومبیل لوکس و گران قیمت خود را به تیم تخصصی اتوداکار بسپارید.

صافکاری و نقاشی لکسوس RX

تعمیرگاه تخصصی صافکاری و نقاشی RX

یکی از برترین و معتبرترین تعمیرگاه های تخصصی صافکاری و نقاشی اتومبیل RX، تعمیرگاه اتوداکار می‌باشد که با استفاده از تعمیرکاران آموزش دیده و دور دیده و بهره مندی از دستگاه های مدرن و به روز همواره سعی کرده است تا خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی، لوکس و گران قیمت را به صورت کاملا حرفه ای و با ظرافت بالا انجام دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبتی که باعث تمایز بین تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با دیگر تعمیرگاه ها می‌شود؛ گارانتی و تضمین خدمات صافکاری و نقاشی و دیگر خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه تخصصی می‌باشد.

پس از اینکه شما اتومبیل خود را به صورت سالم از تیم تخصصی اتوداکار دریافت کردید در صورتی که مشکلات جزئی داشته باشد می‌توانید با تیم کارشناسان اتوداکار تماس گرفته تا برای برطرف کردن مشکل اقدام کند بدون اینکه شما دوباره هزینه ای پرداخت کنید می‌توانید از گارانتی خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بهره مند شوید.

تعمیرکار اتومبیل RX

عوامل موثر بر اجرت صافکاری و نقاشی RX

عوامل بسیاری وجود دارد که بر اجرت صافکاری و نقاشی اتومبیل آر ایکس تاثیر دارد. همانطور که می‌دانید با توجه به نوسانات ارز، قیمت اتومبیل ها و لوازم جانبی خودرو نیز متغیر بوده و روز به روز افزایش پیدا کند، که بر مواد مصرفی در صافکاری و نقاشی اتومبیل ها نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد بنابراین نمی‌توان هزینه ثابتی را برای خدمات صافکاری و نقاشی آر ایکس ذکر کرد.

در ادامه برخی از عواملی که بر هزینه نهایی اجرت صافکاری و نقاشی تاثیر گذار می‌باشد را برای شما ذکر می‌کنیم.

  • نوع و مدل اتومبیل
  • صافکاری بدون رنگ
  • صافکاری با روش نوین PDR
  • صافکاری با رنگ
  • رنگ قطعات
  • ترمیم رنگ
  • مقدار آسیبی که به اتومبیل وارد شده
  • و…

با توجه به این مواردی که ذکر شد اجرت خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل ها از جمله صافکاری و نقاشی RX متغییر می‌باشد، و پس از کارشناسی و بررسی دقیق توسط تیم تخصصی اتوداکار هزینه و اجرت خدمات قابل ارائه به شما اطلاع داده خواهد شد.

شایان ذکر است که علاوه بر خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی، خدمات دیگری از جمله: تعمیرات تخصصی موتور اتومبیل، تعمیرات گیربکس، تعمیرات سیستم تعلیق و تعمیرات برق اتومبیل و .. به صورت کاملا تخصصی و با کیفیت عالی ارائه می‌گردد.

هزینه خدمات تعمیرات اتومبیل با بررسی توسط کارشناسان زبده به شما اطلاع داده می‌شود که سعی بر این بوده است تا خدمات با کیفیت عالی و با تعرفه های مناسب و منصفانه باشد تا برای مشتری هزینه بالایی به همراه نداشته باشد.

قابل ذکر است خدمات تعمیرات اتومبیل های وارداتی از جمله اتومبیل آر ایکس و … در محل مشتری و همچنین در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران ارائه می‌گردد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”عوامل موثر بر اجرت صافکاری و نقاشی RX کدام اند؟” img_alt=”” css_class=””] عوامل بسیاری وجود دارد که بر اجرت صافکاری و نقاشی اتومبیل آر ایکس تاثیر دارد. همانطور که می‌دانید با توجه به نوسانات ارز، قیمت اتومبیل ها و لوازم جانبی خودرو نیز متغیر بوده و روز به روز افزایش پیدا کند، که بر مواد مصرفی در صافکاری و نقاشی اتومبیل ها نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد بنابراین نمی‌توان هزینه ثابتی را برای خدمات صافکاری و نقاشی آر ایکس ذکر کرد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه صافکاری و نقاشی RX چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] هزینه ی صافکاری و نقاشی خودروی RX به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی RX چگونه می باشد؟” img_alt=”” css_class=””] ثبت سفارش صافکاری و نقاشی RX در اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸