عیب یابی خودروی بی ام و

عیب یابی بی ام و

بی ام و یکی از اتومبیل های بسیار لاکچری میباشد و برای اینکه بتوانید آن را تعمیر و عیب یابی کنید بهتر است که به تعمیرگاه بی ام و بروید و با استفاده از تعمیرکار بی ام و اقدام به عیب یابی بی ام و کنید. اگر میخواهید اتومبیل خود را عیب یابی کنید باید به شما بگوییم که نمی توانید اتومبیل خود را به پیش هر شخصی ببرید و اگر این کار را انجام دهید می تواند عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد و بهتر است که اتومبیل خود را به پیش بهترین تعمیرگاه ها در سطح شهر تهران ببرید و آنها با استفاده از تکنولوژی و ابزاری که در اختیار دارند می توانند اتومبیل شما را به راحتی عیب یابی و تعمیر کنند.

مکانیک ها و به طور کلی تر تعمیرگاه ها برای عیب یابی بی ام و راه های متفاوتی را انجام می دهند که بعضی از این راه ها به ابزار ها و دستگاه های خاصی نیاز دارد که در هر تعمیرگاهی نمی توانید این ابزار را پیدا کنید و برای این که بتوانید از این امکانات استفاده کنید می بایست به تعمیرگاه تخصصی بی ام و رجوع کنید.

انواع راه های مشکل یابی خودرو

تعمیرگاه ها برای اینکه بتوانند به عیب یابی بی ام و بپردازند از راه های متفاوتی استفاده می کنند و یکی از این راه ها دیاگ می باشد که می تواند به راحتی ایراد اتومبیل را پیدا کند و حتی به مکانیک پیشنهاد بدهد که چگونه می توان آن را رفع کرد.

بنابراین اگر می خواهید اتومبیل خود را عیب یابی کنید می توانید با استفاده از تعمیرگاه ها یی که دارای دستگاه دیاگ هستند می توانید به رفع ایراد خودروی خود بپردازید اما هر تعمیرگاهی هم نمی توانید این کار را انجام دهید. زیرا این نوع اتومبیل ها دارای دیاگ مخصوص به خود می باشند و معمولا دیاگ کردن انها هزینه زیادی دارد و همچنین دستگاه دیاگ آنها قیمت بالایی دارد به همین دلیل در همه تعمیرگاه ها نمی توانید آن را پیدا کنید.

عیب یابی خودروی bmw

رفع ایرادات خودرو

از راه های دیگر که تعمیرگاه ها و مکانیک ها می توانند به عیب یابی بی ام و بپردازند تجربه است. بسیاری از مکانیک ها با استفاده از تجربه ای که دارند می توانند تشخیص دهند که مشکل اتومبیل از کجا می باشد و برای رفع آن مشکل همیشه یک راه حل دارند. از آنجایی که سیستم اتومبیل های بی ام تقریبا یکی می باشد به این معنی که هر مدلی از این اتومبیل ها دارای سیستم یکسانی می باشند، ایرادات آنها هم معمولا بسیار شبیه به هم می باشد و با استفاده از یک مکانیک با تجربه می توانید ایرادات اتومبیل خود را به راحتی رفع کنید.

از راه های دیگری که می توانید به پیدا کردن مشکل بی ام و بپردازید این است که متوجه چیز خاصی شوید به این معنا که اتومبیل مانند همیشه نباشد و یک تغییری در رفتار اتومبیل ایجاد شده باشد، برای مثال خودرو دیگر جون ندارد و کم می آورد در این صورت می بایست گفت که احتمالا صفحه کلاچ آن نیاز به تعویض دارد. از آنجایی که این نوع خودرو ها دارای دنده های اتومات می باشند گیربکس آنها حتما بعد از یک مدت می بایست سرویس شود.

استفاده از ابزار برای عیب یابی

بیشتر تعمیرگاه ها برای عیب یابی بی ام و از دستگاه ها و ابزاری مخصوص استفاده میکنند که می بایست گفت این ابزار از بهترین تکنولوژی استفاده میکنند و تعمیرکاران می توانند از این دستگاه ها و ابزار استفاده کنند تا به رفع مشکل بی ام و بپردازند. یکی از دستگاه هایی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم دستگاه دیاگ می باشد این دستگاه معمولا یک سیستم می باشد که روی آن نرم افزار دیاگ نصب شده است و آن را به کامپیوتر اتومبیل وصل می کنند و با استفاده از آن می توانند متوجه شوند که کدام قسمت از اتومبیل دچار مشکل می باشد و شما می توانید با استفاده از این دستگاه به راحتی به عیب یابی بی ام و بپردازید.

استفاده از ابزار برای عیب یابی

دیاگ بی ام و

دستگاه دیاگ خودرو های بی ام و از نوع مخصوص می باشد و با دستگاه های دیاگ معمولی متفاوت است برای همین تعمیرگاه bmw از این دستگاه ها استفاده میکنند.

از دیگر ابزاری که می توانند با آن به عیب یابی بپردازند سنسور های اتومبیل می باشند. با استفاده از این سنسور ها می توانند متوجه شوند که کدام قسمت اتومبیل دارای آسیب دیدگی یا خرابی می باشد. همچنین با استفاده از این ابزار می توانند متوجه شوند که آیا فرمان اتومبیل نیاز به میزان کردن دارد یا خیر. از دیگر استفاده سنسور ها می توان به این اشاره کرد که می توانند به انواع ایرادات موتور اتومبیل پی ببرند.

عیب یابی موتور BMW

اتومبیل های بی ام و به ندرت دچار ایرادات موتور می شوند و از آنجایی که دارای سیستم پیچیده ای می باشند می بایست آنها را برای رفع مشکل به پیش یک متخصص تعمیر بی ام و ببرید. برای عیب یابی بی ام و نیاز است که موتور آن از بدنه جدا شود و این کار با جرثقیل های درون تعمیرگاه صورت می پذیرد و بعد از جدا شدن موتور از بدنه مکانیک و تعمیرکار می تواند به راحتی به عیب یابی موتور بی ام و بپردازد و به این صورت مشکلات موتور را هم رفع کند.

عیب یابی موتور BMW

سخن پایانی

به طور کلی عیب یابی خودرو های بی ام و پروسه ای خاص را طی میکند و برای اینکار روش ها و راه های مختلفی وجود دارد اما برای اینکه بتوانید این عیب یابی را به درستی انجام دهید می بایست اتومبیل خود را به تعمیرگاه بی ام و ببرید و از آنها کمک بگیرید.

تعمیرگاه های بی ام و دارای تمامی امکانات برای تعمیر و عیب یابی این خودرو ها می باشند و می توانند به راحتی این کار را برای شما انجام دهند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=” هزینه عیب یابی چقدر می باشد؟” answer-0=”هزینه عیب یابی اتومبیل های بی ام و بستگی به روشی که استفاده می شود متغیر است و برای اینکه اطلاع دقیقی از قیمت ها داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما توضیحات دقیق تری به شما ارائه دهند.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”عیب یابی بی ام و چقدر زمان می برد؟” answer-1=”زمان عیب یابی بستگی به نوع آسیب و روش مورد استفاده دارد. اگر از روش دیاگ استفاده کنید به راحتی و در مدت زمان بسیار کم می توانید این عیب را پیدا کنید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”آیا می توان در تعمیرگاه های معمولی به عیب یابی بی ام و پرداخت؟” answer-2=”این کار شدنی می باشد اما بهتر است که این کار را انجام ندهید زیرا ممکن است که نتوانند به عیب یابی بپردازند و هزینه اضافی از شما دریافت کنند. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸