کاور بنز C200

کاور بنز C200

بنز سری C200، یکی از خودروهای لوکسی است که تعمیرات تخصصی آن از جمله کاور، در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار انجام می پذیرد. اما پیش از هر چیز لازم است تا شما عزیزانی که به تازگی ممکن است صاحب این خودرو شده باشید را به طور کامل با فرآیند کاورینگ بنز C200 و مزایای آن آشنا کنیم.

حتی ممکن است سال ها از دارندگان این خودروی خارق العاده باشید، اما درباره عملیات کاور چیزی به گوشتان نخورده باشد. در واقع امروزه عملیات کاور بنز سی 200، ایده آل ترین جایگزین برای عملیات های پولیش و واکس و… شناخته می شود.

حال کاور چیست؟! کاور، پوششی است از جنس PVC که در انواع رنگی و بی رنگ با مقاومت های ساختاری مختلف تولید شده و طی عملیاتی تخصصی، بر روی بدنه خودرو قرار می گیرد. به طوری که انگار رنگ اصلی خودرو می باشد!

وظیفه کاورها، محافظت کامل از بدنه خودرو در برابر عوامل آسیب زاست. دیگر با کاور خودروی بنز C200، خیالتان بابت خط و خش ها و رنگ پریدگی ها آسوده خواهد بود.

تفاوت اصلی کاور با واکس

طبق تشریح کلی عملیات کاور، به نظر می رسد تفاوت چندانی میان عملکرد و هدف کاور بنز C200 با پولیش یا واکس آن وجود نداشته باشد، اما کاملاً در اشتباهید!

در واقع مزیت کاور نسبت به دیگر عملیات های رفع نواقص ظاهری بدنه خودرو، مقاومت بسیار بیشتر و تضمینی تر، دوام فوق العاده بالاتر و همچنین قابلیت تغییر رنگ بدنه خودرو است. شما با صرف کمی هزینه بیشتر، از مزایای این خدمات به مدت تقریباً دائم بدون نیاز به تمدید آن تا چند سال برخوردار خواهید شد.

ویژگی های کاور بنز C200 چیست؟

ویژگی های کاور بنز C200 چیست؟

اگر دقت کرده باشید، اشاره نمودیم که مزایای انجام کاور بنز C200 تقریباً دائمی اند. در واقع عدم نیاز به تمدید سالانه کاور به دلیل برخورداری از ساختاری بسیار مقاوم، اصلی ترین مزیت آن محسوب می گردد. حال این که شما بایستی به طور حداقل، سالی یک دفعه جهت پولیش و واکس به تعمیرگاه مراجعه کنید.

همچنین اشاره نمودیم که این کاورها توانایی تغییر رنگ بدنه خودروی بنز سی 200 را نیز دارند. در واقع هدف خیلی از افراد نیز از انجام کاور، تغییر رنگ و جلوه خودروی خود می باشد. البته تمام کاورها دارای این قابلیت نمی باشند و در ادامه به طور مفصل به انواع کاور پرداخته ایم.

انواع کاور بنز C200

بسته به هدف خود از سفارش کاور برای خودروی بنز C200، می توانید از مزایای نوع رنگی و بی رنگ آن ها بهره مند شوید. نکاتی نسبت به هر یک از این کاورها وجود دارند که بایستی پیش از تصمیم نهایی خود نسبت به سفارش آن ها، حتماً مد نظر داشته باشید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید:

  • اگر از افراد محافظه کاری هستید که سلامتی و حفاظت از بدنه خودروی شما در اولویت قرار دارد، کاور بی رنگ مخصوص خودروی شماست.

علاوه بر آن که این کاور می تواند تا چند سال کارکرد ایده آلی داشته باشد، با بولد کردن رنگ دیفالت خودرو و ایجاد جنسی متفاوت همچون سرامیکی و غیر شفاف، ظاهر آن را نیز جذاب تر از گذشته نماید.

  • اما اگر خودنمایی خودروی شما در سطح شهر و برخورداری آن از جالب ترین رنگ ها و طرح ها برای شما در اولویت می باشد، کاور رنگی بنز C200 برای شما در نظر گرفته شده است.

لازم می دانیم این نکته را متذکر شویم که دوام کاورهای بی رنگ بسیار بیشتر از کاورهای رنگی است، به همین دلیل در واقع کاور رنگی بنز C200 برای کسانی مناسب است که بیشتر به دنبال تغییر جلوه های رنگ خودروی خود هستند تا این که بخواهند خودروی خود را در برابر عوامل آسیب زا محافظت حداکثر نمایند.

انواع کاور رنگی و بی رنگ بنز C200

هر دو کاورهای رنگی و بی رنگ در انواع شفاف و غیر شفاف موجو می باشند. امروزه کاورهای غیر شفاف به دلیل کاهش دغدغه های نظافتی و عدم خاصیت لکه زدایی و در عین حال برخورداری از زیبایی خاص و مدرن خود، بسیار محبوب شده است.

اما کاورهای رنگی در سه نوع زیر ارائه می شوند و طیف کاملی از سلایق را پوشش داده اند:

  • کاور کاستوم: اگر رویای داشتن خودرویی با چند رنگ مختلف به صورت هولوگرامی یا طرح های گرافیکی دارید، بایستی کاور کاستوم را سفارش دهید. رنگ های این کاور بسیار متنوع بوده و توجه هر فردی را به خود جلب خواهد نمود.
  • کاور گلاس: درخشندگی هر چه بیشتر بدنه بنز C200، ممکن است برای برخی بسیار اهمیت داشته باشد. کاور گلاس، جلای چند برابر را در قالب رنگ های متفاوت و شاد به خودروی شما ارائه خواهد داد.
  • کاور مات: سلیقه پایه ای و سنگین برخی افراد را می توان از رنگ های تیره ای که برای خودروی خود در نظر می گیرند، تشخیص داد. اگر شما هم ترجیح می دهید رنگ جدید خودرویتان کاملاً تیره و کدر باشد، بهتر است نام کاور مات را به خاطر بسپارید.

ترمیم آسیب وارده بر کاور بنز C200

احتمال آسیب دیدگی این پوشش های مقاوم بسیار پایین است، اگرچه نگهداری نامناسب از خودروی بنز سی 200 کاور شده، ممکن است منجر به وارد شدن آسیب هایی به آن ها شود.

معمول ترین عامل این اتفاق، مربوط به نحوه نظافت آن می باشد. بدین صورت که با استفاده از آب با فشار قوی و دمای بالا، اقدام به شستشوی خودرو نموده و در این میان ممکن است کاور دچار پارگی شود یا آب به درون آن نفوذ نماید.

جلوگیری از این اتفاق تلخ نیز ساده است! کافیست به هنگام مراجعه به کارواش، حتماً متذکر شویم که فشار و دمای آب را کاهش دهند. همچنین تمیز کردن خودرو با دستمال و سطل آب نیز بسیار مناسب است.

حال ممکن است در ذهن خود بگویید که در صورت آسیب دیدن کاور بنز C200 چه باید کرد. برای این مورد نیز پولیش و واکس های مخصوصی تولید شده اند که آسیب های سطحی وارد شده بر کاور را به خوبی ترمیم می نمایند.

برای کاور خودروی بنز C200 خود به کجا مراجعه نماییم؟

تخصص، تجربه و تجهیزات پیشرفته، سه عامل اصلی در موفقیت آمیز بودن عملیات کاور خودروی بنز C200 و هر خودروی دیگری می باشد. سعی کرده ایم تا در تعمیرگاه فوق تخصصی خودروهای لوکس اتوداکار، با گردآوری بهترین مجموعه از متخصصان، این سه عامل را تا حد امکان برآورده سازیم.

شما هم اکنون می توانید با شماره های ما، به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره عملیات کاور خودروی خود همچون هزینه آن، تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا در صورت آسیب کاور بنز C200 بایستی کاور به طور کامل تعویض گردد؟” answer-0=”نیاز به تعویض کاور به شدت آسیب آن بستگی دارد، اما در حالت معمول با پولیش و واکس زدن، مشکل حل خواهد شد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا پولیش و واکس کاور بنز C200، از نوع معمولی است؟” answer-1=”خیر، به به هیچ وجه پولیش و واکس معمولی خودرو را برای کاور استفاده نکنید، چرا که آسیب بیشتری بر آن وارد خواهد شد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”چقدر احتمال نفوذ رطوبت به داخل کاور وجود دارد؟” answer-2=”اگر عملیات کاور بنز C200 به درستی انجام شده باشد، در طول عمر مفید خود، احتمال آن صفر خواهد بود.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸