هزینه سرویس بی ام و چقدر است؟

هزینه های بی ام و

به طور خلاصه کوچکترین هزینه برای بی ام و از 800,000 تومان شروع می شود. اما امروزه این اتومبیل طرفداران زیادی دارد و آنها به این اتومبیل و برند عشق می ورزند. امروزه این برند خود رو هایی تولید میکند که واقعا دوست داشتنی هستند. این شرکت آلمانی اتومبیل های خود را با بهترین کیفیت تولید می کند و از بهترین متریال برای ساخت این خودروها استفاده میشود.

همانگونه که رقبای این شرکت این کار را انجام ممی دهند رقبای غولی مانند شرکت بنز. هزینه های سرویس بی ام و امروزه با توجه به افزایش قیمت ها بالا رفته است. تعمیرگاه بی ام و اتوداکار تمامی مدل های لوکس جدید و قدیمی را تعمیر می کند.

قیمت سرویس بی ام و چقدر است؟

به هر حال این شرکت به دلیل اینکه از بهترین متریال برای ساخت اتومبیل های خود استفاده میکند قطعا نگهداری آن هم هزینه هایی را به همراه خواهد داشت، این خود رو ها در آلمان به نسبت کشورمان قیمت بهتری دارند و به صرفه نیز هستند اما به ادلیل اینکه شرایط اقتصاد امروزه زیاد خوب نیست این اتومبیل ها در کشورمان به قیمت های نوجومی فروخته میشوند. همین افزایش قیمت باعث میشود که هزینه های سرویس بی ام و بالا برود.

هزینه های سرویس به چه معناست؟

هزینه های سرویس به این معنا هستند که خودروی شما نیاز به یک معاینه دارد شما می بایست خودروی خود را به یک تعمیرگاه ببرید و پس از معاینه یک سری اعمال انجام می شود مثلا اگر قطعه ای خراب باشد آن را برای شما تعویض میکنند. همچنین هر از گاهی شما باید فیلتر هوا و روغن را عوض کنید که جزو سرویس های خود و محسوب می شوند. هزینه سرویس کامل بی ام و حدود 10,000,000 تومان است.

سرویس های دوره ای در ایران چگونه است؟

در ایران شرایط با اروپا فرق میکند، جاده ها به مراتب خراب تر از اروپا هستند و همین باعث میشود که هزینه های سرویس بی ام و خود رو های مدل بالا تر برود. خرابی جاده ها باعث میشود که استهلاک خود رو بالا برود و قطعات زود تر خراب و فرسوده شوند. به همین دلیل شما هر چند وقت یک بار باید خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید تعمیر کار با معاینه ماشینتان معایب را پیدا کرده و آن ها را بر طرف می کند تا از پیامد های بعدی که هزینه های سنگین تری به همراه خواهند داشت جلو گیری کند.

هر چند وقت یکبار باید بی ام و را برای سرویس ببریم؟

شما باید این سرویس های دوره ای را به موقع انجام دهید این سرویس ها برای خودروهای بی ام دبلیو معمولا هر 5000 کیلومتر یا هر سال می باشد. همچنین از عوامل افزایش استهلاک می توان به تغییرات شرایط آب و هوایی در کشور اشاره کرد. همانطور که گفتیم این سرویس ها شامب تعویض قطعات، کنترل و معاینه همه اجزاء خود رو می شوند.

در میان هزینه  های سرویس خود رو تعویض روغن از همه بیشتر هزینه می برد. در بازاری که اکنون وجود دارد هیچ قیمت معینی برای قطعات تعویضی وجود ندارد. به اضافه این ها روغن های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده اند و صاحبان این خود رو ها باید حواسشان به این روغن ها باشد تا جلوی آسیب های جدی به خود رو را بگیرند.

هزینه های تعویض روغن بی ام و

همانطور که می دانید این خود رو ها از روغن های معمولی که برای برند های ایرانی استفاده میشود استفاده نمیکنندو با توجه به اینکه حجم موتور های آنها بالا است روغن بیشتری نیز در خود نگداری میکنند.

هزینه های تعویض روغن این خود روها بستگی به مدل آنها دارد و اگر مدل آنها بالا باشد هزینه های تعویض روغن از 800,000 تومان شروع میشود و به بالا می رود. همچنین روغن های گیربکس و دیفرانسیل هم هستند که نیاز مند تعویض می باشند وهر چند وقت یکبار می بایست انها را تعویض کرد.

هزینه های تعویض روغن گیربکس BMW

روغن های گیربکس یا همان جعبه دنده نیز بستگی به مدل ماشین دارد. اما هزینه های آن ها معمولا از 3,000,000 تومان شروع می شود و به بالا می رود.

سرویس بی ام و

به طور کلی هزینه ها امروزه بالا رفته اندو شما برای سرویس خودروی خود چه خود رو های معمولی چه خود رو های خارجی می بایست هزینه های سنگینی را پرداخت کنید. همانطور که می دانید قطعات این خود رو ها از آلمان وارد کشور می شود و قطعات تقلبی هم به شدت در بازار زیاد شده اند. بنابراین هزینه های  سرویس این خود رو ها از 3,000,000 تومان شروع می شود و اگر نیاز به تعویض قطعه باشد این هزینه با توجه به قطعه مورد نیاز بالا می رود.

هزینه های تعویض روغن بی ام و

تاریخچه بی ام و

بی ام و کار خود را در سال 1928 میلادی آغاز کرد. این کارخانه قبل تر هم مشغول به تولید موتور بود اما نه موتور های اتومبیل موتور های هواپیما که در جنگ جهانی دوم آن ها را می ساخت. سپس بعد از جنگ شروع به ساخت موتور سیکلت در سال 1923 کرد و بهد از آن هم در سال 1928 اولین اتومبیل خود را طراحی کرد. این برند از قدیمی ها محسوب میشود در طول سال های مختلف فرازو نشیب هایی را طی کرده است و حتی گاها تا مرز ورشکستگی پیش رفته است.

جمع بندی

به طور کلی هزینه های سرویس بی ام و امروزه بسیار زیاد شده است و با توجه به این که این خود رو ها ساخت آلمان می باشند تهیه قطعات این خودرو ها کاری دشوار است به همین دلیل هم است که فروش این خودروها بیشتر از خرید آن است. اما اگر بخواهیم همین امروز این سرویس ها را انجام دهیم باید حدود 3,000,000 تا 5,000,000 تومان پیاده شویم.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

سرویس خود رو به چه معناست؟

سرویس خود رو به این معنا می باشد که ماشین شما باید به پیش یک مکانیک برود و معاینه بشود مانند چکاپ بدن که پیش پزشک میرویم.

در این سرویس ها چه کاری انجام می شود؟

در این سرویس ها مکانیک با معاینه کردن ماشین به مشکلات ان پی می برد و با برطرف کردن آن ها از پیامد های احتمالی جلوگیری میکند.

هزینه های سرویس بی ام و چقدر است؟

هزینه این سرویس ها امروزه با توجه به شرایط اقتصادی بالا می باشد و از ۵ میلیون تومان گرفته تا ۱۰ میلیون تومان را می توان مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸